Nee. Eigenlijk mogen ze geen contracten meer aanbieden. Gaat erg slecht. Maar mijn manager wilde mij en nog een collega erg graag houden! Dus goed nieuws.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:40 schreef Sethiwe het volgende:
Gefeliciteerd zomerzon en djmomo![]()
![]()
![]()
![]()
het duurde even voor er streepjes bijkwamen, maar nu 3 tegelijk, wow echt super, het begin van een streepjes plensbui.
Silmarwen tot over een half jaar. Had je dit contract verwacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga een Babbel doen!
Ging jij niet nog met ochtenurine testen?quote:Op woensdag 5 december 2012 07:19 schreef DJMomo het volgende:
Haha wumb, grappig dat je bij mij er vol in gelooft en bij zomer zon een slag om de arm houdt!
Wie volgt!?
Ik zie nu pas dat het bij jou ook gelukt is. Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 5 december 2012 07:19 schreef DJMomo het volgende:
Haha wumb, grappig dat je bij mij er vol in gelooft en bij zomer zon een slag om de arm houdt!
Wie volgt!?
Ja ik ga sowieso vrijdag naar de dokter om daar ook nog een test te laten doen. Ik wil het natuurlijk ook wel zeker weten. Maar mijn cyclus heeft me nog nooit in de steek gelaten. Zelfs als ik de pil door wilde slikken werd ik nog ongesteld zoals mijn normale cyclus. En nu had ik het al 5 dagen moeten zijn. En de streep was echt heel duidelijk. En van die verhalen hoor je ook over de Kruidvat testen. Dus ik ben toch optimistisch hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:10 schreef Wumb het volgende:
Wow wat een regen. Zomerzon en Momogefeliciteerd!
Momo dat is geen schaduw dat is een beetje verf die op je hcg heeft gereageerd.
Voor zomerzon een voorzichtige want volgens mij zin de predictortests niet heel betrouwbaar. Maar dat vertelde enkel internet me ooit...
ja, ook iets met: geen test meer in huis hebben.quote:Op woensdag 5 december 2012 07:37 schreef Limone het volgende:
[..]
Ging jij niet nog met ochtenurine testen?
Morgen is het vast geen schaduw meer, maar een echte streep!quote:Op woensdag 5 december 2012 08:07 schreef DJMomo het volgende:
[..]
ja, ook iets met: geen test meer in huis hebben.Morgen of overmorgen! Ga zo naar KV, en neem dan gelijk een goedkope en dure mee. Eerst de goedkope, als die weer vaag is, doe ik de dure
Ja inderdaad... :xquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:30 schreef Limone het volgende:
Hopelijk zet die hoosbui van het vorige topic nog even door!
Nog aanpassingen?
HahaIk loop het vorige topic nog even na op vetgedrukte NOD's zie ik die van Zomerzon, die wel naar 29 december mocht
![]()
![]()
Ow ok. Ga toch wel vragen of ze ook nog willen testen hoor... Is toch een beetje extra zekerheid.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:46 schreef Suikertante het volgende:
Bij mij testten ze helemaal niks Zomerzon! Werd gefeliciteerd en kreeg advies over een aantal verloskundigenpraktijken. De dame van Moeders voor Moeders deed wel nog een (minder gevoelige) test.
Ja dat is ook zo. Maar ik weet niet hoe het allemaal werkt hier in de buurt. Dus dat wil ik wel even vragen. En gelukkig heb ik een huisarts waar ik voor dat soort dingen ook een afspraak kan maken.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:22 schreef hilliebillie het volgende:
ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook alleen maar gemeld bij de huisarts, dat is ook meer da voldoende werd mij toen ook verteld. huisarts hier doet in ieder geval geen test meer als je zelf al getest hebt omdat de huis tuin en keuken testen net zo betrouwbaar zijn tegenwoordig..
misschien toch voor de zekerheid even navragen voor dat je er voor niks staat?
het is alleen handig dat het in het systeem staat ivm medicijnen die je nodig hebt bijvoorbeeld en het op dat moment per ongeluk zou vergeten te melden..
Ok. Dan ga ik inderdaad toch maar eens bellen of het nodig is ja. Is inderdaad wel zonde van een consult als je alleen vragen hebt. En misschien kan de assistente mij toch ook wel helpen met mijn vragen. Die zal ook wel een geheimhoudingsplicht hebben wat betreft dat soort dingen.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:35 schreef Juud79 het volgende:
Gefeliciteerd dames met de streepjes!![]()
En Zomerzon, het is een beetje onzin om het door de huisarts te laten testen, dat is iets wat vroeg gebeurde, maar tegenwoordig niet meer. Beetje zonde van wat het kost zo'n consult.....
De verloskundige is de eerste die je moet bellen, daar kan je dan met 8/9 weken terecht.
Mijn huisarts wist pas na een aantal maanden dat ik zwanger was, toen ik een keer wat medijcijnen nodig had.
Ik vind het bijna iets voor in de OP, want zoveel denken bij het 2e streepje.... EN NU???quote:Op woensdag 5 december 2012 10:35 schreef Juud79 het volgende:
En Zomerzon, het is een beetje onzin om het door de huisarts te laten testen, dat is iets wat vroeg gebeurde, maar tegenwoordig niet meer. Beetje zonde van wat het kost zo'n consult.....
De verloskundige is de eerste die je moet bellen, daar kan je dan met 8/9 weken terecht.
Mijn huisarts wist pas na een aantal maanden dat ik zwanger was, toen ik een keer wat medijcijnen nodig had.
Het is wél handig om het te melden bij de huisarts zodra je het weet. Mocht er iets met jou gebeuren waardoor je niet kan melden dat je zwanger bent, staat het tenminste wel in je medische gegevens.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:35 schreef Juud79 het volgende:
Huisarts hoef je alleen maar door te geven. Zij testen echt 0,0quote:Op woensdag 5 december 2012 10:41 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Ok. Dan ga ik inderdaad toch maar eens bellen of het nodig is ja. Is inderdaad wel zonde van een consult als je alleen vragen hebt. En misschien kan de assistente mij toch ook wel helpen met mijn vragen. Die zal ook wel een geheimhoudingsplicht hebben wat betreft dat soort dingen.
Bedankt voor de tips!
Dank je wel!!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Huisarts hoef je alleen maar door te geven. Zij testen echt 0,0Ze geven je wel tips (assistente) over verloskundigen in de buurt enzo en die kun je dan bellen om een afspraak te maken.
Gefeliciteerd joh!!
Hey daar heb je ons toch voor in alle mogelijke topicsquote:Op woensdag 5 december 2012 10:47 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Dank je wel!!
Ja een topic over the next step na 2 streepjes is inderdaad een goed idee. Voor alle onwetende nieuwbakken aanstaande moeders. (Waaronder ik dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |