Mwa, PSV speelt gewoon zwak, maar hebben vaak uitstekende counter-mogelijkheden waardoor ze alsnog vaak scoren. Maar die spelen echt geen goed voetbal hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef jakees het volgende:
[..]
Met name twente. PSV was vanavond niet best hoorde ik maar vorige week speelde ze wel goed en hadden pech. Maar laat de crisis maar uitbreken daar.
Ze zijn wel vaak beter dan de tegenstander. En creeren erg veel kansen. Heb Ajax Psv opgenomen en morgen even die zure koppen van van Bommel en Strootman terugkijken. Genieten!quote:Op zondag 2 december 2012 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, PSV speelt gewoon zwak, maar hebben vaak uitstekende counter-mogelijkheden waardoor ze alsnog vaak scoren. Maar die spelen echt geen goed voetbal hoor.
Heb je geen verkeerde UI?quote:Op zondag 2 december 2012 00:09 schreef jakees het volgende:
Heb Ajax Psv opgenomen en morgen even die zure koppen van van Bommel en Strootman terugkijken. Genieten!
Ik draai nog liever mijn ballen der af dan dat ik daar naar ga zitten kijken.quote:Op zondag 2 december 2012 00:09 schreef jakees het volgende:
[..]
Ze zijn wel vaak beter dan de tegenstander. En creeren erg veel kansen. Heb Ajax Psv opgenomen en morgen even die zure koppen van van Bommel en Strootman terugkijken. Genieten!
Waar slaat dat nou weer op. Ben nog steeds onderkoeld na 1m5 uur in de regen staan terwijl jij onder een dekentje ligt ;-)quote:
nee hoor, ik zou alleen nooit een Ajax - PSV waarin Ajax ook nog eens wint genietend gaan terugkijken. Maar misschien is dat wel heel raar.quote:Op zondag 2 december 2012 00:16 schreef jakees het volgende:
Ik kan gewoon genieten van spannende wedstrijden. Ik was ook blij dat Ajax van PSV won omdat Ajax een erg zwak team heeft vind ik. Maar jij kijkt alleen Feyenoord?
die is flauwquote:Op zondag 2 december 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
Schaken is echt een debiel zo gauw hij voor de goal komt. Alsof alles op zwart gaat als hij kan scoren. Ramt hem altijd maar wild op doel.
Ik ga ook niet de hele wedstrijd terugkijken maar ik hoorde op de radio dat van bommel en strootman weer aan het zeiken waren de laatste 10 minuten. Daar kan ik van genieten. Zon hekel aan die 2 zeikerds. Maar ik geniet meer van Pelle hoor!quote:Op zondag 2 december 2012 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
nee hoor, ik zou alleen nooit een Ajax - PSV waarin Ajax ook nog eens wint genietend gaan terugkijken. Maar misschien is dat wel heel raar.
Stond 3x 1 op 1 toch? Maar hij liep die back wel aan alle kanten voorbij. Rendement te laag maar vond dat die wel goed speelde.quote:
nee dat hij volledig op zwart gaatquote:Op zondag 2 december 2012 00:20 schreef jakees het volgende:
[..]
Stond 3x 1 op 1 toch? Maar hij liep die back wel aan alle kanten voorbij. Rendement te laag maar vond dat die wel goed speelde.
fey niet gekekenquote:Op zondag 2 december 2012 00:22 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel. Maar vroeg me af hoe vaak die voor de keeper stond. Ik dacht 3 keer toch?
leg even aan hem uit dat dat grappig kan klinken omdat het een neger is, dan snapt ie em wel.quote:
bij caland weet ik nooit of het nou zo bedoeld is of niet. Hij zet er nooit 20 punten achter om aan te geven dat het een doordenker is.quote:Op zondag 2 december 2012 00:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
leg even aan hem uit dat dat grappig kan klinken omdat het een neger is, dan snapt ie em wel.
Die flauwe grap had ik gelijk door hoor. Maar goed had Caland moeten qouten ipv adames.quote:Op zondag 2 december 2012 00:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
leg even aan hem uit dat dat grappig kan klinken omdat het een neger is, dan snapt ie em wel.
ik vind hem ook nog tofquote:Op zondag 2 december 2012 00:24 schreef muzas het volgende:
Die pelle gaat lekker bij jullie...
Iedereen schreef 'm al af voor ie überhaupt een bal geraakt had.
Dit dus. Kan genieten van zo'n speler.quote:Op zondag 2 december 2012 00:26 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind hem ook nog tof
Die Guidetti was makkelijk te haten, maar deze gewoon niet, hoe hard ik ook probeer
en als hij eens niet bescheiden is, is het ook weer gelijk goedquote:Op zondag 2 december 2012 00:29 schreef Caland het volgende:
Het is ergens ook wel jammer dat het een sympathieke gast is. Vriendelijk, best bescheiden, neemt altijd volop de tijd voor supporters. Geen stereotype Italiaan in ieder geval.
Weinig materiaal om mee te steken naar tegenstanders. Zoals een Guidetti. Iedere ajacied die nu zegt dat pelle een idioot is heeft koorts ofzo.quote:Op zondag 2 december 2012 00:29 schreef Caland het volgende:
Het is ergens ook wel jammer dat het een sympathieke gast is. Vriendelijk, best bescheiden, neemt altijd volop de tijd voor supporters. Geen stereotype Italiaan in ieder geval.
Apart, ja. Dat zowel Ajax en Feyenoord de afgelopen pak 'em beet 10 jaar (?) geen fatsoenlijke spits hebben kunnen opleiden.quote:Op zondag 2 december 2012 00:32 schreef onlogisch het volgende:
Voorlopig tyft ie weer op aan het einde van het seizoen, net als Guidetti vorig jaar, sterft het van het talent op Varkenoord, maar een goeie spits kan men niet afleveren
en dan nog PSV durven uitlachen, ondertussen speelt hun spits geweldig bij Schalkequote:Op zondag 2 december 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Apart, ja. Dat zowel Ajax en Feyenoord de afgelopen pak 'em beet 10 jaar (?) geen fatsoenlijke spits hebben kunnen opleiden.
Welke spits?quote:Op zondag 2 december 2012 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan nog PSV durven uitlachen, ondertussen speelt hun spits geweldig bij Schalke
Wie was de laatste dan bij Feyenoord (naast castaignos)?quote:Op zondag 2 december 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Apart, ja. Dat zowel Ajax en Feyenoord de afgelopen pak 'em beet 10 jaar (?) geen fatsoenlijke spits hebben kunnen opleiden.
Mwah, subtopspitsje die het in belangrijke wedstrijden altijd laat afweten.quote:Op zondag 2 december 2012 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan nog PSV durven uitlachen, ondertussen speelt hun spits geweldig bij Schalke
Van Persie al was dat een linksbuiten.quote:Op zondag 2 december 2012 00:35 schreef jakees het volgende:
[..]
Wie was de laatste dan bij Feyenoord (naast castaignos)?
v. Persie kwam van excelsior toch?quote:Op zondag 2 december 2012 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, subtopspitsje die het in belangrijke wedstrijden altijd laat afweten.
[..]
Van Persie al was dat een linksbuiten.
Die kwam toch ook van Excelsior?quote:Op zondag 2 december 2012 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, subtopspitsje die het in belangrijke wedstrijden altijd laat afweten.
[..]
Van Persie al was dat een linksbuiten.
Ik niet.quote:Op zondag 2 december 2012 00:24 schreef muzas het volgende:
Ok tellen we die mee. Laatste topscoorder van Nederland door Feyenoord opgeleid. Wie zou dat zijn? Van der Gijp?quote:
Hij kost mij een krat bier aan zo'n dude hier op het forum. Geen idee meer weer het was, hij moet het linkje maar even op zoeken en dan paas ik hem die krat.quote:Op zondag 2 december 2012 00:24 schreef muzas het volgende:
Ja ik wist het niet. Kende 'm van AZ, waar hij door verbeek nieteens ingeschreven was voor de EL (toch?) en verder alleen van de verhalen bij Studio Sport en VI, en die mensen vonden het maar een matige spits. Maar ik moet je eerlijk bekennen dat hij me vaak genoeg positief opvalt.quote:
Peter Houtman denk ik.quote:Op zondag 2 december 2012 00:39 schreef jakees het volgende:
[..]
Ok tellen we die mee. Laatste topscoorder van Nederland door Feyenoord opgeleid. Wie zou dat zijn? Van der Gijp?
Haha zou wat wezen zeg. Maar zal niet gebeuren. Maar was vandaag echt weer fantastisch. Balaannammes waren super. Met zijn borst en hoofd balletjes klaarleggen. Steekpassen en 2x scoren. Veel beter gaat het niet worden.quote:Op zondag 2 december 2012 00:58 schreef Grifte het volgende:
Het is wachten tot Pellè zijn opwachting gaat maken in La Squadra Azzurra
Speelde net als Vilhena alsof die er al tijden in stond. Vilhena vond ik erg sterk ook weer vandaag. Fysiek ook sterk voor iemand van 17. NL elftal materiaal over een paar jaar kan niet anders.quote:Op zondag 2 december 2012 01:16 schreef TC03 het volgende:
Ik ben onder de indruk van Boëtius. Sinds hij op de flanken staat is Feyenoord echt beter gaan spelen omdat niet alles meer via één kant moet.
Ik vond Vilhena (weer) niet goed. Ben veel meer onder de indruk van Boëtius.quote:Op zondag 2 december 2012 01:21 schreef jakees het volgende:
[..]
Speelde net als Vilhena alsof die er al tijden in stond. Vilhena vond ik erg sterk ook weer vandaag. Fysiek ook sterk voor iemand van 17. NL elftal materiaal over een paar jaar kan niet anders.
Dan kijk je met je ogen in je zak. Ontbrekende schakel op het middenveld.quote:Op zondag 2 december 2012 01:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vond Vilhena (weer) niet goed. Ben veel meer onder de indruk van Boëtius.
Ik heb gezien wat jij hebt gezien maar was nog niet onder de indruk. Ik vind hem zeker een groot talent, maar tegen een ploeg als RKC mag je echt wel wat meer laten zien hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 01:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kijk je met je ogen in je zak. Ontbrekende schakel op het middenveld.
Heeft constant de tweede bal en kan tenminste wel lekker kort combineren in tegenstelling tot het kindsoldaat.
Hij kijkt ook goed. Ziet wat de afspeel mogelijkheden zijn voordat hij de bal heeft. Tijdens z'n acties ook niet alleen met de blik omlaag en dat getuigt van zelfvertrouwen wat weer een gevolg is van z'n kwaliteiten. Hij weet waar die bal is en weet wat hij er mee kan.quote:Op zondag 2 december 2012 01:16 schreef TC03 het volgende:
Ik ben onder de indruk van Boëtius. Sinds hij op de flanken staat is Feyenoord echt beter gaan spelen omdat niet alles meer via één kant moet.
Het ventje is 17 jaar en speelt gewoon meer dan prima op het middenveld, Sinds hij erin is speelt Clasie ook opeens een stuk beter. Fysiek zit hij misschien wel bij de top van het team. Kan 90 minuten lang gas blijven geven en is nu al ontzettend belangrijk. Volgens mij had RKC pas aan het eind van de eerste helft het eerste schot op doel, iets waar ook hij voor een groot deel verantwoordelijk voor was.quote:Op zondag 2 december 2012 01:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb gezien wat jij hebt gezien maar was nog niet onder de indruk. Ik vind hem zeker een groot talent, maar tegen een ploeg als RKC mag je echt wel wat meer laten zien hoor.
Hij is op zich goed in de duels, maar het is een aanvallende/creatieve middenvelder. Ik zie weinig aanvallende en creatieve impulsen van zijn kant.quote:Op zondag 2 december 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ventje is 17 jaar en speelt gewoon meer dan prima op het middenveld, Sinds hij erin is speelt Clasie ook opeens een stuk beter. Fysiek zit hij misschien wel bij de top van het team. Kan 90 minuten lang gas blijven geven en is nu al ontzettend belangrijk. Volgens mij had RKC pas aan het eind van de eerste helft het eerste schot op doel, iets waar ook hij voor een groot deel verantwoordelijk voor was.
Ik verlang niet zo heel veel meer van hem eigenlijk.
Dus omdat Leerdam zijn contract niet verlengt zijn we opeens van systeem veranderd? Vilhena vervangt Leerdam, dus het lijkt me logisch dat hij vooral zijn verdedigende taken uitvoert/uit moet voeren.quote:Op zondag 2 december 2012 01:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is op zich goed in de duels, maar het is een aanvallende/creatieve middenvelder. Ik zie weinig aanvallende en creatieve impulsen van zijn kant.
Dan moet Immers op de bank plaats nemen.quote:Op zondag 2 december 2012 01:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is op zich goed in de duels, maar het is een aanvallende/creatieve middenvelder. Ik zie weinig aanvallende en creatieve impulsen van zijn kant.
Zijn totaal verschillende spitsen. Guidetti kon je altijd de diepte insturen, Pelle moet je dan weer niet diepsturen maar in de voeten aanspelen. De een is een kapstok de ander een aanjager.quote:Op zondag 2 december 2012 03:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Welke spits vinden jullie nou beter? Guidetti of Pelle?
Voordeel aan Pelle is, is dat hij een jas draagt,geen blowende vriendin heeft en niet elke dag bij Vapiano's eet waardoor hij nooit ziek is
Da's inderdaad opvallend ja.quote:Op zondag 2 december 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
Sinds hij erin is speelt Clasie ook opeens een stuk beter.
Waarom maak je je druk om de hobby van de vriendin van een spits?quote:Op zondag 2 december 2012 03:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Welke spits vinden jullie nou beter? Guidetti of Pelle?
Voordeel aan Pelle is, is dat hij een jas draagt,geen blowende vriendin heeft en niet elke dag bij Vapiano's eet waardoor hij nooit ziek is
quote:Op zondag 2 december 2012 11:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom maak je je druk om de hobby van de vriendin van een spits?
Inderdaad zeg. Toch weer jammer dat we zo'n overwicht niet kunnen omzetten in een minstens 4-0 ofzo, doelsaldo lijkt toch weer belangrijk te kunnen gaan worden dit jaar en kansen krijgen we genoeg.quote:Op zondag 2 december 2012 08:41 schreef ace_eleven het volgende:
Prima zakelijke overwinning. Ik sta weer heel de eerste helft met het volste vertrouwen dat we m gingen winnen. Een gevoel dat al jaren niet aanwezig is
Welke bedoel je?quote:Op zondag 2 december 2012 11:35 schreef Fuszy het volgende:
Ik kijk nu pas de samenvatting, maar dat veldwtf.
Die kans voor immers ook. Geniaal hoe je die weet te missen
Die had ik wel verwachtquote:
Ik kan hem dat niet echt aanrekenen aangezien hij hem probeerde te plaatsen maar hij rolde gewoon niet door het natte veld.quote:Op zondag 2 december 2012 11:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die had ik wel verwacht. Die waar boëtius neergehaald wordt door Zoet en hij hem zowat in een lege goal kan inschieten.
Klopt, hij had hem nog eens af moeten geven op Jean Paul die helemaal vrij stond om in te tikken.quote:Op zondag 2 december 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
Schaken is echt een debiel zo gauw hij voor de goal komt. Alsof alles op zwart gaat als hij kan scoren. Ramt hem altijd maar wild op doel.
Als Ajax kampioenskandidaat is, is Feyenoord dat ook... Alhoewel ik wel denk dat Ajax meer kans maakt dan Feyenoord.quote:Op zondag 2 december 2012 12:08 schreef satecl het volgende:
Feyenoord kampioenskandidaat?
Ik denk het eerlijk gezegd wel. Elke 'makkelijke' wedstrijd wordt ook gewoon makkelijk gewonnen. Iets wat vorig jaar totaal niet het geval was. Gisteren heb ik ook geen moment het gevoel gehad van: 'Oei, dit kunnen we nog wel eens verliezen.' Terwijl ik dat vorig seizoen elke wedstrijd had.
Met Boetius en Vilhena is het spel ook alleen maar beter geworden ten opzichte van de eerste 8 wedstrijden. Natuurlijk zal Feyenoord nog wel een keer op hun bek gaan, in een topper ofzo. Maar zolang je van de kleintjes blijft winnen, kan het nog leuk worden.
Aankomende 3 wedstrijden tegen NAC, ADO en Groningen.. Ik wil dan nog wel eens zien hoe we ervoor staan.
Ja, Schaken was niet goed gisteren. Tegen AZ ook al niet.quote:Op zondag 2 december 2012 12:08 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Klopt, hij had hem nog eens af moeten geven op Jean Paul die helemaal vrij stond om in te tikken.
Dat moeten gewoon doelpunten zijn, net als die bal van Clasie..quote:Op zondag 2 december 2012 11:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan hem dat niet echt aanrekenen aangezien hij hem probeerde te plaatsen maar hij rolde gewoon niet door het natte veld.
Koeman noemt ons terecht outsider, en waarom niet. De 'topploegen' weten allemaal geen constant hoog niveau vast te houdenquote:Op zondag 2 december 2012 12:08 schreef satecl het volgende:
Feyenoord kampioenskandidaat?
Ik denk het eerlijk gezegd wel. Elke 'makkelijke' wedstrijd wordt ook gewoon makkelijk gewonnen. Iets wat vorig jaar totaal niet het geval was. Gisteren heb ik ook geen moment het gevoel gehad van: 'Oei, dit kunnen we nog wel eens verliezen.' Terwijl ik dat vorig seizoen elke wedstrijd had.
Met Boetius en Vilhena is het spel ook alleen maar beter geworden ten opzichte van de eerste 8 wedstrijden. Natuurlijk zal Feyenoord nog wel een keer op hun bek gaan, in een topper ofzo. Maar zolang je van de kleintjes blijft winnen, kan het nog leuk worden.
Aankomende 3 wedstrijden tegen NAC, ADO en Groningen.. Ik wil dan nog wel eens zien hoe we ervoor staan.
Kom op zeg, als je op zo'n veld speelt weet je toch.quote:Op zondag 2 december 2012 11:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan hem dat niet echt aanrekenen aangezien hij hem probeerde te plaatsen maar hij rolde gewoon niet door het natte veld.
Precies!quote:Op zondag 2 december 2012 12:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat moeten gewoon doelpunten zijn, net als die bal van Clasie..
Op papier waarschijnlijk interessanter dan in werkelijkheidquote:Op zondag 2 december 2012 13:02 schreef Dekatria het volgende:
VBL / AFC Wimbledon v MK Dons 2e ronde FA Cup, 02/12
Suggestie voor vanmiddag
Bij AZ was hij al balvast en voetbalde hij vaak goed mee, alleen maakte hij daar een stuk minder doelpunten.quote:Op zondag 2 december 2012 00:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja ik wist het niet. Kende 'm van AZ, waar hij door verbeek nieteens ingeschreven was voor de EL (toch?) en verder alleen van de verhalen bij Studio Sport en VI, en die mensen vonden het maar een matige spits. Maar ik moet je eerlijk bekennen dat hij me vaak genoeg positief opvalt.
quote:Op zondag 2 december 2012 13:02 schreef Dekatria het volgende:
VBL / AFC Wimbledon v MK Dons 2e ronde FA Cup, 02/12
Suggestie voor vanmiddag
quote:Zo moeten de fans zich ongeveer voelen. Velen gaan niet naar de wedstrijd. Simon Wheeler, voorzitter van de Independent Wimbledon Supporters Association, spreekt zich uit: Ik ga niet en ik ken een hoop fans die ook niet gaan. Ik neem nog liever de moeder van mn vriendin mee naar een tuincentrum dan naar die wedstrijd te gaan.
Dat is eigenlijk de enige wedstrijd waar ik nog een beetje terughoudend tegen aankijk. Ik weet niet of er genoeg personality in dit team zit om in de ArenA echt een vuist te kunnen maken. Blijft toch een wedstrijd op zich en vorig jaar hadden we natuurlijk Vlaar, El Ahmadi en Guidetti. Clasie trok zich daar ook aan op en Bakkal kon op dat punt ook best een mannetje zijn.quote:Op zondag 2 december 2012 12:32 schreef WethouderHekking het volgende:
Razendspannend nu in de top 5, zeker omdat geen enkele ploeg het voor elkaar krijgt om constant te presteren, terwijl het bij Feyenoord steeds beter gaat. Ook Vitesse vind ik knap, maar als daar Bony vertrekt in de winterstop moet ik het nog maar zien. Als we zonder schade de winterstop halen, dan wordt de Klassieker retespannend.
Je straalt de laatste tijd wel veel voetbal enthousiasme uit..quote:Op zondag 2 december 2012 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op papier waarschijnlijk interessanter dan in werkelijkheid
quote:Op zondag 2 december 2012 13:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je straalt de laatste tijd wel veel voetbal enthousiasme uit..
Dat is wel zo, de laatste grote uitwedstrijd (PSV) was de slechtste wedstrijd in tijden. Gelukkig hebben we nu ook jongens die personalities aan het worden zijn. Daarin is het aandeel van Koeman volgens mij best wel groot.quote:Op zondag 2 december 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk de enige wedstrijd waar ik nog een beetje terughoudend tegen aankijk. Ik weet niet of er genoeg personality in dit team zit om in de ArenA echt een vuist te kunnen maken. Blijft toch een wedstrijd op zich en vorig jaar hadden we natuurlijk Vlaar, El Ahmadi en Guidetti. Clasie trok zich daar ook aan op en Bakkal kon op dat punt ook best een mannetje zijn.
Ik ben iig al blij dat we de kleinere wedstrijden dit jaar tenminste winnen.quote:Op zondag 2 december 2012 13:33 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat is wel zo, de laatste grote uitwedstrijd (PSV) was de slechtste wedstrijd in tijden. Gelukkig hebben we nu ook jongens die personalities aan het worden zijn. Daarin is het aandeel van Koeman volgens mij best wel groot.
Zeker.quote:Op zondag 2 december 2012 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben iig al blij dat we de kleinere wedstrijden dit jaar tenminste winnen.
Ik blijf het spannend vinden bij "slechts" 2-0. Te veel kans dat er bij toeval 1 bij Feyenoord in gaat en de tegenstander vleugels krijgt, waardoor je alsnog met een gelijkspel of zelfs verlies van het veld loopt.quote:Op zondag 2 december 2012 11:20 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Toch weer jammer dat we zo'n overwicht niet kunnen omzetten in een minstens 4-0 ofzo, doelsaldo lijkt toch weer belangrijk te kunnen gaan worden dit jaar en kansen krijgen we genoeg.
Maar ik klaag verder niet, geniet wel erg van het spel momenteel.
nek-nak is momenteel saai en kwaliteit is er aan beide kanten niet echt aanwezigquote:Op zondag 2 december 2012 13:43 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zeker.
Volgende week Nac. We vreten die ratten op![]()
Moet toch lukken, tegen een Nac in deze vorm ?
ik gok dat het te maken heeft met de resultaten uit het verleden. Voorheen was het zo dat telkens als het een tijdje goed ging, er een NAC/PEC-niveau club langs kwam die won en waardoor Feyenoord weer een neerwaartse spiraal in dook.quote:Op zondag 2 december 2012 13:51 schreef F.M.D. het volgende:
Het elftal wordt beter en beter, ook de verdediging doet vertrouwen op door nu 3 keer achter elkaar de 0 te houden en de wissel Vilhena voor Leerdam is een gouden greep waarvan ik me afvraag waarom dat niet veel eerder is gebeurd, maar so be it.
Het Legioen weet volgens mij alleen niet waar het aan toe is. De tegenslag die de club jarenlang had vormde kennelijk een bron van energie om de club fanatiek te steunen, maar nu resultaten en voetbal erg goed is zitten er een stel makke schapen op de tribune die volgens mij niet weten wat ze ermee moeten. Het Legioen moet er nog aan wennen volgens mij.
quote:'Of we nu nog iets bijzonders gaan doen? Nou, misschien Pellè'
Graziano Pellè stal zaterdag de show tijdens 'Ladies Night' in De Kuip. De aanvaller, razend populair onder de vrouwen, leidde Feyenoord met twee doelpunten langs RKC Waalwijk (2-0). "Natuurlijk is het extra fijn om te winnen met zoveel dames in het stadion. Het zou leuk zijn als ze nu vaker naar De Kuip komen", zei Pellè met een brede grijns in gesprek met het Algemeen Dagblad.
Na zijn twee doelpunten tegen RKC staat Pellè op tien treffers. Zoveel maakte hij er op het hoogste niveau alleen in 2006/07 bij Cesena. "We moeten gewoon zo doorgaan", vervolgde de huurling van Parma. "Ik wil meer spelen en meer scoren, dat is goed voor mij en goed voor de club. Of wij kampioen kunnen worden? Ach, de Nederlandse competitie loopt altijd raar. Als wij zo door gaan, hebben we een kans."
Lachend wimpelde Pellè de vraag af of hij op 'Ladies Night' alle vrouwelijke fans zou gaan bedanken. "Nee, ik heb al een vriendin en eentje is genoeg. Dat laat ik over aan mijn jonge ploeggenoten." Ronald Koeman kon er ook wel om lachen dat uitgerekend Pellè de hoofdrol vertolkte. 'De dames zullen er wel blij mee zijn. Het was alleen iets te koud voor hem om zijn shirt uit te trekken. Graziano is gewoon heel belangrijk voor ons, als hij zo beslissend is met zijn rendement kunnen we onze handen dichtknijpen. Of we nu op deze avond nog iets bijzonders gaan doen? Nou, misschien Pellè. Ik niet hoor, ik ben wat ouder en dus niet meer in trek."
Prima sfeertje anders hoor, gisterquote:Op zondag 2 december 2012 13:51 schreef F.M.D. het volgende:
Het elftal wordt beter en beter, ook de verdediging doet vertrouwen op door nu 3 keer achter elkaar de 0 te houden en de wissel Vilhena voor Leerdam is een gouden greep waarvan ik me afvraag waarom dat niet veel eerder is gebeurd, maar so be it.
Het Legioen weet volgens mij alleen niet waar het aan toe is. De tegenslag die de club jarenlang had vormde kennelijk een bron van energie om de club fanatiek te steunen, maar nu resultaten en voetbal erg goed is zitten er een stel makke schapen op de tribune die volgens mij niet weten wat ze ermee moeten. Het Legioen moet er nog aan wennen volgens mij.
Inderdaad, was niet veel op aan te merken. Na de 2-0 damde het in, maargoed het spel van Feyenoord ook, gebeurde werkelijk niets meer.quote:Op zondag 2 december 2012 14:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Prima sfeertje anders hoor, gister
Als hij zo doorgaat onbetaalbaar.quote:Op zondag 2 december 2012 14:06 schreef RvLaak het volgende:
Wat moet Pellè eigenlijk kosten, mocht Feyenoord hem willen kopen?
Sowieso wedstrijden op zaterdag. Als Feyenoord op zaterdag zou voetballen zou ik een seizoenkaart nemen. Zondag is voor mij een onhandigere dag.quote:Op zondag 2 december 2012 14:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar wat kost hij nu? Misschien een optie om hem in de winterstop te halen?quote:Op zondag 2 december 2012 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat onbetaalbaar.
PSV of Twente zal hem wel gaan kopen na dit seizoen
Ik denk zeker een miljoen of 5. Hij heeft nog best lang een contract toch?quote:Op zondag 2 december 2012 14:06 schreef RvLaak het volgende:
Wat moet Pellè eigenlijk kosten, mocht Feyenoord hem willen kopen?
AZ moet nog steeds een miljoen van Parma krijgen dus dat is het absolute minimumquote:Op zondag 2 december 2012 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel had voordat hij kwam een optie tot koop moeten bedingen, nu te laat.quote:Op zondag 2 december 2012 14:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk zeker een miljoen of 5. Hij heeft nog best lang een contract toch?
Lijkt me wel, kan je niet op stuk vallen toch. Presteert ie niet koop je hem niet, en mocht hij opeens boven verwachting presteren (zoals nu) heb je mooi die optie.quote:Op zondag 2 december 2012 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel had voordat hij kwam een optie tot koop moeten bedingen, nu te laat.
Wellicht heeft hij dat ook wel geprobeerd trouwens.
Hoezo is dat te laat? Ik ga er van uit dat elke speler in de winterstop over kan (even daargelaten of Feyenoord het kan betalen of niet)quote:Op zondag 2 december 2012 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel had voordat hij kwam een optie tot koop moeten bedingen, nu te laat.
Wellicht heeft hij dat ook wel geprobeerd trouwens.
Hij wordt ironisch genoeg naarmate hij beter speelt ook steeds meer onhaalbaar voor ons.quote:Op zondag 2 december 2012 14:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo is dat te laat? Ik ga er van uit dat elke speler in de winterstop over kan (even daargelaten of Feyenoord het kan betalen of niet)
Vandaar mijn laatste zinquote:Op zondag 2 december 2012 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wordt ironisch genoeg naarmate hij beter speelt ook steeds meer onhaalbaar voor ons.
Zat ik ook al aan te denken, 1 van die twee zal het wel gaan proberenquote:Op zondag 2 december 2012 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Middenmoot PL kan ook natuurlijkquote:Op zondag 2 december 2012 14:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, 1 van die twee zal het wel gaan proberen
Mocht dat gebeuren, hoop ik op hetzelfde scenario als Wijnaldum/Fer...quote:Op zondag 2 december 2012 14:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, 1 van die twee zal het wel gaan proberen
Kastanje zit gewoon lekker op de bank.quote:Op zondag 2 december 2012 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren, hoop ik op hetzelfde scenario als Wijnaldum/Fer...
Ik vind Fer toch niet bij dat rijtje horenquote:Op zondag 2 december 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kastanje zit gewoon lekker op de bank.
Klopt, maar die is toch niet rechtstreeks van Feyenoord naar Twente gegaan? En toch sowieso niet voor de titel/niveau hoger?quote:Op zondag 2 december 2012 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kastanje zit gewoon lekker op de bank.
Ik ook niet.quote:Op zondag 2 december 2012 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Fer toch niet bij dat rijtje horen
In het begin wel, die faalde ook aan alle kanten. Is helaas (voor Feyenoord) wat bijgetrokken, maar okquote:
Wel een vuile Nsb'er natuurlijk maar hij ontwikkeld zich daar natuurlijk wel goed.quote:Op zondag 2 december 2012 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Fer toch niet bij dat rijtje horen
quote:Op zondag 2 december 2012 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond die ladies night maar stom. Stomme wijven achter me. Ze konden alleen clasie en Pelleen dat zaten ze ook alleen maar te roepen.
Ze konden geen andere liedjes dan het hand in hand en het klonk allemaal erg vaag.
Nooit meer op een vak vol dames
Bloedirritant
ja volgend seizoen weerquote:Op zondag 2 december 2012 14:42 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eeuwig blijven huren is ook geen optiequote:Op zondag 2 december 2012 15:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind het niet zo erg dat we Pelle niet kunnen betalen. Als we gaan betalen voor spitsen presteren ze toch altijd kut.
Deze spitsquote:Zijn sterke spel met Vitesse in de jeugdcompetities van de KNVB zorgde ervoor dat hij werd beschouwd als een grote belofte voor de aanvalslinie. Hierdoor doorliep de jonge spits verschillende Nederlandse jeugdelftallen. Hij speelde onder meer samen met tegenwoordige topspelers als Rafael van der Vaart en Robin van Persie. Klaas-Jan Huntelaar zat toentertijd voornamelijk op de reservebank als tweede spits in de pikorde achter hem. "Hij was beter dan wie ook, omdat hij fysiek zo sterk was, volgroeid. Wij waren bij hem vergeleken echt nog kinderen," vertelde Huntelaar een aantal jaren later in een terugblik.
Met Nederland maakte hij onder meer deel uit van de nationale selectie dat onder leiding van bondscoach Pieter Huistra in 2000 deelnam aan het EK-onder 16 in Israël. Hij had een belangrijk aandeel in de overwinningen tijdens het toernooi, waardoor Nederland zich plaatste voor de halve finales. Uiteindelijk verloor Nederland deze van Tsjechië, maar wist ze wel een derde plaats te bemachtigen door de troostfinale met 5-0 te winnen van Griekenland. In de daaropvolgende jaren speelde de jonge spits ook wedstrijden voor de andere jeugdelftallen
Ah, je begreep het cynisme niet? Daar had Van Beukering ook last van.quote:Op zondag 2 december 2012 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als dat door De Kuip klonk ging ik altijd een beetje dood van binnen.
Jawel hoor, alleen ik vond het gewoon zo kut dat die gozer bij Feyenoord speelde.quote:Op zondag 2 december 2012 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, je begreep het cynisme niet? Daar had Van Beukering ook last van.
Ik vond de sfeer erg matig. Er waren weer veel stiltes, die de dagjesdames soms beter opvulden dan de mannen. De gele zijde had vast wel een keer mee kunnen doen met een 'hand in hand' dat vanaf de groene zijde werd ingezet. Maarja ego'tjes...die moeten eens opzij worden gezet.quote:Op zondag 2 december 2012 14:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb er toen echt hard om moeten lachen, één van de weinige lichtpuntjes van dat seizoen.quote:Op zondag 2 december 2012 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen ik vond het gewoon zo kut dat die gozer bij Feyenoord speelde.
Fuck die sfeer, joh. Het was tegen RKC en het was kankerweer. Ga nou niet verwachten dat ze 90 minuten uit volle borst mee staan blèren. Gebeurd niet.quote:Op zondag 2 december 2012 15:24 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ik vond de sfeer erg matig. Er waren weer veel stiltes, die de dagjesdames soms beter opvulden dan de mannen. De gele zijde had vast wel een keer mee kunnen doen met een 'hand in hand' dat vanaf de groene zijde werd ingezet. Maarja ego'tjes...die moeten eens opzij worden gezet.
ligt het aan mij of wordt de term 'de tweede bal' steeds meer gebruikt?quote:Op zondag 2 december 2012 01:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kijk je met je ogen in je zak. Ontbrekende schakel op het middenveld.
Heeft constant de tweede bal en kan tenminste wel lekker kort combineren in tegenstelling tot het kindsoldaat.
Feyenoord had gewoon de pech dat Twente door Den Bosch was uitgeschakeld in de beker, die waren zo getergd.quote:Op zondag 2 december 2012 13:39 schreef Merkie het volgende:
Tegen Twente speelden we ook slecht. Bijna niks gecreëerd, en drie gratis doelpunten weggegeven.
En nog speelden ze bagger en hebben we dat zelfs weggegeven door het nog slechter te doen.quote:Op zondag 2 december 2012 19:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Feyenoord had gewoon de pech dat Twente door Den Bosch was uitgeschakeld in de beker, die waren zo getergd.
Vrouwen en camera'squote:Op zondag 2 december 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
Deze heeft vriendin van mij gemaakt...
[ afbeelding ]
Die telefoon heeft toch een camera?quote:Op zondag 2 december 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was ook geen camera
Een telefoon
Wel veel zelfvertrouwen, grote bek. Zo had ik hem niet ingeschat.quote:Op zondag 2 december 2012 20:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft wel echt een scheve bek zeg
Gewoon afvallende bal zeggen jongens. Klaar met die onzin.quote:Op zondag 2 december 2012 16:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt het aan mij of wordt de term 'de tweede bal' steeds meer gebruikt?
Grote bek idd, terwijl ie nog niets heeft laten zien ..quote:Op zondag 2 december 2012 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel veel zelfvertrouwen, grote bek. Zo had ik hem niet ingeschat.
Denk dat Feyenoord pas een bod kan doen als er iemand verkocht wordt.quote:Op maandag 3 december 2012 01:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Gewoon 4 overwinningen op rij met allemaal 2 goals of meer verschil. Vraag me af of er toch geen mogelijkheid is om Pelle te kopen aangezien hij al te oud is voor echte topclubs
quote:Feyenoord aast op zoon van Henke Larsson
Waar Ajax zich nadrukkelijk richt op het binnenhalen van jonge Deense talenten, kijkt Feyenoord vooral rond in Zweden en Noorwegen. De Rotterdamse club heeft vooral het oog laten vallen op de 14-jarige Noor Emil Hansson.
Het grote talent van Brann Bergen is al diverse keren op stage geweest op Varkenoord. De Noor kan volgens de regels echter pas definitief naar Feyenoord verhuizen als hij 16 jaar is geworden. Het samenwerkingsverband met het Zweedse Helsinborgs IF zorgt er ook voor dat er regelmatig Zweedse talenten naar de Kuip komen.
Daarnaast is de 15-jarige Jordan Larsson, zoon van voormalig wereldtopper Henke Larsson, regelmatig te gast bij de Feyenoord Academy. De jonge spits, die speelt voor het bescheiden Hogaborgs, is net als zijn vader een echte aanvaller.
De talentvolle jeugdinternational van Zweden, die komende zomer zestien jaar wordt, trainde eerder dit seizoen ook al mee met Feyenoord. Saillant detail is dat Jordan werd geboren in Rotterdam, slechts enkele weken voor hij met zijn ouders naar Glasgow verhuisde waar vader Henke voor Celtic ging spelen.
2 helden. wel de briljanste song ever voor Bosvelt. "He's here, he's there, he's fucking everywhere Paultje Booosvelt, Paultje boosvelt".quote:
Denk alleen dat z'n vrouw er niet zo blij mee was.quote:Op maandag 3 december 2012 11:05 schreef jakees het volgende:
[..]
2 helden. wel de briljanste song ever voor Bosvelt. "He's here, he's there, he's fucking everywhere Paultje Booosvelt, Paultje boosvelt".
Tony is helemaal geen deadline opgelegd...quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 11:33 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tony is helemaal geen deadline opgelegd...
Hier doelt hij op.quote:'Feyenoord verwacht maandag antwoord van Raiola-cliënt Vilhena'
De clubleiding van Feyenoord verwacht maandag antwoord van Tonny Vilhena over het laatste voorstel dat de club de middenvelder gedaan heeft. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Er ligt voor Vilhena een voorstel om zijn tot medio 2014 doorlopende contract open te breken en met nog eens twee jaar te verlengen.
Van Geel sprak diverse malen met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Vilhena, over de aanbieding van afgelopen maand. Raiola wil dat Feyenoord meer waardering toont voor de opmars van Vilhena, die in de uitwedstrijd tegen AZ (0-2) een belangrijke rol speelde. De Nederlandse Italiaan zou zijn cliënt ondertussen bij AC Milan hebben aangeboden, zo claimen diverse Italiaanse media. Vilhena zou ook een van de namen zijn die Marco van Basten recentelijk tijdens zijn bezoek aan Italië aan Silvio Berlusconi zou hebben doorgegeven.
Voor commentaar over de onderhandelingen verwees Vilhena continu naar Raiola, hoewel hij wel duidelijk wilde maken dat hij in Rotterdam wil blijven. "Laat duidelijk zijn dat ik graag bij deze club wil blijven", zei de pas zeventienjarige middenvelder. "Ik wil eerst bij Feyenoord een grote speler worden."
Dat snap ik. Maar een deadline is heel wat anders dan dat ze vandaag verwachten tot een akkoord te komen.quote:
Klopt, daarom zette ik het nieuwsbericht erbij. Maar ik snap dat hij het woord deadline gebruikt(in zekere zin is het ook een deadline, enkel geen take-it-or-leave-it-deadline).quote:Op maandag 3 december 2012 11:37 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar een deadline is heel wat anders dan dat ze vandaag verwachten tot een akkoord te komen.
Het is wel een soort van deadline. Feyenoord wil/verwacht vandaag antwoordquote:Op maandag 3 december 2012 11:38 schreef Sejt het volgende:
Klopt, misschien was deadline het verkeerde woord. Bedoelde meer dat er nieuws verwacht wordt vandaag.
Inderdaad, Clasie heeft op de verjaardag van z,n oma nooit last gehad van oudtantes die tegen hem zeiden 'Goh, wat ben jij een grote jongen geworden'quote:Op maandag 3 december 2012 11:08 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te vragen wie het is. Niks verandert haha.
Sjoerd Mossou.quote:Pellè is net als Kiprich en De Goeij een stripfiguur
Een maand of twee geleden schreef ik dat Graziano Pellè te knap was voor Feyenoord. Dat was niet erg verstandig, want je kunt er vergif op innemen met dat soort bijdehante stellingen: ze komen als een boemerang bij je terug.
Het stukje kwam er op neer dat Pellè alle eigenschappen had van een klassieke miskoop, op voorhand al, en niet in de laatste plaats omdat er erg veel gel in zijn haar zit. Er heel gelikt uitzien en nooit een doelpunt maken, in de Kuip leek mij dat geen ideale combinatie.
(U weet ook: Rotterdam-Zuid is van oudsher een gebied van verweerde arbeiderskoppen, gehavend door westenwind en hevige slagregens. Niet bepaald een natuurlijke habitat voor toyboys.)
Ik maakte daarbij echter een essentiële denkfout, achteraf bezien.
Graziano Pellè is weliswaar te mooi om waar te zijn, hij heeft één wezenlijke overeenkomst met alle culthelden die hem voorgingen bij Feyenoord. Of ze nou József Kiprich of Ed de Goeij heetten, net als zij heeft Pellè het aangezicht van een stripfiguur. In Pellès geval eentje met perfecte kaaklijnen. Een combinatie tussen Ken (van Barbie) en Arthur 'The Fonz' Fonzarelli (uit Happy Days).
Die goal tegen Ajax helpt bij de liefde van het Legioen, uiteraard, maar minstens zo cruciaal was volgens mij de thuiswedstrijd tegen NEC. Pellè scoorde niet alleen twee keer die avond, hij werd tien minuten voor tijd gewisseld - en moest voor wat massagewerk rechtstreeks door naar de kleedkamers.
En toen gebeurde het.
Het publiek begon te klappen toen Pellè langs de tribunes liep en synchroon aan het applaus versnelde de voetballer zijn looppas steeds een beetje, blij en opgewonden.
Pellè begon hevig te zwaaien naar de mensen. Eerst met één hand boven zijn hoofd, daarna met twee. Nog iets sneller liep hij nu, steeds uitbundiger zwaaiend, zijn duimen triomfantelijk in de lucht gestoken, in de veronderstelling dat de Kuip hem als de Nieuwe Verlosser omarmde, of als een geschenk Gods.
Het stadion zag er de humor van in en begon nóg harder te klappen en te juichen. De ereronde van Pellè kreeg iets droogkomisch; het was zo over the top dat het koddig werd. De voetballer die zich heel erg aanbeden waande, en een stadion dat het spel vrolijk meespeelde, grinnikend van de pret.
Dramaturgisch gezien lijkt het personage van Pellè dan ook meer op dat van The Fonz (van Happy Days) dan dat van Ken (van Barbie).
Ook Fonzie had alle meisjes smachtend aan zijn zijde, maar niemand vond dat erg, omdat hij in al zijn karikaturale coolheid ook iets had van een antiheld. Fonzie stak in Happy Days, een extreem vrolijke Amerikaanse sitcom, altijd heel triomfantelijk zijn duimen omhoog, ongeveer zoals Pellè dat tijdens zijn ererondje deed tegen NEC.
Wanneer Fonzie achteloos met één hand tegen een defecte jukebox of een Mustang aan sloeg, kreeg hij het ding altijd prompt weer aan de praat. De grap zat hem in het onverklaarbare: je snapte niet hoe hij het deed, maar mooi dat 'ie het deed. En precies zo is het met Graziano Pellè.
Geen idee.quote:Op maandag 3 december 2012 12:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoeveel geld krijgt feyenoord eigenlijk van die Murdoch deal?
Vierde club, Feyenoord wordt daar al jarenlang mee genaaid.quote:Op maandag 3 december 2012 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee.
¤80.000.000 per seizoen, verdeeld over 18 clubs waarbij Feyenoord club de 3e club zal zijn naar gelang de prestaties. Ervan uitgaande dat er wordt uitgekeerd op basis van prestaties uit het verleden.
De lampjes die neuzen en?quote:Op maandag 3 december 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vierde club, Feyenoord wordt daar al jarenlang mee genaaid.
Volgens mij dus een redelijk eerlijke verdeling tussen deze 5. Wel gek als AZ dor een goed-getimede piek in de prestaties tot 2025 mee mag profiteren...quote:Ajax, Feyenoord, PSV, AZ en FC Twente eisten 53 procent van de inkomsten (gemiddeld kan dat neerkomen op acht miljoen euro per jaar): de verdere verdeelsleutel zorgde ervoor dat de andere Eredivisieclubs dan per seizoen met zo'n drie tot vijf miljoen euro genoegen moeten nemen.
Twente. Het wordt verdeeld naar zo'n Duits model. De CPM index geloof ik.quote:
quote:
Dat Rotterdam Zuid van oudsher een echt arbeidersbolwerk was vol eerlijke mensen die van hun hart geen moordkuil maakten is bekend. Maar Zuid is wel 'wat' veranderd, zo ook de voetbalclub op Zuid.quote:(U weet ook: Rotterdam-Zuid is van oudsher een gebied van verweerde arbeiderskoppen, gehavend door westenwind en hevige slagregens. Niet bepaald een natuurlijke habitat voor toyboys.)
http://www.volkskrant.nl/(...)airder-dan-PSV.dhtmlquote:Op maandag 3 december 2012 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente. Het wordt verdeeld naar zo'n Duits model. De CPM index geloof ik.
Imo belachelijk, als je TV gelden verdeelt moet je gewoon kijken naar welke clubs de meeste kijkers trekken. Dat zijn altijd Ajax en Feyenoord en dat zal ook altijd zo blijven.
Lijkt mij ookquote:Op maandag 3 december 2012 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Imo belachelijk, als je TV gelden verdeelt moet je gewoon kijken naar welke clubs de meeste kijkers trekken. Dat zijn altijd Ajax en Feyenoord en dat zal ook altijd zo blijven.
quote:Op maandag 3 december 2012 12:30 schreef tammepiet het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)airder-dan-PSV.dhtml
Ja, 1 op de 5 Nederlanders is 'fan' van Twente. Geloof je het zelquote:Op maandag 3 december 2012 12:30 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Er mochten meerdere clubs aangevinkt worden...quote:Op maandag 3 december 2012 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, 1 op de 5 Nederlanders is 'fan' van Twente. Geloof je het zelAchterlijke moffen.
Vreemd systeem, je kan toch beter de kijkcijfers meten bij ELquote:Op maandag 3 december 2012 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er mochten meerdere clubs aangevinkt worden...
Wat een dom,stukje.quote:
Onzinquote:Op maandag 3 december 2012 12:30 schreef tammepiet het volgende:
[..]
De 'ouderwetse' mentaliteit die in de grote steden heerst bestaat sowieso niet meer aangezien daar grotendeels allochtonen wonen. De straatcultuur is in de grote steden dominant geworden. Dit geldt voor alle grote steden. Echte Amsterdammers, Rotterdammers, Hagenezen, en daarbij horende cultuur zijn een uitstervend ras.quote:Op maandag 3 december 2012 12:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
[..]
Dat Rotterdam Zuid van oudsher een echt arbeidersbolwerk was vol eerlijke mensen die van hun hart geen moordkuil maakten is bekend. Maar Zuid is wel 'wat' veranderd, zo ook de voetbalclub op Zuid.
Gelukkig is de sfeer op de tribunes nog steeds eentje van 'kein geloel, en de opgestroopte mouwen.
Dat is Feyenoord.
Ik snap het wel. De aantrekkelijkheid van een competitie wordt bepaald door de clubs die erin spelen. Als Feyenoord in de JL zou spelen, zouden er minder mensen kijken dan nu. De kijkers kijken dus niet alleen voor Feyenoord, maar ook voor de competitie waarin Feyenoord speelt. De aantrekkelijkheid van die competitie wordt ook bepaald door prestaties van andere clubs, en de afgelopen jaren zijn Twente en PSV daarin beter dan Feyenoord.quote:Op maandag 3 december 2012 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 december 2012 12:42 schreef DonRaja het volgende:
Dan moet iedereen gewoon op pec stemmen, kijken wat ze dan doen.quote:Op maandag 3 december 2012 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang ze Ajax en Twente maar niet missen, direct na de winterstop.quote:Op maandag 3 december 2012 13:29 schreef TC03 het volgende:
Zowel Immers als Pelle hebben vier gele kaarten. Het is te hopen dat ze niet tegelijk hun vijfde pakken.
Dit. Beter pakken ze voor de zekerheid een kaartje. Al zijn 3 punten 3 punten natuurlijk. Of je die nu tegen een kleine club pakt of tegen een grotere club.quote:Op maandag 3 december 2012 13:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zolang ze Ajax en Twente maar niet missen, direct na de winterstop.
Mathijsen, Kongolo.quote:Op maandag 3 december 2012 13:59 schreef TC03 het volgende:
Keek net een stukje Ajax-PSV, die verdediging van PSV is wel zielig. Mogen wij toch blij zijn met Janmaat, De Vrij en Martins Indi. Ook aan de bal allemaal goede verdedigers.
Ja, maar die drie die ik noemde vind ik echt er bovenuit steken. Jong en sterk met een grote toekomst voor zich. Kongolo is nog geen basisspeler maar belooft ook veel goeds.quote:
Ik neem aan dat Pelle hem bewust gaat pakken tegen ADO thuis.quote:Op maandag 3 december 2012 13:29 schreef TC03 het volgende:
Zowel Immers als Pelle hebben vier gele kaarten. Het is te hopen dat ze niet tegelijk hun vijfde pakken.
de geen woorden maar daden mentaliteit vind je nu eigenlijk alleen nog maar op het plattelandquote:Op maandag 3 december 2012 13:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
De 'ouderwetse' mentaliteit die in de grote steden heerst bestaat sowieso niet meer aangezien daar grotendeels allochtonen wonen. De straatcultuur is in de grote steden dominant geworden. Dit geldt voor alle grote steden. Echte Amsterdammers, Rotterdammers, Hagenezen, en daarbij horende cultuur zijn een uitstervend ras.
Ik denk dat Immers hem zondag tegen NAC al pakt, dan hoeft hij niet tegen 'zijn' ADO te spelen. En ik denk ook inderdaad dat Pelle hem pakt tegen ADO.quote:Op maandag 3 december 2012 14:16 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Pelle hem bewust gaat pakken tegen ADO thuis.
Lijkt me dat hij juist wilt spelen tegen zijn oude club, als dat niet zo is moet hij sowieso weer oprotten naar de ooievaars.quote:Op maandag 3 december 2012 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik denk dat Immers hem zondag tegen NAC al pakt, dan hoeft hij niet tegen 'zijn' ADO te spelen. En ik denk ook inderdaad dat Pelle hem pakt tegen ADO.
Het zou me niks verbazen als hij kaartje pakt hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 15:15 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij juist wilt spelen tegen zijn oude club, als dat niet zo is moet hij sowieso weer oprotten naar de ooievaars.
Nee precies. Maar het lijkt mij juist mooi als ik een stap heb gemaakt naar een grote club en dan in de onderlinge wedstrijden ook kan aantonen dat ik daadwerkelijk beter ben geworden.quote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij kaartje pakt hoor.
Schaken spits en Verhoek op rechts. Singh op 10 denk ik, Vilhena gewoon eigen plek. Koeman wil nooit teveel wisselen in dat soort situaties.quote:Op maandag 3 december 2012 15:17 schreef Typisch het volgende:
Wie zou er dan op 10 en in de spits spelen? Schaken en Vilhena en dan Vormer/Singh naast Clasie?
ADO ging Feyenoord toch nog even inhalen voor de winterstop? Lukt al aardig moet ik zeggen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef De_kromme het volgende:
Wel grappig dat niemand van jullie een weddenschap wilde afsluiten met de belachelijke line van 15 doelpunten in één seizoen voor Pelle. Nog steeds geen vertrouwen in jullie spitsje?
Kakkerlakjes zijn bang om een weddenschap te verliezen, mooi dit. Over een krappe twee weken worden jullie weer eens zoek gespeeld door de Hageneesjes![]()
. Immers heeft al toegezegd er minimaal ééntje in eigen goal te trappen.
Dit. Wellicht toch Achahbar kansje geven.quote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef Typisch het volgende:
Zorgen dat er eentje ADO mist en de ander Grunn. Dat zijn beide thuiswedstrijden, daar heb je ze minder hard nodig dan uit imo.
En dan gewoon die Haagse matjes kankerhard vernederenquote:Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef De_kromme het volgende:
Wel grappig dat niemand van jullie een weddenschap wilde afsluiten met de belachelijke line van 15 doelpunten in één seizoen voor Pelle. Nog steeds geen vertrouwen in jullie spitsje?
Kakkerlakjes zijn bang om een weddenschap te verliezen, mooi dit. Over een krappe twee weken worden jullie weer eens zoek gespeeld door de Hageneesjes![]()
. Immers heeft al toegezegd er minimaal ééntje in eigen goal te trappen.
Lex ado missen en De Pel Grunn, dan kan hakkebar tegen Grunn spelen. Die schat ik nog lager in dan ADO.quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit. Wellicht toch Achahbar kansje geven.
Feyenoord heeft ook alle lastige uitwedstrijden zowat al gehad man.quote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef De_kromme het volgende:
Een belangrijke speler willen missen tegen ADO. Met hoeveel wil je het schip in gaan jongen?
Wacht nou maar rustig af, Den Haag heeft alle moeilijke wedstrijden al zo wat gehad, dat wordt een inhaalslag na de winterstop; niet voor te stelen.
Is Junker al vastgelegd?quote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef De_kromme het volgende:
Een belangrijke speler willen missen tegen ADO. Met hoeveel wil je het schip in gaan jongen?
Wacht nou maar rustig af, Den Haag heeft alle moeilijke wedstrijden al zo wat gehad, dat wordt een inhaalslag na de winterstop; niet voor te stelen.
Ja ik zou ook zorgen dat Lex ADO mist als ik jullie was. Misschien maar een opstootje regisseren tussen Lex en Clasie? Dat ze beide geel krijgen van de scheids. Lijkt me een goeie,quote:Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lex ado missen en De Pel Grunn, dan kan hakkebar tegen Grunn spelen. Die schat ik nog lager in dan ADO.
Is het rustig op de redactie ofzo, dat je hier weereens bent?quote:Op maandag 3 december 2012 15:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja ik zou ook zorgen dat Lex ADO mist als ik jullie was. Misschien maar een opstootje regisseren tussen Lex en Clasie? Dat ze beide geel krijgen van de scheids. Lijkt me een goeie,
Jup, momenteel weinig te doen. Dus ik dacht: ik kom maar eens buurten. Wat vind je er nou van dat BMI in de winterstop naar Milaan vertrekt voor een schijntje?quote:Op maandag 3 december 2012 15:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is het rustig op de redactie ofzo, dat je hier weereens bent?
quote:Op maandag 3 december 2012 15:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jup, momenteel weinig te doen. Dus ik dacht: ik kom maar eens buurten. Wat vind je er nou van dat BMI in de winterstop naar Milaan vertrekt voor een schijntje?
???quote:
Schijntje?quote:Op maandag 3 december 2012 15:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jup, momenteel weinig te doen. Dus ik dacht: ik kom maar eens buurten. Wat vind je er nou van dat BMI in de winterstop naar Milaan vertrekt voor een schijntje?
Contract tot 2016, dus gewoon een miljoentje of 40/45. Dan breng ik hem op de fiets er heen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh, 2016, dat had ik niet verwacht. Nou, dan mag je blij zijn met een miljoentje of vijf. En reken maar dat hij daarvoor weggaat; jullie hebben zoals altijd weer eens geld nodig.quote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schijntje?Hij ligt tot 2016 vast gast. Leuk dat je weer eens probeert te trollen maar doe het dan tenminste zo dat ik nog een beetje twijfel of je serieus bent. Nu zou zelfs hmf niet happen.
Faalhaasquote:Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef De_kromme het volgende:
Junker vastgelegd? Geen flauw idee waar je het over hebt. Zit die nog bij Roda nu eigenlijk? Nee toch.
Volgend jaar kampioensploeg man, als alles blijft en we een bazenspits hebben. Volgend jaar Sleegers en misschien nog wel een paar er bij.quote:Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
Kongolo staat toch al klaar dus ik zou het prima vinden om bmi te verkopen in de zomer trouwens, al heb ik liever dat hij nog een seizoentje blijft.
Het verschil is wel dat je tegenstander punten verliest als wij ze pakken, en dat is tegen een concurrent wel van belang en tegen een kleintje niet...quote:Op maandag 3 december 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Beter pakken ze voor de zekerheid een kaartje. Al zijn 3 punten 3 punten natuurlijk. Of je die nu tegen een kleine club pakt of tegen een grotere club.
Hoe zit het nou met die tweede ring? Laatst tegen Utrecht zat het weer totaal niet vol in dat lelijke ding, moesten de matjes werken ofzo?quote:Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh, 2016, dat had ik niet verwacht. Nou, dan mag je blij zijn met een miljoentje of vijf. En reken maar dat hij daarvoor weggaat; jullie hebben zoals altijd weer eens geld nodig.
Wel grappig dat Clasie zegt dat jullie een beter team hebben dan vorig seizoen. Twee Hagenezen erbij, dan krijg je dat he.
Als er vorig seizoen iets duidelijk is geworden is het wel dat je tegen de kleintjes ook moet presteren, tegen de topploegen veruit de meeste punten gepakt. En toch geen kampioen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat je tegenstander punten verliest als wij ze pakken, en dat is tegen een concurrent wel van belang en tegen een kleintje niet...
Verder mag je tegen de kleine clubs 'verwachten' dat je de punten pakt en tegen de concurrenten moeten op voorhand de punten nog verdeeld worden, dan is een winstpartij dus wel extra mentale winst..
Ik ben het dus niet eens met 3 punten is 3 punten
Tegen Utrecht gold er een 1 op 1 verkoop voor (S)CC's. Belachelijk voor zo'n onbelangrijke wedstrijd. Volkomen logisch dat het niet uitverkocht, ADO is nu wat slimmer bezig.quote:Op maandag 3 december 2012 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die tweede ring? Laatst tegen Utrecht zat het weer totaal niet vol in dat lelijke ding, moesten de matjes werken ofzo?
Wat zegt de Snor er over dan?quote:Op maandag 3 december 2012 15:28 schreef De_kromme het volgende:
Wie wordt er volgend jaar de vaste spits bij jullie dan? Misschien Armenteros oppikken?
Wat was dat nou met die gozer van jullie die extra rood pakt tegen zijn,oude club.quote:Op maandag 3 december 2012 15:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja ik zou ook zorgen dat Lex ADO mist als ik jullie was. Misschien maar een opstootje regisseren tussen Lex en Clasie? Dat ze beide geel krijgen van de scheids. Lijkt me een goeie,
Tegen Feyenoord zat het vorig jaar ook niet volquote:Op maandag 3 december 2012 15:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tegen Utrecht gold er een 1 op 1 verkoop voor (S)CC's. Belachelijk voor zo'n onbelangrijke wedstrijd. Volkomen logisch dat het niet uitverkocht, ADO is nu wat slimmer bezig.
quote:Op maandag 3 december 2012 15:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tegen Utrecht gold er een 1 op 1 verkoop voor (S)CC's. Belachelijk voor zo'n onbelangrijke wedstrijd. Volkomen logisch dat het niet uitverkocht, ADO is nu wat slimmer bezig.
Tevrede bedoel je.quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit. Wellicht toch Achahbar kansje geven.
Tja, was geen slimme overtreding. Maar hij geeft het gewoon eerlijk toe, dan is 4 wedstrijden schorsing toch wel iets teveel van het goede.. Hopen dat ADO in hoger beroep gaat.quote:Op maandag 3 december 2012 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat was dat nou met die gozer van jullie die extra rood pakt tegen zijn,oude club.
Wie is dat nou weer?quote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die heeft ook geen flauw idee. Waarschijnlijk wordt het van Duinen denkt hij.
Kankerquote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Utrecht thuis het belangrijkste potje van het jaar? In welke droomwereld leef jij?quote:Op maandag 3 december 2012 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]![]()
![]()
Gewoon kankertrieste lui dat ze niet naar hun club komen, terwijl dat toch jullie belangrijkste potje van het jaar is.
quote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Utrecht is wel paar stapjes hoger natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 15:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Utrecht thuis het belangrijkste potje van het jaar? In welke droomwereld leef jij?
Niveau'tje van Beukering jaquote:Op maandag 3 december 2012 15:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Mikey van ADO. Geniale spits jongen.
En vorig jaar sinds lange tijd weer de top 3.quote:Op maandag 3 december 2012 15:35 schreef ace_eleven het volgende:
Trouwens wel lang geleden denk ik dat Feyenoord, Ajax en PSV niet bij de eerste 2 posities van de ranglijst te vinden zijn na zoveel wedstrijden
Waarom niet beide waren top in de jeugd en hebben verder niets laten zien.quote:
Tevrede werd er bij Excelsior uitgespeeld door Janga.quote:Op maandag 3 december 2012 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom niet beide waren top in de jeugd en hebben verder niets laten zien.
Hakkebar tegen Praagquote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tevrede werd er bij Excelsior uitgespeeld door Janga.En Hakkebar heeft echt een bazentechniek, zie hem liever dan Tevrede.
Praten in de naam van een gebande = ban. Ik geef het door aan de mods.quote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgens HMF wordt Te Vrede echt een cultheld en een bazenspits. Als hij het zegt zal het toch wel waar zijn.
Hoe zit die constructie met Immers nou precies? Leg het eens uit.quote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Precies goed voor jullie scouts dus. Veel plezier ermee, vijf miljoen mag je hem hebben.
Ok.quote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Precies goed voor jullie scouts dus. Veel plezier ermee, vijf miljoen mag je hem hebben.
Succes, Haagse NSB'erquote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Praten in de naam van een gebande = ban. Ik geef het door aan de mods.
Ja, als we toen De Pel al hadden zaten we nu in de CL man.quote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hakkebar tegen PraagKanker wat een goal was dat
Sinds Schenkelveld hecht ik daar geen waarde meer aaan.quote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgens HMF wordt Te Vrede echt een cultheld en een bazenspits. Als hij het zegt zal het toch wel waar zijn.
Geen idee. Mag toch lije dat er wel een tonnetje per goal op conto van Den Haag bijgeschreven wordt?quote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe zit die constructie met Immers nou precies? Leg het eens uit.
Godverdomme, de teen toen tegen Kievquote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, als we toen De Pel al hadden zaten we nu in de CL man.
heeft die kerel ooit gelijk gehadquote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Toen het niet zo opvallend was, was 't nog leuk.quote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen idee. Mag toch lije dat er wel een tonnetje per goal op conto van Den Haag bijgeschreven wordt?
Zonde dat jullie die hebben laten gaan, dat gaat nog een grote worden (mits hij nu een lange periode blessurevrij blijft). Maarja, hij had niet de juiste instelling. Bij thuiswedstrijden van Feijenoord ging hij liever bij zijn amateurclubje SV Den Hoorn kijken (incl. katjelam worden).quote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds Schenkelveld hecht ik daar geen waarde meer aaan.
Weet jij hoe de constructie met Immers in elkaar zit dan?quote:Op maandag 3 december 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen het niet zo opvallend was, was 't nog leuk.
HMF zegt dat je je bek moet houdenquote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Praten in de naam van een gebande = ban. Ik geef het door aan de mods.
Toornstra ruilen voor Verhoek?quote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen idee. Mag toch lije dat er wel een tonnetje per goal op conto van Den Haag bijgeschreven wordt?
Nee en 't boeit me ook niet zoveel. Geen ton per goal iig, dat zal iedereen begrijpen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet jij hoe de constructie met Immers in elkaar zit dan?
Die is ook transfervrij volgens mij. Als mokotjo en leerdam weg zijn mogen ze van mij die gozer wel oppikken. Dan heb je Singh, Vormer en Toornstra als backup voor het middenveld.quote:
Voor drie miljoen plus Verhoek mag je hem hebben. Heeft Wesley alweer heimwee naar Den Haag joh? Jankbal dat het is.quote:
Is transfervrij ja.quote:Op maandag 3 december 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is ook transfervrij volgens mij. Als mokotjo en leerdam weg zijn mogen ze van mij die gozer wel oppikken. Dan heb je Singh, Vormer en Toornstra als backup voor het middenveld.
Denk eerder dat hij naar PSV gaat, of je moet er snel bij zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is ook transfervrij volgens mij. Als mokotjo en leerdam weg zijn mogen ze van mij die gozer wel oppikken. Dan heb je Singh, Vormer en Toornstra als backup voor het middenveld.
Ik zie in Toornstra gewoon een basisspeler voor Feyenoord hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die halen hem in de winterstop op denk ik.quote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij naar PSV gaat, of je moet er snel bij zijn.
Laatste jaar speelt hij anders belabberd. Die zit al met zijn hoofd bij een topclub in het buitenland volgens mij.quote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie in Toornstra gewoon een basisspeler voor Feyenoord hoor.
Als Clasie vertrokken is misschien ja. Of Vilhena op 10 en Toornstra naast Clasie, maar Immers gaat natuurlijk niet op de bank gezet worden. Denk dat ze hem niet halen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie in Toornstra gewoon een basisspeler voor Feyenoord hoor.
Waarom? Omdat Engelaar vertrekt? Zou op zich een goede zet zijn. Wellicht kunnen we er nog een miljoentje of twee voor vangen danquote:Op maandag 3 december 2012 15:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die halen hem in de winterstop op denk ik.
De gebruikelijke terugval. Is alleen maar gunstig zodat wij hem makkelijker kunnen oppikken. Toornstra voor Verhoek en Goossens.quote:Op maandag 3 december 2012 15:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Laatste jaar speelt hij anders belabberd. Die zit al met zijn hoofd bij een topclub in het buitenland volgens mij.
2 miljoen voor een halfjaar contract bij ado.quote:Op maandag 3 december 2012 15:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom? Omdat Engelaar vertrekt? Zou op zich een goede zet zijn. Wellicht kunnen we er nog een miljoentje of twee voor vangen dan.
Als jullie er vijf hebben gekregen voor een jaarcontract van Wijnaldem, waarom niet?quote:Op maandag 3 december 2012 15:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 miljoen voor een halfjaar contract bij ado.![]()
Ah, eindelijk iemand die het licht ziet. Goossens dumpen zou een goede zijn voor jullie. Gewoon drieëneenhalf miljoen betaalt voor vier jaar blessures laten behandelen bij een dure arts (nog eens 2,5 ton per jaar).quote:Op maandag 3 december 2012 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De gebruikelijke terugval. Is alleen maar gunstig zodat wij hem makkelijker kunnen oppikken. Toornstra voor Verhoek en Goossens.
Beste deal in jaren.quote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als jullie er vijf hebben gekregen voor een jaarcontract van Wijnaldem, waarom niet?De gemeente betaalt.
We hebben iig nu een nieuw goudhaantje in de vorm van Boeitius.quote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ah, eindelijk iemand die het licht ziet. Goossens dumpen zou een goede zijn voor jullie. Gewoon drieëneenhalf miljoen betaalt voor vier jaar blessures laten behandelen bij een dure arts (nog eens 2,5 ton per jaar).
Noem ze eens op? En je kan nu nog niks zeggen over een ventje van, wat is het, 17? Als je Toornstra haalt in de winterstop tel ik er drie. Vilhena, Immers en Toornstra.quote:Op maandag 3 december 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben iig nu een nieuw goudhaantje in de vorm van Boeitius.Gewoon 4 of 5 potentiele toptransfers nu rondlopen in ons team.
De Vrij, Clasie, Indi, Janmaat (als hij zo blijft spelen) ga je ook gewoon miljoenen voor pakken. Immers sowieso niet.quote:Op maandag 3 december 2012 15:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Noem ze eens op? En je kan nu nog niks zeggen over een ventje van, wat is het, 17? Als je Toornstra haalt in de winterstop tel ik er drie. Vilhena, Immers en Toornstra.
quote:Op maandag 3 december 2012 15:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Noem ze eens op? En je kan nu nog niks zeggen over een ventje van, wat is het, 17? Als je Toornstra haalt in de winterstop tel ik er drie. Vilhena, Immers en Toornstra.
Ik mag niet klagen. Je krijgt de groeten van HMF.quote:Op maandag 3 december 2012 15:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jo ouwe havenslaaf uit de onderste regionen van de samenleving. Alles wel?
Dan zijn al drie bans. Goede score vandaag zeg, en dat binnen een half uurtjequote:Op maandag 3 december 2012 15:53 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen. Je krijgt de groeten van HMF.
Loopt die nog rond bij julliequote:Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef elCholo het volgende:
[..]
Je vergeet die andere hagenees: Fernandez!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |