SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Bekijk deze YouTube-video
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Omdat seizoen 1 gewoon het beste was
Hele afgelopen week moeten missen... nu is het afgelopenquote:Op maandag 3 december 2012 19:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Omdat seizoen 1 gewoon het beste was
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Je hebt niet veel gemist.quote:Op maandag 3 december 2012 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hele afgelopen week moeten missen... nu is het afgelopen![]()
twitter:Smartcook twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 19:46:53“@vossius: “@Lennartheij: Wanneer begint een nieuw seizoen @RTLTopchef @vossius @Smartcook” dat zullen we nog wel eens zien!!!! reageer retweet
twitter:vossius twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 19:45:27“@Lennartheij: Wanneer begint een nieuw seizoen @RTLTopchef ? #kwijlenbij6sterren @vossius @Smartcook” dit was de laatste. reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef roos85 het volgende:
twitter:Smartcook twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 19:46:53“@vossius: “@Lennartheij: Wanneer begint een nieuw seizoen @RTLTopchef @vossius @Smartcook” dat zullen we nog wel eens zien!!!! reageer retweet
twitter:vossius twitterde op vrijdag 30-11-2012 om 19:45:27“@Lennartheij: Wanneer begint een nieuw seizoen @RTLTopchef ? #kwijlenbij6sterren @vossius @Smartcook” dit was de laatste. reageer retweet
twitter:RuudRTweet twitterde op maandag 03-12-2012 om 20:49:40@Smartcook @vossius Het enige programma dat m'n mama niet wil missen is van de buis. Ik hoop voor haar dat 't slechts tijdelijk is. #Topchef reageer retweet
Het was natuurlijk ook wel mooi geweest.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
er mag nog wel een (anti-)helden seizoen komen hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 21:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het was natuurlijk ook wel mooi geweest.![]()
uitgegaan als een nachtkaars zo
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Daar teken ik voorquote:Op maandag 3 december 2012 21:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
er mag nog wel een (anti-)helden seizoen komen hoor.![]()
Rico
Wat me leuk lijkt is (RTL, let U op?):quote:
De beste en leukste (zeg, laatste 3 dagen gehaald) en de meest spraakmakende kandidaten van alle seizoenen bij elkaar... en daar de master-topchef uit krijgen (incl diepte-interviews: ben je doorgegaan met koken? Heb je er iets van opgestoken? Ben je blij met je deelname of heb je veel negatieve reacties gehad?) uit zien te krijgen. Maar dan op basis van kookkunsten EN entertainmentwaarde
Ik heb van Julius bericht gehad dat Topchef misschien in najaar 2013 terugkomt, maar er is nog niks zeker.... Snik.....![]()
Ach het programma is echt over zijn hoogtepunt heen. Voor mij is het wel genoeg geweest. Ik kijk al 2 seizoenen niet meer.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
Gelukkig ziet RTL inmiddels ook wel in dat het niets meer wordt.quote:Op zondag 16 december 2012 18:54 schreef Cateye2011 het volgende:
Ik heb van Julius bericht gehad dat Topchef misschien in najaar 2013 terugkomt, maar er is nog niks zeker.... Snik.....Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Vanavond Julius als reisleider bij RTL 5
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Ik word altijd misselijk van zijn pelikaankin.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
Haten op Julius zijn kin is zoooo seizoen 1.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:02 schreef hexje het volgende:
Ik word altijd misselijk van zijn pelikaankin.![]()
![]()
De man die ons bij elkaar brachtquote:Op maandag 4 februari 2013 14:17 schreef roos85 het volgende:
Morgen en volgende week is Julius te zien in Wie is de reisleider?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Iig 3/4e van het duoquote:
Bron
De culinaire tv-show Topchef met presentatoren Robert Kranenborg en Julius Jaspers stopt. Na vijf seizoenen liepen de kijkcijfers terug, liet RTL Nederland weten. Robert Kranenborgs reactie: ‘We hebben eigenlijk alles gedaan met het programma, we hebben gewerkt met amateurkoks en met professionals en het laatste seizoen was de climax met al die sterrenchefs. Met als hoogtepunt de finaleuitzending met Jonnie Boer en Sergio Herman.’ Kranenborg en Jaspers zetten hun samenwerking voort: tijdens de Horecava maakte Jaspers aan Misset Horeca bekend dat Kranenborg en hij in augustus een ‘groot restaurant’ gaan starten ‘ergens in Nederland’. Ondertussen is Joris Bijdendijk, chef-kok van het Amsterdamse restaurant Bridges, uitgenodigd om als eerste Nederlandse chef mee te doen aan Top Chef Frankrijk. Bijdendijk: ‘Een eer om gejureerd te worden door internationale grootheden als Jean-François Piège, Martín Berasategui en Thierry Marx.’There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
![]()
bedankt voor de mooie jaren
![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit meer LOSSSSS
dat van mij en roos niet hoor!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij goede vrienden.... maar ik vrees..
[ afbeelding ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
wellicht!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gaan we keertje bij Robert en Juul eten?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Jammer, maar dit lag in lijn der verwachting
Maar die meet gaat er nu nooit meer komen hèOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik acht die kans zeer klein...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar die meet gaat er nu nooit meer komen hèDare to unleash my rage..
Zo word jij topchef!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:31 schreef roos85 het volgende:
Ik heb als troost dit boek besteld
[ afbeelding ]Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat is ze alquote:
Leuk om te lezen dat jullie nog steeds bij elkaar zijnquote:
Dit, het maakte de vooravond toch altijd wat leukerquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:35 schreef zoem het volgende:
Jammer, ik ga de gezelligheid in dit topic missen
samenwonend zelfsquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat jullie nog steeds bij elkaar zijnCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
gtfoquote:
quote:
nee hoor echt waarquote:
We worden toch wel uitgenodigd voor de bruiloft hè?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Wie weet gaat RTL het vanaf seizoen 1 wel herhalenquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit, het maakte de vooravond toch altijd wat leuker![]()
![]()
RTL had gewoon mee moeten lezen.. we hadden een aantal TOP-ideeën voor verdere seizoenen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie weet gaat RTL het vanaf seizoen 1 wel herhalenDare to unleash my rage..
Maar meer dan terecht. Kom op! Deze overbetaalde kok die een en al ranzigheid en viezigheid uitstraalt en eerder uit een slachthuis lijkt te zijn weggelopen moet de culinaire keuken voorstellen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:13 schreef Drassss het volgende:
Haten op Julius zijn kin is zoooo seizoen 1.
![]()
![]()
![]()
Hij heeft zeker geld nodig dat hij zich met reality tv inlaat.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 15:04:50 ]![]()
Het grappige is dat zo'n beetje alle recepten voor 6 personen zijnquote:
Je kan wel raden welke opmerkingen hier over de tafel vlogen..![]()
Ik zag het laatst op RTL-Lounge langskomen om 18.00 (was aan het zappen door de tv-guide) werd gepresenteerd(t)* door Martijn Krabbequote:Op donderdag 21 februari 2013 14:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie weet gaat RTL het vanaf seizoen 1 wel herhalen
* Doorhalen wat niet van toepassing is, kom er maar in SSBDare to unleash my rage..
Je hebt het goed geschreven hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zag het laatst op RTL-Lounge langskomen om 18.00 (was aan het zappen door de tv-guide) werd gepresenteerd(t)* door Martijn Krabbe
* Doorhalen wat niet van toepassing is, kom er maar in SSB![]()
Dus met 'd'Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik ben het verleertquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt het goed geschreven hoor![]()
Dus met 'd'
oeh even in de gaten houdenOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Net op de site van RTL Lounge gekeken, elke werkdag om 18:00u Topchef![]()
Ze hebben er een leuke promo van gemaakt:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/1c9215b2-84e6-436b-b697-770ea13ce2c5/![]()
twitter:vossius twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 23:19:37Laatste nieuws? http://t.co/bO19E2vWXA reageer retweet
Er wordt niet gezegd vanaf wanneer?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:00 schreef roos85 het volgende:
Net op de site van RTL Lounge gekeken, elke werkdag om 18:00u Topchef![]()
Ze hebben er een leuke promo van gemaakt:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/1c9215b2-84e6-436b-b697-770ea13ce2c5/![]()
![]()
Ja waarom zou ik die gaan kijken?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gisteren is de finale van seizoen 2010 uitgezonden..![]()
![]()
Nu is Kraan bij Paul de LeeuwOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Ik kijk al jaren niet meer naar ER, maar omwille van Kraan maak ik daar een verandering inquote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef roos85 het volgende:
Kraan doet mee aan Expeditie Robinson:
[ afbeelding ]
Ik wou het eigenlijk niet meer kijken omdat vorig jaar zo'n faal seizoen was, maar nu de Kraan mee doet moet ik wel kijkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren niet meer naar ER, maar omwille van Kraan maak ik daar een verandering in![]()
![]()
Dat betekent dat ik dus ook automatisch moet :pCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |