Dat zou geweldig zijn..quote:Op woensdag 5 december 2012 10:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee dat zou zijn als ik een hele andere naam erop maak. Dat mijn man zegt ... We gingen haar toch 'zus' noemen???!
Die heb ik allang in mn kast staanquote:Op woensdag 5 december 2012 10:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
16!!!
OH!! grootverpakking halen dus..
Ik heb het pas echt deze week dat er maagzuur omhoog komt...
Maagzuur?quote:Op woensdag 5 december 2012 10:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die heb ik allang in mn kast staan
Daarin tegen heb ik geloof ik 1 kraamverband gebruikt. Ik vloeide bijna helemaal nietquote:Op woensdag 5 december 2012 10:58 schreef milka82 het volgende:
Becky, ik heb twee keer een keizersnede gehad en bij beide keren vloeide ik flink, dus ik weet niet wat ze hier hebben gedaan maar schoongemaakt iig niet echt. Dus je vloeit zeker wel.
Ik bloedde bijna dood!!!quote:Op woensdag 5 december 2012 12:05 schreef mignonne het volgende:
je placenta laat evengoed gewoon een wond achter in je baarmoeder, dat maakt verder niet uit of je normaal bevallen bent of met een keizersnede die placenta gaat er (als het goed is) altijd uit. Alleen bij een keizersnede zuigen ze wel de baarmoeder leeg na de operatie. Vaak is dat voldoende en vloeit iemand nauwelijks, komt ook genoeg voor dat iemand nog behoorlijk vloeit, wondvocht en bloed enz.
Je hebt ook mensen die na een vaginale bevalling nauwelijks vloeien![]()
ik was meer van het tico-soort, inderdaad 3 per keer op de eerste dag, en dan ieder uur moeten verwisselendaarna kon ik naar 'maar' 2 per keer. Nog wel lang gebleven dat k bijna ieder uur moest verwisselen.
Ik ook. En bij moeten gaan kopen. Ik zag dat ik nu twee verschillende groottes in het pakket heb. De normale en de jumbo maatquote:Op woensdag 5 december 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:
Ik gebruikte 3 kraamverbanden per keer
Zal ik ook om een ks vragen maar? ;-)
Hier wel...quote:Op woensdag 5 december 2012 12:27 schreef Estrys het volgende:
Is die groeiecho niet standaard met 30 en 33 weken? Dat dacht ik. Of verschilt dat per praktijk?
Verschilt per praktijk maar als de praktijk volgens de nieuwste aanbevelingen werkt dan zouden er wel standaard groeiecho's gemaakt moeten worden.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:27 schreef Estrys het volgende:
Is die groeiecho niet standaard met 30 en 33 weken? Dat dacht ik. Of verschilt dat per praktijk?
Ja met 30 en 33 of zo. Dan meten ze of het goed groeit in die weken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |