Nee. Eigenlijk mogen ze geen contracten meer aanbieden. Gaat erg slecht. Maar mijn manager wilde mij en nog een collega erg graag houden! Dus goed nieuws.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:40 schreef Sethiwe het volgende:
Gefeliciteerd zomerzon en djmomo![]()
![]()
![]()
![]()
het duurde even voor er streepjes bijkwamen, maar nu 3 tegelijk, wow echt super, het begin van een streepjes plensbui.
Silmarwen tot over een half jaar. Had je dit contract verwacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga een Babbel doen!
Ging jij niet nog met ochtenurine testen?quote:Op woensdag 5 december 2012 07:19 schreef DJMomo het volgende:
Haha wumb, grappig dat je bij mij er vol in gelooft en bij zomer zon een slag om de arm houdt!
Wie volgt!?
Ik zie nu pas dat het bij jou ook gelukt is. Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 5 december 2012 07:19 schreef DJMomo het volgende:
Haha wumb, grappig dat je bij mij er vol in gelooft en bij zomer zon een slag om de arm houdt!
Wie volgt!?
Ja ik ga sowieso vrijdag naar de dokter om daar ook nog een test te laten doen. Ik wil het natuurlijk ook wel zeker weten. Maar mijn cyclus heeft me nog nooit in de steek gelaten. Zelfs als ik de pil door wilde slikken werd ik nog ongesteld zoals mijn normale cyclus. En nu had ik het al 5 dagen moeten zijn. En de streep was echt heel duidelijk. En van die verhalen hoor je ook over de Kruidvat testen. Dus ik ben toch optimistisch hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:10 schreef Wumb het volgende:
Wow wat een regen. Zomerzon en Momogefeliciteerd!
Momo dat is geen schaduw dat is een beetje verf die op je hcg heeft gereageerd.
Voor zomerzon een voorzichtige want volgens mij zin de predictortests niet heel betrouwbaar. Maar dat vertelde enkel internet me ooit...
ja, ook iets met: geen test meer in huis hebben.quote:Op woensdag 5 december 2012 07:37 schreef Limone het volgende:
[..]
Ging jij niet nog met ochtenurine testen?
Morgen is het vast geen schaduw meer, maar een echte streep!quote:Op woensdag 5 december 2012 08:07 schreef DJMomo het volgende:
[..]
ja, ook iets met: geen test meer in huis hebben.Morgen of overmorgen! Ga zo naar KV, en neem dan gelijk een goedkope en dure mee. Eerst de goedkope, als die weer vaag is, doe ik de dure
Ja inderdaad... :xquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:30 schreef Limone het volgende:
Hopelijk zet die hoosbui van het vorige topic nog even door!
Nog aanpassingen?
HahaIk loop het vorige topic nog even na op vetgedrukte NOD's zie ik die van Zomerzon, die wel naar 29 december mocht
![]()
![]()
Ow ok. Ga toch wel vragen of ze ook nog willen testen hoor... Is toch een beetje extra zekerheid.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:46 schreef Suikertante het volgende:
Bij mij testten ze helemaal niks Zomerzon! Werd gefeliciteerd en kreeg advies over een aantal verloskundigenpraktijken. De dame van Moeders voor Moeders deed wel nog een (minder gevoelige) test.
Ja dat is ook zo. Maar ik weet niet hoe het allemaal werkt hier in de buurt. Dus dat wil ik wel even vragen. En gelukkig heb ik een huisarts waar ik voor dat soort dingen ook een afspraak kan maken.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:22 schreef hilliebillie het volgende:
ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook alleen maar gemeld bij de huisarts, dat is ook meer da voldoende werd mij toen ook verteld. huisarts hier doet in ieder geval geen test meer als je zelf al getest hebt omdat de huis tuin en keuken testen net zo betrouwbaar zijn tegenwoordig..
misschien toch voor de zekerheid even navragen voor dat je er voor niks staat?
het is alleen handig dat het in het systeem staat ivm medicijnen die je nodig hebt bijvoorbeeld en het op dat moment per ongeluk zou vergeten te melden..
Ok. Dan ga ik inderdaad toch maar eens bellen of het nodig is ja. Is inderdaad wel zonde van een consult als je alleen vragen hebt. En misschien kan de assistente mij toch ook wel helpen met mijn vragen. Die zal ook wel een geheimhoudingsplicht hebben wat betreft dat soort dingen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:35 schreef Juud79 het volgende:
Gefeliciteerd dames met de streepjes!![]()
En Zomerzon, het is een beetje onzin om het door de huisarts te laten testen, dat is iets wat vroeg gebeurde, maar tegenwoordig niet meer. Beetje zonde van wat het kost zo'n consult.....
De verloskundige is de eerste die je moet bellen, daar kan je dan met 8/9 weken terecht.
Mijn huisarts wist pas na een aantal maanden dat ik zwanger was, toen ik een keer wat medijcijnen nodig had.
Ik vind het bijna iets voor in de OP, want zoveel denken bij het 2e streepje.... EN NU???quote:Op woensdag 5 december 2012 10:35 schreef Juud79 het volgende:
En Zomerzon, het is een beetje onzin om het door de huisarts te laten testen, dat is iets wat vroeg gebeurde, maar tegenwoordig niet meer. Beetje zonde van wat het kost zo'n consult.....
De verloskundige is de eerste die je moet bellen, daar kan je dan met 8/9 weken terecht.
Mijn huisarts wist pas na een aantal maanden dat ik zwanger was, toen ik een keer wat medijcijnen nodig had.
Het is wél handig om het te melden bij de huisarts zodra je het weet. Mocht er iets met jou gebeuren waardoor je niet kan melden dat je zwanger bent, staat het tenminste wel in je medische gegevens.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:35 schreef Juud79 het volgende:
Huisarts hoef je alleen maar door te geven. Zij testen echt 0,0quote:Op woensdag 5 december 2012 10:41 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Ok. Dan ga ik inderdaad toch maar eens bellen of het nodig is ja. Is inderdaad wel zonde van een consult als je alleen vragen hebt. En misschien kan de assistente mij toch ook wel helpen met mijn vragen. Die zal ook wel een geheimhoudingsplicht hebben wat betreft dat soort dingen.
Bedankt voor de tips!
Dank je wel!!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Huisarts hoef je alleen maar door te geven. Zij testen echt 0,0Ze geven je wel tips (assistente) over verloskundigen in de buurt enzo en die kun je dan bellen om een afspraak te maken.
Gefeliciteerd joh!!
Hey daar heb je ons toch voor in alle mogelijke topicsquote:Op woensdag 5 december 2012 10:47 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Dank je wel!!
Ja een topic over the next step na 2 streepjes is inderdaad een goed idee. Voor alle onwetende nieuwbakken aanstaande moeders. (Waaronder ik dus)
Ja dat is ook zo. Gelukkig! Kan het wel aan vriendinnen vragen die er al ervaring mee hebben maar dat valt zo op. En vind 5 weken echt te vroeg om het al te vertellen...quote:Op woensdag 5 december 2012 10:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey daar heb je ons toch voor in alle mogelijke topics
Ow dat is ook wel fijn inderdaad. Dan zou ik over 2 weken al een echo kunnen krijgen.quote:Edit: ow bij de weg, vraag ook, als je de verloskundige belt, wanneer je langs mag komen en als dat pas bij 8/9 weken is of je dan met 7 weken wel/geen een echo krijgt om te zien of het om een intacte zwangerschap cq meerling gaat. Heel fijn, die geruststelling en je kunt dan het hartje al zien kloppen![]()
Ja! En dan meteen die rare afkortingen weg! KvK, FFFquote:Op woensdag 5 december 2012 10:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het bijna iets voor in de OP, want zoveel denken bij het 2e streepje.... EN NU???
Ik heb 2 streepjes en nu?
- Bezoek huisarts is niet nodig, een huisarts zal je enkel doorverwijzen naar een verloskundige.
- Aanmelden dus bij een verloskundige voor een eerste afspraak.
- Zwanger worden vitamines evt vervangen door zwanger zijn vitamines... samenstelling.
Thanks!!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:42 schreef Blokje. het volgende:
Welkom Dyre en Naena! Heel veel succes beiden
Ja, dat is een goede!quote:Wanneer is jullie NOD eigenlijk?
Ja, we vinden het ook echt zo bijzonder.. Kunnen we het op kerstavond aan de opa's en oma's gaan vertellenquote:Op woensdag 5 december 2012 22:41 schreef Dyre het volgende:
Babbel geniet er maar lekker van!!!
Wat een geweldige datum trouwens voor de echo, wat een cadeautje is dat straks zeg, als je die echo gehad hebt!
Ik had wel heel donkere urine, dus het kan maar zo dat er wel bloed bij zat, maar dat is dan wat anders dan menstruatiebloed denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 22:37 schreef Babbel1 het volgende:
Wat een lieve reacties allemaal!![]()
Ik kan het gevoel dat ik heb maar moeilijk beschrijven, het is zo onwerkelijk dat we nu ineens een staafje hebben liggen met het bewijs van iets dat we zo graag wilden![]()
Nja, we gaan proberen te genieten en vooral aftellen naar 24 december![]()
Wumb, wat balen dat je weer geen positieve test had.. Maar 'geen bloed, houd moed!'...
Het voelt alsof ik ongesteld moet worden, maar dan tien keer zo heftig. Vooralsnog heeft het niet doorgezet trouwens (en de pijn is ook weer weg).quote:Op woensdag 5 december 2012 23:26 schreef Wumb het volgende:
En zandsculptuurtje... ik voel ook dingen in m'n buik maar ik kan ze niet plaatsen. Let er maar niet teveel op. Jij ook niet doen, hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Er is nog hoop hoor Zand. Ik had ook een negatieve test en ook echt de hoofdpijn en lichte krampen die ik normaal had bij ongesteld worden. Maar was toch een ander resultaatquote:Op woensdag 5 december 2012 23:44 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Het voelt alsof ik ongesteld moet worden, maar dan tien keer zo heftig. Vooralsnog heeft het niet doorgezet trouwens (en de pijn is ook weer weg).
En, irritant, elke keer als ik denk: kom op lijf, wordt nou gewoon ongesteld, denk ik meteen er achter aan: maar wat nou als ik per ongeluk toch zwanger ben, dan zit ik nu op een mk te hopen. Misschien moet ik er maar even iets minder mee bezig zijn![]()
.
Dat! Daarbij vind ik feestjes zonder drank, toch net iets minder leukquote:Op woensdag 5 december 2012 22:10 schreef zandsculptuur het volgende:
Welkom nieuwe dames, dat jullie maar snel weer weg zijn.
Ik heb steak, sushi en wijn het meeste gemist toen ik zwanger was, dus ik haal het nu in. Ik laat trouwens niks staan tot ik een positieve test in handen heb.
Ik lees echt te veel mee in Z&G en ik word bijna emotioneel van al die mooie baby's. Sowieso ben ik momenteel een beetje een emotioneel wrak, maar dat komt wel weer goed hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:52 schreef Blokje. het volgende:
Lastig idd, na de pilAch, lekker je lichaam weer op gang laten komen, komt goed!
Ze zijn in Z&G iig ruimte voor ons aan het maken
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik lees echt te veel mee in Z&G en ik word bijna emotioneel van al die mooie baby's. Sowieso ben ik momenteel een beetje een emotioneel wrak, maar dat komt wel weer goed hoor.
En, ik ben nog steeds niet ongesteld en stiekem wil ik vasthouden aan mijn voorgevoel en gewoon een Babbel doen. Ik ben gek op Babbels.![]()
Oh my, met pijnboompitjes, beetje rucolasla, gedroogde tomaatjes en een klein beetje geschaafde kaas...quote:Op donderdag 6 december 2012 11:28 schreef DJMomo het volgende:
Carpaccio. Dat had mijn vent gemaakt voor me in mijn kraamweek! <3
Hihi, oh ja, weet ik! Maar ik was even een klein hormoonmonstertje en die vonden het nodig om mijn beeld een beetje te vertekenenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:33 schreef Blokje. het volgende:
[..]Het komt idd weer goed Skips. Als het zover is, zal het des te mooier zijn.
Enne, doe de Babbel! Schijnt een trend hier te zijn, dus..why not?
Oh DJMomo, carpaccioKrijg er trek van!
Nog steeds niks hier, anders meld ik het welquote:Op donderdag 6 december 2012 08:16 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat! Daarbij vind ik feestjes zonder drank, toch net iets minder leuk![]()
![]()
Hoe is het nu met je? En met jou, Wumb? Bij mijn vorige zwangerschap testte ik een week na mijn NOD pas een licht tweede streepje.. dus ik duim nog even door hoor!
En dan gewoon http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item3f119aca81 deze?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:30 schreef Wumb het volgende:
Ik heb er nog niet positief mee getest dus geen idee of ze werken. Gekocht bij klackstar.
quote:Op donderdag 6 december 2012 11:00 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik lees echt te veel mee in Z&G en ik word bijna emotioneel van al die mooie baby's. Sowieso ben ik momenteel een beetje een emotioneel wrak, maar dat komt wel weer goed hoor.
En, ik ben nog steeds niet ongesteld en stiekem wil ik vasthouden aan mijn voorgevoel en gewoon een Babbel doen. Ik ben gek op Babbels.![]()
Ik vind die leegloop hier trouwens helemaal niet zo leuk, moet ik straks weer allemaal mensen gaan missen. (Mja, nee, serieus, leegloop is geweldig!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha snap ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:40 schreef Naena het volgende:
Ik wil liever mee skiën in de streepjessneeuwstorm!!
Succes!quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:15 schreef martine1984 het volgende:
Vanmorgen een super positieve ovulatie test. Voel van alles in mn buik. Hoop dat de file naar huis mee valt... Want er moet geklust wordengelukkig is het er weer voor.
geklustquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:15 schreef martine1984 het volgende:
Vanmorgen een super positieve ovulatie test. Voel van alles in mn buik. Hoop dat de file naar huis mee valt... Want er moet geklust wordengelukkig is het er weer voor.
kom je snel naar Z&G, kunnen we heeeeeeeel even samen posten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:43 schreef DJMomo het volgende:
Hoi, vanmorgen weer getest. Streep is al wat donkerder![]()
Begin het nu dus voorzichtig te geloven. Dank allemaal voor de feli's al![]()
Komt er nu een streepjessneeuwstorm?
Nee en ja. Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar ik hou stiekem nog een beetje hoopquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:28 schreef Cwen het volgende:
Limone, bij jou wil het ook nog niet echt he? Hoeveel dagen ben je nu overtijd?
Hier nog gewoon in de wacht
goed punt!quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:50 schreef becky27 het volgende:
[..]
kom je snel naar Z&G, kunnen we heeeeeeeel even samen posten.
Hier nog geen bloed! Ik stel het liefst het testen ook uit, en iedere keer wanneer ik de moed bij elkaar geraapt heb om wel te testen komt er wel iets van een lichaam-gaat-ongesteld-worden-kwaaltje langs en dan is die moed weer wegquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:39 schreef Limone het volgende:
Ik stel dat testen het liefst zo lang mogelijk uit. Ik ben toch meer teleurgesteld van een negatieve test dan ik zelf wil toegeven..
Wanneer ga jij weer testen? En Skips, hoe staat het bij jou?
Wumb, heb jij ook een miskraam gehad? Heb ik iets gemist of begrijp ik het verkeerd?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:01 schreef Wumb het volgende:
Aw, dat is wel vervelend Limone, de onzekerheid van het niet weten. Ik kan je de hand schudden, al ga ik er maar gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben en gewoon wat later ongesteld word (kan het altijd meevallen
).
En dit herken ik.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:08 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hier nog geen bloed! Ik stel het liefst het testen ook uit, en iedere keer wanneer ik de moed bij elkaar geraapt heb om wel te testen komt er wel iets van een lichaam-gaat-ongesteld-worden-kwaaltje langs en dan is die moed weer weg.
[..]
OMG Hillie! Gefeliciteerd! Wat mooi snel! Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:17 schreef hilliebillie het volgende:
woei!! steepjesregen.. hier net getest 4 dagen voor mn nod en heb een heel lichte tweede streepje!!
woei me so happy!! dinsdag of woensdag nog eens testen voor de zekerheid..!!
wou eik sowieso dinsdag pas testen maar was iets te nieuwsgierig vanmorgen..
Aha, oké. Ik was al bang dat ik last had van aankomende-zwangerschapsdementiequote:Op zaterdag 8 december 2012 09:15 schreef Wumb het volgende:
Nee geen miskraam gehad. Ik bedoel dat het vervelend is om niet te weten hoe je cyclus loopt. En ik nu ook 4 dagen overtijd ben maar er maar vanuit ga dat ik niet zwanger ben.
[..]
En dit herken ik.
Hilzillah ik zou inderdaad doen wat Skip zegt.
Woohoo!! Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:17 schreef hilliebillie het volgende:
woei!! steepjesregen.. hier net getest 4 dagen voor mn nod en heb een heel lichte tweede streepje!!
woei me so happy!! dinsdag of woensdag nog eens testen voor de zekerheid..!!
wou eik sowieso dinsdag pas testen maar was iets te nieuwsgierig vanmorgen..
Dat is misschien een teken dat we jou ook mogen feliciteren strakjesquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:15 schreef Hilzillah het volgende:
Totaal off topic. Ik vind het heel gek als iemand anders Hilliebillie genoemd wordt.. want dat ben ik(bijnaam)
Na die laatste keer dat ik ongesteld ben geworden, heb ik het ook niet meer bijgehouden. Nu word ik juist weer gek dat ik niet weet waar ik aan toe benquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:52 schreef Wumb het volgende:
Ja inderdaad, hierbij werkt het wat minder goed. Al probeer ik niet te denken aan mensen die laat positief testen. Of dat mijn eisprong later is dan gemerkt.... En als het zo is (zwanger zijn), dan is het zo en dan zien we dat dan wel weer
.
Misschien had ik mijn cycli niet bij moeten houden. Of niet tellen en op de kalender kijken. Maar dat is zo makkelijk gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, bij deze dus!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:23 schreef Dyre het volgende:
[..]
Dat is misschien een teken dat we jou ook mogen feliciteren strakjes
Dat ben ik met je eens - ik ben daar normaliter best goed in, maar nu? Rampzalig... En ik kan gewoon niet uitleggen waaróm het zo is.quote:Dat 'er maar vanuit gaan dat het niet zo is, dan kan het altijd meevallen' is ook een van mijn favoriete methodes. Maar waar het dus perfect werkt bij tentamens en sollicitatiegesprekken, lukt het wat minder in dit geval. Ik wil gewoon zo graag!
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:59 schreef Hilzillah het volgende:
'HET' streepje.... Ik hoop dat dit volstaat als streepje... Ik heb me helemaal scheel ge-google-d *twijfel twijfel twijfel*Zo'n streepje had ik eind maart. Het resultaat ligt nu versgebakken in zijn wiegje te slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:59 schreef Hilzillah het volgende:
'HET' streepje.... Ik hoop dat dit volstaat als streepje... Ik heb me helemaal scheel ge-google-d *twijfel twijfel twijfel*Hallejeetje zeg! Die van mij was vaag en twijfel waardig. Dit niet hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van harte beide hillies!Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Ahhhhhquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:51 schreef martine1984 het volgende:
Who het stort hier streepjes! Gefeliciteerd hilza en purple !!!!
Ik denk niet dat t deze maand gelukt is. Mn man heeft afgelopen donderdag een smakker gemaakt met de fiets en heeft die dag ook zijn verstandskies laten trekken. Dit resulteert in een zielige man ( zoals alleen mannen dat kunnen) dus hier is weinig actie geweest
maar wellicht was t woensdag toch voldoende....
Ik sta voor je in de duimstand!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ahhhhh. Mja, mannen en zielig inderdaad. Oef. Ze zouden ook eens zwanger moeten raken!
Hilzillah!Niet normaal meer dit.
Hier trouwens nu NOD + 5. Vorige maand was ook + 5 en aan m'n lijf te merken ga ik daar nu overheen. Dus uhm.. Bij + 7 gooi ik er weer een test tegenaan :$.
Hihi, dat. Je bent echt super blij voor iedereen en gunt het ze echt allemaal, en ondanks dat heb je dan toch zo'n grmbl-achtergrondgevoel. En daar voel je (ik iig) je dan weer stom/schuldig om, want dat gevoel wil je helemaal niet hebben.quote:Op zondag 9 december 2012 09:16 schreef Kwisted het volgende:
Woow wat zijn er veel nieuwe zwangeren! Heel erg gefeliciteerd allemaal!!
Dikkevoor degene voor wie het nog niet zover is. Weet nog heeeeel goed hoe k*t t ook kan voelen als iemand anders zwanger is, alleen omdat je zelf ook zo graag wil. Veel geluk voor jullie!
Donderdagavond weer terug.quote:
Jammer dat ze weg moet nu het moment suprême eraan komt, maar goed plan om vanmiddag nog lekker tussen de lakens te duikenquote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Donderdagavond weer terug.
Vanmiddag nog wel even je weet wel, kleine kans maar toch
Is het al ochtend? F5, f5, f5quote:
WOOOHHH!!!quote:Op maandag 10 december 2012 08:52 schreef Cwen het volgende:
OMG OMG OMG
Ik heb 2 streepjes!!!
Is nog wel vrij licht maar een streep is een streep, toch?
Ga straks een foto erop gooien maar echt... Wow, wat een zebrapad!
Jij ook al!!! Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 10 december 2012 08:52 schreef Cwen het volgende:
OMG OMG OMG
Ik heb 2 streepjes!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 december 2012 08:52 schreef Cwen het volgende:
OMG OMG OMG
Ik heb 2 streepjes!!!
Zo dachten wij ook hoorquote:Op zondag 9 december 2012 23:17 schreef Dyre het volgende:
[..]
Jammer dat ze weg moet nu het moment suprême eraan komt, maar goed plan om vanmiddag nog lekker tussen de lakens te duikenJe weet immers maar nooit:
Het beste kun je vrijen in de twee dagen vóór je eisprong. Rond je eisprong zijn de omstandigheden in je baarmoeder optimaal. Sperma kan daarin een paar dagen overleven. Een eitje dat eenmaal gesprongen is blijft nog maar een paar uur leven. Het is dus raadzaam om ervoor te zorgen dat er altijd wat sperma op de loer ligt om het eitje te bevruchten als het springt.
Dan ligt het vast op de loer voor als het de komende 2 dagen alsnog komt![]()
(sorry, helemaal niet leuk natuurlijk, maar ik vond het zo grappig omschreven)
Thxquote:Op zondag 9 december 2012 23:18 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Is het al ochtend? F5, f5, f5
@SDM: jullie zijn ook al eventjes bezig, toch?Hopen dat, ondanks dat de ovulatietest nog geen twee streepjes gaf, de timing nu toch goed genoeg was
.
Dat was ook het eerste wat ik deed toen ik het tweede streepje zag.quote:Op maandag 10 december 2012 09:13 schreef Cwen het volgende:
Bedankt zeg, zit hier nu een beetje te grienen![]()
Mwah, de afgelopen negatieve test (vorige week) kwam toch iets meer binnen dan verwacht. Ik had deze maand meer hoop dan de andere 6 maanden die we inmiddels bezig zijn en ook meer kwaaltjes e.d. die ik normaal niet heb. De andere maanden had ik meer een 'we zullen zien' gevoel en had ik ook wel wat kleine dingetjes, maar deze maand durfde ik eigenlijk pas echt te hopen. En toen kwam de negatieve test, ook in combinatie met alle andere streepjesplassers (quote:Op maandag 10 december 2012 14:31 schreef DJMomo het volgende:
wumb en silmarwen.september baby's moeten er ook zijn.
Bang de positieve flow te verbreken, projskippy?
Hoezo is nog even wachten met testen je kop in het zand steken?quote:Op maandag 10 december 2012 14:46 schreef Wumb het volgende:
Ik snap je heel goed skip... bij elke negatieve test voel ik me bedrogen. Maar kop in het zand steken is ook niet altijd handig.
Heel betrouwbaar en de huisarts doet nietsquote:Op maandag 10 december 2012 14:54 schreef Thezappa het volgende:
lees hier af en toe wel mee...
maar het tweede streepje is er sinds vandaag...ben nu nog ant werk maar ze had een test gedaan...
-hele weekend huilig / misselijk -
en dus nu 1e test 2e streepje....hoe betrouwbaar is dat eigenlijk...
nog 1 extra test gehaald , en morgen anders dokter
Twee streepjes is twee streepjes. Vals positief komt niet heel vaak voor. En anders: gewoon nog een test tegenaan gooien.quote:Op maandag 10 december 2012 14:54 schreef Thezappa het volgende:
maar het tweede streepje is er sinds vandaag...ben nu nog ant werk maar ze had een test gedaan...
Nou nu blijf je het gevoel houden dat je misschien wel zwanger bent. Een negatieve test neemt dat gevoel iets weg. En een positieve helemaal. Duidelijkheid...quote:Op maandag 10 december 2012 14:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo is nog even wachten met testen je kop in het zand steken?
dank je..quote:Op maandag 10 december 2012 15:04 schreef Wumb het volgende:
[..]
Nou nu blijf je het gevoel houden dat je misschien wel zwanger bent. Een negatieve test neemt dat gevoel iets weg. En een positieve helemaal. Duidelijkheid...
Gefeliciteerd Thezappa!
Nee, want een negatieve test biedt geen duidelijkheid. Zolang je niet ongesteld bent, kun je namelijk nog steeds zwanger zijn. Late eisprong, late innesteling, er zijn zat redenen om later dan je NOD pas positief te testen. Ik vind een negatieve test dus schijnduidelijkheid.quote:Op maandag 10 december 2012 15:04 schreef Wumb het volgende:
[..]
Nou nu blijf je het gevoel houden dat je misschien wel zwanger bent. Een negatieve test neemt dat gevoel iets weg. En een positieve helemaal. Duidelijkheid...
Gefeliciteerd Thezappa!
Twee streepjes is hartstikke zwanger, gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 december 2012 14:54 schreef Thezappa het volgende:
Ik vind het zo bijzonder allemaal.. Ik hoop zo hard dat iedereen snel meekomt naar het nieuwe topic (waar ik nog niet echt durf te gaan posten tot mijn eerste echo, btw..).quote:Op maandag 10 december 2012 09:09 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Jij ook al!!! Gefeliciteerd!!!
Babbel heeft de regen ingezet en nu gaan er zoveel mee!
Tnx Babbel!
quote:Op maandag 10 december 2012 18:33 schreef Babbel1 het volgende:
Jaaaaa, Cwen![]()
![]()
Gefeliciteerd!!
[..]
Ik vind het zo bijzonder allemaal.. Ik hoop zo hard dat iedereen snel meekomt naar het nieuwe topic (waar ik nog niet echt durf te gaan posten tot mijn eerste echo, btw..).Wat leuk van die potjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik snap je gevoelens wel hoor. Het is ook superspannend allemaal! Het is goed om er rekening mee te houden dat het ook mis kan gaan maar probeer er niet teveel aan te denken en daardoor niet van deze bijzondere tijd te kunnen genieten. Mocht het mis gaan, dan is het dan nog vroeg genoeg om verdrietig te zijn.
En gelukkig is de kans dat het wél goed blijft gaan nog altijd een stuk groter dan dat het fout gaat!
En Kursor, wat fijn om jou hier weer te zien! Veel succes.
Welkom Kursor! Ik weet niet goed wat jouw voorgeschiedenis is (en al helemaal niet wat dat bloed HCG betekentquote:Op maandag 10 december 2012 18:25 schreef Kursor het volgende:
Ik kom me ook heel voorzichtig weer melden...
(Na een half jaar negatieve uitslagen op bloed hCG groen licht van de gynaecoloog om weer voor een tweede te gaan.)
Alle gelukkigen van de streepjesregen een goede zwangerschap toegewenst. Hopelijk houdt het regenweer nog een tijdje aan (moet zelf eerst nog ongesteld worden).
Bloeden is ook geen duidelijkheid.quote:Op maandag 10 december 2012 15:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, want een negatieve test biedt geen duidelijkheid. Zolang je niet ongesteld bent, kun je namelijk nog steeds zwanger zijn. Late eisprong, late innesteling, er zijn zat redenen om later dan je NOD pas positief te testen. Ik vind een negatieve test dus schijnduidelijkheid.
Nou, voor de meesten is bloed toch echt wel duidelijkheid. Er zijn maar bar weinig vrouwen die wel ongesteld worden en dan alsnog zwanger zijn. Maar een week na nod zou ik er ook nog wel een testje tegenaan flikkeren, dat wel.quote:
+ 1quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:12 schreef Suikertante het volgende:
Ik dacht echt dat ik ongesteld was, maar toen was het toch innestelingsbloed!
Maar is dat dan evenveel bloed? En rond je nod of eerder? Ik dacht dat het dan vaak minder was?quote:Op dinsdag 11 december 2012 08:12 schreef Suikertante het volgende:
Ik dacht echt dat ik ongesteld was, maar toen was het toch innestelingsbloed! Deed alleen een test omdat mijn temperatuur hoog bleef. Verrassingen bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |