Dan kijk je met je ogen in je zak. Ontbrekende schakel op het middenveld.quote:Op zondag 2 december 2012 01:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vond Vilhena (weer) niet goed. Ben veel meer onder de indruk van Boëtius.
Ik heb gezien wat jij hebt gezien maar was nog niet onder de indruk. Ik vind hem zeker een groot talent, maar tegen een ploeg als RKC mag je echt wel wat meer laten zien hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 01:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kijk je met je ogen in je zak. Ontbrekende schakel op het middenveld.
Heeft constant de tweede bal en kan tenminste wel lekker kort combineren in tegenstelling tot het kindsoldaat.
Hij kijkt ook goed. Ziet wat de afspeel mogelijkheden zijn voordat hij de bal heeft. Tijdens z'n acties ook niet alleen met de blik omlaag en dat getuigt van zelfvertrouwen wat weer een gevolg is van z'n kwaliteiten. Hij weet waar die bal is en weet wat hij er mee kan.quote:Op zondag 2 december 2012 01:16 schreef TC03 het volgende:
Ik ben onder de indruk van Boëtius. Sinds hij op de flanken staat is Feyenoord echt beter gaan spelen omdat niet alles meer via één kant moet.
Het ventje is 17 jaar en speelt gewoon meer dan prima op het middenveld, Sinds hij erin is speelt Clasie ook opeens een stuk beter. Fysiek zit hij misschien wel bij de top van het team. Kan 90 minuten lang gas blijven geven en is nu al ontzettend belangrijk. Volgens mij had RKC pas aan het eind van de eerste helft het eerste schot op doel, iets waar ook hij voor een groot deel verantwoordelijk voor was.quote:Op zondag 2 december 2012 01:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb gezien wat jij hebt gezien maar was nog niet onder de indruk. Ik vind hem zeker een groot talent, maar tegen een ploeg als RKC mag je echt wel wat meer laten zien hoor.
Hij is op zich goed in de duels, maar het is een aanvallende/creatieve middenvelder. Ik zie weinig aanvallende en creatieve impulsen van zijn kant.quote:Op zondag 2 december 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ventje is 17 jaar en speelt gewoon meer dan prima op het middenveld, Sinds hij erin is speelt Clasie ook opeens een stuk beter. Fysiek zit hij misschien wel bij de top van het team. Kan 90 minuten lang gas blijven geven en is nu al ontzettend belangrijk. Volgens mij had RKC pas aan het eind van de eerste helft het eerste schot op doel, iets waar ook hij voor een groot deel verantwoordelijk voor was.
Ik verlang niet zo heel veel meer van hem eigenlijk.
Dus omdat Leerdam zijn contract niet verlengt zijn we opeens van systeem veranderd? Vilhena vervangt Leerdam, dus het lijkt me logisch dat hij vooral zijn verdedigende taken uitvoert/uit moet voeren.quote:Op zondag 2 december 2012 01:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is op zich goed in de duels, maar het is een aanvallende/creatieve middenvelder. Ik zie weinig aanvallende en creatieve impulsen van zijn kant.
Dan moet Immers op de bank plaats nemen.quote:Op zondag 2 december 2012 01:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is op zich goed in de duels, maar het is een aanvallende/creatieve middenvelder. Ik zie weinig aanvallende en creatieve impulsen van zijn kant.
Zijn totaal verschillende spitsen. Guidetti kon je altijd de diepte insturen, Pelle moet je dan weer niet diepsturen maar in de voeten aanspelen. De een is een kapstok de ander een aanjager.quote:Op zondag 2 december 2012 03:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Welke spits vinden jullie nou beter? Guidetti of Pelle?
Voordeel aan Pelle is, is dat hij een jas draagt,geen blowende vriendin heeft en niet elke dag bij Vapiano's eet waardoor hij nooit ziek is
Da's inderdaad opvallend ja.quote:Op zondag 2 december 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
Sinds hij erin is speelt Clasie ook opeens een stuk beter.
Waarom maak je je druk om de hobby van de vriendin van een spits?quote:Op zondag 2 december 2012 03:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
Welke spits vinden jullie nou beter? Guidetti of Pelle?
Voordeel aan Pelle is, is dat hij een jas draagt,geen blowende vriendin heeft en niet elke dag bij Vapiano's eet waardoor hij nooit ziek is
quote:Op zondag 2 december 2012 11:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom maak je je druk om de hobby van de vriendin van een spits?
Inderdaad zeg. Toch weer jammer dat we zo'n overwicht niet kunnen omzetten in een minstens 4-0 ofzo, doelsaldo lijkt toch weer belangrijk te kunnen gaan worden dit jaar en kansen krijgen we genoeg.quote:Op zondag 2 december 2012 08:41 schreef ace_eleven het volgende:
Prima zakelijke overwinning. Ik sta weer heel de eerste helft met het volste vertrouwen dat we m gingen winnen. Een gevoel dat al jaren niet aanwezig is
Welke bedoel je?quote:Op zondag 2 december 2012 11:35 schreef Fuszy het volgende:
Ik kijk nu pas de samenvatting, maar dat veldwtf.
Die kans voor immers ook. Geniaal hoe je die weet te missen
Die had ik wel verwachtquote:
Ik kan hem dat niet echt aanrekenen aangezien hij hem probeerde te plaatsen maar hij rolde gewoon niet door het natte veld.quote:Op zondag 2 december 2012 11:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die had ik wel verwacht. Die waar boëtius neergehaald wordt door Zoet en hij hem zowat in een lege goal kan inschieten.
Klopt, hij had hem nog eens af moeten geven op Jean Paul die helemaal vrij stond om in te tikken.quote:Op zondag 2 december 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
Schaken is echt een debiel zo gauw hij voor de goal komt. Alsof alles op zwart gaat als hij kan scoren. Ramt hem altijd maar wild op doel.
Als Ajax kampioenskandidaat is, is Feyenoord dat ook... Alhoewel ik wel denk dat Ajax meer kans maakt dan Feyenoord.quote:Op zondag 2 december 2012 12:08 schreef satecl het volgende:
Feyenoord kampioenskandidaat?
Ik denk het eerlijk gezegd wel. Elke 'makkelijke' wedstrijd wordt ook gewoon makkelijk gewonnen. Iets wat vorig jaar totaal niet het geval was. Gisteren heb ik ook geen moment het gevoel gehad van: 'Oei, dit kunnen we nog wel eens verliezen.' Terwijl ik dat vorig seizoen elke wedstrijd had.
Met Boetius en Vilhena is het spel ook alleen maar beter geworden ten opzichte van de eerste 8 wedstrijden. Natuurlijk zal Feyenoord nog wel een keer op hun bek gaan, in een topper ofzo. Maar zolang je van de kleintjes blijft winnen, kan het nog leuk worden.
Aankomende 3 wedstrijden tegen NAC, ADO en Groningen.. Ik wil dan nog wel eens zien hoe we ervoor staan.
Ja, Schaken was niet goed gisteren. Tegen AZ ook al niet.quote:Op zondag 2 december 2012 12:08 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Klopt, hij had hem nog eens af moeten geven op Jean Paul die helemaal vrij stond om in te tikken.
Dat moeten gewoon doelpunten zijn, net als die bal van Clasie..quote:Op zondag 2 december 2012 11:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik kan hem dat niet echt aanrekenen aangezien hij hem probeerde te plaatsen maar hij rolde gewoon niet door het natte veld.
Koeman noemt ons terecht outsider, en waarom niet. De 'topploegen' weten allemaal geen constant hoog niveau vast te houdenquote:Op zondag 2 december 2012 12:08 schreef satecl het volgende:
Feyenoord kampioenskandidaat?
Ik denk het eerlijk gezegd wel. Elke 'makkelijke' wedstrijd wordt ook gewoon makkelijk gewonnen. Iets wat vorig jaar totaal niet het geval was. Gisteren heb ik ook geen moment het gevoel gehad van: 'Oei, dit kunnen we nog wel eens verliezen.' Terwijl ik dat vorig seizoen elke wedstrijd had.
Met Boetius en Vilhena is het spel ook alleen maar beter geworden ten opzichte van de eerste 8 wedstrijden. Natuurlijk zal Feyenoord nog wel een keer op hun bek gaan, in een topper ofzo. Maar zolang je van de kleintjes blijft winnen, kan het nog leuk worden.
Aankomende 3 wedstrijden tegen NAC, ADO en Groningen.. Ik wil dan nog wel eens zien hoe we ervoor staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |