eey swa doe niet zo gemeen tegen je voormalig aesthetische ally boiquote:Op woensdag 5 december 2012 15:56 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
ACH JOH WAT WEET JIJ ER NOU VAN
Gelukkig wel, maar het is toch even schrikken als je op de weegschaal staat.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Veel vocht, continu aan de diarree, in 3 dagen anderhalf croissantje kunnen eten, de rest kwam er linea recta uit. Koortsaanvallen waar je bang van wordt. Met 30 graden in 2 slaapzakken liggen en nog steeds rillen van de kou.
Gewoon inbreken en je workout doenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:53 schreef mtchel112 het volgende:
Fuaaaark is de gym dus dicht gvd voor zon kut feest ik zit nu echt te ragen als een malle
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Gewoon inbreken en je workout doen
Deed Arnold ook
http://www.google.nl/webh(...)_gc.r_pw.r_qf.&cad=bquote:Op woensdag 5 december 2012 18:53 schreef mtchel112 het volgende:
Fuaaaark is de gym dus dicht gvd voor zon kut feest ik zit nu echt te ragen als een malle
Onder de eettafel gaan hangen en jezelf dan optrekken. Reversed rows.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:57 schreef mtchel112 het volgende:
Thuis trainen, meh, vandaag staat rug opt programma, kan wel met 2 dumbells a 10 kg gaan deadliften en rows doen liever morgen dan maar ben echt flink pissed
Bosloopje. Pull ups aan dikke tak, losse boomstammen liften, weighted crunches. Genoeg te doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:57 schreef mtchel112 het volgende:
Thuis trainen, meh, vandaag staat rug opt programma, kan wel met 2 dumbells a 10 kg gaan deadliften en rows doen liever morgen dan maar ben echt flink pissed
Je sport niet toevallig ergens in de buurt van Rotterdam hequote:Op woensdag 5 december 2012 07:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
True that bro. Bij ons staat het squat gebeuren tussen de ingang van de dames kleedkamer en de ingang van het zonnebank-hok
ik ga lkr bier drinke xxquote:Op woensdag 5 december 2012 20:14 schreef ZetaOS het volgende:
Fit 4 Je Moeder is gewoon open vandaag.
Deze week al 2x om half 4 (03:30) opgestaan om te hardlopen en dan in de avond trainen![]()
Vanavond als ik thuis kom ook even hardlopen, toenstraks om 14:30 getraind, rustig wat rugoefeningen om de spierpijn er uit te trainen. (Zieke rug workout Maandag gedaan)
Wat legpress, en military press met een gewicht waar de sportschool bij verbleekte.
Nu aan de kwark met granaatappel, super combinatie.
Reverse rows is best een lekkere oefening.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Onder de eettafel gaan hangen en jezelf dan optrekken. Reversed rows.
Voor op de werkplek enzo! Lekker oneindig reps eruit bangen terwijl je schriele collega's ronddraaien in hun bureaustoel.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Reverse rows is best een lekkere oefening.
Maarja, waarom zou je het doen als je al die andere rows in de gym kan doen?
Wat is daar precies het nut van? Heb ze tot nu altijd overhand gedaan.quote:
Ik doe altijd curls met mijn tas, 3x100 per arm. Goed voor unlimited pumpz in de collegezaaltje.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor op de werkplek enzo! Lekker oneindig reps eruit bangen terwijl je schriele collega's ronddraaien in hun bureaustoel.
Heel toevallig welquote:Op woensdag 5 december 2012 19:37 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Je sport niet toevallig ergens in de buurt van Rotterdam he?
Mmm http://www.google.nl/webh(...).0.0.115.630.7j1.8.0...0.0...1c.1.hjk7sV2wkYw&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=234f2ef2b06e4bef&bpcl=39468505&biw=1440&bih=811quote:
Zal wel meevallen.. Het enige wat ik erover kan vinden is dat Dorian Yates een keer een bicep heeft gescheurd. Gewoon afwisselen, beide manieren hebben zo hun voordelen.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:11 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat is daar precies het nut van? Heb ze tot nu altijd overhand gedaan.
Hoor mensen praten over gescheurde bicepsen door underhand rows. Ook gebruik je meer je armen en minder je rug met deze grip, itt overhand.
Wat zijn die voordelen dan precies?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zal wel meevallen.. Het enige wat ik erover kan vinden is dat Dorian Yates een keer een bicep heeft gescheurd. Gewoon afwisselen, beide manieren hebben zo hun voordelen.
Wat ik zelf (let op: mijn mening) merk bij overhand is dat m'n bovenrug, rear delts en bovenkant lats meer worden gebruikt, maar dat m'n armen het minder lang volhouden. Bij underhand meer middenrug, lats en minder snel last van verzuring in m'n biceps.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat zijn die voordelen dan precies?
Het is puur persoonlijk, maar ik denk en voel dat ik zo mijn lats en bovenrug beter kan pakken dan met overhand. Ik probeer mijn bovenarmen zo ontspannen mogelijk te houden en mijn ellebogen naar achter te trekken.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:11 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat is daar precies het nut van? Heb ze tot nu altijd overhand gedaan.
Hoor mensen praten over gescheurde bicepsen door underhand rows. Ook gebruik je meer je armen en minder je rug met deze grip, itt overhand.
http://stronglifts.com/how-to-master-barbell-row-technique/quote:Op woensdag 5 december 2012 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zal wel meevallen.. Het enige wat ik erover kan vinden is dat Dorian Yates een keer een bicep heeft gescheurd. Gewoon afwisselen, beide manieren hebben zo hun voordelen.
Wel weer erg kort door de bocht, die Mehdi.quote:Unlike Barbell Rows, Yates Rows don't train your back - only your traps - and can rip your biceps tendon apart
Met volgepompte aders verder programmeren.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doe altijd curls met mijn tas, 3x100 per arm. Goed voor unlimited pumpz in de collegezaaltje.
O das kut man, beterschap.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:39 schreef DeLoet het volgende:
Even monster-cut aan het doen![]()
Ben vorige week donderdag aan mijn amandelen, huig en gehemelte geopereerd en heb sindsdien bijna niets kunnen eten. Al 3,5 kg kwijt.
Ik mis het pompen ook, maar dat zal echt minstens nog een week niet gaan..
Van de motor is makkelijkerquote:Op woensdag 5 december 2012 12:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Busa gestald, dus tijd voor wat anders. En er moest 20 kilo vanaf. Van mij. Niet van de motor.
Altijd ripped op die strand man wat is dit, year round lean met abs toch.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mensen ik lig een week met mijn pik in het zand (kaapverdische eilanden), mijn sixpack die ik niet heb nog verder laten verdwijnen, latorzz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |