SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nou, bij deze dus!!quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:23 schreef Dyre het volgende:
[..]
Dat is misschien een teken dat we jou ook mogen feliciteren strakjes

Dat ben ik met je eens - ik ben daar normaliter best goed in, maar nu? Rampzalig... En ik kan gewoon niet uitleggen waaróm het zo is.quote:Dat 'er maar vanuit gaan dat het niet zo is, dan kan het altijd meevallen' is ook een van mijn favoriete methodes. Maar waar het dus perfect werkt bij tentamens en sollicitatiegesprekken, lukt het wat minder in dit geval. Ik wil gewoon zo graag!

quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:59 schreef Hilzillah het volgende:
'HET' streepje.... Ik hoop dat dit volstaat als streepje... Ik heb me helemaal scheel ge-google-d *twijfel twijfel twijfel*Zo'n streepje had ik eind maart. Het resultaat ligt nu versgebakken in zijn wiegje te slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg

quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:59 schreef Hilzillah het volgende:
'HET' streepje.... Ik hoop dat dit volstaat als streepje... Ik heb me helemaal scheel ge-google-d *twijfel twijfel twijfel*Hallejeetje zeg! Die van mij was vaag en twijfel waardig. Dit niet hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van harte beide hillies!Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14

Ahhhhhquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:51 schreef martine1984 het volgende:
Who het stort hier streepjes! Gefeliciteerd hilza en purple !!!!
Ik denk niet dat t deze maand gelukt is. Mn man heeft afgelopen donderdag een smakker gemaakt met de fiets en heeft die dag ook zijn verstandskies laten trekken. Dit resulteert in een zielige man ( zoals alleen mannen dat kunnen) dus hier is weinig actie geweest
maar wellicht was t woensdag toch voldoende....

Ik sta voor je in de duimstand!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ahhhhh. Mja, mannen en zielig inderdaad. Oef. Ze zouden ook eens zwanger moeten raken!
Hilzillah!Niet normaal meer dit.
Hier trouwens nu NOD + 5. Vorige maand was ook + 5 en aan m'n lijf te merken ga ik daar nu overheen. Dus uhm.. Bij + 7 gooi ik er weer een test tegenaan :$.

Hihi, dat. Je bent echt super blij voor iedereen en gunt het ze echt allemaal, en ondanks dat heb je dan toch zo'n grmbl-achtergrondgevoel. En daar voel je (ik iig) je dan weer stom/schuldig om, want dat gevoel wil je helemaal niet hebben.quote:Op zondag 9 december 2012 09:16 schreef Kwisted het volgende:
Woow wat zijn er veel nieuwe zwangeren! Heel erg gefeliciteerd allemaal!!
Dikkevoor degene voor wie het nog niet zover is. Weet nog heeeeel goed hoe k*t t ook kan voelen als iemand anders zwanger is, alleen omdat je zelf ook zo graag wil. Veel geluk voor jullie!

Donderdagavond weer terug.quote:

Jammer dat ze weg moet nu het moment suprême eraan komt, maar goed plan om vanmiddag nog lekker tussen de lakens te duikenquote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Donderdagavond weer terug.
Vanmiddag nog wel even je weet wel, kleine kans maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |