abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:19:02 #101
241662 Jian
Well, well, well
pi_119915788
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Mee eens. Ongelooflijk hoe zo'n k*tsport continu gehyped wordt, hoe er tonnen belastinggeld aan worden verspild (gratis stadion van de gemeente, toe maar... nog een blik ME'ers opentrekken?), terwijl er zat sporten zijn waar zowel de sporters als het publiek zich grotendeels wel weten te gedragen.
Ja, voortaan op zondagavond om 19.00 uur i.p.v. voetbal gewoon korfbal op tv, ........... o nee, nu praat ik onzin :@
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:20:34 #102
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_119915829
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 12:22 schreef NiGeLaToR het volgende:
Soms loop ik per abuis langs een voetbalveld waar dan op zondag morgen een balletje wordt getrapt. Keine kinderen lopen massaal op een kluitje achter de bal aan en je zou denken, leuk, sportende kids.

Maar als je dan je oren weer open zet hoor je tientallen mensen door elkaar schreeuwen, de kinderen moeten vrijlopen, tackelen, hem pakken, de bal beter aannemen, ]#%{^]+[+*$£!!, een punt drukken en weet ik al niet meer. Ik denk dat daar de voedingsbodem voor geweld ligt: fannatisme op overwinnen, ten koste van de tegenstander.

Ik heb altijd sporten gedaan waar geen brullende toeschouwers waren en waar respect en tolerantie onderdeel was van het beter worden in de sport (judo bijv). Ik ben er van overtuigd dat sport als voetbal is vergiftigd en dat dit pas goed komt als elke 'supporter' en ouder zijn of haar mond dicht houdt en de kinderen laat spelen. Spe-len, want dat heb je zo met sport. Zelf fannatiek zijn, teamgevoel kweken, beter worden in het spel, maar geen opruiende meute mislukte coaches langs de zijlijn die nog net niet expliciet oproepen tot geweld tegen tegenstanders. Weg met deze mensen van alle vormen van sport.

Krijg vaker te horen dat ik het niet snap en wellicht ben ik niet de enige, dat is dan maar zo.
Klopt. Voor mij hebben supporters mijn liefde voor voetbal ook kapot gemaakt. Zelf jaren lang op voetbal gezeten. Maar de agressiviteit en het onsportieve gedrag hebben mij de lol in de sport afgenomen. Bijna wekelijks vechtpartijen op het veld. :N

Ik wil er ook niet meer mee geassocieerd worden. Brullende tokkies op een tribune die elkaar voor alles uitmaken en een ander team niets gunnen. En ook op het veld is er niets meer aan. Al die schwalbes om elkaar een kaart aan te naaien :r

Tegenwoordig kijk ik liever rugby. Maar ook hockey heeft mij afgelopen OS verrast. :)
Dat zijn nog sporten zoals sporten bedoeld zijn. Sportief, maar toch competitie ^O^
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:21:35 #103
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_119915870
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee ik was bloedserieus.
Mooi.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_119915894
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:14 schreef Jian het volgende:

[..]

:D

[ afbeelding ]
Ik ben er ook bang voor ;(
Maar een mens mag dromen
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:24:00 #105
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119915944
voetbal is best een leuke sport, maar die grensrechters he...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:26:37 #106
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_119916011
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:19 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, voortaan op zondagavond om 19.00 uur i.p.v. voetbal gewoon korfbal op tv, ........... o nee, nu praat ik onzin :@
Dat is natuurlijk weer het andere uiterste... ;)
Maar wat te denken van skieen (alle varianten)? Tennis (straks komt de Australian Open er weer aan, prachtig!)? En zo zijn er nog veel meer prachtige sporten waar ik met zeer veel plezier naar kijk. Helaas gebeurt dat doorgaans op de betaalzender en/of illegale livestreams op mijn computer, want in Nederland schijnt "sport" zowat synoniem te zijn met dat klotevoetbal.
Meer dan een minuutje samenvatting van zowat alle andere sporten kan er niet vanaf, tenzij er ineens een Nederlander iets "presteert" - de eerste ronde van een suf toernooitje te halen waar geen enkele wereldtopper aan meedoet, om maar eens iets te noemen..... :r
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:28:29 #107
37295 Luigi
mario pls
pi_119916081
Doe maar eens een rondje VBL. Dan schieten je de tranen in je ogen. Al die duizenden jaren beschaving komen kennelijk neer op elkaar een grote bek geven over een potje balletjetrap. Te gek voor woorden. En als ze de kans krijgen slaan ze elkaar er nog voor neer ook, kennelijk.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:29:22 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119916097
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:28 schreef Luigi het volgende:
Doe maar eens een rondje VBL. Dan schieten je de tranen in je ogen. Al die duizenden jaren beschaving komen kennelijk neer op elkaar een grote bek geven over een potje balletjetrap. Te gek voor woorden. En als ze de kans krijgen slaan ze elkaar er nog voor neer ook, kennelijk.
Ja, het is ook elke week weer raak met de hooilgans en rellen.
Oh wacht, dat hebben ze doelgericht aangepakt en komt nauwelijks meer voor, ideetje misschien?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119916102
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Mee eens. Ongelooflijk hoe zo'n k*tsport continu gehyped wordt, hoe er tonnen belastinggeld aan worden verspild (gratis stadion van de gemeente, toe maar... nog een blik ME'ers opentrekken?), terwijl er zat sporten zijn waar zowel de sporters als het publiek zich grotendeels wel weten te gedragen.
Achterlijke :')
Als Nederland massaal korfbal of wat dan ook ging kijken vielen daar ook wel stoten :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_119916144
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:29 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Achterlijke :')
Als Nederland massaal korfbal of wat dan ook ging kijken vielen daar ook wel stoten :')
Dat betwijfel ik. Alle andere sporten bij elkaar zorgen nog niet eens voor zoveel geweld als voetbal.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:31:29 #111
37295 Luigi
mario pls
pi_119916163
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, het is ook elke week weer raak met de hooilgans en rellen.
Oh wacht, dat hebben ze doelgericht aangepakt en komt nauwelijks meer voor, ideetje misschien?
Maar jij vind het een gezellig sfeertje, zo in zo'n forum? En vind dat er geen agressie rond of op de velden (het voorbeeld van de vele amateurvelden waar je meer gevloek en getier hoort dan wat anders is al gegeven) te vinden is?

Dat er niet elke week een rel is of dode vallen zou er nog bij moeten komen.
pi_119916173
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En zelfs dat lijkt me nog aan de hoge kant gezien recentelijk uitgedeelde straffen...
Wat natuurlijk ook - als je je mening over de Nederlandse strafhoogte even loslaat - redelijk logisch is. Nog geen twee maanden geleden is een 15-jarige veroordeeld voor twee jaar (de maximumstraf) wegens moord, het zou raar zijn als deze jongens voor een minder zwaar vergrijp ook de maximumstraf krijgen.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:31:58 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119916182
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Alle andere sporten bij elkaar zorgen nog niet eens voor zoveel geweld als voetbal.
omdat dat sport nummer 1 is
pi_119916204
quote:

[..]

quote:

[..]

Maar als korfbal de nummer 1 sport van Nederland was en hele dagen op TV was geweest waren die simpele zielen daar langs het veld aan het kijken hoor, die gaan toch alleen maar mee met de massa.
pi_119916208
quote:

[..]

Voetbal is dan ook de grootste sport ter wereld, geen wonder dat er dan klappen vallen als mensen (te) begaan zijn met hun team. (of gewoon achterlijk zijn)
In landen waar ijshockey het populairst zijn komen ook nog wel eens rellen voor, heeft verder niks met de sport op zich te maken.
pi_119916217
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:31 schreef Re het volgende:

[..]

omdat dat sport nummer 1 is
Dat snap ik, maar ik denk dat er bij elkaar wel meer dan 1.5 miljoen "andere" sporters zijn (dat is het aantal voetballers als ik me niet vergis). Voetbal is dus verantwoordelijk voor een onevenredig groot aantal geweldsincidenten.
pi_119916243
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:32 schreef karton2 het volgende:

[..]

Voetbal is dan ook de grootste sport ter wereld, geen wonder dat er dan klappen vallen als mensen (te) begaan zijn met hun team. (of gewoon achterlijk zijn)
In landen waar ijshockey het populairst zijn komen ook nog wel eens rellen voor, heeft verder niks met de sport op zich te maken.
Of laatst nog na de world series baseball in Amerika, rellen na een gewonnen finale in san fransisco.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:34:24 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_119916266
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:31 schreef Luigi het volgende:

[..]

Maar jij vind het een gezellig sfeertje, zo in zo'n forum? En vind dat er geen agressie rond of op de velden (het voorbeeld van de vele amateurvelden waar je meer gevloek en getier hoort dan wat anders is al gegeven) te vinden is?

Dat er niet elke week een rel is of dode vallen zou er nog bij moeten komen.
Ach, kan me voorstellen dat het voor buitenstaanders allemaal soms erg ruig en primitief overkomt. Maar het is allemaal maar online geblaf zonder bijt.

Er zitten echt wel een aantal debielen bij hoor, maar het meerendeel kan opzich prima een biertje drinken met elkaar. Online is altijd heftiger dan IRL.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119916309
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:32 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar ik denk dat er bij elkaar wel meer dan 1.5 miljoen sporters zijn (dat is het aantal voetballers als ik me niet vergis). Voetbal is dus verantwoordelijk voor een onevenredig groot aantal geweldsincidenten.
Dat komt door de aard van de sport. Na voetbal zijn fitness en zwemmen het meest beoefend, het is logisch dat daar geen agressie bij komt. Daarna komen contactloze sporten als tennis, badminton, volleybal: ook daar is agressie veel onwaarschijnlijker omdat de spelers elkaar niet aanraken. Dus die zullen vast scheldpartijen hebben, maar dat is natuurlijk kleiner.

Contactsporten, ten slotte, zijn nooit zo groot als voetbal. Rugby, ijshockey, korfbal en handbal hebben maar een fractie van het aantal beoefenaars als dat voetbal heeft.

Niet dat ik daarmee het geweld in voetbal wil goedpraten of iets dergelijks, absoluut niet. Maar er moet wel een zekere mate van relativering gebruikt worden.
pi_119916398
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat komt door de aard van de sport. Na voetbal zijn fitness en zwemmen het meest beoefend, het is logisch dat daar geen agressie bij komt. Daarna komen contactloze sporten als tennis, badminton, volleybal: ook daar is agressie veel onwaarschijnlijker omdat de spelers elkaar niet aanraken. Dus die zullen vast scheldpartijen hebben, maar dat is natuurlijk kleiner.

Contactsporten, ten slotte, zijn nooit zo groot als voetbal. Rugby, ijshockey, korfbal en handbal hebben maar een fractie van het aantal beoefenaars als dat voetbal heeft.

Niet dat ik daarmee het geweld in voetbal wil goedpraten of iets dergelijks, absoluut niet. Maar er moet wel een zekere mate van relativering gebruikt worden.
Los van contact in het veld is de agressie buiten het veld (supporters e.d.) ook groter dan bij andere sporten. Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat er veel mensen uit de lagere klassen bij voetbal betrokken zijn.

Niet alleen maar natuurlijk :)
pi_119916444
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:39 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Los van contact in het veld is de agressie buiten het veld (supporters e.d.) ook groter dan bij andere sporten. Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat er veel mensen uit de lagere klassen bij voetbal betrokken zijn.

Spijker op de kop, mensen die niet langer kijken dan hun neus lang is en daarom eerder geneigd zijn naar het makkelijke te kijken, voetbal dus in ons geval.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:42:30 #122
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_119916531
quote:

[..]

Dit ja. Voetbal is de sport van het gewone volk en alles wat daaronder komt. Als je op een willekeurige harde kern gaat zitten zit er om je heen voor 100 jaar aan celstraf.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_119916532
quote:

[..]

Ik weet niet of dat meespeelt. Het voetbalpubliek is over het algemeen wel een redelijke afspiegeling van de samenleving. Meer dan wat sommige mensen denken misschien zijn het absoluut niet alleen maar 'tokkies' die van voetbal houden. Het is natuurlijk wel zo dat er überhaupt meer lageropgeleiden in Nederland zijn dan hogeropgeleiden, maar enige nuance is wel op zijn plaats.
pi_119916572
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat meespeelt. Het voetbalpubliek is over het algemeen wel een redelijke afspiegeling van de samenleving. Meer dan wat sommige mensen denken misschien zijn het absoluut niet alleen maar 'tokkies' die van voetbal houden. Het is natuurlijk wel zo dat er überhaupt meer lageropgeleiden in Nederland zijn dan hogeropgeleiden, maar enige nuance is wel op zijn plaats.
Ik denk dat het vooral een afspiegeling is van de samenleving met een sterke nadruk op de onderkant.
pi_119916582
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:43 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral een afspiegeling is van de samenleving met een sterke nadruk op de onderkant.
Fair enough :)
pi_119916630
voor enige weken werd er duidelijk vermeld:BLANKE AUTOCHTONE MAN, was de dader.
Waarom wordt er nu niet gezegd : ALLOCHTOON TUIG
dat is meten met 2 maten.
pi_119916641
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat natuurlijk ook - als je je mening over de Nederlandse strafhoogte even loslaat - redelijk logisch is. Nog geen twee maanden geleden is een 15-jarige veroordeeld voor twee jaar (de maximumstraf) wegens moord, het zou raar zijn als deze jongens voor een minder zwaar vergrijp ook de maximumstraf krijgen.
Het is in lijn, maar wel een lijn van complete waanzin die niets met rechtvaardigheid te maken heeft.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:45:53 #128
343196 RingBewoner
pi_119916651
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:45 schreef gtotep het volgende:
Jaja nou weten we het wel. Rot toch op je gestuur. :r
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:45:59 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119916653
quote:
ik zou het nog een keer posten, misschien helpt het :X
pi_119916668
quote:
Hoe vaak ga je dit bericht nog posten? :')
pi_119916671
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het is in lijn, maar wel een lijn van complete waanzin die niets met rechtvaardigheid te maken heeft.
Wat precies is er waanzin aan de maximumstraf opleggen voor het zwaarste vergrijp in ons wetboek?
pi_119916705
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat precies is er waanzin aan de maximumstraf opleggen voor het zwaarste vergrijp in ons wetboek?
Misschien ligt de waanzin in het feit dat het wetboek geen hogere maximumstraf voorschrijft.
pi_119916732
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:47 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Misschien ligt de waanzin in het feit dat het wetboek geen hogere maximumstraf voorschrijft.
Ik ben het wel eens met het jongerenstrafrecht. Dit soort zaken zijn gelukkig de -trieste- uitzondering.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:49:02 #134
343196 RingBewoner
pi_119916742
http://www.facebook.com/p(...)21371&type=1&theater

Gelukkig hebben al meer dan 25 duizend mensen een like gedaan tegen zinloos geweld. Nu stopt het vast wel.
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:49:14 #135
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119916755
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:43 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

nah, voetbal gaat door alle lagen heen
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:52:22 #136
37295 Luigi
mario pls
pi_119916870
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:49 schreef Re het volgende:

[..]

nah, voetbal gaat door alle lagen heen
Mwoch, ik zal wel weer als een elitaire huftert klinken maar ik zie bij onze voetbalclub toch weinig erudiets langs de kant staan hoor :'). Meer type shaggie-biertje-gillen , met alle respect. Dat er wat bobo's naar de Arena in hun sky boxen gaan als relatiegeschenk, mja.
pi_119916900
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:52 schreef Luigi het volgende:

[..]

Mwoch, ik zal wel weer als een elitaire huftert klinken maar ik zie bij onze voetbalclub toch weinig erudiets langs de kant staan hoor :'). Meer type shaggie-biertje-gillen , met alle respect. Dat er wat bobo's naar de Arena in hun sky boxen gaan als relatiegeschenk, mja.
In het amateurvoetbal spelen wel meer lageropgeleiden, dat klopt. Maar voetbalfans in het algemeen zijn overal.
pi_119917018
quote:

[..]

Over het algemeen zie ik in het stadion toch vooral gewoon doorsnee gezinnen die komen kijken.
pi_119917059
Dat is juist ook wel weer het mooie van voetbal, dat je in contact komt met alle lagen van de samenleving. Als iedereen alleen maar om zou gaan met "ons soort mensen" zou dat ook niet goed zijn.
pi_119917062
quote:

[..]

Tja, waar zie je dat wel? Hockey? Polo?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119917075
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:46 schreef Tchock het volgende:

[..]

De hoogte van die maximumstraf is waanzin.
  dinsdag 4 december 2012 @ 14:00:02 #142
343196 RingBewoner
pi_119917092
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De hoogte van die maximumstraf is waanzin.
Verklaar u nader.
pi_119917123
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ben het wel eens met het jongerenstrafrecht. Dit soort zaken zijn gelukkig de -trieste- uitzondering.
Nee nee nee. Dat is het absoluut al lang niet meer. Kom op, zelfs een huurmoord door een 14 jarige vindt plaats, om nog maar te zwijgen van wat 15/16 en 17-jarigen uitvreten. Die leeftijd moet op zijn minst omlaag (standaard) naar 16 en in bijzondere gevallen naar 12.
Die wet is compleet ingehaald door de realiteit.
pi_119917127
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:00 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Verklaar u nader.
Wat is er niet duidelijk? De maximumstraf voor dit soort vergrijpen zou hoger moeten zijn.
  dinsdag 4 december 2012 @ 14:01:24 #145
37295 Luigi
mario pls
pi_119917135
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja, waar zie je dat wel? Hockey? Polo?
Hockey, polo, tennis, hebben toch wel die naam. En dat geeft toch ook niet. Als je sommige sporten als elitair kunt bestempelen moet je ook kunnen zeggen dat voetbal geen kak-sport is (om het zo ff uit te drukken).
pi_119917157
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:00 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Verklaar u nader.
2 jaar maximale detentie + jeugd-TBS als maximale straf is complete waanzin en doet in veel gevallen geen enkel recht gelden.
  dinsdag 4 december 2012 @ 14:03:54 #147
343196 RingBewoner
pi_119917217
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:00 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

Wat is er niet duidelijk? De maximumstraf voor dit soort vergrijpen zou hoger moeten zijn.
Ik word er moe van om in herhaling te vallen maar uit onderzoek is gebleken dat hoger straffen geen nut heeft! Het schrikt niet af!
  dinsdag 4 december 2012 @ 14:06:40 #148
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_119917298
quote:
18s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:03 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik word er moe van om in herhaling te vallen maar uit onderzoek is gebleken dat hoger straffen geen nut heeft! Het schrikt niet af!
gelul....het hoeft ook niet af te schrikken..het moet ervoor zorgen dat die kankergezwellen niet meer op straat rondlopen. Flikker ze allemaal in een put... wat boeit mij het nou dat zij er zelf niet beter van worden. Daar is detentie niet voor ...detentie staat voor opsluiting, het wegbonjouren van gezwellen op straat...Dus hop..50 jaar achter slot en grendel is 50 jaar geen last van zo'n gezwel. Wat boeit mij het nou als zo'n vent na 50 jaar helemaal verknipt op straat komt...
pi_119917334
quote:
18s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:03 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Volgens mij is dat helemaal niet uit onderzoek gebleken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119917372
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij is dat helemaal niet uit onderzoek gebleken.
Nee, en zelfs al was het wel zo, dan nog kan het me ook niet schelen. Des te langer dit soort gevaarlijke gekken van straat zijn, des te beter. Elk maandje is een maandje meer waarin ze geen roofovervallen plegen, mensen lastigvallen, aanranden en doden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')