abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119945651
Zomerzon: overtijd én een positieve test = zwanger hoor, no doubt! *O*

Streepjesregen hier, het werd tijd! *O*
pi_119945684
Dyre, welkom!

Roomsnoes en Hillz, gaan jullie de streepjes nog aanvullen?

En Skip :*. Ik snap hoe je je voelt!
Home is where the O+ is...
pi_119945701
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 07:37 schreef Limone het volgende:

[..]

Ging jij niet nog met ochtenurine testen? O-)
ja, ook iets met: geen test meer in huis hebben. :{ Morgen of overmorgen! Ga zo naar KV, en neem dan gelijk een goedkope en dure mee. Eerst de goedkope, als die weer vaag is, doe ik de dure :P
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119945708
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:07 schreef DJMomo het volgende:

[..]

ja, ook iets met: geen test meer in huis hebben. :{ Morgen of overmorgen! Ga zo naar KV, en neem dan gelijk een goedkope en dure mee. Eerst de goedkope, als die weer vaag is, doe ik de dure :P
Morgen is het vast geen schaduw meer, maar een echte streep!
pi_119945724
Oh ik hoop het Cwen! Maar moet nog even wachten. Gister een drupje bloed. Als dat de unnestelung was moet ik dus nog even wachten. Maar voorlopig heb ik hoop.
T Zou tof zijn om met z'n allen zwanger t jaar uit te gaan!
  woensdag 5 december 2012 @ 08:13:34 #31
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_119945755
Wooooow babbel, zomerzon gefeliciteerd!!

Moom, tis echt wel een streep heur.
pi_119945756
ha ja, in een keer het topic leeg!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_119945771
Nog meer streepjes :o

DJMomo gefeliciteerd! *O*
  woensdag 5 december 2012 @ 08:20:01 #34
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_119945798
Wow ik heb hier ff wat gemist zie ik!
Regen! *O*
Gefeliciteerd zomerzon en djmomo!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_119946087
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:13 schreef DJMomo het volgende:
ha ja, in een keer het topic leeg!
Dat zou wel een stunt zijn :D Nieuw jaar, leeg topic.
pi_119946342
*O* *O* *O* *O* Wauw wat goed!! Zomerzon en Momo!!! *O* *O* *O* *O*

3 keer dubbele streepjes op 1 dag, geweldig! Ik hoop dat ik over een paar weken mag aansluiten!

Dyre welkom hier! :W
pi_119946576
Gefeliciteerd iedereen :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_119947024
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:30 schreef Limone het volgende:
Hopelijk zet die hoosbui van het vorige topic nog even door!

Nog aanpassingen?

Haha :D Ik loop het vorige topic nog even na op vetgedrukte NOD's zie ik die van Zomerzon, die wel naar 29 december mocht :N :D
Ja inderdaad... :x :)
Niet meer nodig!

Heb net voor vrijdag een afspraak gemaakt bij de huisarts. De dame aan de lijn vroeg om wat voor klachten het ging. Heb gezegd dat ik dat liever met de huisarts zelf bespreek (heb liever niet dat iedereen het al weet als ik 5 weken zwanger ben. Roddels enzo). Toen vroeg ze of 10 minuten genoeg was. Weet ik veel?? Zo'n test lijkt me niet lang werk. hooguit 5 minuten... Haha.
Ga wel zelf al een potje met urine meenemen denk ik. Dan hoef ik me daar geen zorgen te maken of ik wel moet... Of testen ze het daar dan met bloed?
Pfff... Spannend allemaal hoor...
Oost west, mij best.
pi_119947086
Bij mij testten ze helemaal niks Zomerzon! Werd gefeliciteerd en kreeg advies over een aantal verloskundigenpraktijken. De dame van Moeders voor Moeders deed wel nog een (minder gevoelige) test.
pi_119948005
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:46 schreef Suikertante het volgende:
Bij mij testten ze helemaal niks Zomerzon! Werd gefeliciteerd en kreeg advies over een aantal verloskundigenpraktijken. De dame van Moeders voor Moeders deed wel nog een (minder gevoelige) test.
Ow ok. Ga toch wel vragen of ze ook nog willen testen hoor... Is toch een beetje extra zekerheid.
Maar dan wordt in ieder geval alles in gang gezet en dat moet toch ook gebeuren.
En misschien ook al wat praktische vragen stellen.
Oost west, mij best.
pi_119948006
ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook alleen maar gemeld bij de huisarts, dat is ook meer da voldoende werd mij toen ook verteld. huisarts hier doet in ieder geval geen test meer als je zelf al getest hebt omdat de huis tuin en keuken testen net zo betrouwbaar zijn tegenwoordig..

misschien toch voor de zekerheid even navragen voor dat je er voor niks staat?

het is alleen handig dat het in het systeem staat ivm medicijnen die je nodig hebt bijvoorbeeld en het op dat moment per ongeluk zou vergeten te melden..
pi_119948182
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:22 schreef hilliebillie het volgende:
ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook alleen maar gemeld bij de huisarts, dat is ook meer da voldoende werd mij toen ook verteld. huisarts hier doet in ieder geval geen test meer als je zelf al getest hebt omdat de huis tuin en keuken testen net zo betrouwbaar zijn tegenwoordig..

misschien toch voor de zekerheid even navragen voor dat je er voor niks staat?

het is alleen handig dat het in het systeem staat ivm medicijnen die je nodig hebt bijvoorbeeld en het op dat moment per ongeluk zou vergeten te melden..
Ja dat is ook zo. Maar ik weet niet hoe het allemaal werkt hier in de buurt. Dus dat wil ik wel even vragen. En gelukkig heb ik een huisarts waar ik voor dat soort dingen ook een afspraak kan maken. :)
Oost west, mij best.
  woensdag 5 december 2012 @ 10:35:10 #43
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_119948323
Gefeliciteerd dames met de streepjes! *O*

En Zomerzon, het is een beetje onzin om het door de huisarts te laten testen, dat is iets wat vroeg gebeurde, maar tegenwoordig niet meer. Beetje zonde van wat het kost zo'n consult.....

De verloskundige is de eerste die je moet bellen, daar kan je dan met 8/9 weken terecht.
Mijn huisarts wist pas na een aantal maanden dat ik zwanger was, toen ik een keer wat medijcijnen nodig had.
pi_119948480
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:35 schreef Juud79 het volgende:

En Zomerzon, het is een beetje onzin om het door de huisarts te laten testen, dat is iets wat vroeg gebeurde, maar tegenwoordig niet meer. Beetje zonde van wat het kost zo'n consult.....

De verloskundige is de eerste die je moet bellen, daar kan je dan met 8/9 weken terecht.
Mijn huisarts wist pas na een aantal maanden dat ik zwanger was, toen ik een keer wat medijcijnen nodig had.
Ok. Dan ga ik inderdaad toch maar eens bellen of het nodig is ja. Is inderdaad wel zonde van een consult als je alleen vragen hebt. En misschien kan de assistente mij toch ook wel helpen met mijn vragen. Die zal ook wel een geheimhoudingsplicht hebben wat betreft dat soort dingen.
Bedankt voor de tips!
Oost west, mij best.
pi_119948493
quote:

Ik vind het bijna iets voor in de OP, want zoveel denken bij het 2e streepje.... EN NU???
Ik heb 2 streepjes en nu?
- Bezoek huisarts is niet nodig, een huisarts zal je enkel doorverwijzen naar een verloskundige.
- Aanmelden dus bij een verloskundige voor een eerste afspraak.
- Zwanger worden vitamines evt vervangen door zwanger zijn vitamines... samenstelling.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119948558
quote:

Het is wél handig om het te melden bij de huisarts zodra je het weet. Mocht er iets met jou gebeuren waardoor je niet kan melden dat je zwanger bent, staat het tenminste wel in je medische gegevens. :)
pi_119948563
Moeders voor Moeders mag daar ook wel bij ;)

* LovelyLady duikt weer in lurkstand
pi_119948571
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:41 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Ok. Dan ga ik inderdaad toch maar eens bellen of het nodig is ja. Is inderdaad wel zonde van een consult als je alleen vragen hebt. En misschien kan de assistente mij toch ook wel helpen met mijn vragen. Die zal ook wel een geheimhoudingsplicht hebben wat betreft dat soort dingen.
Bedankt voor de tips!
Huisarts hoef je alleen maar door te geven. Zij testen echt 0,0 :) Ze geven je wel tips (assistente) over verloskundigen in de buurt enzo en die kun je dan bellen om een afspraak te maken.

Gefeliciteerd joh!! *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_119948656
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Huisarts hoef je alleen maar door te geven. Zij testen echt 0,0 :) Ze geven je wel tips (assistente) over verloskundigen in de buurt enzo en die kun je dan bellen om een afspraak te maken.

Gefeliciteerd joh!! *O*
Dank je wel!!

Ja een topic over the next step na 2 streepjes is inderdaad een goed idee. Voor alle onwetende nieuwbakken aanstaande moeders. (Waaronder ik dus ;))
Oost west, mij best.
pi_119948681
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 10:47 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Dank je wel!!

Ja een topic over the next step na 2 streepjes is inderdaad een goed idee. Voor alle onwetende nieuwbakken aanstaande moeders. (Waaronder ik dus ;))
Hey daar heb je ons toch voor in alle mogelijke topics :7

Edit: ow bij de weg, vraag ook, als je de verloskundige belt, wanneer je langs mag komen en als dat pas bij 8/9 weken is of je dan met 7 weken wel/geen een echo krijgt om te zien of het om een intacte zwangerschap cq meerling gaat. Heel fijn, die geruststelling en je kunt dan het hartje al zien kloppen O+
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')