abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120043852
Nee man, reken op 175 euro.
pi_120043874
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:54 schreef Jeffreydo- het volgende:
2 maanden duurt mij inderdaad te lang, ik kies dan denk ik toch maar voor DHL.
178 dollar zou dat uitkomen, is iets minder dan 150 euro volgens mij?
dan zou het met btw dus op ongeveer 190 euro uitkomen, klopt dat?

Dit weekend dan maar bestellen denk ik :)
Vergeet de coupon retailmenot niet ;)

155usd + 23 usd = 135 euro + 38 euro = 173 euro.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_120044017
Ja, ik had 155 usd + 23 = 177 dollar ofzo, dan koop ik voor 3 usd nog case erbij, maar dan heb ik de wisselkoers iets te ruim genomen denk ik, LT gaf zelf 135 euro aan bij 162 dollar, dus vandaar :)
pi_120044196
Wat nog wel eens interessant is om te zien wat het verschil is met meteen afrekenen in euro´s of dit via paypal om te rekenen.
Kan soms zomaar 5 Euro schelen.
pi_120044271
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:58 schreef Jeffreydo- het volgende:
Ja, ik had 155 usd + 23 = 177 dollar ofzo, dan koop ik voor 3 usd nog case erbij, maar dan heb ik de wisselkoers iets te ruim genomen denk ik, LT gaf zelf 135 euro aan bij 162 dollar, dus vandaar :)
Toevallig mijn ervaring met LighTake ook uitgetypt. Misschien vind je het handig: http://chinareview.nl/lightake-com-ervaring/
pi_120044285
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:02 schreef Mehari het volgende:
Wat nog wel eens interessant is om te zien wat het verschil is met meteen afrekenen in euro´s of dit via paypal om te rekenen.
Kan soms zomaar 5 Euro schelen.
Ik zie niet hoe je bij Lightake vanaf de webshop het in euro's kan zetten.
pi_120044286
Okee bedankt, alleen een vraagje, hoe en waar moet dat? Zoveel koop ik niet met Paypal eigenlijk.

Ik weet dat je vanaf LT wordt doorverwezen naar paypal, en dan x aantal dollars moet afrekenen.
Hoe moet het dan op jouw manier?
pi_120044507
Helpt de Screen Protector trouwens, zo ja, waartegen?
Normaal houd ik niet zo van die dingen, maar zou dus tegen krassen helpen en vingerafdrukken?

Helpt dit bij de NEO? Anders koop ik het er ook maar bij.
pi_120044647
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef Jeffreydo- het volgende:
Helpt de Screen Protector trouwens, zo ja, waartegen?
Normaal houd ik niet zo van die dingen, maar zou dus tegen krassen helpen en vingerafdrukken?

Helpt dit bij de NEO? Anders koop ik het er ook maar bij.
Voor zover ik weet heeft de Neo geen krasbestendig scherm dus ik zou er gewoon een op plakken, kan geen kwaad toch?
pi_120044680
Veel webshops kan je euro´s, ponden, dollars en meer selecteren ergens op de pagina.
Vlak voor je echt betaald met Paypal kan je nog terug.
Bij LT door het pijltje over het bedrag te zetten opent een menuutje.
Ik zie trouwens dat daar for reference bij staat, ´kweet niet of ze daar ook mee afrekenen.
Werkt in ieder geval bij Uredeal, Pandawill, Focalprice, Dealextreme (en ook gebruikt).
pi_120044757
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:14 schreef Mehari het volgende:
Veel webshops kan je euro´s, ponden, dollars en meer selecteren ergens op de pagina.
Vlak voor je echt betaald met Paypal kan je nog terug.
Bij LT door het pijltje over het bedrag te zetten opent een menuutje.
Ik zie trouwens dat daar for reference bij staat, ´kweet niet of ze daar ook mee afrekenen.
Werkt in ieder geval bij Uredeal, Pandawill, Focalprice, Dealextreme (en ook gebruikt).
Het is mij ook opgevallen dat als je dat aanklikt het meestal duurder is in Euros dan gewoon Dollars gebruiken.
pi_120044960
Als er iemand zijn telefoon bij uredeal gaat bestellen, ik kreeg een 5 dollar coupon meegestuurd maar die ga ik toch nooit gebruiken. Het is toch iets.
pi_120045106
Bij Focalprice was ik de laatste keer goedkoper door in Euro´s af te rekenen, bij Uredeal waren de Dollars weer goedkoper.
Zal misschien ook wel per dag verschillen.
In ieder geval iets om op te letten, alle beetjes helpen, zeker als je perse buiten eventuele invoerrechten heffing wil blijven.
pi_120046020
Ik heb de Neo binnengekregen. Eerste indruk is goed.
Nu zie ik wel zo'n klein luchtbelletje onder het scherm, het lijkt er niet op dat er al een screenprotector ofzo opzit.
Ik las al dat meer mensen dit hadden?
pi_120046072
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:44 schreef SNiPESH0TZ het volgende:

[..]

Ik had je vandaag graag DHL aanbevolen, helaas heb ik mijn Neo nog niet binnen (werkdag nr5 vandaag).
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:49 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Ik heb de Neo binnengekregen. Eerste indruk is goed.
Nu zie ik wel zo'n klein luchtbelletje onder het scherm, het lijkt er niet op dat er al een screenprotector ofzo opzit.
Ik las al dat meer mensen dit hadden?
Lol :+ geen douanekosten?
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:50:35 #191
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_120046074
Denk dat er wel eentje vanuit de fabriek al opzit eigenlijk.
Je ziet 'em nauwelijks zitten. :o
Peuter eens wat in de buurt van de speaker los!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_120046222
Geen douanekosten trouwens, 140 euries totaal betaald. Afgelopen vrijdag besteld.

Er zat bij mij trouwens een screenprotector in de verpakking zie ik net. "ScreenGuard" staat erop.

edit:

Jep er zat standaard al 1tje op, wat een rotding om los te krijgen.

Tijd om te beginnen met rooten
pi_120046317
Heb je de witte of zwarte gekocht? Is die aan te raden?

Kun je misschien snel een filmpje van de buitenkant maken, rondje eromheen draaien?
pi_120046512
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:54 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
Geen douanekosten trouwens, 140 euries totaal betaald. Afgelopen vrijdag besteld.

Er zat bij mij trouwens een screenprotector in de verpakking zie ik net. "ScreenGuard" staat erop.

edit:

Jep er zat standaard al 1tje op, wat een rotding om los te krijgen.

Tijd om te beginnen met rooten
Ik had hem tegelijkertijd met jouw besteld, maar gekozen voor airmail omdat ik geen zin heb/had in douanekosten. Nu ik mijn trackingcode bekijk, is hij nog niet eens ergens traceerbaar. Toch maar voor DHL moeten kiezen.

Iemand die deze carrier kent? RX*******DE, nog nooit van gehoord. Hopelijk een carrier met tempo
pi_120046575
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:01 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ik had hem tegelijkertijd met jouw besteld, maar gekozen voor airmail omdat ik geen zin heb/had in douanekosten. Nu ik mijn trackingcode bekijk, is hij nog niet eens ergens traceerbaar. Toch maar voor DHL moeten kiezen.

Iemand die deze carrier kent? RX*******DE, nog nooit van gehoord. Hopelijk een carrier met tempo
Dat is DHL Global mail. Hier te tracken.
pi_120046616
Snipeshotz, heb je trouwens Multilanguage? Ik dacht dat LT dat erbij ging leveren of iets dergelijks?
pi_120046725
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:03 schreef glsf het volgende:

[..]

Dat is DHL Global mail. Hier te tracken.
Haha nu hopen dat DHL daar niet zo streng is. Kan hem via de site trouwens nog niet vinden, wat een kut service toch altijd. Ach ik bedacht mij bij de aankoop, ik heb geen haast dus dan heb ik dat ook niet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120047679
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef Jeffreydo- het volgende:
Snipeshotz, heb je trouwens Multilanguage? Ik dacht dat LT dat erbij ging leveren of iets dergelijks?
Ik heb alleen Engels en Chinees, ik ben nu bezig met het installeren van updates, roms en dergelijke.

Ik volg deze: DIG / Chinese Smartphones #9 - Waar inmiddels iedereen er al eentje heeft? post.

Ik heb overigens de telefoon besteld op mijn bedrijfsnaam, maar aangezien mijn BTW-nummer nergens staat vermeld zou ik officieel gezien wel BTW moeten betalen, heb dus gewoon geluk gehad.

[ Bericht 11% gewijzigd door SNiPESH0TZ op 07-12-2012 18:51:10 ]
pi_120051692
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:57 schreef Jeffreydo- het volgende:
Heb je de witte of zwarte gekocht? Is die aan te raden?

Kun je misschien snel een filmpje van de buitenkant maken, rondje eromheen draaien?
Waarom kijk je niet even hier? :)
pi_120052273
Had hem al gezien SittingDuck haha, weet nog steeds niet zeker welke kleur ik ga kopen.
Witte lijkt op jouw filmpje kleiner, maar dat komt door witte achtergrond denk ik.

Van de voorkant vind ik de witte eigenlijk ook mooier, maar van de achterkant ben ik nog niet helemaal overtuigd..

Iemand die me kan overtuigen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')