SPOILER: SpecificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een review van deze telefoon kan je hier vinden
Deze telefoon heeft een redelijk grote (Chinese) fanbase opgebouwd door zijn concurrerende prijs en vele extra's die voor weinig te verkrijgen waren. Daarnaast bleek uit reviews van de G1 dat de service en ondersteuning vanuit Jiayu zeer goed waren.
Jiayu G2S:
Inmiddels heeft de G2 al een upgrade gekregen. Deze upgrade heeft twee telefoons opgeleverd namelijk de G2S enG2S plus. De G2S moet inleveren op gebied van de Camera en werkgeheugen (verlaagd naar resp. 5 MP en 512MB). Maar dit wordt goed gemaakt door een scherpe prijs en Dualcore processor. De G2S plus is alles wat de G2 ook is maar dan met een Dualcore processor.SPOILER: SpecificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door gelijktijdige aankondiging met de G3 is deze telefoon niet zo populair als de G2. Aangezien de G2S plus ongeveer de zelfde prijs heeft als de G3 is de verwachting dat de G2S/G2S plus bij het uitkomen van de G3 een prijsdaling krijgt. Hoe groot het verschil met de G3 zal zijn is niet bekend.
Momenteel gaat echter alle belangstelling uit naar de Jiayu JY-G3, ofwel de G3, die nu uit is.
Het design van deze telefoon is vooral op de Chinese budget/mid-end markt vernieuwend te noemen. Hierdoor lijkt de belangstelling in de G3 nog veel groter als bij de G2.
De afgelopen tijd is er een actie geweest voor het regelen van een coupon/speciale prijs voor Nederlanders en Belgen die belang hadden bij deze telefoon. Deze actie liet maar weer eens zien wat voor een aandacht er is voor deze telefoon. Het feit was dat er bijna 200 aanmeldingen zijn gekomen voor aankoop van deze telefoon! Helaas lijkt het er op dat deze winkel (lightake) geen vooraad binnenkrijgt en is daarom alle orders aan het cancellen. Naast de vraag vanuit Nederland wordt er internationaal veel over deze telefoon gesproken.
Aangezien in het Chinese webshop topic 90% van de posts over deze telefoon ging is besloten om Jiayu en met name de G3 een eigen topic te geven.
Looks:
Zoals gezegd zijn de looks van deze telefoon redelijk uniek. Zeker niet gekopieerd van een nieuw/populair toestel. De Jiayu G3 is te krijgen in dire verschillende kleuren. En aangezien een foto meer verteld als duizend woorden:
Specificaties:Video's:quote:Snelle MTK6577 Cortex-A9 1Ghz ducalcore processor
PowerVR SGX 531 GPU
1GB RAM
4.5'' 1280x720px mutlitouch IPS scherm
Gorilla glass
8 Megapixel camera (met LED flash)
0.3 Megapixel front-facing camera
(A-)GPS
WIFI b/g/n
Bluetooth 2.0 (EDR & A2DP)
FM-radio
MicroUSB
MicroSD slot (tot 64GB)
2750mAh uccu
Senors: Accelerometer, magnetic sensor, proximity sensor, light sensor
Dual-sim (dual standby - 2 sims gelijktijdig actief)
WCDMA: 850/900/1900/2100MHz
GSM: 850/900/1800/1900MHz
Software: Android 4.0.x
Gewicht: 158 gram
LxBxH: 135x65x10.8mmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jiayu G3 FAQSPOILER: Een Chinese telefoon in Nederland? werkt dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Help, mijn paypal claim loopt af! wat nu?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzenden:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Douane:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestellen via MisterTaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestellen via AliExpressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rooten en recovery?
https://docs.google.com/d(...)edSfGcQtF3mWsK9pRnXs
Lijst met taobao en aliexpress sellers
https://docs.google.com/s(...)5S3JVRmxkRzFPQ2xPTXc
Officiële site Jiayu: www.ejiayu.com
Beste site om over updates te lezen: www.gizchina.com
Zie ook de laatste topics uit de Chinese Webshops-reeks.
Informatieve site van Kris Amora: Jiayu G2 // Jiayu G3![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 18:00 schreef Krisser het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 3 december 2012 17:31 schreef Mandéra het volgende:
Eerste foto's van mijn zilveren G3:Misschien een battery draining widget?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Telefoon is sinds vanochtend 7u15 van de lader en heeft nu na 10u15 nog 78% over! Best indrukwekkend. Binnenkort maak ik een video review voor jullie.
]
Snap nog altijd niet waarom mijn batterij dan zo vlug leegloopt. Deze morgen om 07.30u van de lader, nu nog op 63% (met Wi-Fi, 2 SIM's actief en push e-mail).![]()
Instellingen -> over toestel -> batterij verbruik. Ik had vandaag het zelfde probleem opeens abnormaal hoog verbruik, en kapotte email server was de boosdoener. (Is opgelost)Say whaaaat?![]()
Is er eigenlijk een manier om te overclocken? Ik het allerlei CPU apps geprobeerd maar ik kan alleen kiezen van 250 Mhz t/m 1001 Mhz en ik wil eigenlijk het minimale wat naar beneden halen en het maximale wat op schroeven.![]()
Daar heb je dacht ik een OC kernel voor nodig die er waarschijnlijk niet gaan komen als de kernel sources niet worden released.quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Masoo het volgende:
Is er eigenlijk een manier om te overclocken? Ik het allerlei CPU apps geprobeerd maar ik kan alleen kiezen van 250 Mhz t/m 1001 Mhz en ik wil eigenlijk het minimale wat naar beneden halen en het maximale wat op schroeven.![]()
Ik heb nu precies een week de jiayu en wou even mijn ervaring delen:
(hiervoor 1 week een lumia 800 gehad, en daarvoor 2 jaar een htc desire)
+ Groot kleurrijk scherm
+ Batterij
+ Uiterlijk (ziet er niet goedkoop uit)
+ RGB-led
- Reactietijd bij scherm aanzetten
- Volume knoppen voelen met indrukken soms cheap aan
- Trilfunctie klinkt anders/ cheap
- Camera
de min-punten zijn prima mee te leven, en wegen voor mij ook niet zo zwaar mee.
al met al vind ik dit een super telefoon!![]()
Die " Reactietijd bij scherm aanzetten" is ook irritatiefactortje bij mij, ik heb de nieuwste officiële rom, is hier toevallig al een oplossing voor?![]()
Dat duurt hier nog geen 2 seconden dus ik weet niet wat je probleem is.quote:Op maandag 3 december 2012 21:19 schreef Masoo het volgende:
Die " Reactietijd bij scherm aanzetten" is ook irritatiefactortje bij mij, ik heb de nieuwste officiële rom, is hier toevallig al een oplossing voor?![]()
Het is natuurlijk geen groot probleem, maar als ik dat vergelijk met mijn blade, die kan ik al ontgrendelen (vrijwel) meteen nadat ik de toets heb ingedrukt en losgelaten, bij de g3 moet ik zeg 2 seconden wachten. Dat is het enigequote:Op maandag 3 december 2012 21:37 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Dat duurt hier nog geen 2 seconden dus ik weet niet wat je probleem is.![]()
Mijn JiayuG3 is ook eindelijk binnen alleen het Flashen wil maar niet lukken.
Gebruik de guide uit de OP..
loop vast na het laden van de 100% balk, daarna hoor je de computer het apparaat verwijderen/herinïtialiseren.. en geeft het programme een Error.
Iemand tips/aanwijzingen?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Godverdekke, gisteren toen ik packing tracking deed zat het in België
en als ik vandaag check is het nog steeds in Beijing![]()
![]()
Ofwel is er iets mis met die tracking, of er is iets mis met mij <.<![]()
chinese tracking klopt (volgens mij) vaak niet.
dhl tracking moet wel goed zijn anders zou ik morgen even dhl opbellen![]()
Wat voor tracking nummer is het?quote:Op maandag 3 december 2012 23:25 schreef xfxxl het volgende:
Probleem is nu weet ik nog steeds niet waar pakje is![]()
En hoe lang ik nog moet wachten <.<
HK/Singapore of DHL?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Mistertao, China post, Air mailquote:Op maandag 3 december 2012 23:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wat voor tracking nummer is het?
HK/Singapore of DHL?![]()
Bij mij was DHL al aan de deur voor de tracking geupdate was.
Dat chinapost wil bij mij helemaal niet sinds enige tijd maar reken op 3 tot 4 weken
maar 2 maanden hoeft ook niet te verbazen.![]()
Dan kan je er geen pijl op trekken en kan je beter gewoon niet meer kijken.quote:
Succes nog.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Haha dus nu gwn thuis zitten en wachten zekerquote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dan kan je er geen pijl op trekken en kan je beter gewoon niet meer kijken.
Succes nog.![]()
![]()
Ja, of gewoon naar school gaan of werken..quote:Op maandag 3 december 2012 23:34 schreef xfxxl het volgende:
[..]
Haha dus nu gwn thuis zitten en wachten zeker
Kan zo nog een maand duren, of 2 dagen... écht niets over te zeggen.
Behalve dat het rond de kerst (NU...) langer dan gemiddeld duurt.
(Bron: Jarenlange ervaring en Chinese webshopstopic)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Daar gaat mijn Sinterklaas cadeauquote:Op maandag 3 december 2012 23:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, of gewoon naar school gaan of werken..
Kan zo nog een maand duren, of 2 dagen... écht niets over te zeggen.
Behalve dat het rond de kerst (NU...) langer dan gemiddeld duurt.
(Bron: Jarenlange ervaring en Chinese webshopstopic)![]()
![]()
![]()
Als je 'm met sinterklaas wou hebben had je 'm met DHL moeten bestellenquote:
Mijne is loop van donderdag/vrijdag verstuurd.. en heb 'm nu in m'n handen.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik vind de accu achterlijk snel leeg gaan bij mij. Volgens accu verbruik is Android systeem verantwoordelijk voor 62% van het batterij verbruik. Bij mijn sensation (die nou niet bekend staat als een zuinige telefoon) deed ik veel langer met een acculading. Ik had daar CM10 op staan en dat was echt top. Zodra er een nieuwe kernel of rom is ga ik die zeker proberen. Ben benieuwd of ik nu al wat kan doen want het verbruik slaat nergens op nu.quote:Op maandag 3 december 2012 18:22 schreef SuperChips het volgende:
Instellingen -> over toestel -> batterij verbruik. Ik had vandaag het zelfde probleem opeens abnormaal hoog verbruik, en kapotte email server was de boosdoener. (Is opgelost)![]()
Mijne was 8 dagen onderweg met CP.quote:Op maandag 3 december 2012 23:31 schreef Mehari het volgende:
Bij mij was DHL al aan de deur voor de tracking geupdate was.
Dat chinapost wil bij mij helemaal niet sinds enige tijd maar reken op 3 tot 4 weken
maar 2 maanden hoeft ook niet te verbazen.![]()
![]()
Dan is dit misschien wel de oplossing. Wade heeft de nieuwe firmware (G3-20121129-082828) aangekondigd. Die firmware is o.a. om stand-by te verbeteren.quote:Op maandag 3 december 2012 23:39 schreef Boppos het volgende:
[..]
Ik vind de accu achterlijk snel leeg gaan bij mij.
Vanavond ga ik maar eens proberen te downloaden.MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Juist zoiets zocht ik... Wel jammer dat ik geen chinees kan, zou toch zo handig zijn somsquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:52 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Dan is dit misschien wel de oplossing. Wade heeft de nieuwe firmware (G3-20121129-082828) aangekondigd. Die firmware is o.a. om stand-by te verbeteren.
Vanavond ga ik maar eens proberen te downloaden.![]()
Nu nog een manier om em te downen?![]()
Dat is dus het lastige, ik heb al wel een tijdje geleden voor elkaar gekregen om een account te maken, maar je moet dus in dat topic een reply posten om te kunnen downloaden. En dat heb ik geprobeerd, maar lukte niet.
Ik heb hier niet alle mogelijkheden die ik thuis wel heb, dus dan waag ik vanavond nog wel een poging.
edit:
Ik ben intussen een stap verder en ben aan het downloaden. Alleen zijn er twee bestanden, vertaald komt het uit op "card brush package" en "wire brush package". Ik ben nu die "card" aan het downloaden, ik neem aan dat het een bestand is dat ik dan op de SD-kaart moet zetten?
Edit 2:
En het andere bestand (wire brush) weet ik nu ook te downloaden. Gaat niet snel, duurt zeker nog een uur... Trage server...
Edit 3:
Een stukje van de website:Brush tool? Het is gewoon een zip-bestand, dus dan zou dat brush eigenlijk het compressieprogramma moeten zijn. Nog even wachten, download pas op 37%quote:The release firmware major improvements standby power, standby power consumption on the part of the phone caused by a significant improvement in power fast.
If your phone does not have this problem, No need to flash.
Download:
Tip: degrees Niang network disk download, the file name in Chinese garbled characters, modify the normal file name, and then decompress comes with the Brush tool run or will result in an error.
Edit 4:
En gelukt! Kernel 3.0.13, 29 november 2012. Build nummer G3 20121129-082828. Wel even schrikken in het begin als je dan alles in Chinees krijgt, maar na even wachten verscheen alles weer in het Nederlands!
Alleen zit ik nu even te denken hoe ik dit bestand online kan gooien, kunnen we er allemaal gebruik van maken.
[ Bericht 22% gewijzigd door ikbenik op 04-12-2012 12:11:08 ]MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Ik heb toch liever dat het scherm meteen aan gaat als ik op een knop drukquote:Op maandag 3 december 2012 21:37 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Dat duurt hier nog geen 2 seconden dus ik weet niet wat je probleem is.![]()
Voor diegene die al een account bij Baidu hebben:
Update G3 20121129-082828. Ik heb hier geen mogelijkheid om Dropbox te installeren, weet iemand anders nog een plek waar ik (via HTTP, ik zit achter een beveiligd netwerk) het updatebestand neer kan zetten? Anders moeten jullie maar even wachten tot vanavond
Edit:
Eerste wat me opvalt is het geheugengebruik. De G3 zweeft zo rond de 450MB wanneer ik niets open heb staan. Bij de vorige versie was dat meer richting de 480MB. Wel moet ik alle apps opnieuw installeren, maar ik was te lui om van te voren een backup te makenAch, ik had nog niets schokkends erop staan.
[ Bericht 13% gewijzigd door ikbenik op 04-12-2012 12:47:17 ]MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Ik heb alleen ervaring met chinese androids maar het duurt altijd even voor het aangaat.
Mijn Ramos W13Pro tablet had wel echt veel tijd nodig maar na de nieuwste update is dat ook normaal,
minder dan 2 sec.
Overigens, bij Uredeal een grey G3 besteld, volgens hun op voorraad, ben benieuwd.
Mijn initiële bestelling bij Pandawill was van 22aug, dat geld heb ik terug.![]()
Dropbox kan ook via http hoor. Heb je geen applicatie voor nodig. Gewoon account aanmaken en install appl negeren. Daarna inloggen en kun je uploaden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef ikbenik het volgende:
Ik heb hier geen mogelijkheid om Dropbox te installeren, weet iemand anders nog een plek waar ik (via HTTP, ik zit achter een beveiligd netwerk) het updatebestand neer kan zetten? Anders moeten jullie maar even wachten tot vanavond![]()
Dat wist ik niet, gelijk een account aangemaakt!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:00 schreef glsf het volgende:
[..]
Dropbox kan ook via http hoor. Heb je geen applicatie voor nodig. Gewoon account aanmaken en install appl negeren. Daarna inloggen en kun je uploaden.
Alstu, hier is het G3 20121129-082828 bestand! Uitpakken en het bestand update.zip + de map met de vele karakters (je ziet het vanzelf wel) in de root van de SD kaart plaatsen. In de lijst met toepassingen kiezen voor update, pijltje naar beneden en wachten maar. Er is ook een handleiding bij, maar die moet je dan maar even door Google Translate o.i.d. halen.
Let op, updaten is op eigen verantwoordelijkheid! En maak een backup als je je apps wilt bewaren, want die ben je na de update kwijt.MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Is dit nu een officiele update van Jiayu of van een "xda-developer" achtige ....?
Heb je root nodig om deze update te doen of gewoon op sd-kaart en update draait?![]()
Ja, deze is officieel van JiaYu, je hebt dan ook geen root nodig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:55 schreef pinibo het volgende:
Is dit nu een officiele update van Jiayu of van een "xda-developer" achtige ....?
Heb je root nodig om deze update te doen of gewoon op sd-kaart en update draait?MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Kan je deze ook met CWM erop zetten? Daarna ben je CWM zeker weer kwijt en heb je de stock recovery weer terug?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:57 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Ja, deze is officieel van JiaYu, je hebt dan ook geen root nodig.![]()
Ik had voor deze update zelf nog niets gedaan qua firmware, dus ik kan niet uit persoonlijke ervaring vertellen. Wat ik wel heb gelezen, is dat je met zo'n update weer terug naar stock gaat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:06 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Kan je deze ook met CWM erop zetten? Daarna ben je CWM zeker weer kwijt en heb je de stock recovery weer terug?MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Ja dat kan. Mogelijk moet je wel een regel verwijderen uit het updater script. Overschrijven van de recovery kan je ook vermijden. Er zit dacht ik een optie in CWM waarbij je kan aangeven dat de recovery niet moet worden overschreven. En anders moet je dat uit de zip slopen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:06 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Kan je deze ook met CWM erop zetten? Daarna ben je CWM zeker weer kwijt en heb je de stock recovery weer terug?![]()
Ik heb de G3 ook binnen gekregen.
Helaas duurde het wat langer en kwamen er douanekosten (45,68) bij van PostNL.
Maar dat heb ik vorige week wel gecompenseerd aan gratis bioscoopbonnen gelukkig. *kuch* nog 21 over.
Het ziet er goed uit, zit zelfs een screenprotector bij en oortjes.
Als ik iemand aan een 100mbit FTP kan helpen DM je maar. Maar dropbox is misschien ook genoeg.
[ Bericht 15% gewijzigd door AnimeFan op 04-12-2012 14:29:14 ]![]()
Goed om te zien dat ze updates blijven maken. Dat vergroot de kans op JB ook weer. Eerst dit maar is flashen.Je hebt geen Baidu account nodig, ik druk net op download en het werkt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef ikbenik het volgende:
Voor diegene die al een account bij Baidu hebben:
Update G3 20121129-082828.![]()
Dit is dus de dropbox link he https://www.dropbox.com/s/nxp0xlisfq1mp8r/G3-20121129-082828.zipquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:01 schreef Creqaw het volgende:
Goed om te zien dat ze updates blijven maken. Dat vergroot de kans op JB ook weer. Eerst dit maar is flashen.
[..]
Je hebt geen Baidu account nodig, ik druk net op download en het werkt.
Gaat veel sneller waarschijnlijk
Ook even op mijn dropbox gezet:
http://dl.dropbox.com/u/49172963/g3/G3-20121129-082828.zip
Uitleg:quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:46 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Alstu, Uitpakken en het bestand update.zip + de map met de vele karakters (je ziet het vanzelf wel) in de root van de SD kaart plaatsen. In de lijst met toepassingen kiezen voor update, pijltje naar beneden en wachten maar. Er is ook een handleiding bij, maar die moet je dan maar even door Google Translate o.i.d. halen.
Let op, updaten is op eigen verantwoordelijkheid! En maak een backup als je je apps wilt bewaren, want die ben je na de update kwijt.![]()
Oh, had naar beneden moeten scrollen =Xquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:06 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dit is dus de dropbox link he https://www.dropbox.com/s/nxp0xlisfq1mp8r/G3-20121129-082828.zip
Gaat veel sneller waarschijnlijk
Toch al 1/4 klaar nu, laat ik wel doorgaan heb geen haast.![]()
Hoi:
The big news is the details for the upcoming JiaYu G4 which will become the top of the range JiaYu phone when it arrives between April or May next year. Sources say the G4 is already in testing and is using Mediatek’s new MT6589 CPU, and will get a larger 4.7 inch display along with Android 4.1 Jelly Bean. Prices are expected to be around 1200 Yuan ($200)
Doei.
P.s: http://www.gizchina.com/2(...)quad-core-confirmed/![]()
Mijne is sinds 04.30 van de lader en redelijk wat gebruikt inclusief 45 minuten muziek streamen en zit op 50%.
Bellen en smsen vanaf beide simkaarten gaat ook zonder problemen.
Enige waar ik mee zit maar wat geen ramp is, dat de front cam extreem donker is. Zag in het vorige topic dat het door de camera update komt. Nu heb ik de rom van Niles draaien en daar zat die al in. De is er een zip waarmee ik de originele camera software kan terug flashen.?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
D=quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:10 schreef nodig het volgende:
Hoi:
The big news is the details for the upcoming JiaYu G4 which will become the top of the range JiaYu phone when it arrives between April or May next year. Sources say the G4 is already in testing and is using Mediatek’s new MT6589 CPU, and will get a larger 4.7 inch display along with Android 4.1 Jelly Bean. Prices are expected to be around 1200 Yuan ($200)
Doei.
P.s: http://www.gizchina.com/2(...)quad-core-confirmed/
JB incoming!![]()
Op zijn vroegst dus in september 2013 leverbaar ofzo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:10 schreef nodig het volgende:
Hoi:
Doei.
P.s: http://www.gizchina.com/2(...)quad-core-confirmed/![]()
Ik heb de nieuwste LewaOS MIUI rom erop gezetLeuke interface.
( http://chinamobiles.org/s(...)overy-Tools-amp-ROMs --> LewaOS-ROM mit MIUI-Interface (Beta) )
Android kan met die rom ook in het NL net als met de standaard rom.
Het is wel nodig om gapps te flashen daarna, voor Google Play etc.
Standaard heb je een gekke Chinese market app
[ Bericht 23% gewijzigd door AnimeFan op 04-12-2012 19:28:41 ]![]()
Ik heb van alles gelezen ovver het flashen en roms, maar kom er niet echt uit.
is er toevallig iemand die mij via PM wat uit wil leggen? (A)![]()
Twee seconden is wel erg lang...quote:Op maandag 3 december 2012 21:37 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Dat duurt hier nog geen 2 seconden dus ik weet niet wat je probleem is.
Ik heb eigenlijk nog geen telefoon nodig - mijn Desire doet het nog - maar de G3 lijkt me toch wel erg interessant.
Hoe recent is de OP wat betreft verzenden? Ik zie dat hij hier ook te krijgen is:
http://www.fastcardtech.com/goods.php?id=7418
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 19:06:06 ]![]()
Ik heb update.zip en de map met lange naam uitgepakt op mijn sd kaart, dan gekozen in menu voor update systeem, en op het pijltje naar beneden gedrukt, dan moet ik nog een keer op "OK" drukken. Dan kom ik in cwm die de installatie heeft afgebroken
er staat dan:Kan iemand me helpen?
1
2
3E:unknown volume for path [/sdcard2/update.zip]
E:Can't mount /sdcard2/update.zip
Installation aborted
[ Bericht 18% gewijzigd door Masoo op 04-12-2012 19:53:50 ]![]()
Vraagje:
Binnenkort gaat een kennis van mij naar Shanghai, ik hoop dat zij de Jiayu G3 voor mij mee kan nemen. .. Heeft iemand daar ervaring mee? Is het uberhaubt mogelijk? Ik geloof dat ik ergens in de 17 Jiayu topics iemand voorbij heb zien komen die dat ook gedaan heeft.![]()
Als ik mijn scherm aan zet kan ik gewoon meteen m'n telefoon ontgrendelen..quote:
Ik merk geen vertraging tot wanneer je het touchscreen kan gebruiken, behalve dan wanneer je je telefoon voor het eerst opstart.
Ik heb nu de Android 4.1.2 rom erop gegooid, ben benieuwd.![]()
Mooi.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als ik mijn scherm aan zet kan ik gewoon meteen m'n telefoon ontgrendelen..
Ik merk geen vertraging tot wanneer je het touchscreen kan gebruiken, behalve dan wanneer je je telefoon voor het eerst opstart.Ik ben benieuwd hoe hij draait. Wat staat er origineel ook alweer op? 4.0?quote:Ik heb nu de Android 4.1.2 rom erop gegooid, ben benieuwd.
/edit: ja dus.
Is rooten, nieuwe roms installeren etc. net zo gemakkelijk als bij andere Android-telefoons?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 19:24:36 ]![]()
Jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef Sloggi het volgende:
Is rooten, nieuwe roms installeren etc. net zo gemakkelijk als bij andere Android-telefoons?Is dat echt een goed idee? Beta software is altijd erg... beta.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik merk geen vertraging tot wanneer je het touchscreen kan gebruiken, behalve dan wanneer je je telefoon voor het eerst opstart.
En? Draait het of niet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
4.1.2!? waarquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb nu de Android 4.1.2 rom erop gegooid, ben benieuwd.?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Bedankt!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:18 schreef Creqaw het volgende:
[..]
http://chinamobiles.org/s(...)overy-Tools-amp-ROMs
Scroll down, wel beta.
We horen wel hoe het werkt
Ben nog steeds op zoek naar een mooi hoesje voor het toestel. Iemand al iets gevonden?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
De 4.1.2 rom kwam met een 'Google zoeken' balk die steeds crashte als ik iets zocht. Die moest ik updaten en nu loopt alles goed. Nu even wat games proberen
Deze rom kan trouwens ook gewoon Nederlands.![]()
Dus het werkt eigenlijk wel goed? Vraag me af wat er beta aan is dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:33 schreef AnimeFan het volgende:
De 4.1.2 rom kwam met een 'Google zoeken' balk die steeds crashte als ik iets zocht. Die moest ik updaten en nu loopt alles goed. Nu even wat games proberen
Heb je em al op dropbox staan?!? Ben de G5s_mod die op chinamobiles staat aan t binnenhalen maar dat gaat errug langzaamquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:33 schreef AnimeFan het volgende:
![]()
Na 5 refunds is er eindelijk iets onderweg (wel vage foto's
In totaal 199dollar kwijt en ik wou onze vriend robert bedanken door hem als reffer aan te duiden bij second pay.. maar ik heb geen korting gekregen![]()
![]()
Heeft die rom ook 4.1.2?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:43 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Heb je em al op dropbox staan?!? Ben de G5s_mod die op chinamobiles staat aan t binnenhalen maar dat gaat errug langzaam
Ik heb de gewone 4.1.2 rom hoor..![]()
Nee die is gebaseerd op de 4.0.4 official version van Jiayu van 15-11-2012, met wat extra's & aanpassingen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:47 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Heeft die rom ook 4.1.2?
Ik heb de gewone 4.1.2 rom hoor..
Maar als die 4.1.2 rom goed draait ga ik die wel flashen. Geflasht met CWM?![]()
Ja gewoon met CWM recovery idd. Eerst Dalvik cache gewiped.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:54 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Nee die is gebaseerd op de 4.0.4 official version van Jiayu van 15-11-2012, met wat extra's & aanpassingen.
Maar als die 4.1.2 rom goed draait ga ik die wel flashen. Geflasht met CWM?
Hij staat nu op Dropbox: https://dl.dropbox.com/u/49172963/g3/CWM_JY-G3_4.1.2.firmware.zip![]()
Geen full wipe gedaan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:57 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja gewoon met CWM recovery idd. Eerst Dalvik cache gewiped.
Hij staat nu op Dropbox: https://dl.dropbox.com/u/49172963/g3/CWM_JY-G3_4.1.2.firmware.zip![]()
Hmmm eerste poging flashen van de 4.1.2 rom resulteert in een boot loop (jiayu logo verschijnt en dan reset de telefoon)
Ff een restore backup terugzetten en dan opnieuw proberen
Edit 1: 2de poging geeft hetzelfde resultaat
Edit 2: na een full wipe blijft de telefoon ook nog steeds resetten. Ik ga morgen 1 van de andere 4.0.4 roms proberen van chinamobiles.
[ Bericht 6% gewijzigd door groninge01 op 04-12-2012 21:42:46 ]![]()
Dan heeft hij het zeker verkeerd geflashed als zelfs de boot logo niet is veranderd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:21 schreef AnimeFan het volgende:
Dat is vreemd want ik zie juist geen JiaYu logo meer bij het opstarten met deze rom..![]()
Superchill toch? Vind mijne ook verbazingwekkend snel opstarten! Mijn Transformer pad doet er ondanks quadcore toch echt wel ff langer over.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:06 schreef AnimeFan het volgende:
Hij start echt binnen 10 seconden op vanaf dat ie uit staat.
Is dat normaal met deze Android versie?
Vind hem sowieso erg snel reageren ook na opstart, snap niet waarom deze zo snel aanvoelt ten opzichte van voorgenoemde tablet met JB.![]()
Het viel mij ook al op dat het opvallend snel opstarte. Vooral omdat mijn Xperia P ook ICS draait en veel langzamer opstart (stock en CM9 allebei).![]()
Ik heb ook een Jiayu G3 mee laten nemen door een collega. Ik heb wel een lokale Chinees het toestel online laten bestellen. Ze zijn niet in de winkels te koop. De Chinees had het toestel bij TaoBao besteld en binnen 2 dagen op kantoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef jostiebent het volgende:
Vraagje:
Binnenkort gaat een kennis van mij naar Shanghai, ik hoop dat zij de Jiayu G3 voor mij mee kan nemen. .. Heeft iemand daar ervaring mee? Is het uberhaubt mogelijk? Ik geloof dat ik ergens in de 17 Jiayu topics iemand voorbij heb zien komen die dat ook gedaan heeft.![]()
En bij mij zit Mister Tao maar mis te graaien.quote:Op woensdag 5 december 2012 06:47 schreef pinibo het volgende:
[..]
Ik heb ook een Jiayu G3 mee laten nemen door een collega. Ik heb wel een lokale Chinees het toestel online laten bestellen. Ze zijn niet in de winkels te koop. De Chinees had het toestel bij TaoBao besteld en binnen 2 dagen op kantoor.![]()
2012-11-27 14:50:56 New
2012-11-27 14:51:04 First Paid
Geen updates.![]()
Oke, wel even bestellen sowieso dus. Dank je. Is het proberen waard!quote:Op woensdag 5 december 2012 06:47 schreef pinibo het volgende:
[..]
Ik heb ook een Jiayu G3 mee laten nemen door een collega. Ik heb wel een lokale Chinees het toestel online laten bestellen. Ze zijn niet in de winkels te koop. De Chinees had het toestel bij TaoBao besteld en binnen 2 dagen op kantoor.![]()
Waar is ie nog op voorraad? Lightake en Pandawill uitverkocht zie ik, ik kom niet verder dan Banggood.com die ze op voorraad hebben, maar daar zijn ze wel 218$.![]()
Lightake en pandawill hebben zelfs nog nooit voorraad gehad. Maar kijk even in het document met de lijst met taobao en aliexpress sellers uit de eerste post, daar staan een aantal tips waar je kan kopen. Zelf heb ik 'm via MisterTao besteld (die heeft 'm dan weer vanaf TaoBao).quote:Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef Majkool het volgende:
Waar is ie nog op voorraad? Lightake en Pandawill uitverkocht zie ik, ik kom niet verder dan Banggood.com die ze op voorraad hebben, maar daar zijn ze wel 218$.MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Dit document dus:
https://docs.google.com/s(...)mxkRzFPQ2xPTXc#gid=0
Qua MisterTao was het de laatste weken ook een beetje geluk hebben.. Bij de seller waar ik uiteindelijk beet had kreeg Fastfox, die 1 dag later daar besteld had, bijvoorbeeld alweer een refund.
Als je een message naar MisterTao stuurt over waar er voorraad is krijg je wel suggesties. Dat is dan nog steeds geen garantie, maar à la.
Mixeshop was (vorige week tenminste nog) wel een zekerheidje qua voorraad, maar dan betaal je ook 2, mss 3 tientjes meer.![]()
Kun jij Playstore gebruiken met 4.1.2? Ik kan niets downloaden, alles moet buiten playstore om.quote:![]()
Sinds de laatste update moet ik zeggen dat het batterijverbruik inderdaad verbeterd lijkt te zijn. Ik heb gisterenavond de accu volledig opgeladen en nu is het ruim 13 uur later en nog 92% over. De rest van de stats:
Mobiel standby: 26%
WiFi: 26%
Telefoon inactief: 26%
Android systeem: 23%
Vooral dat laatste is opvallend, want Android leek eerst ruim 60% van de batterij op te snoepen. Ik laat het voorlopig zo draaien, eens zien hoe ver die gaat komen op deze lading!MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Is dat de 4.1.2 bèta die je draait of die andere gebaseerd op 4.0?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef ikbenik het volgende:
Sinds de laatste update moet ik zeggen dat het batterijverbruik inderdaad verbeterd lijkt te zijn. Ik heb gisterenavond de accu volledig opgeladen en nu is het ruim 13 uur later en nog 92% over. De rest van de stats:
Vooral dat laatste is opvallend, want Android leek eerst ruim 60% van de batterij op te snoepen. Ik laat het voorlopig zo draaien, eens zien hoe ver die gaat komen op deze lading!Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik draai de 4 december update van JiaYu zelf, dat is nog steeds versie 4.0.4.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat de 4.1.2 bèta die je draait of die andere gebaseerd op 4.0?MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Voor degene die nog interesse hebben, ik kreeg zojuist een berichtje van MisterTao. Er is weer een seller die de G3 op voorraad schijnt te hebben.Waarom ze me een mailtje sturen, weet ik niet (ik heb m'n toestel al van ze binnen gekregen en heb verder niet meer om voorraden gevraagd), maar het is misschien wel een tip voor wie het toestel nog wilt kopen!quote:Dear friend sorry to bother you. this link below is the only seller whom has brand new G3 in stock.MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Bij mij gaat het verbruik van 't Android systeem van 68% (voor de update) naar 83% na de update. Iemand een idee hoe dat kan?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef ikbenik het volgende:
Vooral dat laatste is opvallend, want Android leek eerst ruim 60% van de batterij op te snoepen. Ik laat het voorlopig zo draaien, eens zien hoe ver die gaat komen op deze lading!![]()
Ik kreeg em ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:44 schreef ikbenik het volgende:
Voor degene die nog interesse hebben, ik kreeg zojuist een berichtje van MisterTao. Er is weer een seller die de G3 op voorraad schijnt te hebben.
[..]
Waarom ze me een mailtje sturen, weet ik niet (ik heb m'n toestel al van ze binnen gekregen en heb verder niet meer om voorraden gevraagd), maar het is misschien wel een tip voor wie het toestel nog wilt kopen!
Dus als ze die naar heel veel mensen gestuurd hebben zal de voorraad daar nu ook wel weer rap gaan..![]()
Ik heb nu ook de laatste update (G3-20121129-082828) van Jiayu erop gezet. Nu krijg ik CWM er echter niet meer op![]()
![]()
Je had de update script moeten aanpassen zodat het CWM niet zou deleten.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:38 schreef groninge01 het volgende:
Ik heb nu ook de laatste update (G3-20121129-082828) van Jiayu erop gezet. Nu krijg ik CWM er echter niet meer op![]()
Dat had je gezegd inderdaad. Niet meer aangedacht. Maar waarom kan je CWM er dan niet nog een keer overheen zetten? Die werkt alleen als je de stock rom (die van 20121010) erop hebt staan?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:46 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Je had de update script moeten aanpassen zodat het CWM niet zou deleten.![]()
Rooten en via de mobile uncle tools er weer op flashen zou moeten werken.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:59 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Dat had je gezegd inderdaad. Niet meer aangedacht. Maar waarom kan je CWM er dan niet nog een keer overheen zetten? Die werkt alleen als je de stock rom (die van 20121010) erop hebt staan?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dan blijft ie hangen in t boot logo schermquote:Op woensdag 5 december 2012 15:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Rooten en via de mobile uncle tools er weer op flashen zou moeten werken.![]()
Die update wijzigt zeker wat in de regions waar cwm naar toe wordt geschreven door sp flash.![]()
Echt geen idee waarom het niet werkt. Flashen zou als het goed is niets moeten doen met de preloader en dan zou de flash tool moeten werken.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:59 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Dat had je gezegd inderdaad. Niet meer aangedacht. Maar waarom kan je CWM er dan niet nog een keer overheen zetten? Die werkt alleen als je de stock rom (die van 20121010) erop hebt staan?![]()
Kom steeds in de stock recovery terecht die ook niks doet (android mannetje op ze rug met een rood driehoekje + uitroepteken.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:10 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Echt geen idee waarom het niet werkt. Flashen zou als het goed is niets moeten doen met de preloader en dan zou de flash tool moeten werken.Full wipe deed bij mij niks. Telefoon bleef toen ook in een boot loop hangenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:17 schreef Vetnek het volgende:
Later nog maar eens proberen met een full wipe.![]()
Jippie Jelly Bean komt er aan:
http://www.gizchina.com/2012/12/04/updates-coming-to-jiayu-g3-g2s-jiayu-g4-mt6589-quad-core-confirmed/
Ook mijn telefoon van volgend jaar komt eraan.... De G4... Al mag dat van mij nog wel even duren want ben erg blij met de G3
Eigenlijk wisten we dat al maar jiayu heeft het dus officieel ook bekend gemaakt begrijp ik nu uit het nieuws bericht![]()
Iemand enig idee wat betreft autohouders voor de G3? Ik heb nu een brodit-houder in mijn auto maar hier is uiteraard geen jiayu g3 variant van te krijgen..![]()
Net bericht gekregen: mijn G3 is onderweg met ChinaPost.
Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren gezien mijn ervaringen dit jaar.![]()
Mixeshop heeft nog steeds alle uitvoeringen op voorraad, voor $199, in ongeveer 8 dagen thuis op de mat (excl. verzendkosten).ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS![]()
Ik was iets te enthousiast met roms testen en had gisternacht m'n G3 gebrickt.
Hij startte niet op en ik kon ook niet meer in recovery mode.
Dank aan dj_ko die me hielp.
Weer wat geleerd iig
Op Windows 8 kan je niet zomaar de MTK preloaders 6577 drivers installeren, die voor SP Flash vereist zijn.
Je moet opstarten in een modus waar geen handtekeningen van drivers vereist zijn.
Dit kan door Windowskey + R te doen en dan dit commando uit te voeren:Dan geavanceerd / opstarthulp en dan 'opnieuw opstarten'. (ongeveer, weet het niet precies meerquote:shutdown.exe /r /o /f /t 00)
Dan start je PC opnieuw op en kies je voor het cijfertje waarbij staat 'digitale handtekeningen voor stuurprogramma's uitschakelen'.
Daarna kan je de MTK6577 preloader in Configuratiescherm -> Apparaatbeheer als het goed is zien. Als dit niet zo is moet je je G3 aansluiten en laten opstarten.
En daarna handmatig de drivers hiervan installeren door de map te kiezen waar ze in staan.
Hierna werkt SP Flash Tool en kan je een rom flashen zodat je G3 niet meer onbruikbaar is
Hier is het linkje wat ik kreeg van dj_ko met de rom, SP Flash tool en de drivers: http://yadi.sk/d/1ZY0xqLW0gv_9
[ Bericht 15% gewijzigd door AnimeFan op 05-12-2012 17:20:23 ]![]()
De G3 is leuk omdat je voor de prijs een prima telefoon hebt, maar dat geldt ook voor de Nexus 4, al is die iets duurder.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:11 schreef Sloggi het volgende:
Ik twijfel tussen de G3, de LG Nexus 4 of nog een tijd doen met mijn Desire.
Ligt aan je budget dus.
Je kan ook kijken of je de nieuwste Android versies op de Desire kan zetten, dan kan je daar idd nog even mee doen.
Edit: Ik snap niet waarom de 4.1.2 rom gister wel wou, en nu als ik 'm erop zet in een bootloop terecht komt.
Dan maar de laatste officiele rom..
[ Bericht 4% gewijzigd door AnimeFan op 05-12-2012 18:54:13 ]![]()
Is kijken of de charger voor Xperia telefoons sneller charged. Ik weet niet zeker of het de charger is of de telefoon die ervoor zorgt dat het sneller gaat dus dit word een klein experiment.![]()
En heb je nog steeds CWM erop staan? Dat van die bootloop had ik ook gister dus. Jij had denk ik gewoon mazzel de eerste keerquote:Op woensdag 5 december 2012 17:24 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
De G3 is leuk omdat je voor de prijs een prima telefoon hebt, maar dat geldt ook voor de Nexus 4, al is die iets duurder.
Ligt aan je budget dus.
Je kan ook kijken of je de nieuwste Android versies op de Desire kan zetten, dan kan je daar idd nog even mee doen.
Edit: Ik snap niet waarom de 4.1.2 rom gister wel wou, en nu als ik 'm erop zet in een bootloop terecht komt.
Dan maar de laatste officiele rom..![]()
![]()
Nee ik kwam niet meer in de recovery, waarschijnlijk omdat ik op aanraden van iemand op tweakers 'herstel naar fabrieksinstellingen' had gedaanquote:Op woensdag 5 december 2012 19:55 schreef groninge01 het volgende:
[..]
En heb je nog steeds CWM erop staan? Dat van die bootloop had ik ook gister dus. Jij had denk ik gewoon mazzel de eerste keer
Opgelost met SP Flash..
DIG / [Jiayu] G3 #17 - Nog steeds voorradig!
Ik heb nu dus de laatste officiele rom.
De 4.1.2 rom voor SP Flash tool werkt hier ook niet met SP Flash tool.
Dus gewoon maar wachten op een andere nieuwe rom
[ Bericht 7% gewijzigd door AnimeFan op 05-12-2012 20:11:34 ]![]()
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum, een korte introductie. Sinds september 2 x Jia Yu G3 bij Lightake in besteling gehad, onlangs zijn beide toestellen gecancelled, netjes mijn geld retour ontvangen. 5 x bij Mister Tao geprobeerd, 5 x Refund. Vorige week bij Uredeal besteld, gisteren bericht gehad dat alleen grijs op voorraad is, vandaag bericht ontvangen dat er daadwerkelijk een G3 naar mijn adres is verzonden. Ik wacht het af.
Ik heb de diverse topics gevolgd, het meeste is abracadabra voor mij. Eerst maar eens mijn G3 ontvangen en dan zien wat deze allemaal in z'n mars heeft.![]()
Welkomquote:Op woensdag 5 december 2012 20:01 schreef SpaanseJan het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum, een korte introductie. Sinds september 2 x Jia Yu G3 bij Lightake in besteling gehad, onlangs zijn beide toestellen gecancelled, netjes mijn geld retour ontvangen. 5 x bij Mister Tao geprobeerd, 5 x Refund. Vorige week bij Uredeal besteld, gisteren bericht gehad dat alleen grijs op voorraad is, vandaag bericht ontvangen dat er daadwerkelijk een G3 naar mijn adres is verzonden. Ik wacht het af.
Ik heb de diverse topics gevolgd, het meeste is abracadabra voor mij. Eerst maar eens mijn G3 ontvangen en dan zien wat deze allemaal in z'n mars heeft.
Je hoeft niet per se aan de gang met custom roms trouwens.
Officiele updates zijn te installeren met de Update app die standaard op de G3 staat.
Dan is het alleen de update.zip en een mapje op de microSD kaart zetten, en daarna de Update app starten![]()
![]()
Ach, niemand kan het in het begin. Gewoon een beetje rondlezen en dan zie je vanzelf dat het eigenlijk niet moeilijk is.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:01 schreef SpaanseJan het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb de diverse topics gevolgd, het meeste is abracadabra voor mij. Eerst maar eens mijn G3 ontvangen en dan zien wat deze allemaal in z'n mars heeft.![]()
Bedankt!!!! Eerst die lewa recovery erop gezet, ff een backup daarmee gemaakt, en daarna kon ik CMW er wel weer op flashen!!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:57 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nee ik kwam niet meer in de recovery, waarschijnlijk omdat ik op aanraden van iemand op tweakers 'herstel naar fabrieksinstellingen' had gedaan
Opgelost met SP Flash..
DIG / [Jiayu] G3 #17 - Nog steeds voorradig!
Ik heb nu dus de laatste officiele rom.
De 4.1.2 rom voor SP Flash tool werkt hier ook niet met SP Flash tool.
Dus gewoon maar wachten op een andere nieuwe rom
Ik blijf nu ook wel ff deze laatste officiele rom draaien, wacht wel tot Jiayu zelf JB uitbrengt![]()
![]()
Ok, ik kan zeggen dat fast charger van Sony niet werkt op de Jiayu, zal dan wel ingebouwd zitten bij hun telefoons ofzo.![]()
Hartelijk dank voor het warme welkom. Mooi om te lezen dat al vanaf sepember de Jia Yu zo'n hot item is. Ik hop dat de mijne dit jaar nog binnenkomt, we gaan het zien.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:05 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Welkom
Je hoeft niet per se aan de gang met custom roms trouwens.
Officiele updates zijn te installeren met de Update app die standaard op de G3 staat.
Dan is het alleen de update.zip en een mapje op de microSD kaart zetten, en daarna de Update app startenMooi om te lezen dat er diverse gebruikers zijn die zich een slag in de rondte werken om nog meer uit de telefoon te halen.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:14 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Ach, niemand kan het in het begin. Gewoon een beetje rondlezen en dan zie je vanzelf dat het eigenlijk niet moeilijk is.![]()
Wat ik nog miste in Android 4.0 en hoger was de Nieuws en Weer app van Google.
Deze zat standaard in 2.X versies van Android. Een overzicht van alle Nederlandse kranten verdeeld over onderwerp-tabbladen
Hier de APK die gewoon werkt op Android 4.X: https://dl.dropbox.com/u/49172963/g3/GenieWidget.apk![]()
GenieWidget.apk zit er toch gewoon in, ik heb die namenlijk gister nog gedelete uit de stock Jiayu rom.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef AnimeFan het volgende:
Wat ik nog miste in Android 4.0 en hoger was de Nieuws en Weer app van Google.
Deze zat standaard in 2.X versies van Android. Een overzicht van alle Nederlandse kranten verdeeld over onderwerp-tabbladen
Hier de APK die gewoon werkt op Android 4.X: https://dl.dropbox.com/u/49172963/g3/GenieWidget.apk![]()
Ah ok, ik had 'm niet in deze romquote:Op woensdag 5 december 2012 21:58 schreef Creqaw het volgende:
[..]
GenieWidget.apk zit er toch gewoon in, ik heb die namenlijk gister nog gedelete uit de stock Jiayu rom.![]()
![]()
Ik heb gisteren een hoesje besteld bij Jiayumobileshop
Maar als ik bij mijn account ga kijken en bij " Order" ga kijken staat er : You have placed no orders?
Terwijl ik met paypal heb betaald en berichtje kreeg van paypal.
Of is dit normaal?![]()
Iets aparts wat mij op viel, maar als de phone ligt op te laden en je laat het scherm uit zichzelf uit gaan dan springt die na 3 seconden weer aan.
Is hier wat aan te doen?
Ik gebruik sleep as android namelijk als wekker en die dimt het scherm waarna die na 3 seconden weer aan springt en dan begint het hele circus opnieuw.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Toch even mezelf quoten. Ik zit nog steeds van dezelfde acculading gebruik te maken. Wel is het intussen aardig gezakt, maar eigenlijk vind ik het dan nog best wel meevallen. WiFi staat de hele tijd aan en ik heb gisterenavond zo'n 300MB gedownload (via WiFi dus) waarbij het scherm de hele tijd aan bleef staan (was een trage server, dus toch zeker een half uur aan). De statistieken zijn dan na 34 uur als volgt:quote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef ikbenik het volgende:
Vooral dat laatste is opvallend, want Android leek eerst ruim 60% van de batterij op te snoepen. Ik laat het voorlopig zo draaien, eens zien hoe ver die gaat komen op deze lading!
Totaal over: 59%
Verbruik:
Android systeem: 56%
Mobiel standby: 15%
WiFi: 15%
Telefoon inactief: 14%
Beeldscherm 2%
Het viel me op dat zodra ik maar iets begin te doen, dat het percentage van Android omhoog schiet. Op zich niet vreemd dus. En eigenlijk vind ik het ook wel enorm meevallen, ruim een dag verder en nog niet eens op de helft. Als ik dan lees dat de accu's van sommige telefoons al binnen een dag volledig leeg zijn, dan is de prestatie van de G3 wel goed te noemen.
O ja, het gaat dus om de officiele ROM van JiaYu, versie 20121129 (Android 4.0.4).
[ Bericht 2% gewijzigd door ikbenik op 06-12-2012 08:10:07 ]MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Lol, gisteren stuurde ik een bericht (naar MisterTao) of er nog updates waren, aangezien ik al 8 dagen niks gehoord had. Krijg ik een reactie terug met "Sorry, out of stock" + nog een link naar een seller die 'm wel in stock heeft. Dus ik reageren met de vraag of ze mijn order kunnen annuleren, zodat ik 'm daar kan bestellen. Kijk ik vanochtend, hebben ze de order van van vorige week eindelijk in stock.Nu dus een bericht gestuurd dat ik de annulering, wil annuleren. Hopelijk gaat het niet mis en heb ik 'm voor 2013 in huis.
![]()
Kijk eens bij opties voor ontwikkelaars (laden = scherm aan).quote:Op donderdag 6 december 2012 04:40 schreef dud0r het volgende:
Iets aparts wat mij op viel, maar als de phone ligt op te laden en je laat het scherm uit zichzelf uit gaan dan springt die na 3 seconden weer aan.
Is hier wat aan te doen?
Ik gebruik sleep as android namelijk als wekker en die dimt het scherm waarna die na 3 seconden weer aan springt en dan begint het hele circus opnieuw.Contact ze even via de mail. Was bij één van mijn orders ook het geval.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:10 schreef xfxxl het volgende:
Ik heb gisteren een hoesje besteld bij Jiayumobileshop
Maar als ik bij mijn account ga kijken en bij " Order" ga kijken staat er : You have placed no orders?
Terwijl ik met paypal heb betaald en berichtje kreeg van paypal.
Of is dit normaal?Ik kan iets meer dan een dag met een batterij, dit lijkt weinig maar ik kon ook maar tot een uur of 3 / half 4 met mijn Xperia S (muziek streamen = killing).quote:Op donderdag 6 december 2012 07:27 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Toch even mezelf quoten. Ik zit nog steeds van dezelfde acculading gebruik te maken. Wel is het intussen aardig gezakt, maar eigenlijk vind ik het dan nog best wel meevallen. WiFi staat de hele tijd aan en ik heb gisterenavond zo'n 300MB gedownload (via WiFi dus) waarbij het scherm de hele tijd aan bleef staan (was een trage server, dus toch zeker een half uur aan). De statistieken zijn dan na 34 uur als volgt:
Verbruik:
Beeldscherm 2%
Het viel me op dat zodra ik maar iets begin te doen, dat het percentage van Android omhoog schiet. Op zich niet vreemd dus. En eigenlijk vind ik het ook wel enorm meevallen, ruim een dag verder en nog niet eens op de helft. Als ik dan lees dat de accu's van sommige telefoons al binnen een dag volledig leeg zijn, dan is de prestatie van de G3 wel goed te noemen.
O ja, het gaat dus om de officiele ROM van JiaYu, versie 20121129 (Android 4.0.4).Mooiquote:Op donderdag 6 december 2012 07:51 schreef FastFox91 het volgende:
Lol, gisteren stuurde ik een bericht (naar MisterTao) of er nog updates waren, aangezien ik al 8 dagen niks gehoord had. Krijg ik een reactie terug met "Sorry, out of stock" + nog een link naar een seller die 'm wel in stock heeft. Dus ik reageren met de vraag of ze mijn order kunnen annuleren, zodat ik 'm daar kan bestellen. Kijk ik vanochtend, hebben ze de order van van vorige week eindelijk in stock.Nu dus een bericht gestuurd dat ik de annulering, wil annuleren. Hopelijk gaat het niet mis en heb ik 'm voor 2013 in huis.
! heb je al foto's of staat er gewoon alleen stock
?
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:07 schreef RobertNL het volgende:
Mooi! heb je al foto's of staat er gewoon alleen stock
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende fase volgt toch vrij snel (binnen een dag) hierop?![]()
Je krijgt op een gegeven moment de status dat ze wachten op je second payment, doen ze nadat ze je bestelling ingepakt hebben. Dus druk maar veel op F5
MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:10 schreef FastFox91 het volgende:
[..]Soms binnen een paar uur alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende fase volgt toch vrij snel (binnen een dag) hierop?
Hij staat nu op Product Status: Packaged.Er is een foto toegevoegd met mijn naam en adres.
edit: Second PaidRelatief zal het wachten wel meevallen, aangezien ik al wacht sinds 13 september. Ik heb niet voor DHL gekozen en met 10 dagen zou ik blij zijn. (10 dagen vanaf second paid, of 10 dagen vanaf shipping?)quote:Op donderdag 6 december 2012 10:32 schreef groninge01 het volgende:
[..]
De aanhouder wint!! En nu begint het "lange" wachtenDie van mij was er met 10 dagen dus ik duim voor je (of heb je voor DHL gekozen?).
[ Bericht 37% gewijzigd door FastFox91 op 06-12-2012 10:41:08 ]![]()
De aanhouder wint!! En nu begint het "lange" wachtenquote:Op donderdag 6 december 2012 10:24 schreef FastFox91 het volgende:
Hij staat nu op Product Status: Packaged.Er is een foto toegevoegd met mijn naam en adres.
![]()
Die van mij was er met 10 dagen dus ik duim voor je (of heb je voor DHL gekozen?).
Ikzelf ben weer terug naar de 20121010 versie van de ROM. Opnieuw flashen van CWM ging goed en ik kon direct daarna CWM starten. Als ik vervolgens de 20121129 versie start overschrijft deze CWM weer
Ik ga vanavond de recovery wel even uit de laatste update halen om te kijken of dat beter gaat.![]()
Moet je even op tweakers in G3 rom topic kijken. Daar is de laatste update aangepast waarbij root en CWM blijft behouden.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:32 schreef groninge01 het volgende:
Ikzelf ben weer terug naar de 20121010 versie van de ROM. Opnieuw flashen van CWM ging goed en ik kon direct daarna CWM starten. Als ik vervolgens de 20121129 versie start overschrijft deze CWM weer![]()
Dat heb ik idd ook gedaan. CWM werkt nu wel. Iemand Gapps via CWM erin geplaatst? Ik mis namelijk Google Talk e.d.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:35 schreef glsf het volgende:
[..]
Moet je even op tweakers in G3 rom topic kijken. Daar is de laatste update aangepast waarbij root en CWM blijft behouden.![]()
Bedankt voor de tip. Vanavond die update maar even binnenhalen dan.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:35 schreef glsf het volgende:
[..]
Moet je even op tweakers in G3 rom topic kijken. Daar is de laatste update aangepast waarbij root en CWM blijft behouden.![]()
Wil er iemand een 3 dagen oude G3 kopen?Ben er toch niet zo tevreden mee als ik dacht out of the box, en ik heb niet bepaald heel veel behoefte om weken met roms en flashen te gaan zitten klooien. Vraagprijs 175. En ja ik snap dat dat duurder is dan direct uit china maar dan heb je 'm wel over 2 dagen.
![]()
Staat niet aan. Zal wel eens proberen wat er gebeurt als ik het aanvink. Misschien gaat er daar wel wat mis in de instellingen.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kijk eens bij opties voor ontwikkelaars (laden = scherm aan).Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Pure interesse in je zinsopbouw: waarom ben je er 'toch niet zo tevreden' mee?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:05 schreef Intrepidity het volgende:
Wil er iemand een 3 dagen oude G3 kopen?Ben er toch niet zo tevreden mee als ik dacht out of the box, en ik heb niet bepaald heel veel behoefte om weken met roms en flashen te gaan zitten klooien. Vraagprijs 175. En ja ik snap dat dat duurder is dan direct uit china maar dan heb je 'm wel over 2 dagen.
![]()
Bij mij duurde het 8 dagen na dat de status op 'Shipped' was gesprongen.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:24 schreef FastFox91 het volgende:
Relatief zal het wachten wel meevallen, aangezien ik al wacht sinds 13 september. Ik heb niet voor DHL gekozen en met 10 dagen zou ik blij zijn. (10 dagen vanaf second paid, of 10 dagen vanaf shipping?)![]()
Omdat ik 5 jaar lang een iOS toestel gehad heb en gewend ben dat dingen gewoon werken en ik aardig wat dingen tegenkom die met enorme omwegen moeten gebeuren of gewoon niet logisch in elkaar zitten. Mijn experiment om naar Android over te stappen bevalt tot nu toe dan ook niet zo goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:12 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Pure interesse in je zinsopbouw: waarom ben je er 'toch niet zo tevreden' mee?![]()
Ik wachtte ook al sinds begin september maar als je dan eenmaal beet heb dan wil je em zo snel mogelijk hebben!! Bij mij duurde het 10 dagen vanaf dattie op shipped stond.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:24 schreef FastFox91 het volgende:
edit: Second Paid
[..]
Relatief zal het wachten wel meevallen, aangezien ik al wacht sinds 13 september. Ik heb niet voor DHL gekozen en met 10 dagen zou ik blij zijn. (10 dagen vanaf second paid, of 10 dagen vanaf shipping?)
17track is your friend![]()
![]()
Yup. Zonder Google Apps heb je namelijk geen Network Location.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:51 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook gedaan. CWM werkt nu wel. Iemand Gapps via CWM erin geplaatst? Ik mis namelijk Google Talk e.d.
Dus Google Maps werkt dan alleen met GPS, heel irritant.
Je kan gewoon de Gapps (bij deze rom voor ICS) flashen via CWM.
Hier is de link: http://goo.im/gapps/gapps-ics-20120429-signed.zip![]()
De laaste ROM vanuit jiayu geeft bijvoorbeeld een langere accuduur. Updates geven vaak verbetering.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:03 schreef Mehari het volgende:
Ik heb het ergens gemist denk ik maar wat was nu eigenlijk de reden voor andere rom's?![]()
17track klopt niet bij mij, of wel zit hij gisteren in belgie en morgen terug in beijing <.<quote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Ik wachtte ook al sinds begin september maar als je dan eenmaal beet heb dan wil je em zo snel mogelijk hebben!! Bij mij duurde het 10 dagen vanaf dattie op shipped stond.
17track is your friend
En als hij in belGië zit moet hij al lang geleverd zijn want ik woon in belgie <.<![]()
je hoeft niet mee te klooien equote:Op donderdag 6 december 2012 13:05 schreef Intrepidity het volgende:
![]()
das niet verplicht![]()
![]()
Als blijkt dat de standaard software instabiel en onhandig is, dan wel ja. Telefoon loopt iedere dag minstens 1 tot 2 keer vast zodat ik de accu er uit moet halen..quote:Op donderdag 6 december 2012 14:21 schreef xfxxl het volgende:
[..]
je hoeft niet mee te klooien e![]()
das niet verplicht![]()
Dan vraag ik me af wat er mee aan de hand isquote:Op donderdag 6 december 2012 14:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als blijkt dat de standaard software instabiel en onhandig is, dan wel ja. Telefoon loopt iedere dag minstens 1 tot 2 keer vast zodat ik de accu er uit moet halen..
Heb je niet per ongeluk een hele andere telefoon gekregen?![]()
![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 14:23 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat er mee aan de hand is
Heb je niet per ongeluk een hele andere telefoon gekregen?Wellicht dat het een app is die lastig doet, maar dat zou imo uberhaupt niet moeten kunnen..
![]()
Wat doe je er dan meequote:Op donderdag 6 december 2012 14:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als blijkt dat de standaard software instabiel en onhandig is, dan wel ja. Telefoon loopt iedere dag minstens 1 tot 2 keer vast zodat ik de accu er uit moet halen..Toestel van mij draait als een zonnetje, zowel met de oorspronkelijke ROM als de update.
Absoluut niks geks. Stock software en een 15-tal apps geinstalleerd waaronder facebook, whatsapp, etcetera.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:24 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Wat doe je er dan meeToestel van mij draait als een zonnetje, zowel met de oorspronkelijke ROM als de update.
![]()
Hier ruim 30 apps en geen enkel probleem. Skype staat de hele dag aan op de achtergrond samen met veel meer andere apps (track pack, whatsapp, buienalarm etc).
Denk dat er gewoon 1 app tussen zit die niet goed geprogrammeerd is. Maar aangezien ik het gevoel heb dat dit weinig van de oordeel af gaat doen zou ik je aanraden om hem op MP te zetten. Denk dat je hem zo kwijt bent
Toch zou ik als eerste naar die apps kijken, het alternatief zou veel minder mooi zijn (dat je toestel defect is). Misschien even alle apps er afgooien en dan kijken of die elke weer regelmatig vastloopt?MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Ja, zonder apps gebruik ik m'n toestel ook nauwelijks meerquote:Op donderdag 6 december 2012 14:26 schreef ikbenik het volgende:
Toch zou ik als eerste naar die apps kijken, het alternatief zou veel minder mooi zijn (dat je toestel defect is). Misschien even alle apps er afgooien en dan kijken of die elke weer regelmatig vastloopt?Dan vind ik het ook niet zo gek dat 'ie minder gaat vastlopen
![]()
Je moet 'm idd gewoon op marktplaats zetten, laat ze maar biedenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:26 schreef RobertNL het volgende:
Hier ruim 30 apps en geen enkel probleem. Skype staat de hele dag aan op de achtergrond samen met veel meer andere apps (track pack, whatsapp, buienalarm etc).
Denk dat er gewoon 1 app tussen zit die niet goed geprogrammeerd is. Maar aangezien ik het gevoel heb dat dit weinig van de oordeel af gaat doen zou ik je aanraden om hem op MP te zetten. Denk dat je hem zo kwijt bent
Beginprijs doe je dan bijv. 175 euro.
Hier heeft iemand al 205 geboden:
http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=1&pos=1![]()
Zal het eens testen! Thnxquote:Op donderdag 6 december 2012 13:59 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Yup. Zonder Google Apps heb je namelijk geen Network Location.
Dus Google Maps werkt dan alleen met GPS, heel irritant.
Je kan gewoon de Gapps (bij deze rom voor ICS) flashen via CWM.
Hier is de link: http://goo.im/gapps/gapps-ics-20120429-signed.zip![]()
Alle apps blijven er gewoon op staan, ook Gmail.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:35 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Gebeurt er dan niks met m`n Gmail apps enz enz?![]()
Ik begin inmiddels zo'n donkerbruin vermoeden te krijgen dat het aan de "GO Keyboard" app ligt (alternatief toetsenbord). Eens een poosje met het default toetsenbord proberen en dan kijken of het nog vaak voorkomt. Een aantal gebruikers klagen met deze app namelijk over 25% CPU-verbruik als het toestel idle is.![]()
Dat zou ik dus net aangeven. Soms zijn er apps die niet geoptimaliseerd zijn voor deze toestellen (of juist te veel voor andere toestellen).quote:Op donderdag 6 december 2012 14:41 schreef Intrepidity het volgende:
Ik begin inmiddels zo'n donkerbruin vermoeden te krijgen dat het aan de "GO Keyboard" app ligt (alternatief toetsenbord). Eens een poosje met het default toetsenbord proberen en dan kijken of het nog vaak voorkomt. Een aantal gebruikers klagen met deze app namelijk over 25% CPU-verbruik als het toestel idle is.
Zelf ben ik zeer te spreken over swiftkey keyboard maar zo heeft ieder zijn eigen. swype beta is een gratis optie maar die is door de gegevensverzameling (bug reports etc) nog al een rescourse hog schijnt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik ben in principe prima tevreden over het default toetsenbord, ware het niet dat ik ondersteuning voor Hebreeuws nodig heb (mijn vriendin is Israelisch) en die zit voor zover ik weet niet standaard ingebakken. Swiftkey maar eens proberen zeg jij?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat zou ik dus net aangeven. Soms zijn er apps die niet geoptimaliseerd zijn voor deze toestellen (of juist te veel voor andere toestellen).
Zelf ben ik zeer te spreken over swiftkey keyboard maar zo heeft ieder zijn eigen. swype beta is een gratis optie maar die is door de gegevensverzameling (bug reports etc) nog al een rescourse hog schijnt.![]()
Swiftkey ondersteunt denk ik Hebreeuws, er staat עִבְרִיתquote:Op donderdag 6 december 2012 14:47 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ben in principe prima tevreden over het default toetsenbord, ware het niet dat ik ondersteuning voor Hebreeuws nodig heb (mijn vriendin is Israelisch) en die zit voor zover ik weet niet standaard ingebakken. Swiftkey maar eens proberen zeg jij?![]()
Klopt, da's hebreeuwsquote:Op donderdag 6 december 2012 14:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Swiftkey ondersteunt denk ik Hebreeuws, er staat עִבְרִיתDie maar eens proberen dan
![]()
Top, Talk werkt. Werkt super via CWM.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:36 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Alle apps blijven er gewoon op staan, ook Gmail.![]()
Net nog geprobeerd om van de Rom van G-Niles naar de 29-11 update (zie tweakers topic) te gaan. Helaas zonder succes. Zowel met signature verification aan als uit krijg ik meteen INSTALLATION ABORTED!
Iemand anders al de overstap gemaakt van G-Niles naar 29-11?![]()
Wat is nu een handige manier van backup van je rom om te restoren via je SD kaart of zo. Een soort van snapshot van je telefoon. Is dat mogelijk? Via CWM of zo?![]()
Laat me raden ;-) Kiezen voor de optie "backup" haha.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:00 schreef Vetnek het volgende:
Via CWM kan dat heel makkelijk ja. Vandaag al 4 keer gedaan...![]()
Lol, inderdaad. En dan kan je kiezen uit al je back-ups die je gemaakt hebt.
Zie net bij mij dat mijn eerste backup verdwenen is en dat ik nu alleen nog maar backup naar de G-Niles rom heb... Welke Chinees heeft mijn backup verwijderd???![]()
![]()
Nice, heb daar nu een backup staan van een tweaker om m`n CWM permanent te krijgen. Ik zal er eens ff eentje draaien.![]()
Haha. Ruzzle gaf bij mij met de G-Niles rom aan dat ik ingelogd was als ene Bassie![]()
Niemand de overstap gewaagd van G-Niles naar de 29-11 update?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:58 schreef Vetnek het volgende:
Net nog geprobeerd om van de Rom van G-Niles naar de 29-11 update (zie tweakers topic) te gaan. Helaas zonder succes. Zowel met signature verification aan als uit krijg ik meteen INSTALLATION ABORTED!
Iemand anders al de overstap gemaakt van G-Niles naar 29-11?![]()
G-Niles zelf misschienquote:Op donderdag 6 december 2012 15:41 schreef Vetnek het volgende:
Haha. Ruzzle gaf bij mij met de G-Niles rom aan dat ik ingelogd was als ene Bassie![]()
Niemand de overstap gewaagd van G-Niles naar de 29-11 update?
[..]
Je zou met SP Flash terug kunnen naar een stock rom, en dan CWM erop zetten via SP Flash, en dan 29-11 update installeren ..![]()
Hmm oke, eerlijk gezegd ben ik nog niets tegengekomen in Android wat ik met omwegen moest doen maar goed, ieder zijn eigen ervaring.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Omdat ik 5 jaar lang een iOS toestel gehad heb en gewend ben dat dingen gewoon werken en ik aardig wat dingen tegenkom die met enorme omwegen moeten gebeuren of gewoon niet logisch in elkaar zitten. Mijn experiment om naar Android over te stappen bevalt tot nu toe dan ook niet zo goed.![]()
![]()
Thanks voor de tip.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Ik wachtte ook al sinds begin september maar als je dan eenmaal beet heb dan wil je em zo snel mogelijk hebben!! Bij mij duurde het 10 dagen vanaf dattie op shipped stond.
17track is your friend
Nadat m'n Jiayu is verzonden maar even vragen hoezo ik 20% korting krijg op de commissie en niet 50%. Hadden jullie dat ook?
[ Bericht 7% gewijzigd door FastFox91 op 06-12-2012 18:32:55 ]![]()
Ok, wat het updaten vanaf G-Niles zijn ROM betreft, dit is wat mij betreft de oplossing - linkquote:Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
G-Niles zelf misschien
Je zou met SP Flash terug kunnen naar een stock rom, en dan CWM erop zetten via SP Flash, en dan 29-11 update installeren ..
Het is mijn bedoeling toekomstige officiële updates vanuit Jiayu ook CWM geschikt en pre-rooted te maken. Hou het Tweakers ROM topic maar in de gaten.
ps. De pre-rooted updates zijn nu (ook) voorzien van SuperSU ipv SuperUser. link
[ Bericht 3% gewijzigd door Chris.nl op 06-12-2012 21:25:18 ]![]()
Hoe lang zou de accu van de G3 het volhouden met Juicedefender ultimate?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef mizmat het volgende:
Ben de discussies over chinese smartphones al een maandje aan het volgen, intussen een Neo gekocht die ik met succes heb kunnen rooten en updaten naar T12, bedankt daarvoor!
Voor batterij: juicedefender ultimate is echte aanrader, verlengt m'n batterijleven 2.4X op 'balanced' mode (gamen, surfen blijft even snel)
![]()
![]()
Lang!
Wel eerst rooten en setcpu of android tuner of iets dergelijks installeren zodat je cpu op 'ondemand' kan zetten, want als je processor standaard altijd volle snelheid draait zoals mijn neo deed hou je het maar een dagje vol.
Ik weet niet of ik dit mag zeggen op dit forum, excuses als het niet mag: geen zin om te betalen? gewoon eens juicedefender ultimate v3.9.4.apk googelen
Als je hem op 'extreme' modus zet, wat nog altijd niet hindert vind ik, gaat je batterij bij zwaar gebruik 4 keer langer mee als zonder juice defender.
Als hij het grootste deel van de tijd standby staat gaat je batterij gemiddeld ongeveer 2.5 keer langer mee als vergelijkbaar gebruik zonder juicedefender:)
3 dagen zonder op je battterij te letten en te doen wat je wilt moet wel kunnen denk ik :p![]()
In SetCPU zag ik dat de governor standaard op 'hybrid' stond.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:02 schreef mizmat het volgende:
Lang!
Wel eerst rooten en setcpu of android tuner of iets dergelijks installeren zodat je cpu op 'ondemand' kan zetten, want als je processor standaard altijd volle snelheid draait zoals mijn neo deed hou je het maar een dagje vol.
Ik weet niet of ik dit mag zeggen op dit forum, excuses als het niet mag: geen zin om te betalen? gewoon eens juicedefender ultimate v3.9.4.apk googelen
Als je hem op 'extreme' modus zet, wat nog altijd niet hindert vind ik, gaat je batterij bij zwaar gebruik 4 keer langer mee als zonder juice defender.
Als hij het grootste deel van de tijd standby staat gaat je batterij gemiddeld ongeveer 2.5 keer langer mee als vergelijkbaar gebruik zonder juicedefender:)
3 dagen zonder op je battterij te letten en te doen wat je wilt moet wel kunnen denk ik :p
Dit heb ik nog niet eerder gezien op andere telefoons..
Is ondemand zuiniger?![]()
Denk dat hybrid zuiniger is dan ondemand. Het klinkt alleszinds zuiniger :p (ben totaal geen kenner, heb een weekje een android gsm, anderen hier weten er sowieso meer over;) )![]()
Huh, kan je die governor apps gewoon gebruiken? Dacht altijd dat je daar een OC kernel voor nodig had.![]()
Kan je gewoon gebruiken alleen niet hoger klokkenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:10 schreef Creqaw het volgende:
Huh, kan je die governor apps gewoon gebruiken? Dacht altijd dat je daar een OC kernel voor nodig had.. Dus in dit geval 1001 MHz
waar kan ik in hemelsnaam zoeen ding vinden, al die chinese webshops hebben hem staan maar hij is "uitverkocht"i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
http://mixeshop.com/quote:Op donderdag 6 december 2012 23:19 schreef cool15 het volgende:
waar kan ik in hemelsnaam zoeen ding vinden, al die chinese webshops hebben hem staan maar hij is "uitverkocht"
http://geekbuying.com
http://mistertao.com (moet je een seller zoeken, moeilijker maar wel de goedkoopste optie)/MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ah, dan ga ik er ook maar is naar kijken.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan je gewoon gebruiken alleen niet hoger klokken. Dus in dit geval 1001 MHz
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:19 schreef cool15 het volgende:
waar kan ik in hemelsnaam zoeen ding vinden, al die chinese webshops hebben hem staan maar hij is "uitverkocht"En anders kan je 'm misschien van Intrepidity kopen:quote:Op donderdag 6 december 2012 23:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://mixeshop.com/
http://geekbuying.com
http://mistertao.com (moet je een seller zoeken, moeilijker maar wel de goedkoopste optie)/quote:Op donderdag 6 december 2012 13:05 schreef Intrepidity het volgende:
![]()
dank jullie, net Intrepidity een DM gestuurd, anders kijk ik op een van die webshops, tis namelijk wel leuk als ik hem binnen 2 dagen krijgquote:Op donderdag 6 december 2012 23:27 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
[..]
En anders kan je 'm misschien van Intrepidity kopen:
[..]i gave my bitch a comment
yhea
http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=1&pos=3Ik moet nu diep van binnen huilenquote:Gisteren zetten we nog een advertentie dat je JiaYu maar moet vergeten, en vandaag opeens een advertentie met nieuwe aanbiedingen. Ach, de wegen van de Chinezen zijn ondoorgrondelijk. De ene dag is het dat, de andere dag is het dit.
Maar de mazzel van een goed netwerk is dat je met behulp van Agentes (vooral vrouwen) in China veel kunt vinden. Zo nu ook een agente die pardoes de fabriek binnen stapte waar ze dus de JiaYu en andere toestellen maken.
JiaYu is niets anders dan een naam en komt uit een van de vele OEM/ODM fabrieken in China.
Zij bezwoer ons nu dat het echt leverbaar is, want, niet afhankelijk van tussenhandel, ze kan ze gewoon bij de fabriek zelf halen.
Wij leveren een aantal modellen maar dan vooral de G2 en de G3 met de Dual Cores, de 6577 CPU.
Kom snel naar de JiaYu afdeling en geniet van je toekomstige telefoon!. Denken dat Jiayu een OEM fabriek is
Die agente heeft hem anders mooi voor de gek gehouden (of was het de neppe Jiayu fabriek
?!)
Sprak vandaag de manager van een webshop die naast de (echte) Jiayu fabriek woont dus dat zou anders wat lastig zijn.Hij zei dat hij bijna naar binnen zou lopen om ze eens aan te sporen om een paar extra toestellen te maken
(want het sloeg nergens op de aantallen die vrijkomen).
[ Bericht 16% gewijzigd door RobertNL op 06-12-2012 23:45:04 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Wat een onzin van die MP advertentie, een hele tijd geleden gaven ze mij aan te kunnen dropshippen terwijl niemand de G3 kon leveren. De prijs was toen 159 euro (DS). Na meerdere malen gevraagd te hebben of er daadwerkelijk geleverd kon worden heb ik nooit iets meer gehoord van dat bedrijf.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:37 schreef RobertNL het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=1&pos=3
[..]
Ik moet nu diep van binnen huilen. Denken dat Jiayu een OEM fabriek is
Die agente heeft hem anders mooi voor de gek gehouden (of was het de neppe Jiayu fabriek
?!)
Sprak vandaag de manager van een webshop die naast de (echte) Jiayu fabriek woont dus dat zou anders wat lastig zijn.Hij zei dat hij bijna naar binnen zou lopen om ze eens aan te sporen om een paar extra toestellen te maken
(want het sloeg nergens op de aantallen die vrijkomen).
![]()
Ja, was dat niet dat bedrijf dat aangaf dat je het kon kopen bij hun, maar dat je dan zelf het risico moest lopen op de douane? Vraag me af of dat eigenlijk wel toegestaan is, iets kopen bij een NL bedrijf die het dan laat leveren door een derde partij (in dit geval uit China) en zo de consument te laten opdraaien voor de BTW. Het is toch verplicht om bij B2C de prijs inclusief BTW te vermelden?quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:40 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Wat een onzin van die MP advertentie, een hele tijd geleden gaven ze mij aan te kunnen dropshippen terwijl niemand de G3 kon leveren. De prijs was toen 159 euro (DS). Na meerdere malen gevraagd te hebben of er daadwerkelijk geleverd kon worden heb ik nooit iets meer gehoord van dat bedrijf.MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Weet ik niet, volgens hun kwam er 12,50 aan extra kosten bij. Beetje uit de lucht gegrepen wat mij betreft. Je had dan uiteraard geen garantie e.d.quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:53 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Ja, was dat niet dat bedrijf dat aangaf dat je het kon kopen bij hun, maar dat je dan zelf het risico moest lopen op de douane? Vraag me af of dat eigenlijk wel toegestaan is, iets kopen bij een NL bedrijf die het dan laat leveren door een derde partij (in dit geval uit China) en zo de consument te laten opdraaien voor de BTW. Het is toch verplicht om bij B2C de prijs inclusief BTW te vermelden?![]()
Het is natuurlijk aan het bedrijf zelf om te bepalen welke prijs inclusief BTW is. Dat zou betekenen dat die 159 euro als incl. BTW gerekend kan worden, maar ook als excl. BTW. Wel zijn ze verplicht BTW te rekenen. De constructie die ze hanteren is echter mijns inziens niet mogelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:53 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Ja, was dat niet dat bedrijf dat aangaf dat je het kon kopen bij hun, maar dat je dan zelf het risico moest lopen op de douane? Vraag me af of dat eigenlijk wel toegestaan is, iets kopen bij een NL bedrijf die het dan laat leveren door een derde partij (in dit geval uit China) en zo de consument te laten opdraaien voor de BTW. Het is toch verplicht om bij B2C de prijs inclusief BTW te vermelden?![]()
En weer een quote van mij. Ik zit nu op 60 uur zonder lader. De WiFi staat nog steeds continu aan en ik heb gisteren weer wat lopen downloaden. Ook nog een half uur wat muziek streamen, niet echt lang, maar goed. Ik sta nu op nog zo'n 15%, voor mij reden om het nu rustiger aan te doen. Als laatste heb ik nog wel dat Juice Defender geinstalleerd, maar de batterij staat zo laag dat ik niet veel in die app ga instellen.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:27 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Toch even mezelf quoten. Ik zit nog steeds van dezelfde acculading gebruik te maken. Wel is het intussen aardig gezakt, maar eigenlijk vind ik het dan nog best wel meevallen. WiFi staat de hele tijd aan en ik heb gisterenavond zo'n 300MB gedownload (via WiFi dus) waarbij het scherm de hele tijd aan bleef staan (was een trage server, dus toch zeker een half uur aan). De statistieken zijn dan na 34 uur als volgt:
Verbruik:
Beeldscherm 2%
O ja, het gaat dus om de officiele ROM van JiaYu, versie 20121129 (Android 4.0.4).
Totaal over: 15%
Verbruik:
Android systeem: 53%
Mobiel standby: 16%
Telefoon inactief: 15%
Nog even een indruk wat ik allemaal heb gedaan:
Een paar uur gebruikt als navigatiesysteem
Verschillende apps geinstalleerd
Veel gedownload (naast de apps vooral de extra contents, zoals kaarten voor die navigatieapps, bij elkaar misschien wel 700-800MB)
Beetje aan het surfen, beetje muziek streamen.
WiFi continu aan voor o.a. sync met e-mail en agenda, 3G staat uit.
Al met al is valt het me dus enorm mee. Als je de kans hebt om elke dag te kunnen opladen, hoef je je geen zorgen te maken over accuverbruik. Maar zelfs enkele dagen zonder tussentijds laden kan makkelijk. Vanavond zal ik het toestel dan wel gaan opladen, dan laat ik nog wel even weten wat de batterijstatus is.MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Dual sim? 3g uit maar gprs voor roaming data of zo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:09 schreef ikbenik het volgende:
[..]
En weer een quote van mij. Ik zit nu op 60 uur zonder lader. De WiFi staat nog steeds continu aan en ik heb gisteren weer wat lopen downloaden. Ook nog een half uur wat muziek streamen, niet echt lang, maar goed. Ik sta nu op nog zo'n 15%, voor mij reden om het nu rustiger aan te doen. Als laatste heb ik nog wel dat Juice Defender geinstalleerd, maar de batterij staat zo laag dat ik niet veel in die app ga instellen.
Totaal over: 15%
Verbruik:
Android systeem: 53%
Mobiel standby: 16%
Telefoon inactief: 15%
Nog even een indruk wat ik allemaal heb gedaan:
Een paar uur gebruikt als navigatiesysteem
Verschillende apps geinstalleerd
Veel gedownload (naast de apps vooral de extra contents, zoals kaarten voor die navigatieapps, bij elkaar misschien wel 700-800MB)
Beetje aan het surfen, beetje muziek streamen.
WiFi continu aan voor o.a. sync met e-mail en agenda, 3G staat uit.
Al met al is valt het me dus enorm mee. Als je de kans hebt om elke dag te kunnen opladen, hoef je je geen zorgen te maken over accuverbruik. Maar zelfs enkele dagen zonder tussentijds laden kan makkelijk. Vanavond zal ik het toestel dan wel gaan opladen, dan laat ik nog wel even weten wat de batterijstatus is.![]()
Nee, ik heb op dit moment geen enkele reden gehad om op die manier op internet te gaan. Zowel op het werk als thuis toch WiFi. En voor buiten gaat het soms via een Fon-spot, dus dat is ook makkelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:11 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Dual sim? 3g uit maar gprs voor roaming data of zo?
En prepaid is met internet best wel duur terwijl ik te weinig bel voor een abonnement![]()
Maar misschien dat ik van het werk een data-kaartje krijg, dus dat wacht ik nog even af
Dat scheelt veel in accu verbruik denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:15 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Nee, ik heb op dit moment geen enkele reden gehad om op die manier op internet te gaan. Zowel op het werk als thuis toch WiFi. En voor buiten gaat het soms via een Fon-spot, dus dat is ook makkelijk.
En prepaid is met internet best wel duur terwijl ik te weinig bel voor een abonnement![]()
Maar misschien dat ik van het werk een data-kaartje krijg, dus dat wacht ik nog even af![]()
Mogelijk wel, al weet ik niet hoeveel stroom 3G verbruikt en hoeveel meer of minder dat is ten opzichte van WiFi. Is daar eigenlijk iets over bekend?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:21 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Dat scheelt veel in accu verbruik denk ikMisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Zo lang doe ik er niet mee. De moet hem toch wel elke dag opladen.
Nou gebruik ik m zowel privé als voor werk. Bel er ongeveer 1,5 uur per dag mee. De verder 1,5 uur per dag muziek streamen, 3g constant aan, beetje Internet gebruiken, spelletje doen en dan staat die aan het eind van de dg rond de 15% waar die erg lang op blijft hangen.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Heb ook alles aan, gebruik hem zakelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:25 schreef dud0r het volgende:
Zo lang doe ik er niet mee. De moet hem toch wel elke dag opladen.
Nou gebruik ik m zowel privé als voor werk. Bel er ongeveer 1,5 uur per dag mee. De verder 1,5 uur per dag muziek streamen, 3g constant aan, beetje Internet gebruiken, spelletje doen en dan staat die aan het eind van de dg rond de 15% waar die erg lang op blijft hangen.![]()
Ja, 3g stookt heel wat batterij. Zelf had ik een xperia S met data abbo. Als ik dat vergelijk met die van mijn oude man (op werk en thuis wifi, verder geen internet) dan gaat die zo een dag of 3 mee ipv met moeite 1 dag bij mijn gebruik (was 1 dag bij weinig gebruik).quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:23 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Mogelijk wel, al weet ik niet hoeveel stroom 3G verbruikt en hoeveel meer of minder dat is ten opzichte van WiFi. Is daar eigenlijk iets over bekend?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Welke kleur heb je ?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:05 schreef Intrepidity het volgende:
![]()
![]()
Ik ging maar is checken hoe snel de batterij omlaag gaat. Zat rond de 26% en ben toen iets meer dan een uur Temple Run gaan spelen en iets minder dan een uur Angry Birds Star Wars en toen viel die uit. Toch rond de 2 uur non-stop kunnen spelen met 1/4 batterij.![]()
Dat is wel een heel groot verschil, ik wist niet dat het zoveel meer zou zijn. Nou ja, des te meer reden om zoveel mogelijk gebruik te blijven maken van WiFi (als er nou maar eens meer mensen FON in huis zouden halenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, 3g stookt heel wat batterij. Zelf had ik een xperia S met data abbo. Als ik dat vergelijk met die van mijn oude man (op werk en thuis wifi, verder geen internet) dan gaat die zo een dag of 3 mee ipv met moeite 1 dag bij mijn gebruik (was 1 dag bij weinig gebruik).)
De resterende batterijcapaciteit is nu wel aan het instorten, die is ineens gezakt naar 10% en ik doe er niet eens iets mee. Dan maar mijn WiFi uitgezet. Opladen doe ik wel als ik thuis ben.MisterTao.com - recommender: DutchJohan![]()
Ik wacht nog even af voordat ik 'm verkoop.. Had last van instabiliteit die na het deinstalleren van een app verholpen lijkt te zijn.. Ik kijk het nog even een paar dagen aanquote:![]()
![]()
De laatste 10% gaat vaak niet heel snel als je alles uit zet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:49 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Dat is wel een heel groot verschil, ik wist niet dat het zoveel meer zou zijn. Nou ja, des te meer reden om zoveel mogelijk gebruik te blijven maken van WiFi (als er nou maar eens meer mensen FON in huis zouden halen)
De resterende batterijcapaciteit is nu wel aan het instorten, die is ineens gezakt naar 10% en ik doe er niet eens iets mee. Dan maar mijn WiFi uitgezet. Opladen doe ik wel als ik thuis ben.
Tevens blijft mijn toestel zelfs met het uitroepteken bij het batterij tekentje nog wel een aardig poosje werken(laatste keer checkte ik op 0% en een uur later ging het scherm gewoon nog even aan, om twee minuten daarna uit te vallen).
Wil dat wel even kalibreren, bij mijn Desire was daar altijd zo'n handige checklist voor. 1 keer doen met een nieuwe batterij en de status klopte beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Nee joh.. blijft toch instabiel.. gewoon verkopenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af voordat ik 'm verkoop.. Had last van instabiliteit die na het deinstalleren van een app verholpen lijkt te zijn.. Ik kijk het nog even een paar dagen aanquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]Welke kleur ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie wel, ik verwacht ook wel dat het even duurt voordat de telefoon goed de accu kan meten. Maar zo'n checklist is misschien ook wel apart te downloaden, of was dat echt iets HTC eigen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De laatste 10% gaat vaak niet heel snel als je alles uit zet.
Tevens blijft mijn toestel zelfs met het uitroepteken bij het batterij tekentje nog wel een aardig poosje werken(laatste keer checkte ik op 0% en een uur later ging het scherm gewoon nog even aan, om twee minuten daarna uit te vallen).
Wil dat wel even kalibreren, bij mijn Desire was daar altijd zo'n handige checklist voor. 1 keer doen met een nieuwe batterij en de status klopte beter.quote:Tja, ik (nou ja, eigenlijk m'n vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) heb nog steeds interesse, al ben ik bang dat het even boven mijn budget zit.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het verschil tussen Silver en Iron Grey. Heeft iemand foto's van de laatste uitvoering?![]()
Duhquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:59 schreef Mehari het volgende:
Zoek met google afbeeldingen op Jiayu G3.
Iron grey is echt een flinke tint donkerder..
![]()
Iemand toevallig ook de g3 icm Vodafone? Ik krijg mobiel internet zo snel nog niet werkend mis ik ergens een setting?![]()
APN verificatie moet op 'PAP'quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:40 schreef dj_ko het volgende:
Iemand toevallig ook de g3 icm Vodafone? Ik krijg mobiel internet zo snel nog niet werkend mis ik ergens een setting?![]()
![]()
Zoals verwacht werken mijn iPhone earphones niet met de G3. Nu is het zo dat ik die earphones wat mooier vind dan de Sony earphones die ik heb en wat practicer zijn dan m'n Sennheisers dus is er een manier om ze werkend te krijgen? Ik had er dacht ik iets over gelezen een paar topics geleden maar kan het zo niet vinden.![]()
Bedankt!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:11 schreef Giel_gssl het volgende:
Hier wat fotos van de iron-gray, zijn niet zo duidelijk maar het is toch iets
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
Eh, dat kan aan mij liggen, maar dat zal toch zeker Black zijn?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:11 schreef Giel_gssl het volgende:
Hier wat fotos van de iron-gray, zijn niet zo duidelijk maar het is toch iets
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]Difference:
En dan heb je nog:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nee, heb echt de iron-grey, fotos zijn met een kut telefoon gemaaktquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eh, dat kan aan mij liggen, maar dat zal toch zeker Black zijn?Difference:
[ afbeelding ]
En dan heb je nog:
[ afbeelding ](iphone 5)
Maar had slecht licht en met flits werden ze veelste licht en niet mooi.![]()
Verschil is heel kleinquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eh, dat kan aan mij liggen, maar dat zal toch zeker Black zijn?Difference:
[ afbeelding ]
En dan heb je nog:
[ afbeelding ]
Kabeltje bestellenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:03 schreef Creqaw het volgende:
Zoals verwacht werken mijn iPhone earphones niet met de G3. Nu is het zo dat ik die earphones wat mooier vind dan de Sony earphones die ik heb en wat practicer zijn dan m'n Sennheisers dus is er een manier om ze werkend te krijgen? Ik had er dacht ik iets over gelezen een paar topics geleden maar kan het zo niet vinden.
Deze (of de LU1) of deze.
En Shiznuts heeft de FIIO Rocky besteld. Ik ben benieuwd of die ook gaat werken.![]()
Even wat gegoogled maar die dingen schijnen dus niet altijd te werken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:44 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Kabeltje bestellen
Deze (of de LU1) of deze.
En Shiznuts heeft de FIIO Rocky besteld. Ik ben benieuwd of die ook gaat werken.![]()
Batterij doet het ook super
66 uur gedraaid en had nog 14% over (algemeen gebruik; whatsappen, facebook, internetten, mailen etc.)![]()
Kan je de screen time eens vermelden?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:15 schreef Giel_gssl het volgende:
Batterij doet het ook super
66 uur gedraaid en had nog 14% over (algemeen gebruik; whatsappen, facebook, internetten, mailen etc.)MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ik heb hem vannacht al weer helemaal geladen en vandaag de batterij eruit gehad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan je de screen time eens vermelden?
maar kan ik dat ergens zien? of wat bedoel je precies?![]()
Bij batterij info en dan op scherm daar staat het aantal minuten dat het scherm actief was.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:44 schreef Giel_gssl het volgende:
[..]
ik heb hem vannacht al weer helemaal geladen en vandaag de batterij eruit gehad.
maar kan ik dat ergens zien? of wat bedoel je precies?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:57 schreef Mandéra het volgende:
Oei, m'n ouders willen nu ook een G3, lachen.
Thanks, zat ook al te zoeken waarom hij het maar niet deedquote:
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Geen misverstand meer!quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:42 schreef RobertNL het volgende:
Laat het nu voor eens en altijd duidelijk zijn dat ik zwart heben ook een Iron grey
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Zou dit een andere camera fix zijn?
http://bbs.ejiayu.com/thread-363085-1-1.html
Ik kom er niet helemaal uit wat er staat..
Edit:
Te flashen zipjes: https://dl.dropbox.com/u/(...)6%89%93%E5%8C%85.zip (Slechts 1 flashen, en dan kijken of de foto's hierna beter zijn)
Voorbeeldfoto's: https://dl.dropbox.com/u/(...)6%A0%B7%E5%BC%A0.rar
Blijkbaar zijn het 6 verschillende .zip files met de Camera APK en lib-bestanden van verschillende andere telefoons. Deze kan je dus een voor een flashen en het verschil bekijken van de foto's.
In de onderste link vindt je 7 foto's die elk gemaakt zijn na een andere .zip te flashen, waarvan 1 met de gewone G3 bestanden.
Edit: Camera app crasht erdoor..
[ Bericht 24% gewijzigd door AnimeFan op 08-12-2012 20:38:24 ]![]()
Het gewicht van het toestel is 158 gram. Vergeleken met een iphone 5 is dat zwaar (112 gram), maar hoe is het in de praktijk?![]()
Dit is trouwens naar mijn mening een betere recovery dan de CWM recovery die we tot nu toe gebruikten: https://dl.dropbox.com/u/49172963/g3/lewarecovery.img (Lewa recovery)
Is met het touchscreen te besturen in plaats van met de volumeknoppen
Oh, en gewoon Engelstalig.![]()
Ik dacht dat deze gebaseerd is op TWRP. Dat betekent zover ik weet zijn de backups niet compatibel zijn. Dus een backup gemaakt met CWM kun je niet restoren met Lewa recovery. Even iets om rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:26 schreef AnimeFan het volgende:
Dit is trouwens naar mijn mening een betere recovery dan de CWM recovery die we tot nu toe gebruikten: https://dl.dropbox.com/u/49172963/g3/lewarecovery.img (Lewa recovery)
Ik zit wat van die voorbeeld foto's te vergelijken en vind de SIQY en N281 versie het meeste detail overhouden.
De rest heeft duidelijk steviger ruisonderdrukking toegepast.
Wel grappig om te zien hoe de diverse fabrikanten andere inzichten hebben over hoe een foto er goed uit ziet.![]()
Zou Xiangji-signed.zip de originele bestanden terugzetten?
Dat betekent dat er dus 5 verschillende andere telefoon zipjes zijn om te testen
Maar waarom er dan 7 foto's zijn gemaakt....![]()
Edit: Camera app crasht erdoor..
Andere camera apps werken wel nog.
[ Bericht 14% gewijzigd door AnimeFan op 08-12-2012 20:47:38 ]![]()
Mocht iemand z'n G3 nog willen verkopen, mn PM/DM staat open.i gave my bitch a comment
yhea
Zonet toch maar de knoop doorgehakt en er een besteld op mixeshop.com. Betaal wel een paar tientjes meer, maar tenminste wel zekerheid en snelle shipping! Zodra ik 'm binnen heb maar even verdiepen in dat rooten en ROM's en wat ik allemaal voorbij heb zien komen, snap er namelijk de ballen van.![]()
![]()
Ik had 'm vorige week ook besteld bij mixeshop en 5-6 dagen later was ie binnen. Totaal ¤180 zonder extra's en zonder douanekosten. Prima zo
Waarom zijn mensen eigelijk zo bezig met ROMs en rooten. Wat voor voordelen biedt dat nou echt?![]()
![]()
Ik hoopte ook op snelle shipping bij Mixeshop, ik wacht toch al 5 dagen en nog steeds processing.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:46 schreef BartMcCormick het volgende:
Zonet toch maar de knoop doorgehakt en er een besteld op mixeshop.com. Betaal wel een paar tientjes meer, maar tenminste wel zekerheid en snelle shipping! Zodra ik 'm binnen heb maar even verdiepen in dat rooten en ROM's en wat ik allemaal voorbij heb zien komen, snap er namelijk de ballen van.
Hopelijk versturen ze de phone volgende week :-)I love the smell of china electroncs in the morning!![]()
Klinkt goed! Maar dat is uiteraard weer bij iedereen verschillend.. En wat voor voordelen 't allemaal heeft weet ik ook niet precies, zie het alleen 10000 keer voorbij komen haha.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:11 schreef abhinnaya het volgende:
Ik had 'm vorige week ook besteld bij mixeshop en 5-6 dagen later was ie binnen. Totaal ¤180 zonder extra's en zonder douanekosten. Prima zo
Waarom zijn mensen eigelijk zo bezig met ROMs en rooten. Wat voor voordelen biedt dat nou echt?
Zit de Google Play Store bij deze er eigenlijk wel al standaard op? Dacht namelijk gelezen te hebben dat bij die Neo je 'm eerst moest rooten om die play store erop te krijgen oid...Dat is dan wel weer minder.. Ook voor DHL gekozen zeker? Ach, ik heb verder geen haast, maar het is natuurlijk wel fijn als je er geen maanden op hoeft te wachten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:14 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Ik hoopte ook op snelle shipping bij Mixeshop, ik wacht toch al 5 dagen en nog steeds processing.
Hopelijk versturen ze de phone volgende week :-)![]()
Play Store staat er standaard gewoon op, en je kan Android ook meteen in het Nederlands zetten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:28 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar dat is uiteraard weer bij iedereen verschillend.. En wat voor voordelen 't allemaal heeft weet ik ook niet precies, zie het alleen 10000 keer voorbij komen haha.
Zit de Google Play Store bij deze er eigenlijk wel al standaard op? Dacht namelijk gelezen te hebben dat bij die Neo je 'm eerst moest rooten om die play store erop te krijgen oid...
[..]
Dat is dan wel weer minder.. Ook voor DHL gekozen zeker? Ach, ik heb verder geen haast, maar het is natuurlijk wel fijn als je er geen maanden op hoeft te wachten.![]()
Vraag er eens achter op Skype, heb ik ook moeten doen. Dan geven ze je het tracking # en updaten ze de status, want blijkbaar gebeurt dat niet automatisch.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:14 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Ik hoopte ook op snelle shipping bij Mixeshop, ik wacht toch al 5 dagen en nog steeds processing.
Hopelijk versturen ze de phone volgende week :-)
Ik heb de fout gemaakt om singpost airmail te kiezen, dacht wat goedkoper en minder kans op btw, maar ik ga dood van dat wachtenHebben er nog een aantal voor airmail gekozen en hoe lang duurde dat ongeveer?
![]()
Mooi, duidelijk. ROMs en rooten is dan voor 't sneller maken van 't apparaat? Om 't ff makkelijk te zeggen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:32 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Play Store staat er standaard gewoon op, en je kan Android ook meteen in het Nederlands zetten.![]()
Google Play staat er gewoon op en je kunt alles downloaden wat beschikbaar is, denk ik. Het is m'n eerste ervaring met Android. Verder werd ie geleverd met zo'n 60% accuduur, een belletje naar een vaag nummer, 2-3 Chinese bagger apps die gemakkelijk te verwijderen zijn en verder was het gewoon Westers zonder verdere (taal)troep. Anderen hadden precies dezelfde ervaringenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:28 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar dat is uiteraard weer bij iedereen verschillend.. En wat voor voordelen 't allemaal heeft weet ik ook niet precies, zie het alleen 10000 keer voorbij komen haha.
Zit de Google Play Store bij deze er eigenlijk wel al standaard op? Dacht namelijk gelezen te hebben dat bij die Neo je 'm eerst moest rooten om die play store erop te krijgen oid...![]()
![]()
Oke, nice! Ben benieuwd wat ik op de mijne zal aantreffen haha, maar zo te lezen is 't geen moeite om 'm ''normaal'' te krijgen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:37 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Google Play staat er gewoon op en je kunt alles downloaden wat beschikbaar is, denk ik. Het is m'n eerste ervaring met Android. Verder werd ie geleverd met zo'n 60% accuduur, een belletje naar een vaag nummer, 2-3 Chinese bagger apps die gemakkelijk te verwijderen zijn en verder was het gewoon Westers zonder verdere (taal)troep. Anderen hadden precies dezelfde ervaringen![]()
De 4.1.2 rom kwam met een LCD density van 360, waardoor er veel minder op het scherm paste, en bijvoorbeeld Chrome niet geinstalleerd kon worden.
Aangepast naar 300 met Build Prop Editor en nu werkt ie weer goed.![]()
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 9 december 2012 00:06 schreef AnimeFan het volgende:
De 4.1.2 rom kwam met een LCD density van 360, waardoor er veel minder op het scherm paste, en bijvoorbeeld Chrome niet geinstalleerd kon worden.
Aangepast naar 300 met Build Prop Editor en nu werkt ie weer goed.? Die ROM maker heeft dan wel een steekje laten vallen (of was het wellicht een port vanaf een andere device met MKT6577 chipset?)
Zou kunnen..quote:Op zondag 9 december 2012 00:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Die ROM maker heeft dan wel een steekje laten vallen (of was het wellicht een port vanaf een andere device met MKT6577 chipset?)
In de build.prop staat wel dat het een G3 is enzo, misschien dat de ontwikkelaar slechtziend is en daardoor de resolutie zo laag instelde
Heb nu ook de Jelly Bean Google apps
(o.a. Google Now)
Ook wel grappig dat ik nu een Chinese market erop heb staan, die apps update waarvoor ik niet betaald heb..
[ Bericht 4% gewijzigd door AnimeFan op 09-12-2012 01:29:24 ]![]()
Heeft er iemand ervaring met ROMs porten? Het schijnt namenlijk dat de UMI X1's JB update zo goed als finalized is en aangezien de hardware heel similar is kan het waarschijnlijk wel geport worden.![]()
Die 4.1.2 rom die op dat Duitse forum staat raad ik niet aan.
Gisteren leek ie prima te draaien maar nu kan ik opeens geen Wifi meer gebruiken en herstart ie op willekeurige momenten.
Als die UMI X1 rom ergens online staat kunnen we daar wel even naar kijken
[ Bericht 0% gewijzigd door AnimeFan op 09-12-2012 13:48:42 ]![]()
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1978103&page=22quote:Op zondag 9 december 2012 12:54 schreef AnimeFan het volgende:
Die 4.1.2 rom die op dat Duitse forum staat raad ik niet aan.
Gisteren leek ie prima te draaien maar nu kan ik opeens geen Wifi meer gebruiken en herstart ie op willekeurige momenten.
Als die UMI X1 rom ergens online staan kunnen we daar wel even naar kijken
Niet zeker of die official is.
//edit Wel dus; http://bbs.91umi.com/foru(...)=5633&extra=page%3D1![]()
Bedankt maar de downloadlink werkt niet meerquote:Op zondag 9 december 2012 12:59 schreef Creqaw het volgende:
[..]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1978103&page=22
Niet zeker of die official is.
//edit Wel dus; http://bbs.91umi.com/foru(...)=5633&extra=page%3D1
( http://pan.baidu.com/share/link?shareid=168448&uk=3355610835 )![]()
Nu je het zegt, staat ook niet meer in de thread =Squote:Op zondag 9 december 2012 13:18 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Bedankt maar de downloadlink werkt niet meer
( http://pan.baidu.com/share/link?shareid=168448&uk=3355610835 )![]()
http://pan.baidu.com/share/link?shareid=169199&uk=3355610835quote:Op zondag 9 december 2012 13:23 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Nu je het zegt, staat ook niet meer in de thread =S
Deze werkt
Ik heb even een account daar gemaakt, en gereageerd.![]()
Zeker reuploaded dan.quote:Op zondag 9 december 2012 13:37 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
http://pan.baidu.com/share/link?shareid=169199&uk=3355610835
Deze werkt
Ik heb even een account daar gemaakt, en gereageerd.
Even met de camera gekloot. Heb de Umi camera libs en app geprobeert en het resultaat is:
Umi app + Umi libs = camera doesn't even appear on app list
G3 app + Umi libs = working camera
Uiteraard heb ik caches gewiped en permissions goed gezet maar doet niks. Ik heb verder ook geen zin om de G3 libs terug te zetten dus heb nu combo van G3 app + Umi libs wat gewoon werkt.![]()
Klinkt goedquote:Op zondag 9 december 2012 13:37 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Zeker reuploaded dan.
Even met de camera gekloot. Heb de Umi camera libs en app geprobeert en het resultaat is:
Umi app + Umi libs = camera doesn't even appear on app list
G3 app + Umi libs = working camera
Uiteraard heb ik caches gewiped en permissions goed gezet maar doet niks. Ik heb verder ook geen zin om de G3 libs terug te zetten dus heb nu combo van G3 app + Umi libs wat gewoon werkt., zijn de foto's nu beter?
![]()
Uhm, ik was dom bezig en heb eingelijk geen foto's gemaakt nog met de G3 dus ik heb niks om mee te vergelijken =/
//edit Je kunt het altijd zelf even proberen, hier zijn de umi files, het is geen flashable zip:
https://dl.dropbox.com/u/18909060/UmiCam.rar
[ Bericht 50% gewijzigd door Creqaw op 09-12-2012 14:03:59 ]![]()
Dit is denk ik ook een goed forum voor custom G3 roms:
http://www.592zn.com/forum-239-1.html
Ik had de UMI rom erop gezet maar het scherm was 180 graden gedraaid
[ Bericht 35% gewijzigd door AnimeFan op 09-12-2012 14:39:13 ]![]()
Ach, dat is tenminste iets. Had ook een bootloop kunnen zijn.
//edit G3 libs terug gezet voor vergelijkings foto's maar ik zie eigenlijk niet echt verschil.![]()
De Jiayu zelf ook maar besteld, ben erg benieuwd, zal ervaringen hier delen.There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.![]()
2012-12-01 22:52 Departure from office of exchange, Location:CNBJSA( belgium)
Het is al 9 december, wrm leveren ze hem gwn niet <.<![]()
8 dagen kan primal, kan zo een week of 2 duren zonder tussenkomt van douane (met zelfs meer). De levering na die status zit vaak tussen de 4 en 14 dagen afhankelijk van de drukte (maar het kan zo langer duren door de kerst).quote:Op zondag 9 december 2012 15:34 schreef xfxxl het volgende:
2012-12-01 22:52 Departure from office of exchange, Location:CNBJSA( belgium)
Het is al 9 december, wrm leveren ze hem gwn niet <.<
Die van mij (van misterTao) was de 26e verzonden en is dus gisteren binnen gekomen.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik wil morgen bij deze seller de G3 gaan bestellen, iemand ervaring met deze seller? Niet al te duur vind ik zelf.![]()
Hij heeft al meer feedback dan Jenny.quote:Op zondag 9 december 2012 17:36 schreef davedavy het volgende:
Ik wil morgen bij deze seller de G3 gaan bestellen, iemand ervaring met deze seller? Niet al te duur vind ik zelf.
Jenny had totaal geen feedback en m'n G3 is in prima staat aangekomen![]()
![]()
Heeft Jenny ze nog? Even kijkenquote:Op zondag 9 december 2012 17:52 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hij heeft al meer feedback dan Jenny.
Jenny had totaal geen feedback en m'n G3 is in prima staat aangekomen![]()
![]()
Hier ook airmail (goedkoper en minder kans op tax). Is 5/12 verzonden (mistertoa) maar mijn trackingnummer werkt nietis trouwens RBxxxxxxxxCN en geen RRxxxxxxxxxxCN ...waar kan je die tracken of gaat dat niet?
![]()
Alles kan getracked worden met http://www.17track.net/SingleEn.html zo niet dan is het waarschijnlijk nep of niet ingevoerd.quote:Op zondag 9 december 2012 20:48 schreef Fluppe284 het volgende:
Hier ook airmail (goedkoper en minder kans op tax). Is 5/12 verzonden (mistertoa) maar mijn trackingnummer werkt nietis trouwens RBxxxxxxxxCN en geen RRxxxxxxxxxxCN ...waar kan je die tracken of gaat dat niet?
![]()
Probeer de site van China Post waar 17track op leunt..
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0
En tracking heb je idd niks aan![]()
![]()
quote:Tracking
http://www.17track.net/IndexEn.html (17Track | Onsite multitrack)
http://www.17track.net/SingleEn.html (17Track | Single official)
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0 (China Post | CN)
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp (Hong Kong Post | HK)
http://www.packagetrackr.com/ (Packagetrackr)
http://www.faranow.com/ (Faranow)
http://www.sao.cn/en/index/home.jsp (Sao)
[1] Het duurt een paar werkdagen voordat je trackingcode werkt (of alles ligt plat en doet het sowieso niet)
[2] Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar en ga ervan uit dat je er weinig aan hebtThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Naar mijn ervaring werkt de Chinapost tracking in het weekend al vrijwel nooit en daar buiten met veel geluk.
Update kan meerdere dagen duren plus dat weekend, mijne is ook sinds de 5e onderweg en nog geen tracking.![]()
Tracken gaat idd lastig, een pakketje is 3 december verstuurd met CP, maar nog steeds niet te tracken. Ik verbaas me er niet over, komt wel goed. Het is des te leuker om straks verrast te worden door de postbode
Ik ben trouwens erg benieuwd naar het stralingsniveau. Iemand die daar iets over heeft kunnen vinden?![]()
Nee, maar ik heb 'm nu een week in m'n broekzak en m'n zaad is licht gaan geven dusse..quote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef ElmoFan het volgende:
Ik ben trouwens erg benieuwd naar het stralingsniveau. Iemand die daar iets over heeft kunnen vinden?![]()
Ik heb echt nog nooit eerder iemand gezien die iets wilt weten over het stralings niveau van een mobiele telefoon.quote:![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 21:29 schreef ElmoFan het volgende:
![]()
http://www.stralingswijzer.nl/quote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit eerder iemand gezien die iets wilt weten over het stralings niveau van een mobiele telefoon.
http://www.artsennet.nl/N(...)delijk-voor-kind.htm
http://www.nu.nl/wetensch(...)ie-onschadelijk.html![]()
Gewoon op de zuidpool gaan wonen in een huis van lood.quote:
Serieus:
Ze geven niet (veel) meer straling af dan een telefoon die je hier koopt ze worden n.l. vaak genoeg door bedrijven geïmporteerd en verkocht (zie Aldi bijvoorbeeld). Daarnaast hebben ze zoals je hierboven kan zien ook gewoon een soort telecomagentschap die bepaalde eisen stelt.
Bij niet gecertificeerde klonen kan het wat anders liggen maar ook daar zal het wel loslopen.SPOILER: Niet zekerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Er zijn europese eisen hier. China geeft daar natuurlijk geen ene fuck om. Is het je niet opgevallen dat je heel goed bereik hebt met je Jiayu?quote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit eerder iemand gezien die iets wilt weten over het stralings niveau van een mobiele telefoon.
Ik ben niet iemand met een aluminium hoedje op, maar ik was gewoon benieuwd.![]()
Kun je daar toch zien dan?
http://www.lewaos.com/
Als MIUI, TouchWiz, Sense e.d. een eigen Android User Interface (UI) / schil.
Ik had begrepen dat ze een eigen recovery ook hadden dus, gebaseerd op touch.
If you wannit, you can gettit.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 22:57 schreef shiznuts het volgende:
Kun je daar toch zien dan?
http://www.lewaos.com/
Als MIUI, TouchWiz, Sense e.d. een eigen Android User Interface (UI) / schil.
Ik had begrepen dat ze een eigen recovery ook hadden dus, gebaseerd op touch.
If you wannit, you can gettit.iddquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:26 schreef AnimeFan het volgende:
![]()
Je krijg er geen NFC, quadcore en glassless 3D-scherm van nee.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Die is weer gebaseerd op TWRP voor zover ik weet.quote:Op zondag 9 december 2012 22:57 schreef shiznuts het volgende:
Ik had begrepen dat ze een eigen recovery ook hadden dus, gebaseerd op touch.![]()
De vraag is overigens al twee/drie keer eerder gesteld in voorgaande topics, dus het is heus wel iets wat meer mensen zich afvragen. Onder wie ikquote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Maar heb er nog nergens iets over kunnen vinden.
Aluhoedjes-advies: Je telefoon één cm van je hoofd afhouden scheelt een bulk stralingsoverdracht je schedel in (zegt men)![]()
Kan ook door geluid komen, als ik muziek te hard luister heb ik dat ookquote:Op maandag 10 december 2012 11:20 schreef Vetnek het volgende:
Ik las ergens iemand die een warm oor had na een half uur bellen.#magnetronaanjeoor
![]()
![]()
Ik krijg altijd last van een in-gesprek-toon na te hard muziek luisteren.quote:Op maandag 10 december 2012 12:29 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Kan ook door geluid komen, als ik muziek te hard luister heb ik dat ook![]()
Zeker bepaalde 0900 nummers gebeld ..........quote:Op maandag 10 december 2012 11:20 schreef Vetnek het volgende:
Ik las ergens iemand die een warm oor had na een half uur bellen.#magnetronaanjeoor
[ Bericht 0% gewijzigd door glsf op 10-12-2012 20:48:42 ]![]()
al 20 dagen aant wachten op mijne levering
En het ligt al een week bij Belgische verzenddistributie
Komaan wil het nog voor Kerstmis hebben! Sneller werken <.<![]()
Het lijkt nu aardig sneller te gaan bij Jiayu:
1208 (8 december) wordt vandaag/morgen al verzonden.
1212 (12 december) gaat de volgende batch in de vrije verkoop
Aantallen zijn wellicht niet te groot maar de pre-orders zijn dus geheel weg gewerkt.
Dus van stoppen met produceren etc is nog geen sprake.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Achteraan bellen? Wellicht helpt hetquote:Op maandag 10 december 2012 21:51 schreef xfxxl het volgende:
Komaan wil het nog voor Kerstmis hebben! Sneller werken <.<(baat het niet dan schaad het het niet.)
Lastig dat quote en edit
Bellen naar Mistertao of ...?quote:Op maandag 10 december 2012 22:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Achteraan bellen? Wellicht helpt het(baat het niet dan schaad het het niet.)
Lastig dat quote en edit
Want ik check het enkel met de trackingnummer, en zou niet weten naar waar ik moet bellen in België![]()
Ik heb dit nu via bpost trackquote:Op maandag 10 december 2012 21:51 schreef xfxxl het volgende:
Komaan wil het nog voor Kerstmis hebben! Sneller werken <.<
Datum Tijdstip Laatste Status Plaats
09/12/2012 18:36 Vertrek uit het uitwisselingskantoor SGSINJ
09/12/2012 16:30 Vertrek uit het uitwisselingskantoor SGSINJ
Ik dacht deze week of volgende week binnen, maar ik hoop echt niet dat het zoals bij u gaat zijn.
Ben benieuwd in ieder geval![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: