haha hier alles strak gehecht, denk ook niet dat het makkelijker gaat dan vorige keer.:Pquote:Op woensdag 5 december 2012 17:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Zo'n grote knip kan niet![]()
En dat uitlubberen merkte ik ook niet bij 8 pond
Komt de sint niet pas morgen?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:09 schreef ohnee het volgende:
[..]
haha hier alles strak gehecht, denk ook niet dat het makkelijker gaat dan vorige keer.:P
En verdraaid ja, Sola heeft een sintkind!![]()
![]()
Brrquote:Op woensdag 5 december 2012 17:44 schreef Keshet het volgende:
P115 dan toch Mignonne? Voor de derde?![]()
Ik ben ook benieuwd!!quote:Hendrikje wordt nu door 2 verschillende gyns geschat op P5 of P35 en door 2 verloskundigen als 'normaal gewichtje hoor!' dus ik ben écht heel benieuwd naar zijn gewicht.
Maar vooral naar hoe hij eruit ziet, hoe hij voelt, hoe hij ruikt, naar zijn geluidjes...Ik heb gewoon een soort heimwee naar mijn kind.
![]()
De verhalen over knippen, inscheuren en alle andere narigheid negeer ik even.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:44 schreef Keshet het volgende:
Ik heb gewoon een soort heimwee naar mijn kind.
![]()
Wow mens, razende Roelandquote:Op woensdag 5 december 2012 15:57 schreef Solagratia het volgende:
Baby uit de buik! Na een razendsnelle bevalling van anderhalf uur inclusief een kwartier persen is Viktor geboren om 13:05. Alleen een klein knipje gekregen. Hij is klein, 3290 gram. Geen gekke dingen, gewoon een goede bevalling met monsterweeen. Van 5 naar 10 cm in tien minuten ofzo. En ik dacht echt dat ik me aanstelde toen ik de weeen niet weggepuft kreeg. Wat een opluchting dat dit voorbij is en hij er is![]()
Hopelijk mogen we snel naar huis, we moeten wachten tot zijn temperatuur in orde is. Hij ligt nu te knorren in een bedje tussen de kruiken.
+1quote:Op woensdag 5 december 2012 19:10 schreef L0t.. het volgende:
Oeh, spannende dag morgen! Goooo Keshet en Ladylike
In Nederland worden Sinterklaaskindjes vandaag geborenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:36 schreef OooLizaooO het volgende:
Waaah! Dat wordt supporteren voor twee sinterklaaskindjes morgen
Hoe? De Sint komt toch op 6 december?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In Nederland worden Sinterklaaskindjes vandaag geboren
5 decemberquote:Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Hoe? De Sint komt toch op 6 december?
In NL op de 5equote:Op woensdag 5 december 2012 19:56 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Hoe? De Sint komt toch op 6 december?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |