Vergeet de coupon retailmenot nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:54 schreef Jeffreydo- het volgende:
2 maanden duurt mij inderdaad te lang, ik kies dan denk ik toch maar voor DHL.
178 dollar zou dat uitkomen, is iets minder dan 150 euro volgens mij?
dan zou het met btw dus op ongeveer 190 euro uitkomen, klopt dat?
Dit weekend dan maar bestellen denk ik
Toevallig mijn ervaring met LighTake ook uitgetypt. Misschien vind je het handig: http://chinareview.nl/lightake-com-ervaring/quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:58 schreef Jeffreydo- het volgende:
Ja, ik had 155 usd + 23 = 177 dollar ofzo, dan koop ik voor 3 usd nog case erbij, maar dan heb ik de wisselkoers iets te ruim genomen denk ik, LT gaf zelf 135 euro aan bij 162 dollar, dus vandaar
Ik zie niet hoe je bij Lightake vanaf de webshop het in euro's kan zetten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:02 schreef Mehari het volgende:
Wat nog wel eens interessant is om te zien wat het verschil is met meteen afrekenen in euro´s of dit via paypal om te rekenen.
Kan soms zomaar 5 Euro schelen.
Voor zover ik weet heeft de Neo geen krasbestendig scherm dus ik zou er gewoon een op plakken, kan geen kwaad toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef Jeffreydo- het volgende:
Helpt de Screen Protector trouwens, zo ja, waartegen?
Normaal houd ik niet zo van die dingen, maar zou dus tegen krassen helpen en vingerafdrukken?
Helpt dit bij de NEO? Anders koop ik het er ook maar bij.
Het is mij ook opgevallen dat als je dat aanklikt het meestal duurder is in Euros dan gewoon Dollars gebruiken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:14 schreef Mehari het volgende:
Veel webshops kan je euro´s, ponden, dollars en meer selecteren ergens op de pagina.
Vlak voor je echt betaald met Paypal kan je nog terug.
Bij LT door het pijltje over het bedrag te zetten opent een menuutje.
Ik zie trouwens dat daar for reference bij staat, ´kweet niet of ze daar ook mee afrekenen.
Werkt in ieder geval bij Uredeal, Pandawill, Focalprice, Dealextreme (en ook gebruikt).
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:44 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
[..]
Ik had je vandaag graag DHL aanbevolen, helaas heb ik mijn Neo nog niet binnen (werkdag nr5 vandaag).
Lolquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:49 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Ik heb de Neo binnengekregen. Eerste indruk is goed.
Nu zie ik wel zo'n klein luchtbelletje onder het scherm, het lijkt er niet op dat er al een screenprotector ofzo opzit.
Ik las al dat meer mensen dit hadden?
Ik had hem tegelijkertijd met jouw besteld, maar gekozen voor airmail omdat ik geen zin heb/had in douanekosten. Nu ik mijn trackingcode bekijk, is hij nog niet eens ergens traceerbaar. Toch maar voor DHL moeten kiezen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:54 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Geen douanekosten trouwens, 140 euries totaal betaald. Afgelopen vrijdag besteld.
Er zat bij mij trouwens een screenprotector in de verpakking zie ik net. "ScreenGuard" staat erop.
edit:
Jep er zat standaard al 1tje op, wat een rotding om los te krijgen.
Tijd om te beginnen met rooten
Dat is DHL Global mail. Hier te tracken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:01 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik had hem tegelijkertijd met jouw besteld, maar gekozen voor airmail omdat ik geen zin heb/had in douanekosten. Nu ik mijn trackingcode bekijk, is hij nog niet eens ergens traceerbaar. Toch maar voor DHL moeten kiezen.
Iemand die deze carrier kent? RX*******DE, nog nooit van gehoord. Hopelijk een carrier met tempo
Haha nu hopen dat DHL daar niet zo streng is. Kan hem via de site trouwens nog niet vinden, wat een kut service toch altijd. Ach ik bedacht mij bij de aankoop, ik heb geen haast dus dan heb ik dat ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:03 schreef glsf het volgende:
[..]
Dat is DHL Global mail. Hier te tracken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen Engels en Chinees, ik ben nu bezig met het installeren van updates, roms en dergelijke.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef Jeffreydo- het volgende:
Snipeshotz, heb je trouwens Multilanguage? Ik dacht dat LT dat erbij ging leveren of iets dergelijks?
Waarom kijk je niet even hier?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef Jeffreydo- het volgende:
Heb je de witte of zwarte gekocht? Is die aan te raden?
Kun je misschien snel een filmpje van de buitenkant maken, rondje eromheen draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |