Dan geavanceerd / opstarthulp en dan 'opnieuw opstarten'. (ongeveer, weet het niet precies meerquote:shutdown.exe /r /o /f /t 00
De G3 is leuk omdat je voor de prijs een prima telefoon hebt, maar dat geldt ook voor de Nexus 4, al is die iets duurder.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:11 schreef Sloggi het volgende:
Ik twijfel tussen de G3, de LG Nexus 4 of nog een tijd doen met mijn Desire.
En heb je nog steeds CWM erop staan? Dat van die bootloop had ik ook gister dus. Jij had denk ik gewoon mazzel de eerste keerquote:Op woensdag 5 december 2012 17:24 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
De G3 is leuk omdat je voor de prijs een prima telefoon hebt, maar dat geldt ook voor de Nexus 4, al is die iets duurder.
Ligt aan je budget dus.
Je kan ook kijken of je de nieuwste Android versies op de Desire kan zetten, dan kan je daar idd nog even mee doen.
Edit: Ik snap niet waarom de 4.1.2 rom gister wel wou, en nu als ik 'm erop zet in een bootloop terecht komt.
Dan maar de laatste officiele rom..
Nee ik kwam niet meer in de recovery, waarschijnlijk omdat ik op aanraden van iemand op tweakers 'herstel naar fabrieksinstellingen' had gedaanquote:Op woensdag 5 december 2012 19:55 schreef groninge01 het volgende:
[..]
En heb je nog steeds CWM erop staan? Dat van die bootloop had ik ook gister dus. Jij had denk ik gewoon mazzel de eerste keer
Welkomquote:Op woensdag 5 december 2012 20:01 schreef SpaanseJan het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum, een korte introductie. Sinds september 2 x Jia Yu G3 bij Lightake in besteling gehad, onlangs zijn beide toestellen gecancelled, netjes mijn geld retour ontvangen. 5 x bij Mister Tao geprobeerd, 5 x Refund. Vorige week bij Uredeal besteld, gisteren bericht gehad dat alleen grijs op voorraad is, vandaag bericht ontvangen dat er daadwerkelijk een G3 naar mijn adres is verzonden. Ik wacht het af.
Ik heb de diverse topics gevolgd, het meeste is abracadabra voor mij. Eerst maar eens mijn G3 ontvangen en dan zien wat deze allemaal in z'n mars heeft.
Ach, niemand kan het in het begin. Gewoon een beetje rondlezen en dan zie je vanzelf dat het eigenlijk niet moeilijk is.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:01 schreef SpaanseJan het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum, een korte introductie. Sinds september 2 x Jia Yu G3 bij Lightake in besteling gehad, onlangs zijn beide toestellen gecancelled, netjes mijn geld retour ontvangen. 5 x bij Mister Tao geprobeerd, 5 x Refund. Vorige week bij Uredeal besteld, gisteren bericht gehad dat alleen grijs op voorraad is, vandaag bericht ontvangen dat er daadwerkelijk een G3 naar mijn adres is verzonden. Ik wacht het af.
Ik heb de diverse topics gevolgd, het meeste is abracadabra voor mij. Eerst maar eens mijn G3 ontvangen en dan zien wat deze allemaal in z'n mars heeft.
Bedankt!!!! Eerst die lewa recovery erop gezet, ff een backup daarmee gemaakt, en daarna kon ik CMW er wel weer op flashen!!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:57 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nee ik kwam niet meer in de recovery, waarschijnlijk omdat ik op aanraden van iemand op tweakers 'herstel naar fabrieksinstellingen' had gedaan
Opgelost met SP Flash..
DIG / [Jiayu] G3 #17 - Nog steeds voorradig!
Ik heb nu dus de laatste officiele rom.
De 4.1.2 rom voor SP Flash tool werkt hier ook niet met SP Flash tool.
Dus gewoon maar wachten op een andere nieuwe rom
Hartelijk dank voor het warme welkom. Mooi om te lezen dat al vanaf sepember de Jia Yu zo'n hot item is. Ik hop dat de mijne dit jaar nog binnenkomt, we gaan het zien.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:05 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Welkom
Je hoeft niet per se aan de gang met custom roms trouwens.
Officiele updates zijn te installeren met de Update app die standaard op de G3 staat.
Dan is het alleen de update.zip en een mapje op de microSD kaart zetten, en daarna de Update app starten
Mooi om te lezen dat er diverse gebruikers zijn die zich een slag in de rondte werken om nog meer uit de telefoon te halen.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:14 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Ach, niemand kan het in het begin. Gewoon een beetje rondlezen en dan zie je vanzelf dat het eigenlijk niet moeilijk is.
GenieWidget.apk zit er toch gewoon in, ik heb die namenlijk gister nog gedelete uit de stock Jiayu rom.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef AnimeFan het volgende:
Wat ik nog miste in Android 4.0 en hoger was de Nieuws en Weer app van Google.
Deze zat standaard in 2.X versies van Android. Een overzicht van alle Nederlandse kranten verdeeld over onderwerp-tabbladen
Hier de APK die gewoon werkt op Android 4.X: https://dl.dropbox.com/u/49172963/g3/GenieWidget.apk
Ah ok, ik had 'm niet in deze romquote:Op woensdag 5 december 2012 21:58 schreef Creqaw het volgende:
[..]
GenieWidget.apk zit er toch gewoon in, ik heb die namenlijk gister nog gedelete uit de stock Jiayu rom.
Toch even mezelf quoten. Ik zit nog steeds van dezelfde acculading gebruik te maken. Wel is het intussen aardig gezakt, maar eigenlijk vind ik het dan nog best wel meevallen. WiFi staat de hele tijd aan en ik heb gisterenavond zo'n 300MB gedownload (via WiFi dus) waarbij het scherm de hele tijd aan bleef staan (was een trage server, dus toch zeker een half uur aan). De statistieken zijn dan na 34 uur als volgt:quote:Op woensdag 5 december 2012 11:16 schreef ikbenik het volgende:
Sinds de laatste update moet ik zeggen dat het batterijverbruik inderdaad verbeterd lijkt te zijn. Ik heb gisterenavond de accu volledig opgeladen en nu is het ruim 13 uur later en nog 92% over. De rest van de stats:
Mobiel standby: 26%
WiFi: 26%
Telefoon inactief: 26%
Android systeem: 23%
Vooral dat laatste is opvallend, want Android leek eerst ruim 60% van de batterij op te snoepen. Ik laat het voorlopig zo draaien, eens zien hoe ver die gaat komen op deze lading!
Kijk eens bij opties voor ontwikkelaars (laden = scherm aan).quote:Op donderdag 6 december 2012 04:40 schreef dud0r het volgende:
Iets aparts wat mij op viel, maar als de phone ligt op te laden en je laat het scherm uit zichzelf uit gaan dan springt die na 3 seconden weer aan.
Is hier wat aan te doen?
Ik gebruik sleep as android namelijk als wekker en die dimt het scherm waarna die na 3 seconden weer aan springt en dan begint het hele circus opnieuw.
Contact ze even via de mail. Was bij één van mijn orders ook het geval.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:10 schreef xfxxl het volgende:
Ik heb gisteren een hoesje besteld bij Jiayumobileshop
Maar als ik bij mijn account ga kijken en bij " Order" ga kijken staat er : You have placed no orders?
Terwijl ik met paypal heb betaald en berichtje kreeg van paypal.
Of is dit normaal?
Ik kan iets meer dan een dag met een batterij, dit lijkt weinig maar ik kon ook maar tot een uur of 3 / half 4 met mijn Xperia S (muziek streamen = killing).quote:Op donderdag 6 december 2012 07:27 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Toch even mezelf quoten. Ik zit nog steeds van dezelfde acculading gebruik te maken. Wel is het intussen aardig gezakt, maar eigenlijk vind ik het dan nog best wel meevallen. WiFi staat de hele tijd aan en ik heb gisterenavond zo'n 300MB gedownload (via WiFi dus) waarbij het scherm de hele tijd aan bleef staan (was een trage server, dus toch zeker een half uur aan). De statistieken zijn dan na 34 uur als volgt:
Totaal over: 59%
Verbruik:
Android systeem: 56%
Mobiel standby: 15%
WiFi: 15%
Telefoon inactief: 14%
Beeldscherm 2%
Het viel me op dat zodra ik maar iets begin te doen, dat het percentage van Android omhoog schiet. Op zich niet vreemd dus. En eigenlijk vind ik het ook wel enorm meevallen, ruim een dag verder en nog niet eens op de helft. Als ik dan lees dat de accu's van sommige telefoons al binnen een dag volledig leeg zijn, dan is de prestatie van de G3 wel goed te noemen.
O ja, het gaat dus om de officiele ROM van JiaYu, versie 20121129 (Android 4.0.4).
Mooiquote:Op donderdag 6 december 2012 07:51 schreef FastFox91 het volgende:
Lol, gisteren stuurde ik een bericht (naar MisterTao) of er nog updates waren, aangezien ik al 8 dagen niks gehoord had. Krijg ik een reactie terug met "Sorry, out of stock" + nog een link naar een seller die 'm wel in stock heeft. Dus ik reageren met de vraag of ze mijn order kunnen annuleren, zodat ik 'm daar kan bestellen. Kijk ik vanochtend, hebben ze de order van van vorige week eindelijk in stock.Nu dus een bericht gestuurd dat ik de annulering, wil annuleren. Hopelijk gaat het niet mis en heb ik 'm voor 2013 in huis.
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:07 schreef RobertNL het volgende:
Mooi! heb je al foto's of staat er gewoon alleen stock
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende fase volgt toch vrij snel (binnen een dag) hierop?
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:10 schreef FastFox91 het volgende:
[..]Soms binnen een paar uur alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende fase volgt toch vrij snel (binnen een dag) hierop?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Relatief zal het wachten wel meevallen, aangezien ik al wacht sinds 13 september. Ik heb niet voor DHL gekozen en met 10 dagen zou ik blij zijn. (10 dagen vanaf second paid, of 10 dagen vanaf shipping?)quote:Op donderdag 6 december 2012 10:32 schreef groninge01 het volgende:
[..]
De aanhouder wint!! En nu begint het "lange" wachtenDie van mij was er met 10 dagen dus ik duim voor je (of heb je voor DHL gekozen?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |