Ik zat te twijfelen over een verlenger voor mn nieuwe bh die ik 2 maanden terug had gekocht... Maar mn memmen moest ik ook terugfrotten, dus die mag even de kast in.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:50 schreef pessie het volgende:
P50 is het gemiddelde gewicht van alle kindjes op die termijn. En dan variatie tussen 0 en 100.
Mijn omvang is vooral gegroeid, heb dus van die verlengers in mn voedings bh s.
Het gaat om je kindjequote:Op woensdag 5 december 2012 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah ok! Thnx. Mijn bm is dan P90 ofzo
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik begrijp die P's nog niet geloof ik.. ben ik nog niet tegengekomen.
Een beetjequote:Op woensdag 5 december 2012 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik heb iets gemist geloof ik?
Ben je zwanger?
Gevonden! Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 december 2012 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah ok! Thnx. Mijn bm is dan P90 ofzo
Thnxquote:Op woensdag 5 december 2012 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gevonden! Wat leuk! Gefeliciteerd!
Praktijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:14 schreef Fieder het volgende:
Ik krijg geen groeiecho's? Ligt dat aan je praktijk of medische situatie?
Logisch, daar heeftceen verlenger helaas niet zoveel nut voor. Ik moet als ik ooit geen bv meer geef echt nieuwe bh s. De oude zijn allemaal stuk gegaanquote:Op woensdag 5 december 2012 13:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen over een verlenger voor mn nieuwe bh die ik 2 maanden terug had gekocht... Maar mn memmen moest ik ook terugfrotten, dus die mag even de kast in.
Hmpf... Had je ook best bij de Jumbo mogen doen hoor afgelopen vrijdag.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Thnx. Ben gister ook pas uit de kast gekomen en mn kloon in de wilgen gehangen heur
.
Fijn Liza!!quote:
Zul je zien... beval je vanavondquote:
Hoop ik stiekem ook nog steeds!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zul je zien... beval je vanavond
In te grijpen? Hoe?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Wij hebben gisteren een groei echo gehad. Meisje is kleiner dan gemiddeld maar nog net binnen de marges om in te grijpen. Over 2 weken opnieuw een echo.
Verder is het hier slecht. Mijn lichaam wil niet meer. Tis over. Mijn schoonmoeder is hier nu tijdelijk om te helpen zo kan ik de laatste paar weken nog genieten <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |