Money, money money.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou bullshit om de Eredivisie niet te laten spelen dit weekend.
Geen amateurvoetbal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef Injetta het volgende:
Even gemist, wat gaan ze zaterdag doen?
Geen amateur wedstrijden en 2 minuten stilte bij Eredivisie wedstrijden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef Injetta het volgende:
Bier drinken in de kantine!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef Injetta het volgende:
Broertje van Teppan-Jankie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:37 schreef Specularium het volgende:
Yeb-Yan, dronken ouders zijn nooit grappig.
Yep. Lege-dop-alert.quote:
In de ring heb je dat inderdaad ook. Daar moeten ze ook tegen optreden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Het zou toch normaal moeten zijn dat je niet iemand zomaar in elkaar trapt? En het is niet alsof het alleen op het voetbalveld gebeurt.
Veel succes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:39 schreef Specularium het volgende:
De dialoog aangaan met straatratten, ook een prachtig idee.
Nou bij kickboksen heb je ook wel dat de toeschouwers elkaar te lijf gaan, maar of ze de scheidsrechter te lijf gaan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
In de ring heb je dat inderdaad ook. Daar moeten ze ook tegen optreden.
quote:
Je hebt gewonnen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:39 schreef Tem het volgende:
Mart komt straks weer met een tenenkrommende volzin zonder clou, aangaande dit onderwerp.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou bij kickboksen heb je ook wel dat de toeschouwers elkaar te lijf gaan, maar of ze de scheidsrechter te lijf gaan?
OKquote:
Ze zit er regelmatigquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef Travel. het volgende:
Nog nooit zo een domme vrouw als die tafeldame gezien
Merelquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef Travel. het volgende:
Nog nooit zo een domme vrouw als die tafeldame gezien
Ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou bij kickboksen heb je ook wel dat de toeschouwers elkaar te lijf gaan, maar of ze de scheidsrechter te lijf gaan?
quote:
De eminans grieze van de Nederlandse Sportjournalistiek.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:43 schreef tong80 het volgende:
Wat en bullshit verhaal.
Bij mijn club hebben jeugdspelers scheidsrechterscurcussen en agressiebegeleiding.
De ouders die er nooit zijn bij vrijwilligersavonden of ander activiteiten zijn de Marokkaanse ouders.
Hand in het haar als er te veel Marokkaantjes spelen in een jeugdelftal. Geen vervoer naar uitwedstrijden.
Dit is weer geitensokken idealistische prietpraat. Terwijl ik SP stem.
Dit ligt niet aan de KNVB of voetballen.
Ik woon in Zaltbommel.
Google maar.
quote:
Precies.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:43 schreef k_man het volgende:
Hoop geklets om weer eens duidelijk te maken dat voetbal een sport voor tokkies is.
Is dat alles dat je te zeggen hebt ? Tong kwasie interessant quoten ?quote:
Nope Merel is niks. Yvon komt wel eens scherp uit de hoek.quote:
Straks nog meer sport!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:45 schreef Injetta het volgende:
Oh we zitten al weer bij het volgende sportitem....
"Maar hoe voelt dat nou?"quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Nope Merel is niks. Yvon komt wel eens scherp uit de hoek.
Ja daaaagquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Nope Merel is niks. Yvon komt wel eens scherp uit de hoek.
Ik wil niks met die kaaskop doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil jij nog iets in de microfoon zeggen?
mag niet, duurt te lang voor DWDDquote:
Ja bij Max op 3 om 0.00 op maandagavond.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:46 schreef rubbereend het volgende:
Ze moeten Mart gewoon een avond geven voor zulke fragmenten
Zomergasten? Of is hij daar al eens geweest?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:46 schreef rubbereend het volgende:
Ze moeten Mart gewoon een avond geven voor zulke fragmenten
Idd, Jan is niks bij deze dramaqueen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:48 schreef Specularium het volgende:
En dan denk je dat Jan Mulder aan overacting doet.
Ik jank altijd bij dit soort dingen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:47 schreef Breekfast het volgende:
Ik kan mijn tranen niet meer in bedwang houden![]()
![]()
Die heeft ie idd niet.quote:
Nee, maar ik zou kijken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zomergasten? Of is hij daar al eens geweest?
Hoe heet ze ook alweer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Mart hoor ik liever niet over seks praten
Ria Visser hengelt nog steeds naar complimentjesquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Ria Visser wilde er ook niet meer alleen over praten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Zegt veel over het niveau in Nederland.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:49 schreef rubbereend het volgende:
VI oranje was ook veel leuker dan Studio Voetbal Oranje. Verder versloeg de NOS RTL met gemak
Ook dat is geacteerdquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:48 schreef OProg het volgende:
De zelfspot van Mart, ook daarin al de grootste.
Hij moet zijn boek verkopen hè.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:51 schreef tong80 het volgende:
Mart zegt altijd dat ie niet houdt van de bullshit van TV de Poes Pas. Je ziet hem daarna in ieder programma
Ik las laatst iets over dat hij met een scoop zou komen zoiets.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef marcodej het volgende:
Waarom gaat Mart geen onderzoeksjournalistiek bedrijven over dope?
Voor zijn dood zou hij vertellen wat hij weet. Jammer, doe het dan nu.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over dat hij met een scoop zou komen zoiets.
Nee, hij is niet van deze generatiequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Even uit zijn hoofd geleerd, want hij gebruikt geen autocue natuurlijk.
Speelt wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prachtige aannameJammer dat ie vast niet speelt vanavond.
Hugo Walker Evert Tenapel en Theo Koomen konden het beter.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:53 schreef Bastiefcg het volgende:
Mart kan dit als geen ander. Of je hem nou mag of niet.
Mart is geen commentator, Mart is presentator.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hugo Walker Evert Tenapel en Theo Koomen konden het beter.
Red Hot Chilli Peppers zijn tof.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:55 schreef alors het volgende:
Van Higher Ground is al zo'n verschrikkelijke rock cover gemaakt hoor
Ook zo'n droplul.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Red Hot Chilli Peppers zijn tof.
Van te voren opgeschrevenquote:
QFTquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:57 schreef Specularium het volgende:
Slayer in de Top2000 is wel terecht.
Net als met Jogn de Wolf. Zit als mislukte voorstopper als analist in veel programma's terwijl ie zijn beste vrienf heeft opgelicht voor duizende guldens.quote:
Een keer of tien grappiger dan Paul. Misschien wel elf keer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:59 schreef Bastiefcg het volgende:
bijna net zo niet grappig als paul de leeuw deze man
En totaal niet gescipt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een keer of tien grappiger dan Paul. Misschien wel elf keer.
Nou die heeft soms een baard waar het best lastig wordt om hem te herkennenquote:
Een van de beste levende pianisten.quote:
Ja sorry nog dat ik het fout speldequote:
Cover van Steve Wonderquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de beste levende pianisten.
De redactie vindt nog steeds van niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:01 schreef wdn het volgende:
En de originele nummers zijn 99 van de 100x beter.
Dat wist ze wel hoorquote:
Tja helaas zijn er een paar goeie die niet meer leven.quote:
De lommerdquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:03 schreef Specularium het volgende:
Waar koop ik dat shirt van die kerel naast Cladia?
In dezelfde winkel waar Frenk zijn hemden koopt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:03 schreef Specularium het volgende:
Waar koop ik dat shirt van die kerel naast Claudia?
Had Sylvana ook geweten. Qua kapster en haar.quote:
Nee, deze is next level.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
In dezelfde winkel waar Frenk zijn hemden koopt.
Leger des Heils.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:03 schreef Specularium het volgende:
Waar koop ik dat shirt van die kerel naast Claudia?
Hij ziet het zelf niet zo zwart inquote:
Rammstein ?quote:
Stevie zag daar het nut niet van in.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:06 schreef Specularium het volgende:
Stevie kon toch nooit zien hoe zijn haar zat.
Laat hem dit maar niet lezen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Stevie zag daar het nut niet van in.
Tis altijd leuk aan de binnenkant van zijn ogen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |