abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119995846
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:31 schreef lamjanus het volgende:

[..]

Zal het eens testen! Thnx
Gebeurt er dan niks met m`n Gmail apps enz enz?
pi_119995880
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:35 schreef lamjanus het volgende:

[..]

Gebeurt er dan niks met m`n Gmail apps enz enz?
Alle apps blijven er gewoon op staan, ook Gmail.
pi_119996040
Ik begin inmiddels zo'n donkerbruin vermoeden te krijgen dat het aan de "GO Keyboard" app ligt (alternatief toetsenbord). Eens een poosje met het default toetsenbord proberen en dan kijken of het nog vaak voorkomt. Een aantal gebruikers klagen met deze app namelijk over 25% CPU-verbruik als het toestel idle is.
  donderdag 6 december 2012 @ 14:46:04 #154
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119996196
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:41 schreef Intrepidity het volgende:
Ik begin inmiddels zo'n donkerbruin vermoeden te krijgen dat het aan de "GO Keyboard" app ligt (alternatief toetsenbord). Eens een poosje met het default toetsenbord proberen en dan kijken of het nog vaak voorkomt. Een aantal gebruikers klagen met deze app namelijk over 25% CPU-verbruik als het toestel idle is.
Dat zou ik dus net aangeven. Soms zijn er apps die niet geoptimaliseerd zijn voor deze toestellen (of juist te veel voor andere toestellen).

Zelf ben ik zeer te spreken over swiftkey keyboard maar zo heeft ieder zijn eigen. swype beta is een gratis optie maar die is door de gegevensverzameling (bug reports etc) nog al een rescourse hog schijnt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119996247
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat zou ik dus net aangeven. Soms zijn er apps die niet geoptimaliseerd zijn voor deze toestellen (of juist te veel voor andere toestellen).

Zelf ben ik zeer te spreken over swiftkey keyboard maar zo heeft ieder zijn eigen. swype beta is een gratis optie maar die is door de gegevensverzameling (bug reports etc) nog al een rescourse hog schijnt.
Ik ben in principe prima tevreden over het default toetsenbord, ware het niet dat ik ondersteuning voor Hebreeuws nodig heb (mijn vriendin is Israelisch) en die zit voor zover ik weet niet standaard ingebakken. Swiftkey maar eens proberen zeg jij?
pi_119996328
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:47 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Ik ben in principe prima tevreden over het default toetsenbord, ware het niet dat ik ondersteuning voor Hebreeuws nodig heb (mijn vriendin is Israelisch) en die zit voor zover ik weet niet standaard ingebakken. Swiftkey maar eens proberen zeg jij?
Swiftkey ondersteunt denk ik Hebreeuws, er staat עִבְרִית
pi_119996337
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:50 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Swiftkey ondersteunt denk ik Hebreeuws, er staat עִבְרִית
Klopt, da's hebreeuws :) Die maar eens proberen dan
pi_119996510
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:36 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Alle apps blijven er gewoon op staan, ook Gmail.
Top, Talk werkt. Werkt super via CWM.
pi_119996555
Net nog geprobeerd om van de Rom van G-Niles naar de 29-11 update (zie tweakers topic) te gaan. Helaas zonder succes. Zowel met signature verification aan als uit krijg ik meteen INSTALLATION ABORTED!
Iemand anders al de overstap gemaakt van G-Niles naar 29-11?
pi_119996563
Wat is nu een handige manier van backup van je rom om te restoren via je SD kaart of zo. Een soort van snapshot van je telefoon. Is dat mogelijk? Via CWM of zo?
pi_119996646
Via CWM kan dat heel makkelijk ja. Vandaag al 4 keer gedaan... :D
pi_119996907
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:00 schreef Vetnek het volgende:
Via CWM kan dat heel makkelijk ja. Vandaag al 4 keer gedaan... :D
Laat me raden ;-) Kiezen voor de optie "backup" haha.
pi_119996995
Lol, inderdaad. En dan kan je kiezen uit al je back-ups die je gemaakt hebt.

Zie net bij mij dat mijn eerste backup verdwenen is en dat ik nu alleen nog maar backup naar de G-Niles rom heb... Welke Chinees heeft mijn backup verwijderd??? :+
pi_119997117
Nice, heb daar nu een backup staan van een tweaker om m`n CWM permanent te krijgen. Ik zal er eens ff eentje draaien.
pi_119997455
Toen ik Ruzzle installeerde was ik nog ingelogd als 'muizen'.
Muizen _O-
Iemand die Mui Zen heet? :P
pi_119998020
Haha. Ruzzle gaf bij mij met de G-Niles rom aan dat ik ingelogd was als ene Bassie :P

Niemand de overstap gewaagd van G-Niles naar de 29-11 update?

quote:
16s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:58 schreef Vetnek het volgende:
Net nog geprobeerd om van de Rom van G-Niles naar de 29-11 update (zie tweakers topic) te gaan. Helaas zonder succes. Zowel met signature verification aan als uit krijg ik meteen INSTALLATION ABORTED!
Iemand anders al de overstap gemaakt van G-Niles naar 29-11?
pi_119998099
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:41 schreef Vetnek het volgende:
Haha. Ruzzle gaf bij mij met de G-Niles rom aan dat ik ingelogd was als ene Bassie :P

Niemand de overstap gewaagd van G-Niles naar de 29-11 update?

[..]

G-Niles zelf misschien :P

Je zou met SP Flash terug kunnen naar een stock rom, en dan CWM erop zetten via SP Flash, en dan 29-11 update installeren ..
pi_120003161
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:19 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Omdat ik 5 jaar lang een iOS toestel gehad heb en gewend ben dat dingen gewoon werken en ik aardig wat dingen tegenkom die met enorme omwegen moeten gebeuren of gewoon niet logisch in elkaar zitten. Mijn experiment om naar Android over te stappen bevalt tot nu toe dan ook niet zo goed.
Hmm oke, eerlijk gezegd ben ik nog niets tegengekomen in Android wat ik met omwegen moest doen maar goed, ieder zijn eigen ervaring. :)
pi_120004804
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Ik wachtte ook al sinds begin september maar als je dan eenmaal beet heb dan wil je em zo snel mogelijk hebben!! Bij mij duurde het 10 dagen vanaf dattie op shipped stond.

17track is your friend :)
Thanks voor de tip. :)
Nadat m'n Jiayu is verzonden maar even vragen hoezo ik 20% korting krijg op de commissie en niet 50%. Hadden jullie dat ook?

[ Bericht 7% gewijzigd door FastFox91 op 06-12-2012 18:32:55 ]
pi_120006498
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

G-Niles zelf misschien :P

Je zou met SP Flash terug kunnen naar een stock rom, en dan CWM erop zetten via SP Flash, en dan 29-11 update installeren ..
Ok, wat het updaten vanaf G-Niles zijn ROM betreft, dit is wat mij betreft de oplossing - link

Het is mijn bedoeling toekomstige officiële updates vanuit Jiayu ook CWM geschikt en pre-rooted te maken. Hou het Tweakers ROM topic maar in de gaten.

ps. De pre-rooted updates zijn nu (ook) voorzien van SuperSU ipv SuperUser. link

[ Bericht 3% gewijzigd door Chris.nl op 06-12-2012 21:25:18 ]
pi_120015398
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef mizmat het volgende:
Ben de discussies over chinese smartphones al een maandje aan het volgen, intussen een Neo gekocht die ik met succes heb kunnen rooten en updaten naar T12, bedankt daarvoor! :D

Voor batterij: juicedefender ultimate is echte aanrader, verlengt m'n batterijleven 2.4X op 'balanced' mode (gamen, surfen blijft even snel :D)
Hoe lang zou de accu van de G3 het volhouden met Juicedefender ultimate? :D
pi_120019158
Lang! :D
Wel eerst rooten en setcpu of android tuner of iets dergelijks installeren zodat je cpu op 'ondemand' kan zetten, want als je processor standaard altijd volle snelheid draait zoals mijn neo deed hou je het maar een dagje vol.
Ik weet niet of ik dit mag zeggen op dit forum, excuses als het niet mag: geen zin om te betalen? gewoon eens juicedefender ultimate v3.9.4.apk googelen ;)
Als je hem op 'extreme' modus zet, wat nog altijd niet hindert vind ik, gaat je batterij bij zwaar gebruik 4 keer langer mee als zonder juice defender.
Als hij het grootste deel van de tijd standby staat gaat je batterij gemiddeld ongeveer 2.5 keer langer mee als vergelijkbaar gebruik zonder juicedefender:)
3 dagen zonder op je battterij te letten en te doen wat je wilt moet wel kunnen denk ik :p
pi_120019242
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:02 schreef mizmat het volgende:
Lang! :D
Wel eerst rooten en setcpu of android tuner of iets dergelijks installeren zodat je cpu op 'ondemand' kan zetten, want als je processor standaard altijd volle snelheid draait zoals mijn neo deed hou je het maar een dagje vol.
Ik weet niet of ik dit mag zeggen op dit forum, excuses als het niet mag: geen zin om te betalen? gewoon eens juicedefender ultimate v3.9.4.apk googelen ;)
Als je hem op 'extreme' modus zet, wat nog altijd niet hindert vind ik, gaat je batterij bij zwaar gebruik 4 keer langer mee als zonder juice defender.
Als hij het grootste deel van de tijd standby staat gaat je batterij gemiddeld ongeveer 2.5 keer langer mee als vergelijkbaar gebruik zonder juicedefender:)
3 dagen zonder op je battterij te letten en te doen wat je wilt moet wel kunnen denk ik :p
In SetCPU zag ik dat de governor standaard op 'hybrid' stond.
Dit heb ik nog niet eerder gezien op andere telefoons..
Is ondemand zuiniger?
pi_120019415
Denk dat hybrid zuiniger is dan ondemand. Het klinkt alleszinds zuiniger :p (ben totaal geen kenner, heb een weekje een android gsm, anderen hier weten er sowieso meer over;) )
pi_120019586
Huh, kan je die governor apps gewoon gebruiken? Dacht altijd dat je daar een OC kernel voor nodig had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')