abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119927032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:50 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)p-camera-p69985.html

Wat is jullie mening over de Newman NM860? De aanbieding van 110$ donderdag lijkt me sowieso een zeer goede prijs, maar ook al stijgt de prijs langzaam, zelfs dan lijkt het me nog een prima telefoon.
Is 512 Mb geheugen ipv 1GB. Accu is gemiddeld. Maar voor die prijs een leuk ding.
pi_119927707
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:54 schreef k00tj3 het volgende:
Ik zie het nu pas eingelijk. Er zit geen notification led in de Neo of ligt dat aan mij?
Dat klopt.
  dinsdag 4 december 2012 @ 19:12:31 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119927851
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 14:13 schreef Haque het volgende:

[..]

Note wel dat hij geen wireless-n ondersteund.
Dat vergeten ze op Chinese sites regelmatig te vermelden. Waarom is me nog steeds een raadsel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 17:50 schreef SNiPESH0TZ het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)p-camera-p69985.html

Wat is jullie mening over de Newman NM860? De aanbieding van 110$ donderdag lijkt me sowieso een zeer goede prijs, maar ook al stijgt de prijs langzaam, zelfs dan lijkt het me nog een prima telefoon.
Lijkt me een prima telefoon voor dat geld.

Zelf ga ik de Jiayu inruilen voor iets anders denk ik. Mijn spec-geilheid verteld me dat het een 1080P 5'' scherm met quadcore processor moet worden (en 2GB ram).Maar dat is over een maand of 3 pas goed beschikbaar denk ik :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119930573
1080p schermen zullen die niet exclusief voor de duurdere prijsklasse zijn? Dus dan verwacht ik dat het geen budget zal wezen en een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of een Xiaomi Mi2 hebben zo'n beetje alles wat je verwacht van een high end toestel, maar 1080p lijkt me iets voor nieuwe flagships van 2013 VN de grote merken.
pi_119930988
Meer mensen last van dat bij de neo maar 1 kant van headphones het doet? Vanochtend nergens last van nu krijg ik maar door 1 oortje geluid
  dinsdag 4 december 2012 @ 20:19:49 #81
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119931045
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
1080p schermen zullen die niet exclusief voor de duurdere prijsklasse zijn? Dus dan verwacht ik dat het geen budget zal wezen en een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of een Xiaomi Mi2 hebben zo'n beetje alles wat je verwacht van een high end toestel, maar 1080p lijkt me iets voor nieuwe flagships van 2013 VN de grote merken.
Ze hebben het er over dat de nieuwe quadcore toestellen met Mediatek aardig goedkoper zullen worden. 1080P schermen vallen qua prijs ook wel mee dacht ik. 300 dollar (of iets meer) heb ik er wel voor over.
pi_119931956
Hey jongens ,

Ik ben de laatste tijd op zoek naar een china mobiele telefoon maar ik weet niet of ze wel goede kwaliteit en zo hebben.
Zou iemand mij misschien kunnen vertelen bij welke site ik zou moeten bestellen en hoe het gaat met de douane en natuurlijk welke telefoon het beste is. (Ik wil rond de 100-150 uitgeven , Kan ook iets meer als ie echt goed is maar liever niet)
Heel erg bedankt alvast

Derek
pi_119932336
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:39 schreef derekpsv het volgende:
Hey jongens ,

Ik ben de laatste tijd op zoek naar een china mobiele telefoon maar ik weet niet of ze wel goede kwaliteit en zo hebben.
Zou iemand mij misschien kunnen vertelen bij welke site ik zou moeten bestellen en hoe het gaat met de douane en natuurlijk welke telefoon het beste is. (Ik wil rond de 100-150 uitgeven , Kan ook iets meer als ie echt goed is maar liever niet)
Heel erg bedankt alvast

Derek
Ik hoor dat fastcardtech, mixeshop,tmallbox en lightake wel betrouwbaar zijn. Verder is er ook nog mistertao. Zijn er nog meer maar kan me de namen niet herinneren. 150 euro is rond de 190 dollar dus ik gok dat je daar wel een Neo van kan halen. Douane is een beetje hit or miss. Veel hebben niks hoeven betalen maar anderen weer wel. Ga ermaar uit van wel en wees blij als het niet zo is.
pi_119932733
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:47 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Ik hoor dat fastcardtech, mixeshop,tmallbox en lightake wel betrouwbaar zijn. Verder is er ook nog mistertao. Zijn er nog meer maar kan me de namen niet herinneren. 150 euro is rond de 190 dollar dus ik gok dat je daar wel een Neo van kan halen. Douane is een beetje hit or miss. Veel hebben niks hoeven betalen maar anderen weer wel. Ga ermaar uit van wel en wees blij als het niet zo is.
Dus zoals ik het nu hoor zou ik als ik een china phone wil kopen voor de Neo moeten gaan?
En ik heb nog een ander vraagje , Hoe is de snelheid ,en de Lag bij games en zo op de neo? (Ik hoef geen echt grote games te spelen maar gewoon wat kleine)
pi_119932896
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef derekpsv het volgende:

[..]

Dus zoals ik het nu hoor zou ik als ik een china phone wil kopen voor de Neo moeten gaan?
En ik heb nog een ander vraagje , Hoe is de snelheid ,en de Lag bij games en zo op de neo? (Ik hoef geen echt grote games te spelen maar gewoon wat kleine)
Ik vind persoonlijk de Jiayu G3 en Umi X1 mooier maar dat licht buiten je budget. Qua specs is er ook niet veel anders behalve dat je dan Gorilla Glass (of vergelijkbaars) mist. Spelletjes speel ik niet heel veel, heb eigenlijk alleen Angry Birds Star Wars geprobeerd wat flawless werkt. Er was iemand die zei dat GTA III ook goed werkte.
pi_119933423
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:57 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk de Jiayu G3 en Umi X1 mooier maar dat licht buiten je budget. Qua specs is er ook niet veel anders behalve dat je dan Gorilla Glass (of vergelijkbaars) mist. Spelletjes speel ik niet heel veel, heb eigenlijk alleen Angry Birds Star Wars geprobeerd wat flawless werkt. Er was iemand die zei dat GTA III ook goed werkte.
Is de jiayu G3 beter want ik zou er best wat bij me budget willen doen voor een betere , en eigenlijk zou die wel in me budget passen 143,60. Maar helaas dan nog met douane en zo.
Maar ik zou graag willen weten of er echt een groot verschil tussen zit en fijner is en zo

alvast bedankt

Derek
pi_119933577
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:07 schreef derekpsv het volgende:

[..]

Is de jiayu G3 beter want ik zou er best wat bij me budget willen doen voor een betere , en eigenlijk zou die wel in me budget passen 143,60. Maar helaas dan nog met douane en zo.
Maar ik zou graag willen weten of er echt een groot verschil tussen zit en fijner is en zo

alvast bedankt

Derek
Voor zover ik het weet zit het grootste verschil in de batterij (is groot), het scherm (Gorilla Glass) en het design. Batterij is de Jiayu volgensmij echt uniek mee. Het scherm en design zijn te verwaarlozen afhangend van een screen protector en jou smaak in design.
pi_119934673
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:09 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Voor zover ik het weet zit het grootste verschil in de batterij (is groot), het scherm (Gorilla Glass) en het design. Batterij is de Jiayu volgensmij echt uniek mee. Het scherm en design zijn te verwaarlozen afhangend van een screen protector en jou smaak in design.
Ik denk dat ik dan gewoon voor de jiayu ga , Meestal is mijn batterij nogal snel leeg (Gebruik iets te veel)
Bedankt voor alle hulp :)
pi_119934937
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:18 schreef mtchel112 het volgende:
Meer mensen last van dat bij de neo maar 1 kant van headphones het doet? Vanochtend nergens last van nu krijg ik maar door 1 oortje geluid
Stekkertje beetje bijdraaien, dan doet die het wel weer? (heb ik overigens alleen bij de bijgeleverde oortjes, met andere oortjes doet hij het gewoon altijd goed)
pi_119939488
Die oortdoppies zijn gewoon rotzooi.

Wat zijn alternatieven eigenlijk zodat je ook nog gewoon goed radio ontvangt?
  dinsdag 4 december 2012 @ 22:58:35 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119940002
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:49 schreef Xenorium het volgende:
Die oortdoppies zijn gewoon rotzooi.

Wat zijn alternatieven eigenlijk zodat je ook nog gewoon goed radio ontvangt?
Zal straks even een aantal proberen :D

Heb hier een paar awei's, brainvawz en een sennheiser liggen. Zit vast één tussen die het goed doet :P
pi_119944745
Ik ga deze als kerstcadeau krijgen (zelf uitgezocht, uiteraard): http://www.china24shop.co(...)-display-p-1104.html
Ben benieuwd :) Ik heb me goed ingelezen, dus ik hoop dat dit toch echt een goeie keus was :P
  woensdag 5 december 2012 @ 03:46:01 #93
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119944961
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 02:11 schreef stroopwafelt het volgende:
Ik ga deze als kerstcadeau krijgen (zelf uitgezocht, uiteraard): http://www.china24shop.co(...)-display-p-1104.html
Ben benieuwd :) Ik heb me goed ingelezen, dus ik hoop dat dit toch echt een goeie keus was :P
Is maar 512MB. Voor dat feit is de prijs niet denderend. Het type (/merk???) is niet (heel) populair. Je krijgt geen updates via het besturingssysteem zelf (over-the-air), maar moet je je via fora over inlezen over er nieuwe firmware is en welke instructies je moet volgen om die versie dan op je mobieltje te zetten. Dat is makkelijker te doen als je mede-Nederlanders of Engelstalige lui hebt met datzelfde mobieltje. Zelf het wiel uitvinden op Chinese fora is minder tofjens.

Pluspunten zijn natuurlijk de ok 2000mAh accu (in zoverre die dat daadwerkelijk blijkt, da's altijd maar afvragen bij Chinese no-name brands) en een 720p display. Verder ken ik die shop niet, dus dat is up-to-you.

Overall: als je 512MB niet erg vindt in tijden waar 1GB eigenlijk de standaard is en boeien updates je niet of denk je dat je daar zelf wel een community voor vindt of Chinese forumposts voor door een vertaler gaat halen: go for it. Anders, zoals velen voor een phone uit de OpeningsPost gaan, al is dat nu vast te laat. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119947091
Iemand ervaringen met de WCDMA instellingen via *#*#4636#*#*?
Het viel me op dat bij het energieverbruik van de Neo het mobiele netwerk veel stroom verbruikt. Als je *#*#4636#*#* invoert bij je telefoonkiezer kun je deze instelling aanpassen waarbij hij standaard op WCDMA preferred staat, als je deze op GSM auto zet zou het energieverbruik minder moeten worden?
pi_119947158
Die 512mB valt in de praktijk wel mee, gebruik ik nu ook een week met Android 4.
De schermkwaliteit kan tegenvallen, 260k waar je eigenlijk 16000k wilt.
Overigens QHD is geen 1280x720 maar 960x540, tegenstrijdige info dus.
Maar ja dat klopt wel vaker niet.
Zelf heb ik hiervoor een B63M gebruikt en die zat goed in elkaar.
pi_119947211
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 09:46 schreef bakkertje99 het volgende:
Iemand ervaringen met de WCDMA instellingen via *#*#4636#*#*?
Het viel me op dat bij het energieverbruik van de Neo het mobiele netwerk veel stroom verbruikt. Als je *#*#4636#*#* invoert bij je telefoonkiezer kun je deze instelling aanpassen waarbij hij standaard op WCDMA preferred staat, als je deze op GSM auto zet zou het energieverbruik minder moeten worden?
Met de app Mobileuncle heb je direct toegang tot de engineering mode, wat betreft die setting, gewoon proberen.
pi_119954568
Zo! De bezorger wilde net me Umi X1 komen brengen, maar ik moet 50,30 euro betalen! De douane zit me wel flink te naaien dus. Maarja, nog steeds me telefoon niet, omdat ik geen cash bij me heb en de bezorger geen pingeval...
pi_119955710
Hallo Allemaal,

Allereerst dank aan allen voor het melden van jullie bevindingen en stappenplan waarmee zowel ik als mijn collega onze Neo No2 (Lightake) hebben kunnen voorzien van root, CWM en Xenorium NL ROM.
Daarom ook speciale dank aan RobertNL en Xenorium!!

Echter valt ons beide een vervelend issue op (in de Xenorium NL Rom) en dat is als iemand belt zijn/haar vast/mobiel nummer zichtbaar wordt ipv van zijn naam zoals opgenomen contactenlijst. Nu staat in contacten lijst er altijd +31 gevolgd door het gsm nummer zonder de nul (0). Dus als iemand belt met zijn/haar mobiele/vaste nummer match dat niet met de +31 die ervoor staat in contactenlijst. Hebben jullie daar ook last van? Iemand oplossing hiervoor?

Mocht bovenstaande vaag zijn, hierbij een voorbeeld:
Stel dat Pietje Zwart (06-12345678) belt, dan zie je dus niet zijn contact naam maar nummer 06-12345678 in het scherm staan terwijl Pietje Zwart met +31 612345678 in contactenlijst opgenomen staat. Normaal moet android die vertaalslag maken en deze matchen op de contacten lijst om zo de naam te tonen ipv nummer. Ik las ergens iets over aanpassing in build.prop gerelateerd aan: ro.phone.min_match=9 in topic missing Caller ID match?!?! een V2 uitdaging voor Xenorium :)???

Voor de geinteresseerden: naast mijn Neo No2 wacht ik met smart op mijn Umi X1! Hopelijk geen probleem met GPS fix zoals ik links en rechts lees!

Alvast dank!

[ Bericht 6% gewijzigd door JD_1971 op 05-12-2012 15:02:24 ]
pi_119956925
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 13:47 schreef Nellykelly het volgende:
Zo! De bezorger wilde net me Umi X1 komen brengen, maar ik moet 50,30 euro betalen! De douane zit me wel flink te naaien dus. Maarja, nog steeds me telefoon niet, omdat ik geen cash bij me heb en de bezorger geen pingeval...
50 euro is best veel. Hoe hoog waren de kosten voor de telefoon zelf?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_119957514
@McNulty

50.30 - 12,5 inklaringskosten = 37.8 euro aan (21%) btw over de waarde van telefoon. Dus (37.8/21)*100 = 180,- euro. Mijn Umi X1 is tegen 190 euro door UreDeal aan mij verkocht waarmee ik dus 52,40 mag neertellen indien douane hem eruit pikt. Dus bidden op de blote knieen :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')