SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Bekijk deze YouTube-video
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Omdat seizoen 1 gewoon het beste was
Hele afgelopen week moeten missen... nu is het afgelopenquote:Op maandag 3 december 2012 19:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Omdat seizoen 1 gewoon het beste was
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Je hebt niet veel gemist.quote:Op maandag 3 december 2012 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hele afgelopen week moeten missen... nu is het afgelopen![]()
twitter:Smartcook twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 19:46:53“@vossius: “@Lennartheij: Wanneer begint een nieuw seizoen @RTLTopchef @vossius @Smartcook” dat zullen we nog wel eens zien!!!! reageer retweet
twitter:vossius twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 19:45:27“@Lennartheij: Wanneer begint een nieuw seizoen @RTLTopchef ? #kwijlenbij6sterren @vossius @Smartcook” dit was de laatste. reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef roos85 het volgende:
twitter:Smartcook twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 19:46:53“@vossius: “@Lennartheij: Wanneer begint een nieuw seizoen @RTLTopchef @vossius @Smartcook” dat zullen we nog wel eens zien!!!! reageer retweet
twitter:vossius twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 19:45:27“@Lennartheij: Wanneer begint een nieuw seizoen @RTLTopchef ? #kwijlenbij6sterren @vossius @Smartcook” dit was de laatste. reageer retweet
twitter:RuudRTweet twitterde op maandag 03-12-2012 om 20:49:40@Smartcook @vossius Het enige programma dat m'n mama niet wil missen is van de buis. Ik hoop voor haar dat 't slechts tijdelijk is. #Topchef reageer retweet
Het was natuurlijk ook wel mooi geweest.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
er mag nog wel een (anti-)helden seizoen komen hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het was natuurlijk ook wel mooi geweest.![]()
uitgegaan als een nachtkaars zo
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Daar teken ik voorquote:Op maandag 3 december 2012 21:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
er mag nog wel een (anti-)helden seizoen komen hoor.![]()
Rico
Wat me leuk lijkt is (RTL, let U op?):quote:
De beste en leukste (zeg, laatste 3 dagen gehaald) en de meest spraakmakende kandidaten van alle seizoenen bij elkaar... en daar de master-topchef uit krijgen (incl diepte-interviews: ben je doorgegaan met koken? Heb je er iets van opgestoken? Ben je blij met je deelname of heb je veel negatieve reacties gehad?) uit zien te krijgen. Maar dan op basis van kookkunsten EN entertainmentwaarde
Ik heb van Julius bericht gehad dat Topchef misschien in najaar 2013 terugkomt, maar er is nog niks zeker.... Snik.....![]()
Ach het programma is echt over zijn hoogtepunt heen. Voor mij is het wel genoeg geweest. Ik kijk al 2 seizoenen niet meer.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
Gelukkig ziet RTL inmiddels ook wel in dat het niets meer wordt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:54 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik heb van Julius bericht gehad dat Topchef misschien in najaar 2013 terugkomt, maar er is nog niks zeker.... Snik.....Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Vanavond Julius als reisleider bij RTL 5
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Ik word altijd misselijk van zijn pelikaankin.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
Haten op Julius zijn kin is zoooo seizoen 1.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:02 schreef hexje het volgende:
Ik word altijd misselijk van zijn pelikaankin.![]()
![]()
De man die ons bij elkaar brachtquote:Op maandag 4 februari 2013 14:17 schreef roos85 het volgende:
Morgen en volgende week is Julius te zien in Wie is de reisleider?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Iig 3/4e van het duoquote:
Bron
De culinaire tv-show Topchef met presentatoren Robert Kranenborg en Julius Jaspers stopt. Na vijf seizoenen liepen de kijkcijfers terug, liet RTL Nederland weten. Robert Kranenborgs reactie: ‘We hebben eigenlijk alles gedaan met het programma, we hebben gewerkt met amateurkoks en met professionals en het laatste seizoen was de climax met al die sterrenchefs. Met als hoogtepunt de finaleuitzending met Jonnie Boer en Sergio Herman.’ Kranenborg en Jaspers zetten hun samenwerking voort: tijdens de Horecava maakte Jaspers aan Misset Horeca bekend dat Kranenborg en hij in augustus een ‘groot restaurant’ gaan starten ‘ergens in Nederland’. Ondertussen is Joris Bijdendijk, chef-kok van het Amsterdamse restaurant Bridges, uitgenodigd om als eerste Nederlandse chef mee te doen aan Top Chef Frankrijk. Bijdendijk: ‘Een eer om gejureerd te worden door internationale grootheden als Jean-François Piège, Martín Berasategui en Thierry Marx.’There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
![]()
bedankt voor de mooie jaren
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit meer LOSSSSS
dat van mij en roos niet hoor!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij goede vrienden.... maar ik vrees..
[ afbeelding ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
wellicht!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gaan we keertje bij Robert en Juul eten?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Jammer, maar dit lag in lijn der verwachting
Maar die meet gaat er nu nooit meer komen hèOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik acht die kans zeer klein...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar die meet gaat er nu nooit meer komen hèDare to unleash my rage..
Zo word jij topchef!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:31 schreef roos85 het volgende:
Ik heb als troost dit boek besteld
[ afbeelding ]Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat is ze alquote:
Leuk om te lezen dat jullie nog steeds bij elkaar zijnquote:
Dit, het maakte de vooravond toch altijd wat leukerquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:35 schreef zoem het volgende:
Jammer, ik ga de gezelligheid in dit topic missen
samenwonend zelfsquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat jullie nog steeds bij elkaar zijnCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
gtfoquote:
quote:
nee hoor echt waarquote:
We worden toch wel uitgenodigd voor de bruiloft hè?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Wie weet gaat RTL het vanaf seizoen 1 wel herhalenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit, het maakte de vooravond toch altijd wat leuker![]()
![]()
RTL had gewoon mee moeten lezen.. we hadden een aantal TOP-ideeën voor verdere seizoenen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie weet gaat RTL het vanaf seizoen 1 wel herhalenDare to unleash my rage..
Maar meer dan terecht. Kom op! Deze overbetaalde kok die een en al ranzigheid en viezigheid uitstraalt en eerder uit een slachthuis lijkt te zijn weggelopen moet de culinaire keuken voorstellen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:13 schreef Drassss het volgende:
Haten op Julius zijn kin is zoooo seizoen 1.
![]()
![]()
![]()
Hij heeft zeker geld nodig dat hij zich met reality tv inlaat.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 15:04:50 ]![]()
Het grappige is dat zo'n beetje alle recepten voor 6 personen zijnquote:
Je kan wel raden welke opmerkingen hier over de tafel vlogen..![]()
Ik zag het laatst op RTL-Lounge langskomen om 18.00 (was aan het zappen door de tv-guide) werd gepresenteerd(t)* door Martijn Krabbequote:Op donderdag 21 februari 2013 14:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie weet gaat RTL het vanaf seizoen 1 wel herhalen
* Doorhalen wat niet van toepassing is, kom er maar in SSBDare to unleash my rage..
Je hebt het goed geschreven hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zag het laatst op RTL-Lounge langskomen om 18.00 (was aan het zappen door de tv-guide) werd gepresenteerd(t)* door Martijn Krabbe
* Doorhalen wat niet van toepassing is, kom er maar in SSB![]()
Dus met 'd'Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik ben het verleertquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt het goed geschreven hoor![]()
Dus met 'd'
oeh even in de gaten houdenOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Net op de site van RTL Lounge gekeken, elke werkdag om 18:00u Topchef![]()
Ze hebben er een leuke promo van gemaakt:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/1c9215b2-84e6-436b-b697-770ea13ce2c5/![]()
twitter:vossius twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 23:19:37Laatste nieuws? http://t.co/bO19E2vWXA reageer retweet
Er wordt niet gezegd vanaf wanneer?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:00 schreef roos85 het volgende:
Net op de site van RTL Lounge gekeken, elke werkdag om 18:00u Topchef![]()
Ze hebben er een leuke promo van gemaakt:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/1c9215b2-84e6-436b-b697-770ea13ce2c5/![]()
![]()
Ja waarom zou ik die gaan kijken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gisteren is de finale van seizoen 2010 uitgezonden..![]()
![]()
Nu is Kraan bij Paul de LeeuwOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Ik kijk al jaren niet meer naar ER, maar omwille van Kraan maak ik daar een verandering inquote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef roos85 het volgende:
Kraan doet mee aan Expeditie Robinson:
[ afbeelding ]
Ik wou het eigenlijk niet meer kijken omdat vorig jaar zo'n faal seizoen was, maar nu de Kraan mee doet moet ik wel kijkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren niet meer naar ER, maar omwille van Kraan maak ik daar een verandering in![]()
![]()
Dat betekent dat ik dus ook automatisch moet :pCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Das waarquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Jullie zijn nog steeds bij elkaar. Wat leuk!
Yesh!quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Jeetje. Ik vind het al jaren een boutprogramma, met C-BN'ers die alleen maar vervelende complotten vormen, van survivallen is al jaren geen sprake meer. Maar nu hij meedoet verandert allesNooit verwacht dat hij mee zou doen aan een programma als dit.
Nu moet ik wel kijken.
Koel en donker bewaren![]()
Ik kijk ook nooit naar ER, maar ga het dan toch maar proberen.
Benieuwd wat hij gaat 'koken'Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
En De Kraan komt weer op tv met een kookprogramma:
CUL / Den Blijker en Kranenborg maken culinaire The Voice, The Taste![]()
Ron Blaauw heeft met zijn nieuwe restaurant ook een ster gekregen
Prima! Momenteel met de scriptie bezig en verwacht binnenkort klaar te zijn (sowieso reeds alle vakken behaald). Hoe is het met jou (en Frank)?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Wel aardigquote:Nieuw contract getekend, zit alleen thuis omdat mijn knie niet meer wil... Maar ja, "thuiswerken" noemen ze dat
Zit in de lift, las ik vanochtend, dus ach.quote:Op maandag 25 november 2013 13:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel aardigNieuw contract getekend, zit alleen thuis omdat mijn knie niet meer wil... Maar ja, "thuiswerken" noemen ze dat
Ik ben officieel ziek.... dus alles wat ik doe thuis is meegenomenquote:Op maandag 25 november 2013 13:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zit in de lift, las ik vanochtend, dus ach.
Is meer om te zorgen dat ik me niet te erg verveel
Wel balen. Succes met de revalidatie!quote:Op maandag 25 november 2013 13:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben officieel ziek.... dus alles wat ik doe thuis is meegenomen
Is meer om te zorgen dat ik me niet te erg verveelOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
bij al die chefs die genoemd worden moet ik steeds maar denken aan al die fragmenten van Topchefquote:Op maandag 25 november 2013 12:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)de-michelinster.html
[ afbeelding ]
JJ
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
DeLuna vindt me dik ;(
Ook prima! Hier bezig met de laatste loodjes van mijn scriptie en ben nog bezig met mijn minor. Hoop februari/maart klaar te zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 13:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Prima! Momenteel met de scriptie bezig en verwacht binnenkort klaar te zijn (sowieso reeds alle vakken behaald). Hoe is het met jou (en Frank)?
Met Frank en mij gaat het nog steeds goedOh wat heb je dan?quote:Op maandag 25 november 2013 13:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel aardigNieuw contract getekend, zit alleen thuis omdat mijn knie niet meer wil... Maar ja, "thuiswerken" noemen ze dat
![]()
![]()
Vocht in de knie en een zwelling onder het kapsel. Maar omdat ik nogal veel loop op het werk, wat dus eigenlijk niet mag, moet ik van mijn manager eens "niet zo eigenwijs doen en luisteren naar de doc en fysio"quote:Op maandag 25 november 2013 17:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook prima! Hier bezig met de laatste loodjes van mijn scriptie en ben nog bezig met mijn minor. Hoop februari/maart klaar te zijn.
Met Frank en mij gaat het nog steeds goed
[..]
Oh wat heb je dan?
Leuk om te horenquote:Op maandag 25 november 2013 17:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook prima! Hier bezig met de laatste loodjes van mijn scriptie en ben nog bezig met mijn minor. Hoop februari/maart klaar te zijn.
Met Frank en mij gaat het nog steeds goedSucces nog met de scriptie!
Thnx, begint vervelend te worden nu. kan al 6 weken of zo niet meer normaal lopen, laat staan trainen..quote:Op maandag 25 november 2013 13:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wel balen. Succes met de revalidatie!
Jij nog steeds bezig met je scriptie?quote:Op maandag 25 november 2013 20:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuk om te horenSucces nog met de scriptie!
Was je tijdens de uitzendingen van topchef toch ook al? :pDare to unleash my rage..
Gelukkig niet. Laatste seizoen was ik begonnen met mijn master, misschien was dat hetquote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij nog steeds bezig met je scriptie?
Was je tijdens de uitzendingen van topchef toch ook al? :p
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Daar moet ik langs!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben benieuwd wat ik mis als ik niet ga. Die hele man wekt bij mij een aversie op om überhaupt bij hem iets te gaan proeven. Ben ook blij dat hij maandag niet bij het onderonsje was in Rotterdam in het restaurant FG (Francois Geurds) met Herman e.d. waar geproost werd op de tweede ster van eerder genoemde patron Francois. Ik moet zeggen het was weer heel gezellig aldaar en het eten wat we kregen aangeboden i.c.m.de speciale bubbels voor die middag was weer uitmuntend.quote:
Oh en voor wie het interessant vind.
FG Food Labs in het museumpark naast Museum Boijmans Van Beuningen. Soort FG maar dan een light versie met nadruk op lichte hapjes/cocktails,koffie e.d.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2013 09:54:48 ]![]()
Beste verkapte post sinds tijdenquote:Op woensdag 27 november 2013 09:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ik mis als ik niet ga. Die hele man wekt bij mij een aversie op om überhaupt bij hem iets te gaan proeven. Ben ook blij dat hij maandag niet bij het onderonsje was in Rotterdam in het restaurant FG (Francois Geurds) met Herman e.d. waar geproost werd op de tweede ster van eerder genoemde patron Francois. Ik moet zeggen het was weer heel gezellig aldaar en het eten wat we kregen aangeboden i.c.m.de speciale bubbels voor die middag was weer uitmuntend.
[ afbeelding ]
Oh en voor wie het interessant vind.
FG Food Labs in het museumpark naast Museum Boijmans Van Beuningen. Soort FG maar dan een light versie met nadruk op lichte hapjes/cocktails,koffie e.d.
Die Rico tochtwitter:Smartcook twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 16:18:59“@RicoTopchef: @Smartcook & @juliusbargrill , gefeliciteerd met het restaurant, we komen snel een keer bij je eten!” Rico rico rico.., dank reageer retweet
Jij staat nog immer in mijn sigquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat voelt voor Drasssss vast als thuiskomenquote:Op maandag 9 december 2013 11:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij staat nog immer in mijn sig![]()
![]()
Goed om te horenquote:Op maandag 9 december 2013 23:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Super hoor.. ik dacht wip eens even langs en inderdaad voelt meteen als thuiskomen![]()
Was echt een gezellige tijd![]()
![]()
Van donderdag 19 tot en met dinsdag 24 december komen zes SVH Meesterkoks, samen goed voor vijf Michelin-sterren, in actie voor Serious Request van 3FM in Ekdoms Eetcafé.
Het eetcafé is gevestigd in Café de Bak in Blokhuispoort in Leeuwarden.
Ruim 750 gasten gaan vanaf volgende week genieten in Ekdoms Eetcafé wanneer de chefs de sterren van de hemel koken ten bate van het Nederlandse Rode Kruis.
Meesterkoks
- Donderdag 19 december wordt de kick-off verzorgd door de "Friese" SVH Meesterkok Marc van Gulick, van Alliance Gastronomique-restaurant De Heeren van Harinxma gelegen in Bilderberg Landgoed Lauswolt in Beetsterzwaag.
- Vrijdag 20 december kookt voormalig Michelinsterrenchef van restaurant Karel V in Utrecht, SVH Meesterkok Jeroen Robberegt. Jeroen is momenteel Executive Chef bij Miele Culinary Institute in Vianen.
- Zaterdag 21 december kookt SVH Meesterkok Henk Savelberg, Patron-Cuisinier van Restaurant Hotel Savelberg in Voorburg en is onderscheiden met een Michelin-ster.
- Zondag 22 december komt SVH Meesterkok en tweesterrenchef Erik van Loo, Patron-Cuisinier van restaurant Parkheuvel in Rotterdam in actie.
- Maandag 23 december staat SVH Meesterkok Dennis Kuipers achter het fornuis. Dennis is chef de cuisine van Alliance Gastronomique-restaurant Vinkeles met een Michelin-ster in Hotel The Dylan Amsterdam.
- Welke SVH Meesterkok op dinsdag 24 december kookt en wat het programma is, blijft nog even een verrassing!
Iedere dag wordt er een 3-gangemenu geserveerd. De kosten per persoon bedragen 45 euro, inclusief toegang tot het feest na het diner (vanaf 22:00 uur).Dare to unleash my rage..
Sjaal al om?quote:Op maandag 9 december 2013 23:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Super hoor.. ik dacht wip eens even langs en inderdaad voelt meteen als thuiskomen
Dat was het zeker! Het programma moet volgend najaar gewoon weer terugkomen. The Taste als alternatief kan me geenszins boeien.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Zou mooi zijn, maar verwacht het niet stiekem.. Er schijnt wel een nieuw Masterchef seizoen aan te komen.... (Ik moet toch ergens mijn flauwe grappen kwijt kunnenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was het zeker! Het programma moet volgend najaar gewoon weer terugkomen. The Taste als alternatief kan me geenszins boeien.)
Ik verwacht het ook niet hoor. Masterchef komt idd een nieuw seizoen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar verwacht het niet stiekem.. Er schijnt wel een nieuw Masterchef seizoen aan te komen.... (Ik moet toch ergens mijn flauwe grappen kwijt kunnen)
Vind ik ook. Maar verwacht dat het niet meer terugkomtquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was het zeker! Het programma moet volgend najaar gewoon weer terugkomen. The Taste als alternatief kan me geenszins boeien.
Alleen Kraan en Gert zijn te pruimen in dat programma.
Ze hadden ipv Herman gewoon JJ er neer moeten zetten.
Maar het is wel een apart concept.![]()
Ben nu Masterchef Nieuw zeeland aan het kijken... en blijf me verbazen... zelfde als in NL trouwensVeganist, maar in de mystery box dan per se het vlees willen gebruiken, terwijl er genoeg zijn die dat niet doen
Het was als duo echt geweldig inderdaad. Top programma.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar verwacht dat het niet meer terugkomt
Alleen Kraan en Gert zijn te pruimen in dat programma.
Ze hadden ipv Herman gewoon JJ er neer moeten zetten.
Maar het is wel een apart concept.
Eeuwig zonde..
Huppel jij nog steeds rond in Breda trouwens?![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was als duo echt geweldig inderdaad. Top programma.
Eeuwig zonde..Nee, al een jaartje niet meer woonachtig in Brabant maar franklopdorpquote:Huppel jij nog steeds rond in Breda trouwens?![]()
![]()
Dit lijkt me ook wel een tof duo...twitter:marijemarije twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 22:57:51Knappe mannen en heerlijk eten!! @ Julius Bar & Grill @IamJackyBlack @Smartcook http://t.co/ehE4GZM5Mf reageer retweet
Ah oke.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Nee, al een jaartje niet meer woonachtig in Brabant maar franklopdorp
Misschien dat ik een poging ga wagen om in dat Ekdom tentje te gaan eten. Ben er dan toch![]()
![]()
Moet je alleen wel even reserverenquote:Op woensdag 11 december 2013 10:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah oke.
Misschien dat ik een poging ga wagen om in dat Ekdom tentje te gaan eten. Ben er dan toch
http://seriousrequest.3fm(...)-opent-ekdoms-eetcafDare to unleash my rage..
Oh laat maar danquote:Op woensdag 11 december 2013 10:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moet je alleen wel even reserveren
http://seriousrequest.3fm(...)-opent-ekdoms-eetcaf![]()
![]()
Wat leuk!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef roos85 het volgende:
Julius wordt jurylid bij Masterchef NL!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
De jury bestaat deze keer uit Peter Lute, Alain Caron en Julius Jaspers.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Julius Jaspers lijkt mij ook een tof duoquote:Op woensdag 11 december 2013 10:15 schreef Burner82 het volgende:
Dit lijkt me ook wel een tof duo...twitter:marijemarije twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 22:57:51Knappe mannen en heerlijk eten!! @ Julius Bar & Grill @IamJackyBlack @Smartcook http://t.co/ehE4GZM5Mf reageer retweet
Laffe huichelaar![]()
het wordt dagelijks!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef roos85 het volgende:
Julius wordt jurylid bij Masterchef NL!
In 2014 keert de Nederlandse versie van MasterChef voor de derde maal terug bij Net5. Dit keer voor het eerst als dagelijkse variant! In deze talentenjacht voor amateurkoks draait alles om passie voor koken. De jury bestaat deze keer uit Peter Lute, Alain Caron en Julius Jaspers.
TV-hit
MasterChef is een wereldwijde tv-hit en de koning van alle kookprogramma’s. Het succes van de Australische serie hier in Nederland heeft ervoor gezorgd dat er ook in ons land een enorme groep MasterChef-fans is. Programmadirecteur Net5, Justine Huffmeijer: “We zenden momenteel op werkdagen het vijfde seizoen van MasterChef Australië uit. Dit zorgt voor ruim 12% marktaandeel, wat heel veel is voor dat tijdslot en wat meer dan het dubbele is van het zendergemiddelde. We zijn heel trots op een A-merk als MasterChef en daarom kan een derde seizoen in Nederland niet uitblijven”.
Elke werkdag
Net5 heeft al eerder twee seizoenen uitgezonden met Nederlandse amateurkoks, maar dat waren wekelijkse programma’s en nooit dagelijkse. De kijker kan zijn hart dus ophalen en straks elke werkdag meeleven met de culinaire avonturen van de kandidaten.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Maandag
Ik zag dat ze op inductie gaan koken![]()
![]()
Ik lees nu net dat de librije ook op inductie kookt... ik denk dat ik ouderwets ben met mijn 'koken doe je op vuur'.
[ Bericht 16% gewijzigd door Jula123 op 22-02-2014 19:55:09 ]![]()
Er zijn er wel meer die dat doen. Niets geks aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:48 schreef Jula123 het volgende:
Ik zag dat ze op inductie gaan koken![]()
![]()
Ik lees nu net dat de librije ook op inductie kookt... ik denk dat ik ouderwets ben met mijn 'koken doe je op vuur'.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Schop. Topchef 12 provincies in de harhaling de editie 2012. Deze week ZUid-Holland
Vanaf 19u en ook een late herhalingwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Jaaa. En met willemijn
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Mijn topchef vandaag is gegrilde gehakt op een bedje van kaas en geroosterd wit brood met cherry tomaatjes met daarbij een donkerrode krachtige spaanse wijn.
Oftewel een tosti
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Jaspers mist vast de saus.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Roosquote:
Wel aardig. Al een hele tijd last van mijn knie, krijg binnenkort een kijk-operatie. En daarna weer helemaal de oude hoop ikquote:
En daar?Dare to unleash my rage..
Ah mijn goede Topchefvrienden. Dit voelt als thuiskomen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Oh dat is vervelend, hopelijk helpt de operatie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel aardig. Al een hele tijd last van mijn knie, krijg binnenkort een kijk-operatie. En daarna weer helemaal de oude hoop ik
En daar?
Goed hoor! Inmiddels student af en zoekend naar werk en nog steeds heel gelukkig met flop![]()
![]()
Mijn goede vriendquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah mijn goede Topchefvrienden. Dit voelt als thuiskomen.![]()
![]()
![]()
Welke sjaal heb je vandaag om?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah mijn goede Topchefvrienden. Dit voelt als thuiskomen.
Dus je hebt een goede flop met flop ipv gefloptquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend, hopelijk helpt de operatie.
Goed hoor! Inmiddels student af en zoekend naar werk en nog steeds heel gelukkig met flop
Yesquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus je hebt een goede flop met flop ipv geflopt
Is dat nou Blind in je UI?![]()
![]()
Je bent ook gefloptquote:Nee, niet Blind (of andere voetballer afaik)
Geen idee wie het is
![]()
Hier staat hij stil:
Daar was het even te warm voor.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar was het even te warm voor.
quote:
Heb het topic pas net ontdekt, heerlijk om erbij te houden tijdens de herhalingenVooral vorige week met Ingeborg
![]()
![]()
Je hebt wat gemist in die tijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
Heb het topic pas net ontdekt, heerlijk om erbij te houden tijdens de herhalingenVooral vorige week met Ingeborg
Ik zag Robert vrijdag in het wild. Had helaas mijn foon niet bij me
Jemig wat is Drenthe een falende provincie zeg, beter is Utrecht een stuk capabeler volgende week.
Oh en Gonda![]()
![]()
Ik volg het ook iedere dag, wat ben ik blij dat die suffe Jolanda eruit is. Ik heb me doodgeërgerd aan haar.![]()
In wie is de chef neemt de chef vaak een andere naam. Lijkt mij ook heel erg Tamara te zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 20:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Tamara nu in Wie Is De Chef
onee, iemand die er heel erg op lijkt![]()
![]()
![]()
![]()
oh ok, tof!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:36 schreef -0- het volgende:
[..]
In wie is de chef neemt de chef vaak een andere naam. Lijkt mij ook heel erg Tamara te zijn![]()
quote:SBS zet jury Masterchef op straat
BEWAAR
REACTIES23
Door: Gudo Tienhooven
22-11-14 - 11:55
De culinaire talentenjacht Masterchef Holland krijgt volgend jaar een compleet nieuwe jury. Tv-koks Julius Jaspers, Alain Caron en Peter Lute kregen onlangs van de SBS-directie te horen dat ze het veld moeten ruimen. Dat vertelt Jaspers het AD.
Tv-kok Julius Jaspers © ANP.
,,Dit is voor ons alle drie een flinke domper,'' reageert Julius Jaspers. Hij schoof het afgelopen seizoen voor het eerst aan als jurylid. ,,Vooral voor Alain natuurlijk. Hij zit daar al vanaf het begin. Hij is mister Masterchef!''
Masterchef Holland zat bij Net5, maar verhuist volgend jaar naar SBS6. Volgens Jaspers kiest de commerciële zender voor verjonging. ,,Heel erg jammer en best een beetje gek. Qua kijkcijfers versloeg het afgelopen seizoen alle vorige seizoenen.''
De 52-jarige Jaspers maakt zich geen zorgen om zijn tv-carrière. ,,Het zou zomaar kunnen dat ik weer terugkom op mijn oude, vertrouwde nest.'' Daarmee doelt de kok op concurrent RTL waar hij onder meer te zien was in Topchef. Volgens ingewijden is het zeker dat Robert Kranenborg in het vernieuwde Masterchef van de partij is, maar zelf reageert hij ontwijkend. ,,Vooralsnog ben ik druk met andere zaken en heb ik voor televisie weinig tijd.'' SBS wil niet reageren.![]()
Juul at de koelkast steeds leeg.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2014 21:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Juul at de koelkast steeds leeg.![]()
![]()
En zoals het hoort heeft Kranenborg ontkent, maar is vervolgens wel nieuw jury-lid
+ 1quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:59 schreef RedFever007 het volgende:
Ik kijk sinds kort topchef 12 provincies. Leuk programma![]()
![]()
Juul is commentaar aan het geven op de Topchef afleveringen![]()
twitter:Smartcook twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 18:55:55briljante televisie, @vossius gaat uit zijn plaat en noemt de kandidaten "galbakken". Ze krijgen toch nog 'n 7,5 (gasten geven 'n 4) reageer retweet
twitter:Smartcook twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 19:03:35maar nu wordt het echt lachen, met @vossius naar superkok #edwinvincke @krommewatergang reageer retweet
Die Pris toch.... http://www.littleguesthouse.nl/twitter:vossius twitterde op woensdag 04-02-2015 om 20:31:35De nieuwe sappen zijn geproefd http://t.co/nUTdEukBCE http://t.co/6okJlMQZuK reageer retweet
Vroegah was ze toch anders....
We kijken er al jaren met veel plezier naar: kookwedstrijden. Er is vorige week ook weer een nieuw seizoen MasterChef Holland begonnen. Maar hoe is het nu met de Nederlandse winnaars van Topchef en MasterChef?Topchef 2009:
De allereerste Topchef werd in 2009 gewonnen door de Brabantse Gilke. De winnares, in het dagelijks leven accountmanager, wilde een eigen zaak openen in haar woonplaats Berghem. Of dat is gelukt, weten we niet, maar over Gilke is na 2009 niets meer te vinden op internet.
Topchef 2010:
Het tweede seizoen van Topchef werd in 2010 gewonnen door Peggy. Ze begon daarna een guesthouse, Villa Reynaert, in het dorpje Opoeteren in Belgisch Limburg. Ze kookt daar voor haar gasten én geeft kooklessen.
1399015_794990803877250_1344145731725845232_o
Topchef: De Jonge Professionals 2011
De winnaar van de eerste Topchef voor jonge professionals was de Brabantse Moniek. Zij won niet alleen eeuwige roem, maar ook een contract als chef de partie bij restaurant Bridges. Inmiddels is ze werkzaam als chef de partie – patissier bij restaurant Vis aan de Schelde in Amsterdam.
Topchef: De 12 Provincies 2011
De winnaar van dit seizoen was Tim Ringers uit Groningen. Ten tijde van het programma werkte hij als kok bij Herberg De Loohoeve te Schoonloo. In 2012 werd bekend dat hij Drenthe inruilde voor Rotterdam, en aan de slag ging bij sterrenrestaurant Ivy van François Geurds (nu FG Restaurant).
Daar werkte hij een jaartje, waarna hij vertrok naar het Australische Cairns, om daar een half jaar lang als chef de parti te werken. Begin 2014 keerde hij terug en inmiddels werkt hij bij Librije’s Zusje in het Waldorf Astoria Amsterdam als chef de parti. Wauw, niet de minste plek!
Tim Ringers
Topchef: De 12 Provincies 2012
De winnaar van dit seizoen was Tamara uit Utrecht. Zij werkte al in restaurant Het Bosch in Amsterdam en bleef daar tot november 2014 aan als chef. Inmiddels is ze chefkok bij restaurant Pastinaeck in Amersfoort. Grappig detail: Pastinaeck won ooit het RTL-programma Mijn Tent is Top, en is een van de weinige finalisten van de tv-serie die nog open is.
MasterChef 2010:
De winnaar van Masterchef 2010, de twintigjarige Estée Strooker, begon na de finale haar eigen restaurant in Arnhem, ‘t Amusement. Ook werd ze een van de tv-chefs van 24Kitchen en deelt ze heel veel culinaire nieuwtjes via haar Facebook-pagina.
estee-strooker-foto
MasterChef 2011
MasterChef 2011 werd gewonnen door de uit Oosterhout afkomstige Sascha de Lint. Na de finale vertelde ze dat ze bezig was met een eigen kookboek, deze is er tot op heden niet gekomen. Wel startte Sascha samen met haar man Addy een eigen bedrijf: Green Age, dat biologische noten, fruit, rijst, granen, peulvruchten en superfood verkoopt (onder andere bij Marqt).
image-778666
MasterChef 2014:
Het laatste seizoen van MasterChef, in 2014, werd gewonnen door Bart. Rosah eindigde als tweede, en David als derde.
Bart gaf al snel aan geen restaurant te willen openen, maar lekker te blijven werken in de ICT. Toch ging het culinair kriebelen: inmiddels organiseert hij ook culinaire activiteiten.
Rosah ging aan de slag als chef, eerst bij Peter Lute (destijds jurylid van MasterChef), inmiddels bij restaurant Daalder en broertje Guts & Glory in Amsterdam. Ook werd ze columniste bij ons!
David bleef bij zijn liefde voor vlees en geeft nu BBQ workshops onder de naam Grillsupport.
BART_4069
http://www.culy.nl/inspir(...)pchef-en-masterchef/![]()
En nu is er tweestrijd tussen CUL (masterchef liep daar blijkbaar) en TV (hier liep/loopt Topchef).quote:Op maandag 23 maart 2015 20:38 schreef roos85 het volgende:
We kijken er al jaren met veel plezier naar: kookwedstrijden. Er is vorige week ook weer een nieuw seizoen MasterChef Holland begonnen. Maar hoe is het nu met de Nederlandse winnaars van Topchef en MasterChef?Topchef 2009:
De allereerste Topchef werd in 2009 gewonnen door de Brabantse Gilke. De winnares, in het dagelijks leven accountmanager, wilde een eigen zaak openen in haar woonplaats Berghem. Of dat is gelukt, weten we niet, maar over Gilke is na 2009 niets meer te vinden op internet.
Topchef 2010:
Het tweede seizoen van Topchef werd in 2010 gewonnen door Peggy. Ze begon daarna een guesthouse, Villa Reynaert, in het dorpje Opoeteren in Belgisch Limburg. Ze kookt daar voor haar gasten én geeft kooklessen.
1399015_794990803877250_1344145731725845232_o
Topchef: De Jonge Professionals 2011
De winnaar van de eerste Topchef voor jonge professionals was de Brabantse Moniek. Zij won niet alleen eeuwige roem, maar ook een contract als chef de partie bij restaurant Bridges. Inmiddels is ze werkzaam als chef de partie – patissier bij restaurant Vis aan de Schelde in Amsterdam.
Topchef: De 12 Provincies 2011
De winnaar van dit seizoen was Tim Ringers uit Groningen. Ten tijde van het programma werkte hij als kok bij Herberg De Loohoeve te Schoonloo. In 2012 werd bekend dat hij Drenthe inruilde voor Rotterdam, en aan de slag ging bij sterrenrestaurant Ivy van François Geurds (nu FG Restaurant).
Daar werkte hij een jaartje, waarna hij vertrok naar het Australische Cairns, om daar een half jaar lang als chef de parti te werken. Begin 2014 keerde hij terug en inmiddels werkt hij bij Librije’s Zusje in het Waldorf Astoria Amsterdam als chef de parti. Wauw, niet de minste plek!
Tim Ringers
Topchef: De 12 Provincies 2012
De winnaar van dit seizoen was Tamara uit Utrecht. Zij werkte al in restaurant Het Bosch in Amsterdam en bleef daar tot november 2014 aan als chef. Inmiddels is ze chefkok bij restaurant Pastinaeck in Amersfoort. Grappig detail: Pastinaeck won ooit het RTL-programma Mijn Tent is Top, en is een van de weinige finalisten van de tv-serie die nog open is.
MasterChef 2010:
De winnaar van Masterchef 2010, de twintigjarige Estée Strooker, begon na de finale haar eigen restaurant in Arnhem, ‘t Amusement. Ook werd ze een van de tv-chefs van 24Kitchen en deelt ze heel veel culinaire nieuwtjes via haar Facebook-pagina.
estee-strooker-foto
MasterChef 2011
MasterChef 2011 werd gewonnen door de uit Oosterhout afkomstige Sascha de Lint. Na de finale vertelde ze dat ze bezig was met een eigen kookboek, deze is er tot op heden niet gekomen. Wel startte Sascha samen met haar man Addy een eigen bedrijf: Green Age, dat biologische noten, fruit, rijst, granen, peulvruchten en superfood verkoopt (onder andere bij Marqt).
image-778666
MasterChef 2014:
Het laatste seizoen van MasterChef, in 2014, werd gewonnen door Bart. Rosah eindigde als tweede, en David als derde.
Bart gaf al snel aan geen restaurant te willen openen, maar lekker te blijven werken in de ICT. Toch ging het culinair kriebelen: inmiddels organiseert hij ook culinaire activiteiten.
Rosah ging aan de slag als chef, eerst bij Peter Lute (destijds jurylid van MasterChef), inmiddels bij restaurant Daalder en broertje Guts & Glory in Amsterdam. Ook werd ze columniste bij ons!
David bleef bij zijn liefde voor vlees en geeft nu BBQ workshops onder de naam Grillsupport.
BART_4069
http://www.culy.nl/inspir(...)pchef-en-masterchef/
Waar vind jij dat het zou moeten horen?
Tim Ringers
Waarom moet je om de vijf posts berichten dat er een zogenaamde tweestrijd isdie was er helemaal niet tot jij in het masterchef topic in cul kw zeggen dat het daar niet zou horen.
吴 曼 迪
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |