Ja dat is ook zo. Gelukkig! Kan het wel aan vriendinnen vragen die er al ervaring mee hebben maar dat valt zo op. En vind 5 weken echt te vroeg om het al te vertellen...quote:Op woensdag 5 december 2012 10:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey daar heb je ons toch voor in alle mogelijke topics
Ow dat is ook wel fijn inderdaad. Dan zou ik over 2 weken al een echo kunnen krijgen.quote:Edit: ow bij de weg, vraag ook, als je de verloskundige belt, wanneer je langs mag komen en als dat pas bij 8/9 weken is of je dan met 7 weken wel/geen een echo krijgt om te zien of het om een intacte zwangerschap cq meerling gaat. Heel fijn, die geruststelling en je kunt dan het hartje al zien kloppen![]()
Ja! En dan meteen die rare afkortingen weg! KvK, FFFquote:Op woensdag 5 december 2012 10:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het bijna iets voor in de OP, want zoveel denken bij het 2e streepje.... EN NU???
Ik heb 2 streepjes en nu?
- Bezoek huisarts is niet nodig, een huisarts zal je enkel doorverwijzen naar een verloskundige.
- Aanmelden dus bij een verloskundige voor een eerste afspraak.
- Zwanger worden vitamines evt vervangen door zwanger zijn vitamines... samenstelling.
Thanks!!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:42 schreef Blokje. het volgende:
Welkom Dyre en Naena! Heel veel succes beiden
Ja, dat is een goede!quote:Wanneer is jullie NOD eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |