hehequote:Op woensdag 5 december 2012 15:36 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ja, dat is waar! Ik bedoelde dat je niet lang hoeft te wachten nu je de datum weet. Maar op jouw termijn kunnen ze je ook niet echt nog 2 weken door laten lopen he?nou ja, een beetje domme opmerking was het wel van mij. Excuse me!
Van harte Sola!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:57 schreef Solagratia het volgende:
Baby uit de buik! Na een razendsnelle bevalling van anderhalf uur inclusief een kwartier persen is Viktor geboren om 13:05. Alleen een klein knipje gekregen. Hij is klein, 3290 gram. Geen gekke dingen, gewoon een goede bevalling met monsterweeen. Van 5 naar 10 cm in tien minuten ofzo. En ik dacht echt dat ik me aanstelde toen ik de weeen niet weggepuft kreeg. Wat een opluchting dat dit voorbij is en hij er is![]()
Hopelijk mogen we snel naar huis, we moeten wachten tot zijn temperatuur in orde is. Hij ligt nu te knorren in een bedje tussen de kruiken.
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een snelle bevalling!
Maar 3290 gram is toch niet klein?
Dat dacht ik ook maar sola had volgens mijaan de hand van groei echo s gehoord datvhet een groot kind zou zijn, dus dan is iets onder gemiddeld wel klein.quote:[img]http://real vati.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 5 december 2012 16:00 schreef becky27 het volgende:
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een snelle bevalling!
Maar 3290 gram is toch niet klein?
Zo... die van jou vind het wel erg gezellig daarbinnenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:44 schreef Keshet het volgende:
[..]
Nee, nog niet!
Heb niks te melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |