Geen misverstand meer!quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:42 schreef RobertNL het volgende:
Laat het nu voor eens en altijd duidelijk zijn dat ik zwart heben ook een Iron grey
[ link | afbeelding ]
Ik dacht dat deze gebaseerd is op TWRP. Dat betekent zover ik weet zijn de backups niet compatibel zijn. Dus een backup gemaakt met CWM kun je niet restoren met Lewa recovery. Even iets om rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:26 schreef AnimeFan het volgende:
Dit is trouwens naar mijn mening een betere recovery dan de CWM recovery die we tot nu toe gebruikten: https://dl.dropbox.com/u/49172963/g3/lewarecovery.img (Lewa recovery)
Is met het touchscreen te besturen in plaats van met de volumeknoppen
Oh, en gewoon Engelstalig.
Ik hoopte ook op snelle shipping bij Mixeshop, ik wacht toch al 5 dagen en nog steeds processing.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:46 schreef BartMcCormick het volgende:
Zonet toch maar de knoop doorgehakt en er een besteld op mixeshop.com. Betaal wel een paar tientjes meer, maar tenminste wel zekerheid en snelle shipping! Zodra ik 'm binnen heb maar even verdiepen in dat rooten en ROM's en wat ik allemaal voorbij heb zien komen, snap er namelijk de ballen van.
Klinkt goed! Maar dat is uiteraard weer bij iedereen verschillend.. En wat voor voordelen 't allemaal heeft weet ik ook niet precies, zie het alleen 10000 keer voorbij komen haha.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:11 schreef abhinnaya het volgende:
Ik had 'm vorige week ook besteld bij mixeshop en 5-6 dagen later was ie binnen. Totaal ¤180 zonder extra's en zonder douanekosten. Prima zo
Waarom zijn mensen eigelijk zo bezig met ROMs en rooten. Wat voor voordelen biedt dat nou echt?
Dat is dan wel weer minder.. Ook voor DHL gekozen zeker? Ach, ik heb verder geen haast, maar het is natuurlijk wel fijn als je er geen maanden op hoeft te wachten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:14 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Ik hoopte ook op snelle shipping bij Mixeshop, ik wacht toch al 5 dagen en nog steeds processing.
Hopelijk versturen ze de phone volgende week :-)
Play Store staat er standaard gewoon op, en je kan Android ook meteen in het Nederlands zetten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:28 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar dat is uiteraard weer bij iedereen verschillend.. En wat voor voordelen 't allemaal heeft weet ik ook niet precies, zie het alleen 10000 keer voorbij komen haha.
Zit de Google Play Store bij deze er eigenlijk wel al standaard op? Dacht namelijk gelezen te hebben dat bij die Neo je 'm eerst moest rooten om die play store erop te krijgen oid...
[..]
Dat is dan wel weer minder.. Ook voor DHL gekozen zeker? Ach, ik heb verder geen haast, maar het is natuurlijk wel fijn als je er geen maanden op hoeft te wachten.
Vraag er eens achter op Skype, heb ik ook moeten doen. Dan geven ze je het tracking # en updaten ze de status, want blijkbaar gebeurt dat niet automatisch.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:14 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Ik hoopte ook op snelle shipping bij Mixeshop, ik wacht toch al 5 dagen en nog steeds processing.
Hopelijk versturen ze de phone volgende week :-)
Mooi, duidelijk. ROMs en rooten is dan voor 't sneller maken van 't apparaat? Om 't ff makkelijk te zeggen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:32 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Play Store staat er standaard gewoon op, en je kan Android ook meteen in het Nederlands zetten.
Google Play staat er gewoon op en je kunt alles downloaden wat beschikbaar is, denk ik. Het is m'n eerste ervaring met Android. Verder werd ie geleverd met zo'n 60% accuduur, een belletje naar een vaag nummer, 2-3 Chinese bagger apps die gemakkelijk te verwijderen zijn en verder was het gewoon Westers zonder verdere (taal)troep. Anderen hadden precies dezelfde ervaringenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:28 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar dat is uiteraard weer bij iedereen verschillend.. En wat voor voordelen 't allemaal heeft weet ik ook niet precies, zie het alleen 10000 keer voorbij komen haha.
Zit de Google Play Store bij deze er eigenlijk wel al standaard op? Dacht namelijk gelezen te hebben dat bij die Neo je 'm eerst moest rooten om die play store erop te krijgen oid...
Oke, nice! Ben benieuwd wat ik op de mijne zal aantreffen haha, maar zo te lezen is 't geen moeite om 'm ''normaal'' te krijgen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:37 schreef abhinnaya het volgende:
[..]
Google Play staat er gewoon op en je kunt alles downloaden wat beschikbaar is, denk ik. Het is m'n eerste ervaring met Android. Verder werd ie geleverd met zo'n 60% accuduur, een belletje naar een vaag nummer, 2-3 Chinese bagger apps die gemakkelijk te verwijderen zijn en verder was het gewoon Westers zonder verdere (taal)troep. Anderen hadden precies dezelfde ervaringen
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 9 december 2012 00:06 schreef AnimeFan het volgende:
De 4.1.2 rom kwam met een LCD density van 360, waardoor er veel minder op het scherm paste, en bijvoorbeeld Chrome niet geinstalleerd kon worden.
Aangepast naar 300 met Build Prop Editor en nu werkt ie weer goed.
Zou kunnen..quote:Op zondag 9 december 2012 00:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Die ROM maker heeft dan wel een steekje laten vallen (of was het wellicht een port vanaf een andere device met MKT6577 chipset?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |