Als ik mijn scherm aan zet kan ik gewoon meteen m'n telefoon ontgrendelen..quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als ik mijn scherm aan zet kan ik gewoon meteen m'n telefoon ontgrendelen..
Ik merk geen vertraging tot wanneer je het touchscreen kan gebruiken, behalve dan wanneer je je telefoon voor het eerst opstart.
Ik ben benieuwd hoe hij draait. Wat staat er origineel ook alweer op? 4.0?quote:Ik heb nu de Android 4.1.2 rom erop gegooid, ben benieuwd.
Jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef Sloggi het volgende:
Is rooten, nieuwe roms installeren etc. net zo gemakkelijk als bij andere Android-telefoons?
Is dat echt een goed idee? Beta software is altijd erg... beta.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik merk geen vertraging tot wanneer je het touchscreen kan gebruiken, behalve dan wanneer je je telefoon voor het eerst opstart.
Ik heb nu de Android 4.1.2 rom erop gegooid, ben benieuwd.
En? Draait het of niet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
4.1.2!? waarquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Bedankt!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:18 schreef Creqaw het volgende:
[..]
http://chinamobiles.org/s(...)overy-Tools-amp-ROMs
Scroll down, wel beta.
Dus het werkt eigenlijk wel goed? Vraag me af wat er beta aan is dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:33 schreef AnimeFan het volgende:
De 4.1.2 rom kwam met een 'Google zoeken' balk die steeds crashte als ik iets zocht. Die moest ik updaten en nu loopt alles goed. Nu even wat games proberen
Deze rom kan trouwens ook gewoon Nederlands.
Heb je em al op dropbox staan?!? Ben de G5s_mod die op chinamobiles staat aan t binnenhalen maar dat gaat errug langzaamquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:33 schreef AnimeFan het volgende:
De 4.1.2 rom kwam met een 'Google zoeken' balk die steeds crashte als ik iets zocht. Die moest ik updaten en nu loopt alles goed. Nu even wat games proberen
Deze rom kan trouwens ook gewoon Nederlands.
Heeft die rom ook 4.1.2?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:43 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Heb je em al op dropbox staan?!? Ben de G5s_mod die op chinamobiles staat aan t binnenhalen maar dat gaat errug langzaam
Nee die is gebaseerd op de 4.0.4 official version van Jiayu van 15-11-2012, met wat extra's & aanpassingen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:47 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Heeft die rom ook 4.1.2?
Ik heb de gewone 4.1.2 rom hoor..
Ja gewoon met CWM recovery idd. Eerst Dalvik cache gewiped.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:54 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Nee die is gebaseerd op de 4.0.4 official version van Jiayu van 15-11-2012, met wat extra's & aanpassingen.
Maar als die 4.1.2 rom goed draait ga ik die wel flashen. Geflasht met CWM?
Geen full wipe gedaan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:57 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja gewoon met CWM recovery idd. Eerst Dalvik cache gewiped.
Hij staat nu op Dropbox: https://dl.dropbox.com/u/49172963/g3/CWM_JY-G3_4.1.2.firmware.zip
Dan heeft hij het zeker verkeerd geflashed als zelfs de boot logo niet is veranderd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:21 schreef AnimeFan het volgende:
Dat is vreemd want ik zie juist geen JiaYu logo meer bij het opstarten met deze rom..
Superchill toch? Vind mijne ook verbazingwekkend snel opstarten! Mijn Transformer pad doet er ondanks quadcore toch echt wel ff langer over.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:06 schreef AnimeFan het volgende:
Hij start echt binnen 10 seconden op vanaf dat ie uit staat.
Is dat normaal met deze Android versie?
Ik heb ook een Jiayu G3 mee laten nemen door een collega. Ik heb wel een lokale Chinees het toestel online laten bestellen. Ze zijn niet in de winkels te koop. De Chinees had het toestel bij TaoBao besteld en binnen 2 dagen op kantoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef jostiebent het volgende:
Vraagje:
Binnenkort gaat een kennis van mij naar Shanghai, ik hoop dat zij de Jiayu G3 voor mij mee kan nemen. .. Heeft iemand daar ervaring mee? Is het uberhaubt mogelijk? Ik geloof dat ik ergens in de 17 Jiayu topics iemand voorbij heb zien komen die dat ook gedaan heeft.
En bij mij zit Mister Tao maar mis te graaien.quote:Op woensdag 5 december 2012 06:47 schreef pinibo het volgende:
[..]
Ik heb ook een Jiayu G3 mee laten nemen door een collega. Ik heb wel een lokale Chinees het toestel online laten bestellen. Ze zijn niet in de winkels te koop. De Chinees had het toestel bij TaoBao besteld en binnen 2 dagen op kantoor.
Oke, wel even bestellen sowieso dus. Dank je. Is het proberen waard!quote:Op woensdag 5 december 2012 06:47 schreef pinibo het volgende:
[..]
Ik heb ook een Jiayu G3 mee laten nemen door een collega. Ik heb wel een lokale Chinees het toestel online laten bestellen. Ze zijn niet in de winkels te koop. De Chinees had het toestel bij TaoBao besteld en binnen 2 dagen op kantoor.
Lightake en pandawill hebben zelfs nog nooit voorraad gehad. Maar kijk even in het document met de lijst met taobao en aliexpress sellers uit de eerste post, daar staan een aantal tips waar je kan kopen. Zelf heb ik 'm via MisterTao besteld (die heeft 'm dan weer vanaf TaoBao).quote:Op woensdag 5 december 2012 10:23 schreef Majkool het volgende:
Waar is ie nog op voorraad? Lightake en Pandawill uitverkocht zie ik, ik kom niet verder dan Banggood.com die ze op voorraad hebben, maar daar zijn ze wel 218$.
Kun jij Playstore gebruiken met 4.1.2? Ik kan niets downloaden, alles moet buiten playstore om.quote:
Is dat de 4.1.2 bèta die je draait of die andere gebaseerd op 4.0?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef ikbenik het volgende:
Sinds de laatste update moet ik zeggen dat het batterijverbruik inderdaad verbeterd lijkt te zijn. Ik heb gisterenavond de accu volledig opgeladen en nu is het ruim 13 uur later en nog 92% over. De rest van de stats:
Mobiel standby: 26%
WiFi: 26%
Telefoon inactief: 26%
Android systeem: 23%
Vooral dat laatste is opvallend, want Android leek eerst ruim 60% van de batterij op te snoepen. Ik laat het voorlopig zo draaien, eens zien hoe ver die gaat komen op deze lading!
Ik draai de 4 december update van JiaYu zelf, dat is nog steeds versie 4.0.4.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat de 4.1.2 bèta die je draait of die andere gebaseerd op 4.0?
Waarom ze me een mailtje sturen, weet ik niet (ik heb m'n toestel al van ze binnen gekregen en heb verder niet meer om voorraden gevraagd), maar het is misschien wel een tip voor wie het toestel nog wilt kopen!quote:Dear friend sorry to bother you. this link below is the only seller whom has brand new G3 in stock.
Bij mij gaat het verbruik van 't Android systeem van 68% (voor de update) naar 83% na de update. Iemand een idee hoe dat kan?quote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef ikbenik het volgende:
Sinds de laatste update moet ik zeggen dat het batterijverbruik inderdaad verbeterd lijkt te zijn. Ik heb gisterenavond de accu volledig opgeladen en nu is het ruim 13 uur later en nog 92% over. De rest van de stats:
Mobiel standby: 26%
WiFi: 26%
Telefoon inactief: 26%
Android systeem: 23%
Vooral dat laatste is opvallend, want Android leek eerst ruim 60% van de batterij op te snoepen. Ik laat het voorlopig zo draaien, eens zien hoe ver die gaat komen op deze lading!
Ik kreeg em ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 11:44 schreef ikbenik het volgende:
Voor degene die nog interesse hebben, ik kreeg zojuist een berichtje van MisterTao. Er is weer een seller die de G3 op voorraad schijnt te hebben.
[..]
Waarom ze me een mailtje sturen, weet ik niet (ik heb m'n toestel al van ze binnen gekregen en heb verder niet meer om voorraden gevraagd), maar het is misschien wel een tip voor wie het toestel nog wilt kopen!
Je had de update script moeten aanpassen zodat het CWM niet zou deleten.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:38 schreef groninge01 het volgende:
Ik heb nu ook de laatste update (G3-20121129-082828) van Jiayu erop gezet. Nu krijg ik CWM er echter niet meer op
Dat had je gezegd inderdaad. Niet meer aangedacht. Maar waarom kan je CWM er dan niet nog een keer overheen zetten? Die werkt alleen als je de stock rom (die van 20121010) erop hebt staan?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:46 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Je had de update script moeten aanpassen zodat het CWM niet zou deleten.
Rooten en via de mobile uncle tools er weer op flashen zou moeten werken.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:59 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Dat had je gezegd inderdaad. Niet meer aangedacht. Maar waarom kan je CWM er dan niet nog een keer overheen zetten? Die werkt alleen als je de stock rom (die van 20121010) erop hebt staan?
Dan blijft ie hangen in t boot logo schermquote:Op woensdag 5 december 2012 15:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Rooten en via de mobile uncle tools er weer op flashen zou moeten werken.
Echt geen idee waarom het niet werkt. Flashen zou als het goed is niets moeten doen met de preloader en dan zou de flash tool moeten werken.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:59 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Dat had je gezegd inderdaad. Niet meer aangedacht. Maar waarom kan je CWM er dan niet nog een keer overheen zetten? Die werkt alleen als je de stock rom (die van 20121010) erop hebt staan?
Kom steeds in de stock recovery terecht die ook niks doet (android mannetje op ze rug met een rood driehoekje + uitroepteken.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:10 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Echt geen idee waarom het niet werkt. Flashen zou als het goed is niets moeten doen met de preloader en dan zou de flash tool moeten werken.
Full wipe deed bij mij niks. Telefoon bleef toen ook in een boot loop hangenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:17 schreef Vetnek het volgende:
Later nog maar eens proberen met een full wipe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |