Das waarquote:
Yesh!quote:
Prima! Momenteel met de scriptie bezig en verwacht binnenkort klaar te zijn (sowieso reeds alle vakken behaald). Hoe is het met jou (en Frank)?quote:
Wel aardigquote:
Zit in de lift, las ik vanochtend, dus ach.quote:Op maandag 25 november 2013 13:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel aardigNieuw contract getekend, zit alleen thuis omdat mijn knie niet meer wil... Maar ja, "thuiswerken" noemen ze dat
Ik ben officieel ziek.... dus alles wat ik doe thuis is meegenomenquote:Op maandag 25 november 2013 13:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zit in de lift, las ik vanochtend, dus ach.
Wel balen. Succes met de revalidatie!quote:Op maandag 25 november 2013 13:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben officieel ziek.... dus alles wat ik doe thuis is meegenomen
Is meer om te zorgen dat ik me niet te erg verveel
bij al die chefs die genoemd worden moet ik steeds maar denken aan al die fragmenten van Topchefquote:Op maandag 25 november 2013 12:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)de-michelinster.html
[ afbeelding ]
JJ
Ook prima! Hier bezig met de laatste loodjes van mijn scriptie en ben nog bezig met mijn minor. Hoop februari/maart klaar te zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 13:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Prima! Momenteel met de scriptie bezig en verwacht binnenkort klaar te zijn (sowieso reeds alle vakken behaald). Hoe is het met jou (en Frank)?
Oh wat heb je dan?quote:Op maandag 25 november 2013 13:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel aardigNieuw contract getekend, zit alleen thuis omdat mijn knie niet meer wil... Maar ja, "thuiswerken" noemen ze dat
Vocht in de knie en een zwelling onder het kapsel. Maar omdat ik nogal veel loop op het werk, wat dus eigenlijk niet mag, moet ik van mijn manager eens "niet zo eigenwijs doen en luisteren naar de doc en fysio"quote:Op maandag 25 november 2013 17:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook prima! Hier bezig met de laatste loodjes van mijn scriptie en ben nog bezig met mijn minor. Hoop februari/maart klaar te zijn.
Met Frank en mij gaat het nog steeds goed
[..]
Oh wat heb je dan?
Leuk om te horenquote:Op maandag 25 november 2013 17:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook prima! Hier bezig met de laatste loodjes van mijn scriptie en ben nog bezig met mijn minor. Hoop februari/maart klaar te zijn.
Met Frank en mij gaat het nog steeds goed
Thnx, begint vervelend te worden nu. kan al 6 weken of zo niet meer normaal lopen, laat staan trainen..quote:Op maandag 25 november 2013 13:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wel balen. Succes met de revalidatie!
Jij nog steeds bezig met je scriptie?quote:Op maandag 25 november 2013 20:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuk om te horenSucces nog met de scriptie!
Gelukkig niet. Laatste seizoen was ik begonnen met mijn master, misschien was dat hetquote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij nog steeds bezig met je scriptie?
Was je tijdens de uitzendingen van topchef toch ook al? :p
Ben benieuwd wat ik mis als ik niet ga. Die hele man wekt bij mij een aversie op om überhaupt bij hem iets te gaan proeven. Ben ook blij dat hij maandag niet bij het onderonsje was in Rotterdam in het restaurant FG (Francois Geurds) met Herman e.d. waar geproost werd op de tweede ster van eerder genoemde patron Francois. Ik moet zeggen het was weer heel gezellig aldaar en het eten wat we kregen aangeboden i.c.m.de speciale bubbels voor die middag was weer uitmuntend.quote:
Beste verkapte post sinds tijdenquote:Op woensdag 27 november 2013 09:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ik mis als ik niet ga. Die hele man wekt bij mij een aversie op om überhaupt bij hem iets te gaan proeven. Ben ook blij dat hij maandag niet bij het onderonsje was in Rotterdam in het restaurant FG (Francois Geurds) met Herman e.d. waar geproost werd op de tweede ster van eerder genoemde patron Francois. Ik moet zeggen het was weer heel gezellig aldaar en het eten wat we kregen aangeboden i.c.m.de speciale bubbels voor die middag was weer uitmuntend.
[ afbeelding ]
Oh en voor wie het interessant vind.
FG Food Labs in het museumpark naast Museum Boijmans Van Beuningen. Soort FG maar dan een light versie met nadruk op lichte hapjes/cocktails,koffie e.d.
Die Rico tochtwitter:Smartcook twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 16:18:59“@RicoTopchef: @Smartcook & @juliusbargrill , gefeliciteerd met het restaurant, we komen snel een keer bij je eten!” Rico rico rico.., dank reageer retweet
Jij staat nog immer in mijn sigquote:
Dat voelt voor Drasssss vast als thuiskomenquote:Op maandag 9 december 2013 11:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij staat nog immer in mijn sig
Goed om te horenquote:Op maandag 9 december 2013 23:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Super hoor.. ik dacht wip eens even langs en inderdaad voelt meteen als thuiskomen
Sjaal al om?quote:Op maandag 9 december 2013 23:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Super hoor.. ik dacht wip eens even langs en inderdaad voelt meteen als thuiskomen
Dat was het zeker! Het programma moet volgend najaar gewoon weer terugkomen. The Taste als alternatief kan me geenszins boeien.quote:
Zou mooi zijn, maar verwacht het niet stiekem.. Er schijnt wel een nieuw Masterchef seizoen aan te komen.... (Ik moet toch ergens mijn flauwe grappen kwijt kunnenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was het zeker! Het programma moet volgend najaar gewoon weer terugkomen. The Taste als alternatief kan me geenszins boeien.
Ik verwacht het ook niet hoor. Masterchef komt idd een nieuw seizoen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar verwacht het niet stiekem.. Er schijnt wel een nieuw Masterchef seizoen aan te komen.... (Ik moet toch ergens mijn flauwe grappen kwijt kunnen)
Vind ik ook. Maar verwacht dat het niet meer terugkomtquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was het zeker! Het programma moet volgend najaar gewoon weer terugkomen. The Taste als alternatief kan me geenszins boeien.
Het was als duo echt geweldig inderdaad. Top programma.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar verwacht dat het niet meer terugkomt
Alleen Kraan en Gert zijn te pruimen in dat programma.
Ze hadden ipv Herman gewoon JJ er neer moeten zetten.
Maar het is wel een apart concept.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was als duo echt geweldig inderdaad. Top programma.
Eeuwig zonde..
Nee, al een jaartje niet meer woonachtig in Brabant maar franklopdorpquote:Huppel jij nog steeds rond in Breda trouwens?
twitter:marijemarije twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 22:57:51Knappe mannen en heerlijk eten!! @ Julius Bar & Grill @IamJackyBlack @Smartcook http://t.co/ehE4GZM5Mf reageer retweet
Ah oke.quote:Op woensdag 11 december 2013 09:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Nee, al een jaartje niet meer woonachtig in Brabant maar franklopdorp
Moet je alleen wel even reserverenquote:Op woensdag 11 december 2013 10:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah oke.
Misschien dat ik een poging ga wagen om in dat Ekdom tentje te gaan eten. Ben er dan toch
Oh laat maar danquote:Op woensdag 11 december 2013 10:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moet je alleen wel even reserveren
http://seriousrequest.3fm(...)-opent-ekdoms-eetcaf
Wat leuk!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef roos85 het volgende:
Julius wordt jurylid bij Masterchef NL!
Julius Jaspers lijkt mij ook een tof duoquote:Op woensdag 11 december 2013 10:15 schreef Burner82 het volgende:
Dit lijkt me ook wel een tof duo...twitter:marijemarije twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 22:57:51Knappe mannen en heerlijk eten!! @ Julius Bar & Grill @IamJackyBlack @Smartcook http://t.co/ehE4GZM5Mf reageer retweet
het wordt dagelijks!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef roos85 het volgende:
Julius wordt jurylid bij Masterchef NL!
Er zijn er wel meer die dat doen. Niets geks aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:48 schreef Jula123 het volgende:
Ik zag dat ze op inductie gaan koken![]()
![]()
Ik lees nu net dat de librije ook op inductie kookt... ik denk dat ik ouderwets ben met mijn 'koken doe je op vuur'.
Roosquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |