Als ik mijn scherm aan zet kan ik gewoon meteen m'n telefoon ontgrendelen..quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als ik mijn scherm aan zet kan ik gewoon meteen m'n telefoon ontgrendelen..
Ik merk geen vertraging tot wanneer je het touchscreen kan gebruiken, behalve dan wanneer je je telefoon voor het eerst opstart.
Ik ben benieuwd hoe hij draait. Wat staat er origineel ook alweer op? 4.0?quote:Ik heb nu de Android 4.1.2 rom erop gegooid, ben benieuwd.
Jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:22 schreef Sloggi het volgende:
Is rooten, nieuwe roms installeren etc. net zo gemakkelijk als bij andere Android-telefoons?
Is dat echt een goed idee? Beta software is altijd erg... beta.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik merk geen vertraging tot wanneer je het touchscreen kan gebruiken, behalve dan wanneer je je telefoon voor het eerst opstart.
Ik heb nu de Android 4.1.2 rom erop gegooid, ben benieuwd.
En? Draait het of niet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
4.1.2!? waarquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Bedankt!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:18 schreef Creqaw het volgende:
[..]
http://chinamobiles.org/s(...)overy-Tools-amp-ROMs
Scroll down, wel beta.
Dus het werkt eigenlijk wel goed? Vraag me af wat er beta aan is dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:33 schreef AnimeFan het volgende:
De 4.1.2 rom kwam met een 'Google zoeken' balk die steeds crashte als ik iets zocht. Die moest ik updaten en nu loopt alles goed. Nu even wat games proberen
Deze rom kan trouwens ook gewoon Nederlands.
Heb je em al op dropbox staan?!? Ben de G5s_mod die op chinamobiles staat aan t binnenhalen maar dat gaat errug langzaamquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:33 schreef AnimeFan het volgende:
De 4.1.2 rom kwam met een 'Google zoeken' balk die steeds crashte als ik iets zocht. Die moest ik updaten en nu loopt alles goed. Nu even wat games proberen
Deze rom kan trouwens ook gewoon Nederlands.
Heeft die rom ook 4.1.2?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:43 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Heb je em al op dropbox staan?!? Ben de G5s_mod die op chinamobiles staat aan t binnenhalen maar dat gaat errug langzaam
Nee die is gebaseerd op de 4.0.4 official version van Jiayu van 15-11-2012, met wat extra's & aanpassingen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:47 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Heeft die rom ook 4.1.2?
Ik heb de gewone 4.1.2 rom hoor..
Ja gewoon met CWM recovery idd. Eerst Dalvik cache gewiped.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:54 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Nee die is gebaseerd op de 4.0.4 official version van Jiayu van 15-11-2012, met wat extra's & aanpassingen.
Maar als die 4.1.2 rom goed draait ga ik die wel flashen. Geflasht met CWM?
Geen full wipe gedaan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:57 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ja gewoon met CWM recovery idd. Eerst Dalvik cache gewiped.
Hij staat nu op Dropbox: https://dl.dropbox.com/u/49172963/g3/CWM_JY-G3_4.1.2.firmware.zip
Dan heeft hij het zeker verkeerd geflashed als zelfs de boot logo niet is veranderd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:21 schreef AnimeFan het volgende:
Dat is vreemd want ik zie juist geen JiaYu logo meer bij het opstarten met deze rom..
Superchill toch? Vind mijne ook verbazingwekkend snel opstarten! Mijn Transformer pad doet er ondanks quadcore toch echt wel ff langer over.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:06 schreef AnimeFan het volgende:
Hij start echt binnen 10 seconden op vanaf dat ie uit staat.
Is dat normaal met deze Android versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |