abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2012 @ 08:58:25 #101
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_120026182
Pffff ik droomde vannacht dat ik twee streepjes had ;(

Oh en: Welkom en succes aan alle newbies :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:33:04 #102
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_120028519
*O* *O* *O* voor alle tweede streepjes!

-O- en :* voor alle }) .

Hier werd ik afgelopen maandag ook weer ongesteld na een cyclus van 32 dagen. Hij lijkt wat korter te worden, maar ik juich nog maar niet te vroeg. Ik wist al dat deze ronde niks zou zijn; heb de vruchtbare dagen een beetje gemeden... :@ Ik wil nog op ski-vakantie in februari... :@

Succes, nieuwe meiden! ^O^
pi_120028723
Ik wil liever mee skiën in de streepjessneeuwstorm!!
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:54:00 #104
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_120029160
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:40 schreef Naena het volgende:
Ik wil liever mee skiën in de streepjessneeuwstorm!!
Haha snap ik ;) Als het eerder lukt, dan ga ik niet skiën hoor!
pi_120029954
Vanmorgen een super positieve ovulatie test. Voel van alles in mn buik. Hoop dat de file naar huis mee valt... Want er moet geklust worden ;) gelukkig is het er weer voor.
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:19:22 #106
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_120030096
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:15 schreef martine1984 het volgende:
Vanmorgen een super positieve ovulatie test. Voel van alles in mn buik. Hoop dat de file naar huis mee valt... Want er moet geklust worden ;) gelukkig is het er weer voor.
Succes! :9
pi_120034266
*O* martine! Dan kan je met kerst streepjes plassen O+.
pi_120035323
Balen van alle onzekerheden :(

Skippy, wat leuk dat ik in je droom mocht meedoen en zelfs nog iets zinnigs te zeggen had ;)

Babbel, klinkt echt super lief van je vriend!

chanty, altijd zo jammer als je dan wakker wordt :/

Martine, veel plezier ;)

Limone, bij jou wil het ook nog niet echt he? Hoeveel dagen ben je nu overtijd?

Hier nog gewoon in de wacht :)
Home is where the O+ is...
pi_120037254
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:15 schreef martine1984 het volgende:
geklust :r neukze!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_120039831
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:15 schreef Joene het volgende:

[..]

geklust :r neukze!
Ja maar dat klinkt ook weer zo plat ;)
pi_120040039
Ik vind klussen zo :r
pi_120040299
Ik vind het :9 :9~
  vrijdag 7 december 2012 @ 15:36:32 #113
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_120040502
Mwah, ik vind klussen altijd klinken als dat het móét.. en dat de leuk van seks op zich er een beetje af is ;). Maar dat is puur mijn invulling van het woord klussen hoor! :)

Hihi, ach, Cwen, jouw adviezen zijn altijd zinnig. Het zou pas echt raar geweest zijn als je in mijn droom voorbij liep en zei: "Heey, kijk nou, een eekhoorn voor het raam". Ofzo.

Ahhhh, lieve vriend heb je Babbel!

DJMomo: hihi, nog een extra jompel voor je donkerder wordende streep *O*.

Limone: komende week weer in de duimstand ^O^ .
pi_120045601
Klussen doe je maar aan je huis niet in je huis.
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:50:46 #115
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_120046078
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 07:43 schreef DJMomo het volgende:
Hoi, vanmorgen weer getest. Streep is al wat donkerder :Y
Begin het nu dus voorzichtig te geloven. Dank allemaal voor de feli's al :)

Komt er nu een streepjessneeuwstorm? ~:)
kom je snel naar Z&G, kunnen we heeeeeeeel even samen posten.
pi_120047935
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:28 schreef Cwen het volgende:

Limone, bij jou wil het ook nog niet echt he? Hoeveel dagen ben je nu overtijd?

Hier nog gewoon in de wacht :)
Nee en ja. Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar ik hou stiekem nog een beetje hoop :@ Ik ben nu 16 dagen overtijd als je uit gaat van mijn laatste cycli van 15 dagen. Als je uitgaat van opeens een hele normale, regelmatige cyclus van 28 dagen ben ik nu 3 dagen overtijd...

Ik zei vanochtend dat ik op z'n hoogst volgende week zou gaan testen, maar ik bedoelde op z'n vroegst. Die twee haal ik altijd door elkaar :?
Ik stel dat testen het liefst zo lang mogelijk uit. Ik ben toch meer teleurgesteld van een negatieve test dan ik zelf wil toegeven..

Wanneer ga jij weer testen? En Skips, hoe staat het bij jou?
pi_120048539
Dat is een korte cyclus Limone. Heb je wel langere gehad? Of wat is de reden dat je rekening houdt met een cyclus van 28 dagen?
pi_120049201
15 Dagen is inderdaad wel heel kort. Heb je een beetje een regelmatige cyclusreeks of gaat het alle kanten op? (sorry voor de wellicht overbodige vraag, maar ik kom hier net pas kijken)

Ik snap goed dat je nog even niet wilt testen tot (tenminste) volgende week. Een test doen is toch altijd spannend en ook al ga je ervan uit dat 'ie negatief wordt is het toch een teleurstelling als er echt geen 2e streepje bij komt. Maar ik vind het wel knap hoor, ik weet niet of ik zo lang zou kunnen wachten.

Ik vind 'klussen' trouwens ook niet echt een geweldige term, het haalt alle romantiek er wel een beetje af :P Neuken zal je me trouwens ook nooit horen zeggen, maar vrijen of gewoon seks dekt de lading ook wel :D

Chanty, wat een fijne droom en wat een kwelling als je dan wakker wordt :(
pi_120050022
Ik heb 2,5 maand geleden een miskraam gehad. Sindsdien is mijn lichaam in de war. In de war in dit geval betekende dat ik om de 15 dagen vrij heftig ongesteld werd. Een week of drie/vier geleden had ik ineens eisprongverschijnselen (Veul! Afscheiding! en steekjes!) en sindsdien heb ik geen bloed meer verloren.

Voor de miskraam (en voor de zwangerschap) was ik regelmatig.

De kans is natuurlijk heel groot dat ik gewoon niet ongesteld word omdat mijn lichaam nog in de war is. De kans is zeer zeker aanwezig, maar toch he, dat stemmetje in mijn hoofd blijft maar wishful thinking. :)
pi_120051070
Aw, dat is wel vervelend Limone, de onzekerheid van het niet weten :*. Ik kan je de hand schudden, al ga ik er maar gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben en gewoon wat later ongesteld word (kan het altijd meevallen :')).
pi_120051832
Lief, dankje :)

Dat 'er maar vanuit gaan dat het niet zo is, dan kan het altijd meevallen' is ook een van mijn favoriete methodes. Maar waar het dus perfect werkt bij tentamens en sollicitatiegesprekken, lukt het wat minder in dit geval. Ik wil gewoon zo graag! O+
pi_120053467
Ja inderdaad, hierbij werkt het wat minder goed. Al probeer ik niet te denken aan mensen die laat positief testen. Of dat mijn eisprong later is dan gemerkt... :'). En als het zo is (zwanger zijn), dan is het zo en dan zien we dat dan wel weer :').

Misschien had ik mijn cycli niet bij moeten houden. Of niet tellen en op de kalender kijken. Maar dat is zo makkelijk gezegd :D.
pi_120055955
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:50 schreef becky27 het volgende:

[..]

kom je snel naar Z&G, kunnen we heeeeeeeel even samen posten.
goed punt!
Dames, zet m op he. Hopelijk volgen jullie snel!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_120058743
Goh, ik loop al 2 dagen met steeds een gevoel van... als ik nu naar de wc ga plas ik bloed. Maar toch telkens niks. En toch voelt het zo!

Altijd spannend, je lichaam :P.

Oke en nu commando niet meer op letten

[ Bericht 10% gewijzigd door Wumb op 07-12-2012 23:01:51 ]
pi_120065812
Potverdorie... Ik ben nu 3 dagen overtijd... durf nog niet heel goed te testen uit angst voor een telleurstelling...

Ik bedenk me gewoon ineens dat ik in mijn hele menstruerende leven nog NOOIT geweten heb of ik een regelmatige cyclus heb. En mijn hele menstruerende leven is gewoon al 18 jaar :N Heel vervelend dat ik dat nu niet weet als het er op aankomt. Het stomme is dat ik ook helemaal niet anders ben voor, tijdens of na mijn menstruatie. Niet chagrijnig, geen pukkels en al helemaal nooit buikpijn of PMS. Trek in chocola heb ik eigenlijk altijd wel :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')