Alle apps blijven er gewoon op staan, ook Gmail.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:35 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Gebeurt er dan niks met m`n Gmail apps enz enz?
Dat zou ik dus net aangeven. Soms zijn er apps die niet geoptimaliseerd zijn voor deze toestellen (of juist te veel voor andere toestellen).quote:Op donderdag 6 december 2012 14:41 schreef Intrepidity het volgende:
Ik begin inmiddels zo'n donkerbruin vermoeden te krijgen dat het aan de "GO Keyboard" app ligt (alternatief toetsenbord). Eens een poosje met het default toetsenbord proberen en dan kijken of het nog vaak voorkomt. Een aantal gebruikers klagen met deze app namelijk over 25% CPU-verbruik als het toestel idle is.
Ik ben in principe prima tevreden over het default toetsenbord, ware het niet dat ik ondersteuning voor Hebreeuws nodig heb (mijn vriendin is Israelisch) en die zit voor zover ik weet niet standaard ingebakken. Swiftkey maar eens proberen zeg jij?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat zou ik dus net aangeven. Soms zijn er apps die niet geoptimaliseerd zijn voor deze toestellen (of juist te veel voor andere toestellen).
Zelf ben ik zeer te spreken over swiftkey keyboard maar zo heeft ieder zijn eigen. swype beta is een gratis optie maar die is door de gegevensverzameling (bug reports etc) nog al een rescourse hog schijnt.
Swiftkey ondersteunt denk ik Hebreeuws, er staat עִבְרִיתquote:Op donderdag 6 december 2012 14:47 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik ben in principe prima tevreden over het default toetsenbord, ware het niet dat ik ondersteuning voor Hebreeuws nodig heb (mijn vriendin is Israelisch) en die zit voor zover ik weet niet standaard ingebakken. Swiftkey maar eens proberen zeg jij?
Klopt, da's hebreeuwsquote:Op donderdag 6 december 2012 14:50 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Swiftkey ondersteunt denk ik Hebreeuws, er staat עִבְרִית
Top, Talk werkt. Werkt super via CWM.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:36 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Alle apps blijven er gewoon op staan, ook Gmail.
Laat me raden ;-) Kiezen voor de optie "backup" haha.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:00 schreef Vetnek het volgende:
Via CWM kan dat heel makkelijk ja. Vandaag al 4 keer gedaan...
quote:Op donderdag 6 december 2012 14:58 schreef Vetnek het volgende:
Net nog geprobeerd om van de Rom van G-Niles naar de 29-11 update (zie tweakers topic) te gaan. Helaas zonder succes. Zowel met signature verification aan als uit krijg ik meteen INSTALLATION ABORTED!
Iemand anders al de overstap gemaakt van G-Niles naar 29-11?
G-Niles zelf misschienquote:Op donderdag 6 december 2012 15:41 schreef Vetnek het volgende:
Haha. Ruzzle gaf bij mij met de G-Niles rom aan dat ik ingelogd was als ene Bassie![]()
Niemand de overstap gewaagd van G-Niles naar de 29-11 update?
[..]
Hmm oke, eerlijk gezegd ben ik nog niets tegengekomen in Android wat ik met omwegen moest doen maar goed, ieder zijn eigen ervaring.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:19 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Omdat ik 5 jaar lang een iOS toestel gehad heb en gewend ben dat dingen gewoon werken en ik aardig wat dingen tegenkom die met enorme omwegen moeten gebeuren of gewoon niet logisch in elkaar zitten. Mijn experiment om naar Android over te stappen bevalt tot nu toe dan ook niet zo goed.
Thanks voor de tip.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:26 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Ik wachtte ook al sinds begin september maar als je dan eenmaal beet heb dan wil je em zo snel mogelijk hebben!! Bij mij duurde het 10 dagen vanaf dattie op shipped stond.
17track is your friend
Ok, wat het updaten vanaf G-Niles zijn ROM betreft, dit is wat mij betreft de oplossing - linkquote:Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
G-Niles zelf misschien
Je zou met SP Flash terug kunnen naar een stock rom, en dan CWM erop zetten via SP Flash, en dan 29-11 update installeren ..
Hoe lang zou de accu van de G3 het volhouden met Juicedefender ultimate?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef mizmat het volgende:
Ben de discussies over chinese smartphones al een maandje aan het volgen, intussen een Neo gekocht die ik met succes heb kunnen rooten en updaten naar T12, bedankt daarvoor!
Voor batterij: juicedefender ultimate is echte aanrader, verlengt m'n batterijleven 2.4X op 'balanced' mode (gamen, surfen blijft even snel)
In SetCPU zag ik dat de governor standaard op 'hybrid' stond.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:02 schreef mizmat het volgende:
Lang!
Wel eerst rooten en setcpu of android tuner of iets dergelijks installeren zodat je cpu op 'ondemand' kan zetten, want als je processor standaard altijd volle snelheid draait zoals mijn neo deed hou je het maar een dagje vol.
Ik weet niet of ik dit mag zeggen op dit forum, excuses als het niet mag: geen zin om te betalen? gewoon eens juicedefender ultimate v3.9.4.apk googelen
Als je hem op 'extreme' modus zet, wat nog altijd niet hindert vind ik, gaat je batterij bij zwaar gebruik 4 keer langer mee als zonder juice defender.
Als hij het grootste deel van de tijd standby staat gaat je batterij gemiddeld ongeveer 2.5 keer langer mee als vergelijkbaar gebruik zonder juicedefender:)
3 dagen zonder op je battterij te letten en te doen wat je wilt moet wel kunnen denk ik :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |