Tevrede werd er bij Excelsior uitgespeeld door Janga.quote:Op maandag 3 december 2012 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom niet beide waren top in de jeugd en hebben verder niets laten zien.
Hakkebar tegen Praagquote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tevrede werd er bij Excelsior uitgespeeld door Janga.En Hakkebar heeft echt een bazentechniek, zie hem liever dan Tevrede.
Praten in de naam van een gebande = ban. Ik geef het door aan de mods.quote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgens HMF wordt Te Vrede echt een cultheld en een bazenspits. Als hij het zegt zal het toch wel waar zijn.
Hoe zit die constructie met Immers nou precies? Leg het eens uit.quote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Precies goed voor jullie scouts dus. Veel plezier ermee, vijf miljoen mag je hem hebben.
Ok.quote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Precies goed voor jullie scouts dus. Veel plezier ermee, vijf miljoen mag je hem hebben.
Succes, Haagse NSB'erquote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Praten in de naam van een gebande = ban. Ik geef het door aan de mods.
Ja, als we toen De Pel al hadden zaten we nu in de CL man.quote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hakkebar tegen PraagKanker wat een goal was dat
Sinds Schenkelveld hecht ik daar geen waarde meer aaan.quote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgens HMF wordt Te Vrede echt een cultheld en een bazenspits. Als hij het zegt zal het toch wel waar zijn.
Geen idee. Mag toch lije dat er wel een tonnetje per goal op conto van Den Haag bijgeschreven wordt?quote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe zit die constructie met Immers nou precies? Leg het eens uit.
Godverdomme, de teen toen tegen Kievquote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, als we toen De Pel al hadden zaten we nu in de CL man.
heeft die kerel ooit gelijk gehadquote:Op maandag 3 december 2012 15:37 schreef SjaakBauer het volgende:
Toen het niet zo opvallend was, was 't nog leuk.quote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen idee. Mag toch lije dat er wel een tonnetje per goal op conto van Den Haag bijgeschreven wordt?
Zonde dat jullie die hebben laten gaan, dat gaat nog een grote worden (mits hij nu een lange periode blessurevrij blijft). Maarja, hij had niet de juiste instelling. Bij thuiswedstrijden van Feijenoord ging hij liever bij zijn amateurclubje SV Den Hoorn kijken (incl. katjelam worden).quote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds Schenkelveld hecht ik daar geen waarde meer aaan.
Weet jij hoe de constructie met Immers in elkaar zit dan?quote:Op maandag 3 december 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen het niet zo opvallend was, was 't nog leuk.
HMF zegt dat je je bek moet houdenquote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Praten in de naam van een gebande = ban. Ik geef het door aan de mods.
Toornstra ruilen voor Verhoek?quote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen idee. Mag toch lije dat er wel een tonnetje per goal op conto van Den Haag bijgeschreven wordt?
Nee en 't boeit me ook niet zoveel. Geen ton per goal iig, dat zal iedereen begrijpen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weet jij hoe de constructie met Immers in elkaar zit dan?
Die is ook transfervrij volgens mij. Als mokotjo en leerdam weg zijn mogen ze van mij die gozer wel oppikken. Dan heb je Singh, Vormer en Toornstra als backup voor het middenveld.quote:
Voor drie miljoen plus Verhoek mag je hem hebben. Heeft Wesley alweer heimwee naar Den Haag joh? Jankbal dat het is.quote:
Is transfervrij ja.quote:Op maandag 3 december 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is ook transfervrij volgens mij. Als mokotjo en leerdam weg zijn mogen ze van mij die gozer wel oppikken. Dan heb je Singh, Vormer en Toornstra als backup voor het middenveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |