Wel aardig. Al een hele tijd last van mijn knie, krijg binnenkort een kijk-operatie. En daarna weer helemaal de oude hoop ikquote:
Oh dat is vervelend, hopelijk helpt de operatie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel aardig. Al een hele tijd last van mijn knie, krijg binnenkort een kijk-operatie. En daarna weer helemaal de oude hoop ik
En daar?
Mijn goede vriendquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah mijn goede Topchefvrienden. Dit voelt als thuiskomen.
Welke sjaal heb je vandaag om?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah mijn goede Topchefvrienden. Dit voelt als thuiskomen.
Dus je hebt een goede flop met flop ipv gefloptquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend, hopelijk helpt de operatie.
Goed hoor! Inmiddels student af en zoekend naar werk en nog steeds heel gelukkig met flop
Yesquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus je hebt een goede flop met flop ipv geflopt
Je bent ook gefloptquote:
Daar was het even te warm voor.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar was het even te warm voor.
quote:
Je hebt wat gemist in die tijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
Heb het topic pas net ontdekt, heerlijk om erbij te houden tijdens de herhalingenVooral vorige week met Ingeborg
In wie is de chef neemt de chef vaak een andere naam. Lijkt mij ook heel erg Tamara te zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 20:01 schreef GlennQuagmire het volgende:
Tamara nu in Wie Is De Chef
onee, iemand die er heel erg op lijkt![]()
![]()
oh ok, tof!quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:36 schreef -0- het volgende:
[..]
In wie is de chef neemt de chef vaak een andere naam. Lijkt mij ook heel erg Tamara te zijn
quote:SBS zet jury Masterchef op straat
BEWAAR
REACTIES23
Door: Gudo Tienhooven
22-11-14 - 11:55
De culinaire talentenjacht Masterchef Holland krijgt volgend jaar een compleet nieuwe jury. Tv-koks Julius Jaspers, Alain Caron en Peter Lute kregen onlangs van de SBS-directie te horen dat ze het veld moeten ruimen. Dat vertelt Jaspers het AD.
Tv-kok Julius Jaspers © ANP.
,,Dit is voor ons alle drie een flinke domper,'' reageert Julius Jaspers. Hij schoof het afgelopen seizoen voor het eerst aan als jurylid. ,,Vooral voor Alain natuurlijk. Hij zit daar al vanaf het begin. Hij is mister Masterchef!''
Masterchef Holland zat bij Net5, maar verhuist volgend jaar naar SBS6. Volgens Jaspers kiest de commerciële zender voor verjonging. ,,Heel erg jammer en best een beetje gek. Qua kijkcijfers versloeg het afgelopen seizoen alle vorige seizoenen.''
De 52-jarige Jaspers maakt zich geen zorgen om zijn tv-carrière. ,,Het zou zomaar kunnen dat ik weer terugkom op mijn oude, vertrouwde nest.'' Daarmee doelt de kok op concurrent RTL waar hij onder meer te zien was in Topchef. Volgens ingewijden is het zeker dat Robert Kranenborg in het vernieuwde Masterchef van de partij is, maar zelf reageert hij ontwijkend. ,,Vooralsnog ben ik druk met andere zaken en heb ik voor televisie weinig tijd.'' SBS wil niet reageren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |