Ik sta voor je in de duimstand!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:46 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ahhhhh. Mja, mannen en zielig inderdaad. Oef. Ze zouden ook eens zwanger moeten raken!
Hilzillah!Niet normaal meer dit.
Hier trouwens nu NOD + 5. Vorige maand was ook + 5 en aan m'n lijf te merken ga ik daar nu overheen. Dus uhm.. Bij + 7 gooi ik er weer een test tegenaan :$.
Hihi, dat. Je bent echt super blij voor iedereen en gunt het ze echt allemaal, en ondanks dat heb je dan toch zo'n grmbl-achtergrondgevoel. En daar voel je (ik iig) je dan weer stom/schuldig om, want dat gevoel wil je helemaal niet hebben.quote:Op zondag 9 december 2012 09:16 schreef Kwisted het volgende:
Woow wat zijn er veel nieuwe zwangeren! Heel erg gefeliciteerd allemaal!!
Dikkevoor degene voor wie het nog niet zover is. Weet nog heeeeel goed hoe k*t t ook kan voelen als iemand anders zwanger is, alleen omdat je zelf ook zo graag wil. Veel geluk voor jullie!
Donderdagavond weer terug.quote:
Jammer dat ze weg moet nu het moment suprême eraan komt, maar goed plan om vanmiddag nog lekker tussen de lakens te duikenquote:Op zondag 9 december 2012 21:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Donderdagavond weer terug.
Vanmiddag nog wel even je weet wel, kleine kans maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |