McNulty, precies dat^quote:Op woensdag 5 december 2012 15:05 schreef JD_1971 het volgende:
@McNulty
50.30 - 12,5 inklaringskosten = 37.8 euro aan (21%) btw over de waarde van telefoon. Dus (37.8/21)*100 = 180,- euro. Mijn Umi X1 is tegen 190 euro door UreDeal aan mij verkocht waarmee ik dus 52,40 mag neertellen indien douane hem eruit pikt. Dus bidden op de blote knieen.
er zijn een heleboel mensen die bij mixeshop hebben besteld en geen tax hoeven te betalenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:22 schreef Mehari het volgende:
DHL stond altijd voor gegarandeerd betalen, komen dan de extra verzendkosten ook bij.
Je betaald over het totaal.
De mijne was op de 17e vertrokken uit HK en uiteindelijk afgelopen vrijdag binnen (reken maar op een 2 weken). Gratis verzending en ik heb gelukkig geen belasting hoeven betalen..quote:Op woensdag 5 december 2012 16:29 schreef Majinster het volgende:
[..]
er zijn een heleboel mensen die bij mixeshop hebben besteld en geen tax hoeven te betalen
20 nov me neo besteld
status: The item will leave Hong Kong for its destination on 6-Dec-2012
De foto mag wel iets groter, ik zie het bijna niet nuquote:Op donderdag 6 december 2012 13:51 schreef SittingDuck het volgende:
Tada, speeltjes!
[ afbeelding ]
Die Umi is echt VET en ook die verpakking!
Dan kies je voor de optie om de stock recovery weer terug te flashen als je uit clockworkmod weer gaatquote:Op donderdag 6 december 2012 14:02 schreef henkieve het volgende:
Neo bevalt prima, ik heb nog een vraagje over cwm die we via de mobile unlce tool hebben geinstalleerd. Deze is na de installatie van gapps weer verdwenen.
Als ik de cwm (recovery.img) nu opnieuw installeer via mobile uncle tools dan kan ik hem daarna prima in cwm booten..
Maar na opnieuw opstarten en volume up of down kom ik altijd in de recovery boot van de neo zelf, waar ik eigenlijk de cwm verwacht..
had verwacht altijd te kunnen booten in cwm, of kan het toch ?
Zo beter?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:56 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
De foto mag wel iets groter, ik zie het bijna niet nu
Hoe is de Amoi?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:51 schreef SittingDuck het volgende:
Tada, speeltjes!
[ afbeelding ]
Die Umi is echt VET en ook die verpakking!
Allebei hele mooie toestellen, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de Umi X1 qua stijl enzo.quote:
$155 met coupon retailmenotquote:Op donderdag 6 december 2012 20:02 schreef tharonny het volgende:
Neo weer goedkoper geworden162 dollartjes
Heb je deze thread wel gelezen. Bijna de gehele thread gaat over dit toestel.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Best interessant, iemand die hem heeft?
Ik lees het nu, maar hebben de china experts er geen uitgebreide review van gemaakt?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:23 schreef glsf het volgende:
[..]
Heb je deze thread wel gelezen. Bijna de gehele thread gaat over dit toestel.
Staat in de eerste post. Maar om het je makkelijk te maken, zie hierquote:Op donderdag 6 december 2012 20:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik lees het nu, maar hebben de china experts er geen uitgebreide review van gemaakt?
Zie trouwens ook dat er een paar de telefoon hebben open gehad, waarom?
Ziet er netjes uit, ik ga er eens over nadenkenquote:Op donderdag 6 december 2012 20:27 schreef glsf het volgende:
[..]
Staat in de eerste post. Maar om het je makkelijk te maken, zie hier
En hoe is het scherm in vergelijking met de G3 ?quote:Op donderdag 6 december 2012 20:44 schreef Creqaw het volgende:
Umi X1 ontvangen, mooi ding maar vanwege het hebben van de Jiayu heb ik die aan m'n zusje gegeven. Was ook de enige in ons gezin zonder een iPhone of dual core phone.
Album: http://imgur.com/a/02vA7
//edit Moet zeggen, de camera op de Umi is een stuk beter dan die van de Jiayu. De front camera van de Umi is wel weer crap.
//edit Paket waarde stond op $10 maar het doosje was opengeknipt en vast getaped. Ik verwacht binnenkort een brief van PostNL om cash op te hoesten.
//edit Ze houden trouwens erg van screen protectors. Er zaten 2 op het scherm en nog 1 los in de doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |