Dit snap ik ook niet. Als het gaat om blind proeven kun je toch ook gewoon Vlaams en Nederlands door elkaar halen? Dan wordt er daaruit lijkt me al vrij snel duidelijk wie er beter is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:23 schreef Karina het volgende:
Omdat The Taste een strijd is tussen de Lage Landen kunnen de Vlaamse chefs alleen kiezen uit alle Vlaamse deelnemers en de Nederlandse chefs uit alle Nederlanders. “Op het einde van het programma wordt voor eens en voor altijd duidelijk wie er het beste kan koken: Vlaanderen of Nederland.”
Ja, maar geen enkel kookprogramma uit Amerika is leuk, dat ligt niet zozeer aan de format als aan de mensen. Amerikanen die meedoen aan dit soort programma's zijn nooit leuk om naar te kijken: freaks, randdebielen en morons die elkaar de hele tijd af lopen te zeiken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:55 schreef Sorella het volgende:
Afgekeken van de amerikanen, daar was het al niet leuk dus ik betwijfel of het hier leuk word.
Dat stond me ook het meeste tegen aan Masterchef USA, het constante gebackstab van de deelnemers. Oh en de standaard zin als ze eruit lagen ''Ik weet dat ik veel meer in mijn mars heb''. Ja tuurlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, maar geen enkel kookprogramma uit Amerika is leuk, dat ligt niet zozeer aan de format als aan de mensen. Amerikanen die meedoen aan dit soort programma's zijn nooit leuk om naar te kijken: freaks, randdebielen en morons die elkaar de hele tijd af lopen te zeiken.
Ook alleen maar omdat ze daar veel Aziatische ingrediënten gebruikenquote:
Meneer Bourdain doet aangename eet TVquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, maar geen enkel kookprogramma uit Amerika is leuk
Dat is dan ook geen Amerikaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:45 schreef MutedFaith het volgende:
Masterchef Ireland had ook wel wat.
Het enige leuke aan die Amerikaanse Masterchef is Gordon Ramsay.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:42 schreef RobinOok het volgende:
Ik ben zo ongelofelijk klaar met die circushond Ramsay die zijn blaftrucje jaar in jaar uit blijft herhalen. Blugh. Zo zat dat het me eigenlijk niet eens meer uitmaakt dat ie best goed kan koken. Een lul vind ik het, op alle fronten.
Die loopt alleen maar te bitchenquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:42 schreef pl4kkie het volgende:
Weer een voice of Holland aftreksel. Denk wel dat het leuk gaat worden want Robert Kranenborg
The Taste (TV Series 2013– ) - IMDbquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:55 schreef Sorella het volgende:
Afgekeken van de amerikanen, daar was het al niet leuk dus ik betwijfel of het hier leuk word.
Zullen ze hier ook schaars geklede vrouwen op hoge hakken met een paar lepeltjes eten op een plankje naar de jury laten lopen en om de 15 minuten vertellen hoe goed de pannen van merk xxx wel niet zijn ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
The Taste (TV Series 2013– ) - IMDb
Dat was echt niet om aan te zien. Na 3 overdoorgeproduceerde uitzendingen nooit meer bekeken, hoe leuk Nigella ook is.
Ben bang van wel of zoals bij Den Blijker nu in z'n Herrie-serie te pas en te onpas pakjes ham van een bedenkelijk merk neerleggen in tussenshots.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:27 schreef Sorella het volgende:
Zullen ze hier ook schaars geklede vrouwen op hoge hakken met een paar lepeltjes eten op een plankje naar de jury laten lopen en om de 15 minuten vertellen hoe goed de pannen van merk xxx wel niet zijn ?
Om hier vervolgens op CUL weer zo een user te hebben die topics vollult over de masterchef australie pannetjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:27 schreef Sorella het volgende:
[..]
Zullen ze hier ook schaars geklede vrouwen op hoge hakken met een paar lepeltjes eten op een plankje naar de jury laten lopen en om de 15 minuten vertellen hoe goed de pannen van merk xxx wel niet zijn ?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Om hier vervolgens op CUL weer zo een user te hebben die topics vollult over de masterchef australie pannetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |