McNulty, precies dat^quote:Op woensdag 5 december 2012 15:05 schreef JD_1971 het volgende:
@McNulty
50.30 - 12,5 inklaringskosten = 37.8 euro aan (21%) btw over de waarde van telefoon. Dus (37.8/21)*100 = 180,- euro. Mijn Umi X1 is tegen 190 euro door UreDeal aan mij verkocht waarmee ik dus 52,40 mag neertellen indien douane hem eruit pikt. Dus bidden op de blote knieen.
er zijn een heleboel mensen die bij mixeshop hebben besteld en geen tax hoeven te betalenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef Mehari het volgende:
DHL stond altijd voor gegarandeerd betalen, komen dan de extra verzendkosten ook bij.
Je betaald over het totaal.
De mijne was op de 17e vertrokken uit HK en uiteindelijk afgelopen vrijdag binnen (reken maar op een 2 weken). Gratis verzending en ik heb gelukkig geen belasting hoeven betalen..quote:Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef Majinster het volgende:
[..]
er zijn een heleboel mensen die bij mixeshop hebben besteld en geen tax hoeven te betalen
20 nov me neo besteld
status: The item will leave Hong Kong for its destination on 6-Dec-2012
De foto mag wel iets groter, ik zie het bijna niet nuquote:Op donderdag 6 december 2012 13:51 schreef SittingDuck het volgende:
Tada, speeltjes!
[ afbeelding ]
Die Umi is echt VET en ook die verpakking!
Dan kies je voor de optie om de stock recovery weer terug te flashen als je uit clockworkmod weer gaatquote:Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef henkieve het volgende:
Neo bevalt prima, ik heb nog een vraagje over cwm die we via de mobile unlce tool hebben geinstalleerd. Deze is na de installatie van gapps weer verdwenen.
Als ik de cwm (recovery.img) nu opnieuw installeer via mobile uncle tools dan kan ik hem daarna prima in cwm booten..
Maar na opnieuw opstarten en volume up of down kom ik altijd in de recovery boot van de neo zelf, waar ik eigenlijk de cwm verwacht..
had verwacht altijd te kunnen booten in cwm, of kan het toch ?
Zo beter?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:56 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
De foto mag wel iets groter, ik zie het bijna niet nu
Hoe is de Amoi?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:51 schreef SittingDuck het volgende:
Tada, speeltjes!
[ afbeelding ]
Die Umi is echt VET en ook die verpakking!
Allebei hele mooie toestellen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de Umi X1 qua stijl enzo.quote:
$155 met coupon retailmenotquote:Op donderdag 6 december 2012 20:02 schreef tharonny het volgende:
Neo weer goedkoper geworden162 dollartjes
Heb je deze thread wel gelezen. Bijna de gehele thread gaat over dit toestel.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Best interessant, iemand die hem heeft?
Ik lees het nu, maar hebben de china experts er geen uitgebreide review van gemaakt?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:23 schreef glsf het volgende:
[..]
Heb je deze thread wel gelezen. Bijna de gehele thread gaat over dit toestel.
Staat in de eerste post. Maar om het je makkelijk te maken, zie hierquote:Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik lees het nu, maar hebben de china experts er geen uitgebreide review van gemaakt?
Zie trouwens ook dat er een paar de telefoon hebben open gehad, waarom?
Ziet er netjes uit, ik ga er eens over nadenkenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:27 schreef glsf het volgende:
[..]
Staat in de eerste post. Maar om het je makkelijk te maken, zie hier
En hoe is het scherm in vergelijking met de G3 ?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:44 schreef Creqaw het volgende:
Umi X1 ontvangen, mooi ding maar vanwege het hebben van de Jiayu heb ik die aan m'n zusje gegeven. Was ook de enige in ons gezin zonder een iPhone of dual core phone.
Album: http://imgur.com/a/02vA7
//edit Moet zeggen, de camera op de Umi is een stuk beter dan die van de Jiayu. De front camera van de Umi is wel weer crap.
//edit Paket waarde stond op $10 maar het doosje was opengeknipt en vast getaped. Ik verwacht binnenkort een brief van PostNL om cash op te hoesten.
//edit Ze houden trouwens erg van screen protectors. Er zaten 2 op het scherm en nog 1 los in de doos.
Stelt allemaal niet zoveel voor. Als je er nog niet bekend mee ben, gewoon alles even goed doorlezen.quote:Op donderdag 6 decemberh 2012 21:17 schreef Miniem het volgende:
Jeez, wat lijken al die walkthroughs met rooten en firmware etc ingewikkeld zeg![]()
Is het idd zo moeilijk?
En als het niet lukt doe jij het voor me?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:23 schreef tharonny het volgende:
[..]
Stelt allemaal niet zoveel voor. Als je er nog niet bekend mee ben, gewoon alles even goed doorlezen.
Donkerder (ook op dezelfde brightness) maar verder wel gelijk. Scherp en alles niet veel over te klagen. Het kan trouwens ook nog zo zijn dat de G3 gewoon een heel licht scherm heeft.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:21 schreef glsf het volgende:
[..]
En hoe is het scherm in vergelijking met de G3 ?
Zie OPquote:Op donderdag 6 december 2012 21:41 schreef Uchiha1911 het volgende:
Leuk prijsje voor de Neo! Is het lastig om deze te rooten en hier de Play store op te krijgen?
Het onderwerp van de video is totaal irrelevant, maar het toont wel de crappy kwaliteit van mijn camera (driver) :p . Gefilmd op medium quality omdat ik dacht dat de high quality er misschien voor zorgde dat ik zo weinig fps had, niet dus.. Ik zie in mijn youtube dat het 3GP formaat is, moet het niet avi of mpeg 4 ofzo zijn?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:54 schreef Downstar het volgende:
camera gaat hier wel gewoon snel.. althans ik zie dr geen problemen mee?
Tja.. die lage fps komt hier duidelijk doordat er amper licht in de ruimte aanwezig is, en hij automatisch op nachtmodus komt, met een langere sluitertijd tot gevolg..quote:Op donderdag 6 december 2012 23:20 schreef mizmat het volgende:
[..]
Het onderwerp van de video is totaal irrelevant, maar het toont wel de crappy kwaliteit van mijn camera (driver) :p . Gefilmd op medium quality omdat ik dacht dat de high quality er misschien voor zorgde dat ik zo weinig fps had, niet dus.. Ik zie in mijn youtube dat het 3GP formaat is, moet het niet avi of mpeg 4 ofzo zijn?
Filmpje trouwens gewoon via google chrome geupload op youtube in desktop mode, ging lekker snel
2x normaalquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:32 schreef Miniem het volgende:
Gaat er trouwens een normale sim in de neo? Of moet er een nano in?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:03 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Zit even mijn DHL tracking code te bekijken en zie dit staan:
8 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Heb ik nog geluk of ik kan ik vrijwel zeker een rekening verwachten?
Bij DHL gaat alles langs de douane. Zegt dus niksquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:39 schreef funky_fart het volgende:
Voor zover ik de materie beheers, zou ik gokken op het laatste, al kan het raar lopen. Enkel een pakket dat níet ingeklaard wordt, passeert de douane ongezien. Voor jou geldt dus sowieso al het tegenovergestelde...
Hangt ervanaf, het kan eeuwen duren voordat het aankomt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef Miniem het volgende:
Als ik de Neo bestel kan ik het beste via de free airmail doen denk ik?
Ik bedoel meer qua douanekosten, tijd maakt me niet zoveel uitquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef Creqaw het volgende:
[..]
Hangt ervanaf, het kan eeuwen duren voordat het aankomt.
Ja, correctquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:41 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik bedoel meer qua douanekosten, tijd maakt me niet zoveel uit
Ik heb geen CC, helaas niet mogelijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, correct. Als je hem helemaal goedkoop wil moet je het via misterTao doen
Het fijne daarmee is dat je naderhand nog een rekening kan krijgen (bij DHL weet je direct waar je aan toe bent).quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:46 schreef bartvdg het volgende:
Ik heb voor de verandering bij Mixeshop besteld en met FEDEX laten versturen.
Eens benieuwd hoe het daar zit met douanekosten in vergelijking met DHL.
Was al gepost geloof ik en geen official rom zo te zien..:Pquote:Op donderdag 6 december 2012 23:04 schreef shiznuts het volgende:
T15 uit? wha-wha-what? http://bbs.neomobile.com.cn/thread-35197-1-1.html
Alhankelijk op welke je kliktquote:
Freelander zou inderdaad de OEM en dus goedkopere versie van de Newman moeten zijn alleen lijkt mij die consequent duurder dan het origineel. Soms kan ik die chinezen toch echt niet volgen. Twijfel nog of ik een 2de Neo ga kopen (de eerste hangt hopelijk momenteel ergens in de lucht) of dat het dus de Newman gaat worden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:53 schreef glsf het volgende:
[..]
Alhankelijk op welke je klikt![]()
Overigens is de freelander i10 toch een goedkopere variant van de Newman N1 ?
Dan kun je denk ik beter de Newman N1 kopen want die is bij hun goedkoper dan de i10
Neo(White) is in shortage recently because it's sold so fast, you can choose the black one, we will have in stock on 11/30/2012, all orders will be shipped after 11/30/2012.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:57 schreef Miniem het volgende:
Is de witte Neo nou op voorraad of niet?
Stukje naar beneden staat er een rode regel![]()
http://lightake.com/detai(...)GB_4GB___White-59344
CS? lightake bedoel je?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:02 schreef Downstar het volgende:
[..]
Neo(White) is in shortage recently because it's sold so fast, you can choose the black one, we will have in stock on 11/30/2012, all orders will be shipped after 11/30/2012.
30 november, we zijn alweer een weekje verder..
ze zouden dus nu op stock moeten zijn, zeker zijn? even mailen met CS
Customer Service. En wat hij zegt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
CS? lightake bedoel je?moet ik weer 48h wachten
Ik ga liever voor een phablet met quadcorequote:Op donderdag 6 december 2012 16:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
De Newman N2 / Freelander I20 begint leverbaar te worden. Een telefoon met prachtige specs, vergelijkbaar met de Nexus4:
http://www.pandawill.com/(...)p70195/category/380/
Voor ongeveer ¤250,- excl. evt. douane kosten.
Zelf ga ik wellicht een phablet kopen, deze wel teverstaan:
http://www.pandawill.com/(...)gps-grey-p70143.html
Nah, een heel gedoe en bovendien snap ik niet hoe je bij mistertao moet bestellen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:07 schreef Downstar het volgende:
Je hebt toch ook prepaid creditcards?
N2 op android-sale in pre-order iets goedkoper dan de freelander op pandawill ($299.99)quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:06 schreef portabel het volgende:
[..]
Ik ga liever voor een phablet met quadcoreMaar bedankt voor posten, zag deze telefoons nog niet.
Heb hem besteld (deze dus: http://www.pandawill.com/(...)gps-grey-p70143.html)! Nu afwachten.. Ben ook op zoek naar een hoesje voor zo'n ding, dat valt tegen!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:06 schreef portabel het volgende:
[..]
Ik ga liever voor een phablet met quadcoreMaar bedankt voor posten, zag deze telefoons nog niet.
Ik zal voor hem antwoorden: jaquote:
Ik had je vandaag graag DHL aanbevolen, helaas heb ik mijn Neo nog niet binnen (werkdag nr5 vandaag).quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:40 schreef Miniem het volgende:
Kut, ik twijfel hoe ik de Neo laat verzenden.
DHL is 23 dollar meer en je hebt meer kans op ~38 euro douane kosten, wel na een week binnen.
En airmail kan zo lang duren
Vergeet de coupon retailmenot nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:54 schreef Jeffreydo- het volgende:
2 maanden duurt mij inderdaad te lang, ik kies dan denk ik toch maar voor DHL.
178 dollar zou dat uitkomen, is iets minder dan 150 euro volgens mij?
dan zou het met btw dus op ongeveer 190 euro uitkomen, klopt dat?
Dit weekend dan maar bestellen denk ik
Toevallig mijn ervaring met LighTake ook uitgetypt. Misschien vind je het handig: http://chinareview.nl/lightake-com-ervaring/quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:58 schreef Jeffreydo- het volgende:
Ja, ik had 155 usd + 23 = 177 dollar ofzo, dan koop ik voor 3 usd nog case erbij, maar dan heb ik de wisselkoers iets te ruim genomen denk ik, LT gaf zelf 135 euro aan bij 162 dollar, dus vandaar
Ik zie niet hoe je bij Lightake vanaf de webshop het in euro's kan zetten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:02 schreef Mehari het volgende:
Wat nog wel eens interessant is om te zien wat het verschil is met meteen afrekenen in euro´s of dit via paypal om te rekenen.
Kan soms zomaar 5 Euro schelen.
Voor zover ik weet heeft de Neo geen krasbestendig scherm dus ik zou er gewoon een op plakken, kan geen kwaad toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef Jeffreydo- het volgende:
Helpt de Screen Protector trouwens, zo ja, waartegen?
Normaal houd ik niet zo van die dingen, maar zou dus tegen krassen helpen en vingerafdrukken?
Helpt dit bij de NEO? Anders koop ik het er ook maar bij.
Het is mij ook opgevallen dat als je dat aanklikt het meestal duurder is in Euros dan gewoon Dollars gebruiken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:14 schreef Mehari het volgende:
Veel webshops kan je euro´s, ponden, dollars en meer selecteren ergens op de pagina.
Vlak voor je echt betaald met Paypal kan je nog terug.
Bij LT door het pijltje over het bedrag te zetten opent een menuutje.
Ik zie trouwens dat daar for reference bij staat, ´kweet niet of ze daar ook mee afrekenen.
Werkt in ieder geval bij Uredeal, Pandawill, Focalprice, Dealextreme (en ook gebruikt).
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:44 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
[..]
Ik had je vandaag graag DHL aanbevolen, helaas heb ik mijn Neo nog niet binnen (werkdag nr5 vandaag).
Lolquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:49 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Ik heb de Neo binnengekregen. Eerste indruk is goed.
Nu zie ik wel zo'n klein luchtbelletje onder het scherm, het lijkt er niet op dat er al een screenprotector ofzo opzit.
Ik las al dat meer mensen dit hadden?
Ik had hem tegelijkertijd met jouw besteld, maar gekozen voor airmail omdat ik geen zin heb/had in douanekosten. Nu ik mijn trackingcode bekijk, is hij nog niet eens ergens traceerbaar. Toch maar voor DHL moeten kiezen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:54 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Geen douanekosten trouwens, 140 euries totaal betaald. Afgelopen vrijdag besteld.
Er zat bij mij trouwens een screenprotector in de verpakking zie ik net. "ScreenGuard" staat erop.
edit:
Jep er zat standaard al 1tje op, wat een rotding om los te krijgen.
Tijd om te beginnen met rooten
Dat is DHL Global mail. Hier te tracken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:01 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik had hem tegelijkertijd met jouw besteld, maar gekozen voor airmail omdat ik geen zin heb/had in douanekosten. Nu ik mijn trackingcode bekijk, is hij nog niet eens ergens traceerbaar. Toch maar voor DHL moeten kiezen.
Iemand die deze carrier kent? RX*******DE, nog nooit van gehoord. Hopelijk een carrier met tempo
Haha nu hopen dat DHL daar niet zo streng is. Kan hem via de site trouwens nog niet vinden, wat een kut service toch altijd. Ach ik bedacht mij bij de aankoop, ik heb geen haast dus dan heb ik dat ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:03 schreef glsf het volgende:
[..]
Dat is DHL Global mail. Hier te tracken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen Engels en Chinees, ik ben nu bezig met het installeren van updates, roms en dergelijke.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef Jeffreydo- het volgende:
Snipeshotz, heb je trouwens Multilanguage? Ik dacht dat LT dat erbij ging leveren of iets dergelijks?
Waarom kijk je niet even hier?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef Jeffreydo- het volgende:
Heb je de witte of zwarte gekocht? Is die aan te raden?
Kun je misschien snel een filmpje van de buitenkant maken, rondje eromheen draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |