2 helden. wel de briljanste song ever voor Bosvelt. "He's here, he's there, he's fucking everywhere Paultje Booosvelt, Paultje boosvelt".quote:
Denk alleen dat z'n vrouw er niet zo blij mee was.quote:Op maandag 3 december 2012 11:05 schreef jakees het volgende:
[..]
2 helden. wel de briljanste song ever voor Bosvelt. "He's here, he's there, he's fucking everywhere Paultje Booosvelt, Paultje boosvelt".
Tony is helemaal geen deadline opgelegd...quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 11:33 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Tony is helemaal geen deadline opgelegd...
Hier doelt hij op.quote:'Feyenoord verwacht maandag antwoord van Raiola-cliënt Vilhena'
De clubleiding van Feyenoord verwacht maandag antwoord van Tonny Vilhena over het laatste voorstel dat de club de middenvelder gedaan heeft. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Er ligt voor Vilhena een voorstel om zijn tot medio 2014 doorlopende contract open te breken en met nog eens twee jaar te verlengen.
Van Geel sprak diverse malen met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Vilhena, over de aanbieding van afgelopen maand. Raiola wil dat Feyenoord meer waardering toont voor de opmars van Vilhena, die in de uitwedstrijd tegen AZ (0-2) een belangrijke rol speelde. De Nederlandse Italiaan zou zijn cliënt ondertussen bij AC Milan hebben aangeboden, zo claimen diverse Italiaanse media. Vilhena zou ook een van de namen zijn die Marco van Basten recentelijk tijdens zijn bezoek aan Italië aan Silvio Berlusconi zou hebben doorgegeven.
Voor commentaar over de onderhandelingen verwees Vilhena continu naar Raiola, hoewel hij wel duidelijk wilde maken dat hij in Rotterdam wil blijven. "Laat duidelijk zijn dat ik graag bij deze club wil blijven", zei de pas zeventienjarige middenvelder. "Ik wil eerst bij Feyenoord een grote speler worden."
Dat snap ik. Maar een deadline is heel wat anders dan dat ze vandaag verwachten tot een akkoord te komen.quote:
Klopt, daarom zette ik het nieuwsbericht erbij. Maar ik snap dat hij het woord deadline gebruikt(in zekere zin is het ook een deadline, enkel geen take-it-or-leave-it-deadline).quote:Op maandag 3 december 2012 11:37 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar een deadline is heel wat anders dan dat ze vandaag verwachten tot een akkoord te komen.
Het is wel een soort van deadline. Feyenoord wil/verwacht vandaag antwoordquote:Op maandag 3 december 2012 11:38 schreef Sejt het volgende:
Klopt, misschien was deadline het verkeerde woord. Bedoelde meer dat er nieuws verwacht wordt vandaag.
Inderdaad, Clasie heeft op de verjaardag van z,n oma nooit last gehad van oudtantes die tegen hem zeiden 'Goh, wat ben jij een grote jongen geworden'quote:Op maandag 3 december 2012 11:08 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te vragen wie het is. Niks verandert haha.
Sjoerd Mossou.quote:Pellè is net als Kiprich en De Goeij een stripfiguur
Een maand of twee geleden schreef ik dat Graziano Pellè te knap was voor Feyenoord. Dat was niet erg verstandig, want je kunt er vergif op innemen met dat soort bijdehante stellingen: ze komen als een boemerang bij je terug.
Het stukje kwam er op neer dat Pellè alle eigenschappen had van een klassieke miskoop, op voorhand al, en niet in de laatste plaats omdat er erg veel gel in zijn haar zit. Er heel gelikt uitzien en nooit een doelpunt maken, in de Kuip leek mij dat geen ideale combinatie.
(U weet ook: Rotterdam-Zuid is van oudsher een gebied van verweerde arbeiderskoppen, gehavend door westenwind en hevige slagregens. Niet bepaald een natuurlijke habitat voor toyboys.)
Ik maakte daarbij echter een essentiële denkfout, achteraf bezien.
Graziano Pellè is weliswaar te mooi om waar te zijn, hij heeft één wezenlijke overeenkomst met alle culthelden die hem voorgingen bij Feyenoord. Of ze nou József Kiprich of Ed de Goeij heetten, net als zij heeft Pellè het aangezicht van een stripfiguur. In Pellès geval eentje met perfecte kaaklijnen. Een combinatie tussen Ken (van Barbie) en Arthur 'The Fonz' Fonzarelli (uit Happy Days).
Die goal tegen Ajax helpt bij de liefde van het Legioen, uiteraard, maar minstens zo cruciaal was volgens mij de thuiswedstrijd tegen NEC. Pellè scoorde niet alleen twee keer die avond, hij werd tien minuten voor tijd gewisseld - en moest voor wat massagewerk rechtstreeks door naar de kleedkamers.
En toen gebeurde het.
Het publiek begon te klappen toen Pellè langs de tribunes liep en synchroon aan het applaus versnelde de voetballer zijn looppas steeds een beetje, blij en opgewonden.
Pellè begon hevig te zwaaien naar de mensen. Eerst met één hand boven zijn hoofd, daarna met twee. Nog iets sneller liep hij nu, steeds uitbundiger zwaaiend, zijn duimen triomfantelijk in de lucht gestoken, in de veronderstelling dat de Kuip hem als de Nieuwe Verlosser omarmde, of als een geschenk Gods.
Het stadion zag er de humor van in en begon nóg harder te klappen en te juichen. De ereronde van Pellè kreeg iets droogkomisch; het was zo over the top dat het koddig werd. De voetballer die zich heel erg aanbeden waande, en een stadion dat het spel vrolijk meespeelde, grinnikend van de pret.
Dramaturgisch gezien lijkt het personage van Pellè dan ook meer op dat van The Fonz (van Happy Days) dan dat van Ken (van Barbie).
Ook Fonzie had alle meisjes smachtend aan zijn zijde, maar niemand vond dat erg, omdat hij in al zijn karikaturale coolheid ook iets had van een antiheld. Fonzie stak in Happy Days, een extreem vrolijke Amerikaanse sitcom, altijd heel triomfantelijk zijn duimen omhoog, ongeveer zoals Pellè dat tijdens zijn ererondje deed tegen NEC.
Wanneer Fonzie achteloos met één hand tegen een defecte jukebox of een Mustang aan sloeg, kreeg hij het ding altijd prompt weer aan de praat. De grap zat hem in het onverklaarbare: je snapte niet hoe hij het deed, maar mooi dat 'ie het deed. En precies zo is het met Graziano Pellè.
Geen idee.quote:Op maandag 3 december 2012 12:17 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoeveel geld krijgt feyenoord eigenlijk van die Murdoch deal?
Vierde club, Feyenoord wordt daar al jarenlang mee genaaid.quote:Op maandag 3 december 2012 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee.
¤80.000.000 per seizoen, verdeeld over 18 clubs waarbij Feyenoord club de 3e club zal zijn naar gelang de prestaties. Ervan uitgaande dat er wordt uitgekeerd op basis van prestaties uit het verleden.
De lampjes die neuzen en?quote:Op maandag 3 december 2012 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vierde club, Feyenoord wordt daar al jarenlang mee genaaid.
Volgens mij dus een redelijk eerlijke verdeling tussen deze 5. Wel gek als AZ dor een goed-getimede piek in de prestaties tot 2025 mee mag profiteren...quote:Ajax, Feyenoord, PSV, AZ en FC Twente eisten 53 procent van de inkomsten (gemiddeld kan dat neerkomen op acht miljoen euro per jaar): de verdere verdeelsleutel zorgde ervoor dat de andere Eredivisieclubs dan per seizoen met zo'n drie tot vijf miljoen euro genoegen moeten nemen.
Twente. Het wordt verdeeld naar zo'n Duits model. De CPM index geloof ik.quote:
quote:
Dat Rotterdam Zuid van oudsher een echt arbeidersbolwerk was vol eerlijke mensen die van hun hart geen moordkuil maakten is bekend. Maar Zuid is wel 'wat' veranderd, zo ook de voetbalclub op Zuid.quote:(U weet ook: Rotterdam-Zuid is van oudsher een gebied van verweerde arbeiderskoppen, gehavend door westenwind en hevige slagregens. Niet bepaald een natuurlijke habitat voor toyboys.)
http://www.volkskrant.nl/(...)airder-dan-PSV.dhtmlquote:Op maandag 3 december 2012 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente. Het wordt verdeeld naar zo'n Duits model. De CPM index geloof ik.
Imo belachelijk, als je TV gelden verdeelt moet je gewoon kijken naar welke clubs de meeste kijkers trekken. Dat zijn altijd Ajax en Feyenoord en dat zal ook altijd zo blijven.
Lijkt mij ookquote:Op maandag 3 december 2012 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente. Het wordt verdeeld naar zo'n Duits model. De CPM index geloof ik.
Imo belachelijk, als je TV gelden verdeelt moet je gewoon kijken naar welke clubs de meeste kijkers trekken. Dat zijn altijd Ajax en Feyenoord en dat zal ook altijd zo blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |