Laat me raden ;-) Kiezen voor de optie "backup" haha.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:00 schreef Vetnek het volgende:
Via CWM kan dat heel makkelijk ja. Vandaag al 4 keer gedaan...
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:58 schreef Vetnek het volgende:
Net nog geprobeerd om van de Rom van G-Niles naar de 29-11 update (zie tweakers topic) te gaan. Helaas zonder succes. Zowel met signature verification aan als uit krijg ik meteen INSTALLATION ABORTED!
Iemand anders al de overstap gemaakt van G-Niles naar 29-11?
G-Niles zelf misschienquote:Op donderdag 6 december 2012 15:41 schreef Vetnek het volgende:
Haha. Ruzzle gaf bij mij met de G-Niles rom aan dat ik ingelogd was als ene Bassie![]()
Niemand de overstap gewaagd van G-Niles naar de 29-11 update?
[..]
Hmm oke, eerlijk gezegd ben ik nog niets tegengekomen in Android wat ik met omwegen moest doen maar goed, ieder zijn eigen ervaring.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Omdat ik 5 jaar lang een iOS toestel gehad heb en gewend ben dat dingen gewoon werken en ik aardig wat dingen tegenkom die met enorme omwegen moeten gebeuren of gewoon niet logisch in elkaar zitten. Mijn experiment om naar Android over te stappen bevalt tot nu toe dan ook niet zo goed.
Thanks voor de tip.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Ik wachtte ook al sinds begin september maar als je dan eenmaal beet heb dan wil je em zo snel mogelijk hebben!! Bij mij duurde het 10 dagen vanaf dattie op shipped stond.
17track is your friend
Ok, wat het updaten vanaf G-Niles zijn ROM betreft, dit is wat mij betreft de oplossing - linkquote:Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
G-Niles zelf misschien
Je zou met SP Flash terug kunnen naar een stock rom, en dan CWM erop zetten via SP Flash, en dan 29-11 update installeren ..
Hoe lang zou de accu van de G3 het volhouden met Juicedefender ultimate?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef mizmat het volgende:
Ben de discussies over chinese smartphones al een maandje aan het volgen, intussen een Neo gekocht die ik met succes heb kunnen rooten en updaten naar T12, bedankt daarvoor!
Voor batterij: juicedefender ultimate is echte aanrader, verlengt m'n batterijleven 2.4X op 'balanced' mode (gamen, surfen blijft even snel)
In SetCPU zag ik dat de governor standaard op 'hybrid' stond.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:02 schreef mizmat het volgende:
Lang!
Wel eerst rooten en setcpu of android tuner of iets dergelijks installeren zodat je cpu op 'ondemand' kan zetten, want als je processor standaard altijd volle snelheid draait zoals mijn neo deed hou je het maar een dagje vol.
Ik weet niet of ik dit mag zeggen op dit forum, excuses als het niet mag: geen zin om te betalen? gewoon eens juicedefender ultimate v3.9.4.apk googelen
Als je hem op 'extreme' modus zet, wat nog altijd niet hindert vind ik, gaat je batterij bij zwaar gebruik 4 keer langer mee als zonder juice defender.
Als hij het grootste deel van de tijd standby staat gaat je batterij gemiddeld ongeveer 2.5 keer langer mee als vergelijkbaar gebruik zonder juicedefender:)
3 dagen zonder op je battterij te letten en te doen wat je wilt moet wel kunnen denk ik :p
Kan je gewoon gebruiken alleen niet hoger klokkenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:10 schreef Creqaw het volgende:
Huh, kan je die governor apps gewoon gebruiken? Dacht altijd dat je daar een OC kernel voor nodig had.
http://mixeshop.com/quote:Op donderdag 6 december 2012 23:19 schreef cool15 het volgende:
waar kan ik in hemelsnaam zoeen ding vinden, al die chinese webshops hebben hem staan maar hij is "uitverkocht"
Ah, dan ga ik er ook maar is naar kijken.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan je gewoon gebruiken alleen niet hoger klokken. Dus in dit geval 1001 MHz
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:19 schreef cool15 het volgende:
waar kan ik in hemelsnaam zoeen ding vinden, al die chinese webshops hebben hem staan maar hij is "uitverkocht"
En anders kan je 'm misschien van Intrepidity kopen:quote:Op donderdag 6 december 2012 23:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://mixeshop.com/
http://geekbuying.com
http://mistertao.com (moet je een seller zoeken, moeilijker maar wel de goedkoopste optie)/
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:05 schreef Intrepidity het volgende:
Wil er iemand een 3 dagen oude G3 kopen?Ben er toch niet zo tevreden mee als ik dacht out of the box, en ik heb niet bepaald heel veel behoefte om weken met roms en flashen te gaan zitten klooien. Vraagprijs 175. En ja ik snap dat dat duurder is dan direct uit china maar dan heb je 'm wel over 2 dagen.
dank jullie, net Intrepidity een DM gestuurd, anders kijk ik op een van die webshops, tis namelijk wel leuk als ik hem binnen 2 dagen krijgquote:Op donderdag 6 december 2012 23:27 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
[..]
En anders kan je 'm misschien van Intrepidity kopen:
[..]
Ik moet nu diep van binnen huilenquote:Gisteren zetten we nog een advertentie dat je JiaYu maar moet vergeten, en vandaag opeens een advertentie met nieuwe aanbiedingen. Ach, de wegen van de Chinezen zijn ondoorgrondelijk. De ene dag is het dat, de andere dag is het dit.
Maar de mazzel van een goed netwerk is dat je met behulp van Agentes (vooral vrouwen) in China veel kunt vinden. Zo nu ook een agente die pardoes de fabriek binnen stapte waar ze dus de JiaYu en andere toestellen maken.
JiaYu is niets anders dan een naam en komt uit een van de vele OEM/ODM fabrieken in China.
Zij bezwoer ons nu dat het echt leverbaar is, want, niet afhankelijk van tussenhandel, ze kan ze gewoon bij de fabriek zelf halen.
Wij leveren een aantal modellen maar dan vooral de G2 en de G3 met de Dual Cores, de 6577 CPU.
Kom snel naar de JiaYu afdeling en geniet van je toekomstige telefoon!
Wat een onzin van die MP advertentie, een hele tijd geleden gaven ze mij aan te kunnen dropshippen terwijl niemand de G3 kon leveren. De prijs was toen 159 euro (DS). Na meerdere malen gevraagd te hebben of er daadwerkelijk geleverd kon worden heb ik nooit iets meer gehoord van dat bedrijf.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:37 schreef RobertNL het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)e=lr&pageNum=1&pos=3
[..]
Ik moet nu diep van binnen huilen. Denken dat Jiayu een OEM fabriek is
Die agente heeft hem anders mooi voor de gek gehouden (of was het de neppe Jiayu fabriek
?!)
Sprak vandaag de manager van een webshop die naast de (echte) Jiayu fabriek woont dus dat zou anders wat lastig zijn.Hij zei dat hij bijna naar binnen zou lopen om ze eens aan te sporen om een paar extra toestellen te maken
(want het sloeg nergens op de aantallen die vrijkomen).
Ja, was dat niet dat bedrijf dat aangaf dat je het kon kopen bij hun, maar dat je dan zelf het risico moest lopen op de douane? Vraag me af of dat eigenlijk wel toegestaan is, iets kopen bij een NL bedrijf die het dan laat leveren door een derde partij (in dit geval uit China) en zo de consument te laten opdraaien voor de BTW. Het is toch verplicht om bij B2C de prijs inclusief BTW te vermelden?quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:40 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Wat een onzin van die MP advertentie, een hele tijd geleden gaven ze mij aan te kunnen dropshippen terwijl niemand de G3 kon leveren. De prijs was toen 159 euro (DS). Na meerdere malen gevraagd te hebben of er daadwerkelijk geleverd kon worden heb ik nooit iets meer gehoord van dat bedrijf.
Weet ik niet, volgens hun kwam er 12,50 aan extra kosten bij. Beetje uit de lucht gegrepen wat mij betreft. Je had dan uiteraard geen garantie e.d.quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:53 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Ja, was dat niet dat bedrijf dat aangaf dat je het kon kopen bij hun, maar dat je dan zelf het risico moest lopen op de douane? Vraag me af of dat eigenlijk wel toegestaan is, iets kopen bij een NL bedrijf die het dan laat leveren door een derde partij (in dit geval uit China) en zo de consument te laten opdraaien voor de BTW. Het is toch verplicht om bij B2C de prijs inclusief BTW te vermelden?
Het is natuurlijk aan het bedrijf zelf om te bepalen welke prijs inclusief BTW is. Dat zou betekenen dat die 159 euro als incl. BTW gerekend kan worden, maar ook als excl. BTW. Wel zijn ze verplicht BTW te rekenen. De constructie die ze hanteren is echter mijns inziens niet mogelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:53 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Ja, was dat niet dat bedrijf dat aangaf dat je het kon kopen bij hun, maar dat je dan zelf het risico moest lopen op de douane? Vraag me af of dat eigenlijk wel toegestaan is, iets kopen bij een NL bedrijf die het dan laat leveren door een derde partij (in dit geval uit China) en zo de consument te laten opdraaien voor de BTW. Het is toch verplicht om bij B2C de prijs inclusief BTW te vermelden?
En weer een quote van mij. Ik zit nu op 60 uur zonder lader. De WiFi staat nog steeds continu aan en ik heb gisteren weer wat lopen downloaden. Ook nog een half uur wat muziek streamen, niet echt lang, maar goed. Ik sta nu op nog zo'n 15%, voor mij reden om het nu rustiger aan te doen. Als laatste heb ik nog wel dat Juice Defender geinstalleerd, maar de batterij staat zo laag dat ik niet veel in die app ga instellen.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:27 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Toch even mezelf quoten. Ik zit nog steeds van dezelfde acculading gebruik te maken. Wel is het intussen aardig gezakt, maar eigenlijk vind ik het dan nog best wel meevallen. WiFi staat de hele tijd aan en ik heb gisterenavond zo'n 300MB gedownload (via WiFi dus) waarbij het scherm de hele tijd aan bleef staan (was een trage server, dus toch zeker een half uur aan). De statistieken zijn dan na 34 uur als volgt:
Totaal over: 59%
Verbruik:
Android systeem: 56%
Mobiel standby: 15%
WiFi: 15%
Telefoon inactief: 14%
Beeldscherm 2%
O ja, het gaat dus om de officiele ROM van JiaYu, versie 20121129 (Android 4.0.4).
Dual sim? 3g uit maar gprs voor roaming data of zo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:09 schreef ikbenik het volgende:
[..]
En weer een quote van mij. Ik zit nu op 60 uur zonder lader. De WiFi staat nog steeds continu aan en ik heb gisteren weer wat lopen downloaden. Ook nog een half uur wat muziek streamen, niet echt lang, maar goed. Ik sta nu op nog zo'n 15%, voor mij reden om het nu rustiger aan te doen. Als laatste heb ik nog wel dat Juice Defender geinstalleerd, maar de batterij staat zo laag dat ik niet veel in die app ga instellen.
Totaal over: 15%
Verbruik:
Android systeem: 53%
Mobiel standby: 16%
WiFi: 15%
Telefoon inactief: 15%
Nog even een indruk wat ik allemaal heb gedaan:
Een paar uur gebruikt als navigatiesysteem
Verschillende apps geinstalleerd
Veel gedownload (naast de apps vooral de extra contents, zoals kaarten voor die navigatieapps, bij elkaar misschien wel 700-800MB)
Beetje aan het surfen, beetje muziek streamen.
WiFi continu aan voor o.a. sync met e-mail en agenda, 3G staat uit.
Al met al is valt het me dus enorm mee. Als je de kans hebt om elke dag te kunnen opladen, hoef je je geen zorgen te maken over accuverbruik. Maar zelfs enkele dagen zonder tussentijds laden kan makkelijk. Vanavond zal ik het toestel dan wel gaan opladen, dan laat ik nog wel even weten wat de batterijstatus is.
Nee, ik heb op dit moment geen enkele reden gehad om op die manier op internet te gaan. Zowel op het werk als thuis toch WiFi. En voor buiten gaat het soms via een Fon-spot, dus dat is ook makkelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:11 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Dual sim? 3g uit maar gprs voor roaming data of zo?
Dat scheelt veel in accu verbruik denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:15 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Nee, ik heb op dit moment geen enkele reden gehad om op die manier op internet te gaan. Zowel op het werk als thuis toch WiFi. En voor buiten gaat het soms via een Fon-spot, dus dat is ook makkelijk.
En prepaid is met internet best wel duur terwijl ik te weinig bel voor een abonnement![]()
Maar misschien dat ik van het werk een data-kaartje krijg, dus dat wacht ik nog even af
Mogelijk wel, al weet ik niet hoeveel stroom 3G verbruikt en hoeveel meer of minder dat is ten opzichte van WiFi. Is daar eigenlijk iets over bekend?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:21 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Dat scheelt veel in accu verbruik denk ik
Heb ook alles aan, gebruik hem zakelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:25 schreef dud0r het volgende:
Zo lang doe ik er niet mee. De moet hem toch wel elke dag opladen.
Nou gebruik ik m zowel privé als voor werk. Bel er ongeveer 1,5 uur per dag mee. De verder 1,5 uur per dag muziek streamen, 3g constant aan, beetje Internet gebruiken, spelletje doen en dan staat die aan het eind van de dg rond de 15% waar die erg lang op blijft hangen.
Ja, 3g stookt heel wat batterij. Zelf had ik een xperia S met data abbo. Als ik dat vergelijk met die van mijn oude man (op werk en thuis wifi, verder geen internet) dan gaat die zo een dag of 3 mee ipv met moeite 1 dag bij mijn gebruik (was 1 dag bij weinig gebruik).quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:23 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Mogelijk wel, al weet ik niet hoeveel stroom 3G verbruikt en hoeveel meer of minder dat is ten opzichte van WiFi. Is daar eigenlijk iets over bekend?
Welke kleur heb je ?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:05 schreef Intrepidity het volgende:
Wil er iemand een 3 dagen oude G3 kopen?Ben er toch niet zo tevreden mee als ik dacht out of the box, en ik heb niet bepaald heel veel behoefte om weken met roms en flashen te gaan zitten klooien. Vraagprijs 175. En ja ik snap dat dat duurder is dan direct uit china maar dan heb je 'm wel over 2 dagen.
Dat is wel een heel groot verschil, ik wist niet dat het zoveel meer zou zijn. Nou ja, des te meer reden om zoveel mogelijk gebruik te blijven maken van WiFi (als er nou maar eens meer mensen FON in huis zouden halenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, 3g stookt heel wat batterij. Zelf had ik een xperia S met data abbo. Als ik dat vergelijk met die van mijn oude man (op werk en thuis wifi, verder geen internet) dan gaat die zo een dag of 3 mee ipv met moeite 1 dag bij mijn gebruik (was 1 dag bij weinig gebruik).
Ik wacht nog even af voordat ik 'm verkoop.. Had last van instabiliteit die na het deinstalleren van een app verholpen lijkt te zijn.. Ik kijk het nog even een paar dagen aanquote:
De laatste 10% gaat vaak niet heel snel als je alles uit zet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:49 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Dat is wel een heel groot verschil, ik wist niet dat het zoveel meer zou zijn. Nou ja, des te meer reden om zoveel mogelijk gebruik te blijven maken van WiFi (als er nou maar eens meer mensen FON in huis zouden halen)
De resterende batterijcapaciteit is nu wel aan het instorten, die is ineens gezakt naar 10% en ik doe er niet eens iets mee. Dan maar mijn WiFi uitgezet. Opladen doe ik wel als ik thuis ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Nee joh.. blijft toch instabiel.. gewoon verkopenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af voordat ik 'm verkoop.. Had last van instabiliteit die na het deinstalleren van een app verholpen lijkt te zijn.. Ik kijk het nog even een paar dagen aan
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]Welke kleur ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie wel, ik verwacht ook wel dat het even duurt voordat de telefoon goed de accu kan meten. Maar zo'n checklist is misschien ook wel apart te downloaden, of was dat echt iets HTC eigen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De laatste 10% gaat vaak niet heel snel als je alles uit zet.
Tevens blijft mijn toestel zelfs met het uitroepteken bij het batterij tekentje nog wel een aardig poosje werken(laatste keer checkte ik op 0% en een uur later ging het scherm gewoon nog even aan, om twee minuten daarna uit te vallen).
Wil dat wel even kalibreren, bij mijn Desire was daar altijd zo'n handige checklist voor. 1 keer doen met een nieuwe batterij en de status klopte beter.
quote:Tja, ik (nou ja, eigenlijk m'n vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) heb nog steeds interesse, al ben ik bang dat het even boven mijn budget zit.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
Duhquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:59 schreef Mehari het volgende:
Zoek met google afbeeldingen op Jiayu G3.
Iron grey is echt een flinke tint donkerder.
APN verificatie moet op 'PAP'quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:40 schreef dj_ko het volgende:
Iemand toevallig ook de g3 icm Vodafone? Ik krijg mobiel internet zo snel nog niet werkend mis ik ergens een setting?
Bedankt!quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:11 schreef Giel_gssl het volgende:
Hier wat fotos van de iron-gray, zijn niet zo duidelijk maar het is toch iets
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Eh, dat kan aan mij liggen, maar dat zal toch zeker Black zijn?quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:11 schreef Giel_gssl het volgende:
Hier wat fotos van de iron-gray, zijn niet zo duidelijk maar het is toch iets
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee, heb echt de iron-grey, fotos zijn met een kut telefoon gemaaktquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eh, dat kan aan mij liggen, maar dat zal toch zeker Black zijn?Difference:
[ afbeelding ]
En dan heb je nog:
[ afbeelding ]
Verschil is heel kleinquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eh, dat kan aan mij liggen, maar dat zal toch zeker Black zijn?Difference:
[ afbeelding ]
En dan heb je nog:
[ afbeelding ]
Kabeltje bestellenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:03 schreef Creqaw het volgende:
Zoals verwacht werken mijn iPhone earphones niet met de G3. Nu is het zo dat ik die earphones wat mooier vind dan de Sony earphones die ik heb en wat practicer zijn dan m'n Sennheisers dus is er een manier om ze werkend te krijgen? Ik had er dacht ik iets over gelezen een paar topics geleden maar kan het zo niet vinden.
Even wat gegoogled maar die dingen schijnen dus niet altijd te werken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:44 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Kabeltje bestellen
Deze (of de LU1) of deze.
En Shiznuts heeft de FIIO Rocky besteld. Ik ben benieuwd of die ook gaat werken.
Kan je de screen time eens vermelden?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:15 schreef Giel_gssl het volgende:
Batterij doet het ook super
66 uur gedraaid en had nog 14% over (algemeen gebruik; whatsappen, facebook, internetten, mailen etc.)
ik heb hem vannacht al weer helemaal geladen en vandaag de batterij eruit gehad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan je de screen time eens vermelden?
Bij batterij info en dan op scherm daar staat het aantal minuten dat het scherm actief was.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:44 schreef Giel_gssl het volgende:
[..]
ik heb hem vannacht al weer helemaal geladen en vandaag de batterij eruit gehad.
maar kan ik dat ergens zien? of wat bedoel je precies?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:57 schreef Mandéra het volgende:
Oei, m'n ouders willen nu ook een G3, lachen.
Thanks, zat ook al te zoeken waarom hij het maar niet deedquote:
Geen misverstand meer!quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:42 schreef RobertNL het volgende:
Laat het nu voor eens en altijd duidelijk zijn dat ik zwart heben ook een Iron grey
[ link | afbeelding ]
Ik dacht dat deze gebaseerd is op TWRP. Dat betekent zover ik weet zijn de backups niet compatibel zijn. Dus een backup gemaakt met CWM kun je niet restoren met Lewa recovery. Even iets om rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:26 schreef AnimeFan het volgende:
Dit is trouwens naar mijn mening een betere recovery dan de CWM recovery die we tot nu toe gebruikten: https://dl.dropbox.com/u/49172963/g3/lewarecovery.img (Lewa recovery)
Is met het touchscreen te besturen in plaats van met de volumeknoppen
Oh, en gewoon Engelstalig.
Ik hoopte ook op snelle shipping bij Mixeshop, ik wacht toch al 5 dagen en nog steeds processing.quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:46 schreef BartMcCormick het volgende:
Zonet toch maar de knoop doorgehakt en er een besteld op mixeshop.com. Betaal wel een paar tientjes meer, maar tenminste wel zekerheid en snelle shipping! Zodra ik 'm binnen heb maar even verdiepen in dat rooten en ROM's en wat ik allemaal voorbij heb zien komen, snap er namelijk de ballen van.
Klinkt goed! Maar dat is uiteraard weer bij iedereen verschillend.. En wat voor voordelen 't allemaal heeft weet ik ook niet precies, zie het alleen 10000 keer voorbij komen haha.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:11 schreef abhinnaya het volgende:
Ik had 'm vorige week ook besteld bij mixeshop en 5-6 dagen later was ie binnen. Totaal ¤180 zonder extra's en zonder douanekosten. Prima zo
Waarom zijn mensen eigelijk zo bezig met ROMs en rooten. Wat voor voordelen biedt dat nou echt?
Dat is dan wel weer minder.. Ook voor DHL gekozen zeker? Ach, ik heb verder geen haast, maar het is natuurlijk wel fijn als je er geen maanden op hoeft te wachten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 22:14 schreef bartvdg het volgende:
[..]
Ik hoopte ook op snelle shipping bij Mixeshop, ik wacht toch al 5 dagen en nog steeds processing.
Hopelijk versturen ze de phone volgende week :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |