In nl is sint op 5 decemberquote:Op woensdag 5 december 2012 19:36 schreef OooLizaooO het volgende:
Waaah! Dat wordt supporteren voor twee sinterklaaskindjes morgen
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef Suikertante het volgende:
Welke gek gaat er nou op 5 december 's avonds naar de Prénatal?
Ik![]()
Dan sta je dus voor een dichte deur
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:05 schreef -mandy- het volgende:
Solagratia gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Geniet ervan!
Spannend Ladylike! Morgenavond rond deze tijd heb je je baby eindelijk in je armen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In België idd ook op 6 december en wordt op zoals Liza zegt vanavond pas de schoen gezet. Of ben je van belgische originie misschien?quote:
okey, dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 5 december 2012 20:11 schreef Suikertante het volgende:
Op de Prénatal site staat trouwens gewoon dat ze open zijn, dus dat is ook niet zo handig.
Nee, in België is er geen pakjesavond maar wordt 's avonds op 5 december de schoen gezet, of soms al in het weekend ervoor. Meestal voorzien van wortel, bier ed. En wat iemand al zei (sorrie, naam vergeten), hopen dat er 's ochtends wat inzitquote:Op woensdag 5 december 2012 20:11 schreef Suikertante het volgende:
Maar in België is ook geen pakjesavond toch? Want dat is hier op 5 december. Je schoen zetten kan al vanaf half november, sinds Sinterklaas in het land is!
Of er dan ook iets in zit is natuurlijk de vraag..
Op de Prénatal site staat trouwens gewoon dat ze open zijn, dus dat is ook niet zo handig.
Onderweg besefte ik al dat het 5 december is, maar ja, er waren wel winkels open daar dus niet iedereen is dicht..
Hihi, helaas niet nee.quote:
Ik ben Belg en zo gaat het inderdaad bij onsquote:Op woensdag 5 december 2012 20:13 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Nee, in België is er geen pakjesavond maar wordt 's avonds op 5 december de schoen gezet, of soms al in het weekend ervoor. Meestal voorzien van wortel, bier ed. En wat iemand al zei (sorrie, naam vergeten), hopen dat er 's ochtends wat inzit.
Aangenaam! Ik ook! Al ben ik 10 jaar geleden wel naar Noord-Nederland verhuisd.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:32 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik ben Belg en zo gaat het inderdaad bij ons.
(terug) in België, een paar jaar in Amsterdam gewoondquote:Op woensdag 5 december 2012 20:35 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Aangenaam! Ik ook! Al ben ik 10 jaar geleden wel naar Noord-Nederland verhuisd.
Woon je in België of NL?
Ohaiquote:Op woensdag 5 december 2012 18:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
Brr
[..]
Ik ben ook benieuwd!!
Je weet dat op de hand in principe accurater is dan met een echo meten hè? Wie weet! Het zou toch wel een cadeautje zijn zeg, een a terme kind met een normaal gewichten dat je dan je warme kraambed in kunt als verse mama-van-twee terwijl het buiten lekker sneeuwt <3
![]()
Trix, hoe is het afgelopen met de HVM ziekte van Stef? Hebben jullie de gyn al op de hoogte gebracht?
Gefeliciteerd met abelquote:Op woensdag 5 december 2012 21:01 schreef nytar het volgende:
nog niks terug kunnen lezen, maar ook hier bevallen! Onze man weegt 3045 en heet abel
we zijn verliefd! In het ziekenhuis ivm poep in het vruchtwater. Maar supersnel klaar.
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:01 schreef nytar het volgende:
nog niks terug kunnen lezen, maar ook hier bevallen! Onze man weegt 3045 en heet abel
we zijn verliefd! In het ziekenhuis ivm poep in het vruchtwater. Maar supersnel klaar.
ja leuk! dat waren er nog niet zoveel op Fok geloof ikquote:Op woensdag 5 december 2012 21:12 schreef pessie het volgende:
Bj nu heeft je dochter allemaal mededatum kindjes
Woohoo! Nog een Sinterkindje!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:01 schreef nytar het volgende:
Ik ben zoooo benieuwd naar je dametjequote:Op woensdag 5 december 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Woohoo! Nog een Sinterkindje!supergefeliciteerd, heel erg veel geluk met Abel
Venco, jij ook gefeliciteerd
*Slik*.. Vrijdag sta ik derde![]()
Ik ook wel hoor! Heb net de kleding ingeruimd en dat maakt het wel heel echt nuquote:Op woensdag 5 december 2012 21:49 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik ben zoooo benieuwd naar je dametje![]()
![]()
Mijnese waren 3675 en 3740 bij 38.1 en 38.2 en dat vonden ze 'normaal' alhoewel ze in de zwangerschappen zeiden dat ze groot zouden worden (ws wel bij voldragen) op je af laten komen maar
komt ongetwijfeld goed!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |