Dit snap ik ook niet. Als het gaat om blind proeven kun je toch ook gewoon Vlaams en Nederlands door elkaar halen? Dan wordt er daaruit lijkt me al vrij snel duidelijk wie er beter is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:23 schreef Karina het volgende:
Omdat The Taste een strijd is tussen de Lage Landen kunnen de Vlaamse chefs alleen kiezen uit alle Vlaamse deelnemers en de Nederlandse chefs uit alle Nederlanders. “Op het einde van het programma wordt voor eens en voor altijd duidelijk wie er het beste kan koken: Vlaanderen of Nederland.”
Ja, maar geen enkel kookprogramma uit Amerika is leuk, dat ligt niet zozeer aan de format als aan de mensen. Amerikanen die meedoen aan dit soort programma's zijn nooit leuk om naar te kijken: freaks, randdebielen en morons die elkaar de hele tijd af lopen te zeiken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:55 schreef Sorella het volgende:
Afgekeken van de amerikanen, daar was het al niet leuk dus ik betwijfel of het hier leuk word.
Dat stond me ook het meeste tegen aan Masterchef USA, het constante gebackstab van de deelnemers. Oh en de standaard zin als ze eruit lagen ''Ik weet dat ik veel meer in mijn mars heb''. Ja tuurlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, maar geen enkel kookprogramma uit Amerika is leuk, dat ligt niet zozeer aan de format als aan de mensen. Amerikanen die meedoen aan dit soort programma's zijn nooit leuk om naar te kijken: freaks, randdebielen en morons die elkaar de hele tijd af lopen te zeiken.
Ook alleen maar omdat ze daar veel Aziatische ingrediënten gebruikenquote:
Meneer Bourdain doet aangename eet TVquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, maar geen enkel kookprogramma uit Amerika is leuk
Dat is dan ook geen Amerikaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:45 schreef MutedFaith het volgende:
Masterchef Ireland had ook wel wat.
Het enige leuke aan die Amerikaanse Masterchef is Gordon Ramsay.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:42 schreef RobinOok het volgende:
Ik ben zo ongelofelijk klaar met die circushond Ramsay die zijn blaftrucje jaar in jaar uit blijft herhalen. Blugh. Zo zat dat het me eigenlijk niet eens meer uitmaakt dat ie best goed kan koken. Een lul vind ik het, op alle fronten.
Die loopt alleen maar te bitchenquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:42 schreef pl4kkie het volgende:
Weer een voice of Holland aftreksel. Denk wel dat het leuk gaat worden want Robert Kranenborg
The Taste (TV Series 2013– ) - IMDbquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:55 schreef Sorella het volgende:
Afgekeken van de amerikanen, daar was het al niet leuk dus ik betwijfel of het hier leuk word.
Zullen ze hier ook schaars geklede vrouwen op hoge hakken met een paar lepeltjes eten op een plankje naar de jury laten lopen en om de 15 minuten vertellen hoe goed de pannen van merk xxx wel niet zijn ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
The Taste (TV Series 2013– ) - IMDb
Dat was echt niet om aan te zien. Na 3 overdoorgeproduceerde uitzendingen nooit meer bekeken, hoe leuk Nigella ook is.
Ben bang van wel of zoals bij Den Blijker nu in z'n Herrie-serie te pas en te onpas pakjes ham van een bedenkelijk merk neerleggen in tussenshots.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:27 schreef Sorella het volgende:
Zullen ze hier ook schaars geklede vrouwen op hoge hakken met een paar lepeltjes eten op een plankje naar de jury laten lopen en om de 15 minuten vertellen hoe goed de pannen van merk xxx wel niet zijn ?
Om hier vervolgens op CUL weer zo een user te hebben die topics vollult over de masterchef australie pannetjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:27 schreef Sorella het volgende:
[..]
Zullen ze hier ook schaars geklede vrouwen op hoge hakken met een paar lepeltjes eten op een plankje naar de jury laten lopen en om de 15 minuten vertellen hoe goed de pannen van merk xxx wel niet zijn ?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Om hier vervolgens op CUL weer zo een user te hebben die topics vollult over de masterchef australie pannetjes
Dit vind ik wel het beste food programma wat er is. Hoewel het misschien ook wel weer iets meer richting reizen gaat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Meneer Bourdain doet aangename eet TV
Het is natuurlijk afgekeken van de grootmeester Keith Floydquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dit vind ik wel het beste food programma wat er is. Hoewel het misschien ook wel weer iets meer richting reizen gaat.
Julius?quote:En waar is Julius???
Dat is iets te lang geleden voor me.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is natuurlijk afgekeken van de grootmeester Keith Floyd
Jezus, is alweer bijna 30 jaar geleden
Dan zie je wie Braakhekke heeft geprobeerd na te doen
[..]
Julius?
Kijk het eens, hij is helaas overleden, maar hij was de eerste die reizen en eten combineerde, de franse keuken in frankrijk liet zien, het land, de markten, de boeren, de mensen thuis en ergens buiten stond te koken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:34 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is iets te lang geleden voor me.
Julius Jaspers waar Kranenborg altijd topchef mee presenteerde.
Later opgevolgd door Rick Stein, die hetzelfde soort programma's heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk het eens, hij is helaas overleden, maar hij was de eerste die reizen en eten combineerde, de franse keuken in frankrijk liet zien, het land, de markten, de boeren, de mensen thuis en ergens buiten stond te koken.
Hij ging de hele wereld rond.
Rick Stein met chalky, ach wat een schatjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Later opgevolgd door Rick Stein, die hetzelfde soort programma's heeft gemaakt.
Ik ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:47 schreef roos85 het volgende:
Ik ben stiekem wel benieuwd, morgen maar eens kijken.
Nee, daar zijn ze mee gestopt.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:17 schreef Trebo het volgende:
Komt er ook ooit weer eens een Topchef? Dat vond ik fantastisch.
Volledig mee eens,quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:37 schreef RobinOok het volgende:
Nou, als je iets kunt aflezen aan al die masterchefshows over de hele wereld is dat ze in Amerika toch wel echt het allerslechts koken. Op al die miljoenen inwoners vinden ze nooit pareltjes zoals in alle andere landen.
En alles met fruit! Ik haaaaat fruit in mijn eten. (een paar uitzonderingen daargelaten, maar dat zijn er echt maar een paar)
Hij is er wel het optimale uit aan het halen ja..zie hem tegenwoordig echt overal en op iedere zender. Bij Camping Powned kwam hij ook al langs, hij zat in Expeditie Robinson, komt regelmatig langs bij DWDD, nu dit weer..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:59 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Volledig mee eens,
Snap sowieso niet dat Herman, en Kranenborg in 1 jury zitten. Is Kranenborg zoveel gezonken?
Inderdaad. Jammer, want volgens mij is het een man met veel passie, en kennisquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is er wel het optimale uit aan het halen ja..zie hem tegenwoordig echt overal en op iedere zender. Bij Camping Powned kwam hij ook al langs, hij zat in Expeditie Robinson, komt regelmatig langs bij DWDD, nu dit weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |