Van harte Sola!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:57 schreef Solagratia het volgende:
Baby uit de buik! Na een razendsnelle bevalling van anderhalf uur inclusief een kwartier persen is Viktor geboren om 13:05. Alleen een klein knipje gekregen. Hij is klein, 3290 gram. Geen gekke dingen, gewoon een goede bevalling met monsterweeen. Van 5 naar 10 cm in tien minuten ofzo. En ik dacht echt dat ik me aanstelde toen ik de weeen niet weggepuft kreeg. Wat een opluchting dat dit voorbij is en hij er is![]()
Hopelijk mogen we snel naar huis, we moeten wachten tot zijn temperatuur in orde is. Hij ligt nu te knorren in een bedje tussen de kruiken.
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een snelle bevalling!
Maar 3290 gram is toch niet klein?
Dat dacht ik ook maar sola had volgens mijaan de hand van groei echo s gehoord datvhet een groot kind zou zijn, dus dan is iets onder gemiddeld wel klein.quote:[img]http://real vati.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 5 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een snelle bevalling!
Maar 3290 gram is toch niet klein?
Zo... die van jou vind het wel erg gezellig daarbinnenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:44 schreef Keshet het volgende:
[..]
Nee, nog niet!
Heb niks te melden.
Het zou me niet verbazen, kleine eigenwijs. Ik zou het niet erg vinden alleszins, dan kan ik het toch nog thuis proberenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:21 schreef ohnee het volgende:
Liza YAY! Heerlijk dat je het naar vrijdag hebt kunnen verzettenZou wat zijn als de beeb zich tot nog vandaag of morgen aandient hihi.
Hier ook eentje van 4340 g en 54,5 cm, als het nu eentje wordt van een kilo minder ga ik dat ook maar een klein prutske vinden denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 16:21 schreef ohnee het volgende:
En 3200 is niet zo groot toch? Mijn menneke was 4100 gram en 54 cm bij geboorte. (oke das redelijk groot maar niet extreem ofzo, gewoon maatje 56 ^^)
gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 december 2012 15:57 schreef Solagratia het volgende:
Baby uit de buik! Na een razendsnelle bevalling van anderhalf uur inclusief een kwartier persen is Viktor geboren om 13:05. Alleen een klein knipje gekregen. Hij is klein, 3290 gram. Geen gekke dingen, gewoon een goede bevalling met monsterweeen. Van 5 naar 10 cm in tien minuten ofzo. En ik dacht echt dat ik me aanstelde toen ik de weeen niet weggepuft kreeg. Wat een opluchting dat dit voorbij is en hij er is![]()
Hopelijk mogen we snel naar huis, we moeten wachten tot zijn temperatuur in orde is. Hij ligt nu te knorren in een bedje tussen de kruiken.
Dat is wel het andere uiterste hè, ingeleid worden omdat hij te lang wil blijven zitten! Sterkte alvast, hoop voor je dat het idd opschiet.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:35 schreef Keshet het volgende:
Mijn oudste was 450 gram, mijn referentiekader is wat anders.
Maarreh, ik word morgen ingeleid. Eerst alleen een ballon en als ik dan 3cm ontsluiting heb worden de vliezen gebroken en krijg ik weeënopwekkers. 'T kan wel een dag of drie gaan duren.
Ik baal zo van de weersvoorspelling van de komende dagen.
Ik hoop dat ik morgenochtend al 3cm heb en dan hoppakee meteen aan de slag kan en 's avonds weer thuis ben.
Of dat 't niet gaat sneeuwen, ook prima.
Ik hoop met jou mee Keshet! En succes alvast.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:35 schreef Keshet het volgende:
Mijn oudste was 450 gram, mijn referentiekader is wat anders.
Maarreh, ik word morgen ingeleid. Eerst alleen een ballon en als ik dan 3cm ontsluiting heb worden de vliezen gebroken en krijg ik weeënopwekkers. 'T kan wel een dag of drie gaan duren.
Ik baal zo van de weersvoorspelling van de komende dagen.
Ik hoop dat ik morgenochtend al 3cm heb en dan hoppakee meteen aan de slag kan en 's avonds weer thuis ben.
Of dat 't niet gaat sneeuwen, ook prima.
Deze dame is waarschijnlijk 3500 gram bij 40 weken schatten ze. Nu kan het 20% afwijken? dus zoveel waarde hecht ik er niet aan maar ze mag wel onder de 4 kilo blijven van mequote:Op woensdag 5 december 2012 16:35 schreef pessie het volgende:
Ohnee dat is wel echt groot hoor! Gemiddeld bij 40 weken is 3400 gram. Als ik nu een gemiddeld kind ga baren vind ik dat een reus denk ikik ga maar uit van 6 pond denk ik...
Dan kan ik nog wel een tijdje doorbarenquote:Op woensdag 5 december 2012 17:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Sola gefeliciteerd! Snel gegaan zeg! Lekker genieten nu!
Oh en nog een reden om niet meer te willen bevallen, als ze per kind een pond groter worden....laat maar![]()
8 pond was al zwaar zat(7 ook trouwens
). Dus dan zou de volgende 9 pond worden, nee dank je...
Zo'n grote knip kan nietquote:Op woensdag 5 december 2012 17:03 schreef ohnee het volgende:
Ach ze zeggen dat je toch meer uitlubbert naarmate je meer kids hebt, dus dan moet 9 pond wel passen toch.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:07 schreef pessie het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel een tijdje doorbaren
haha hier alles strak gehecht, denk ook niet dat het makkelijker gaat dan vorige keer.:Pquote:Op woensdag 5 december 2012 17:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Zo'n grote knip kan niet![]()
En dat uitlubberen merkte ik ook niet bij 8 pond
Komt de sint niet pas morgen?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:09 schreef ohnee het volgende:
[..]
haha hier alles strak gehecht, denk ook niet dat het makkelijker gaat dan vorige keer.:P
En verdraaid ja, Sola heeft een sintkind!![]()
![]()
Brrquote:Op woensdag 5 december 2012 17:44 schreef Keshet het volgende:
P115 dan toch Mignonne? Voor de derde?![]()
Ik ben ook benieuwd!!quote:Hendrikje wordt nu door 2 verschillende gyns geschat op P5 of P35 en door 2 verloskundigen als 'normaal gewichtje hoor!' dus ik ben écht heel benieuwd naar zijn gewicht.
Maar vooral naar hoe hij eruit ziet, hoe hij voelt, hoe hij ruikt, naar zijn geluidjes...Ik heb gewoon een soort heimwee naar mijn kind.
![]()
De verhalen over knippen, inscheuren en alle andere narigheid negeer ik even.
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:44 schreef Keshet het volgende:
Ik heb gewoon een soort heimwee naar mijn kind.
![]()
Wow mens, razende Roelandquote:Op woensdag 5 december 2012 15:57 schreef Solagratia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |