We worden toch wel uitgenodigd voor de bruiloft hè?quote:
Wie weet gaat RTL het vanaf seizoen 1 wel herhalenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit, het maakte de vooravond toch altijd wat leuker
RTL had gewoon mee moeten lezen.. we hadden een aantal TOP-ideeën voor verdere seizoenen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie weet gaat RTL het vanaf seizoen 1 wel herhalen
Maar meer dan terecht. Kom op! Deze overbetaalde kok die een en al ranzigheid en viezigheid uitstraalt en eerder uit een slachthuis lijkt te zijn weggelopen moet de culinaire keuken voorstellen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:13 schreef Drassss het volgende:
Haten op Julius zijn kin is zoooo seizoen 1.
Het grappige is dat zo'n beetje alle recepten voor 6 personen zijnquote:
Ik zag het laatst op RTL-Lounge langskomen om 18.00 (was aan het zappen door de tv-guide) werd gepresenteerd(t)* door Martijn Krabbequote:Op donderdag 21 februari 2013 14:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie weet gaat RTL het vanaf seizoen 1 wel herhalen
Je hebt het goed geschreven hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zag het laatst op RTL-Lounge langskomen om 18.00 (was aan het zappen door de tv-guide) werd gepresenteerd(t)* door Martijn Krabbe
* Doorhalen wat niet van toepassing is, kom er maar in SSB
Ik ben het verleertquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt het goed geschreven hoor![]()
Dus met 'd'
twitter:vossius twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 23:19:37Laatste nieuws? http://t.co/bO19E2vWXA reageer retweet
Er wordt niet gezegd vanaf wanneer?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:00 schreef roos85 het volgende:
Net op de site van RTL Lounge gekeken, elke werkdag om 18:00u Topchef![]()
Ze hebben er een leuke promo van gemaakt:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/1c9215b2-84e6-436b-b697-770ea13ce2c5/
Ja waarom zou ik die gaan kijken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gisteren is de finale van seizoen 2010 uitgezonden..
Ik kijk al jaren niet meer naar ER, maar omwille van Kraan maak ik daar een verandering inquote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef roos85 het volgende:
Kraan doet mee aan Expeditie Robinson:
[ afbeelding ]
Ik wou het eigenlijk niet meer kijken omdat vorig jaar zo'n faal seizoen was, maar nu de Kraan mee doet moet ik wel kijkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren niet meer naar ER, maar omwille van Kraan maak ik daar een verandering in
Das waarquote:
Yesh!quote:
Prima! Momenteel met de scriptie bezig en verwacht binnenkort klaar te zijn (sowieso reeds alle vakken behaald). Hoe is het met jou (en Frank)?quote:
Wel aardigquote:
Zit in de lift, las ik vanochtend, dus ach.quote:Op maandag 25 november 2013 13:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel aardigNieuw contract getekend, zit alleen thuis omdat mijn knie niet meer wil... Maar ja, "thuiswerken" noemen ze dat
Ik ben officieel ziek.... dus alles wat ik doe thuis is meegenomenquote:Op maandag 25 november 2013 13:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zit in de lift, las ik vanochtend, dus ach.
Wel balen. Succes met de revalidatie!quote:Op maandag 25 november 2013 13:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben officieel ziek.... dus alles wat ik doe thuis is meegenomen
Is meer om te zorgen dat ik me niet te erg verveel
bij al die chefs die genoemd worden moet ik steeds maar denken aan al die fragmenten van Topchefquote:Op maandag 25 november 2013 12:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)de-michelinster.html
[ afbeelding ]
JJ
Ook prima! Hier bezig met de laatste loodjes van mijn scriptie en ben nog bezig met mijn minor. Hoop februari/maart klaar te zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 13:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Prima! Momenteel met de scriptie bezig en verwacht binnenkort klaar te zijn (sowieso reeds alle vakken behaald). Hoe is het met jou (en Frank)?
Oh wat heb je dan?quote:Op maandag 25 november 2013 13:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel aardigNieuw contract getekend, zit alleen thuis omdat mijn knie niet meer wil... Maar ja, "thuiswerken" noemen ze dat
Vocht in de knie en een zwelling onder het kapsel. Maar omdat ik nogal veel loop op het werk, wat dus eigenlijk niet mag, moet ik van mijn manager eens "niet zo eigenwijs doen en luisteren naar de doc en fysio"quote:Op maandag 25 november 2013 17:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook prima! Hier bezig met de laatste loodjes van mijn scriptie en ben nog bezig met mijn minor. Hoop februari/maart klaar te zijn.
Met Frank en mij gaat het nog steeds goed
[..]
Oh wat heb je dan?
Leuk om te horenquote:Op maandag 25 november 2013 17:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook prima! Hier bezig met de laatste loodjes van mijn scriptie en ben nog bezig met mijn minor. Hoop februari/maart klaar te zijn.
Met Frank en mij gaat het nog steeds goed
Thnx, begint vervelend te worden nu. kan al 6 weken of zo niet meer normaal lopen, laat staan trainen..quote:Op maandag 25 november 2013 13:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wel balen. Succes met de revalidatie!
Jij nog steeds bezig met je scriptie?quote:Op maandag 25 november 2013 20:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuk om te horenSucces nog met de scriptie!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |