Mwa, PSV speelt gewoon zwak, maar hebben vaak uitstekende counter-mogelijkheden waardoor ze alsnog vaak scoren. Maar die spelen echt geen goed voetbal hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef jakees het volgende:
[..]
Met name twente. PSV was vanavond niet best hoorde ik maar vorige week speelde ze wel goed en hadden pech. Maar laat de crisis maar uitbreken daar.
Ze zijn wel vaak beter dan de tegenstander. En creeren erg veel kansen. Heb Ajax Psv opgenomen en morgen even die zure koppen van van Bommel en Strootman terugkijken. Genieten!quote:Op zondag 2 december 2012 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, PSV speelt gewoon zwak, maar hebben vaak uitstekende counter-mogelijkheden waardoor ze alsnog vaak scoren. Maar die spelen echt geen goed voetbal hoor.
Heb je geen verkeerde UI?quote:Op zondag 2 december 2012 00:09 schreef jakees het volgende:
Heb Ajax Psv opgenomen en morgen even die zure koppen van van Bommel en Strootman terugkijken. Genieten!
Ik draai nog liever mijn ballen der af dan dat ik daar naar ga zitten kijken.quote:Op zondag 2 december 2012 00:09 schreef jakees het volgende:
[..]
Ze zijn wel vaak beter dan de tegenstander. En creeren erg veel kansen. Heb Ajax Psv opgenomen en morgen even die zure koppen van van Bommel en Strootman terugkijken. Genieten!
Waar slaat dat nou weer op. Ben nog steeds onderkoeld na 1m5 uur in de regen staan terwijl jij onder een dekentje ligt ;-)quote:
nee hoor, ik zou alleen nooit een Ajax - PSV waarin Ajax ook nog eens wint genietend gaan terugkijken. Maar misschien is dat wel heel raar.quote:Op zondag 2 december 2012 00:16 schreef jakees het volgende:
Ik kan gewoon genieten van spannende wedstrijden. Ik was ook blij dat Ajax van PSV won omdat Ajax een erg zwak team heeft vind ik. Maar jij kijkt alleen Feyenoord?
die is flauwquote:Op zondag 2 december 2012 00:08 schreef Caland het volgende:
Schaken is echt een debiel zo gauw hij voor de goal komt. Alsof alles op zwart gaat als hij kan scoren. Ramt hem altijd maar wild op doel.
Ik ga ook niet de hele wedstrijd terugkijken maar ik hoorde op de radio dat van bommel en strootman weer aan het zeiken waren de laatste 10 minuten. Daar kan ik van genieten. Zon hekel aan die 2 zeikerds. Maar ik geniet meer van Pelle hoor!quote:Op zondag 2 december 2012 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
nee hoor, ik zou alleen nooit een Ajax - PSV waarin Ajax ook nog eens wint genietend gaan terugkijken. Maar misschien is dat wel heel raar.
Stond 3x 1 op 1 toch? Maar hij liep die back wel aan alle kanten voorbij. Rendement te laag maar vond dat die wel goed speelde.quote:
nee dat hij volledig op zwart gaatquote:Op zondag 2 december 2012 00:20 schreef jakees het volgende:
[..]
Stond 3x 1 op 1 toch? Maar hij liep die back wel aan alle kanten voorbij. Rendement te laag maar vond dat die wel goed speelde.
fey niet gekekenquote:Op zondag 2 december 2012 00:22 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel. Maar vroeg me af hoe vaak die voor de keeper stond. Ik dacht 3 keer toch?
leg even aan hem uit dat dat grappig kan klinken omdat het een neger is, dan snapt ie em wel.quote:
bij caland weet ik nooit of het nou zo bedoeld is of niet. Hij zet er nooit 20 punten achter om aan te geven dat het een doordenker is.quote:Op zondag 2 december 2012 00:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
leg even aan hem uit dat dat grappig kan klinken omdat het een neger is, dan snapt ie em wel.
Die flauwe grap had ik gelijk door hoor. Maar goed had Caland moeten qouten ipv adames.quote:Op zondag 2 december 2012 00:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
leg even aan hem uit dat dat grappig kan klinken omdat het een neger is, dan snapt ie em wel.
ik vind hem ook nog tofquote:Op zondag 2 december 2012 00:24 schreef muzas het volgende:
Die pelle gaat lekker bij jullie...
Iedereen schreef 'm al af voor ie überhaupt een bal geraakt had.
Dit dus. Kan genieten van zo'n speler.quote:Op zondag 2 december 2012 00:26 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind hem ook nog tof
Die Guidetti was makkelijk te haten, maar deze gewoon niet, hoe hard ik ook probeer
en als hij eens niet bescheiden is, is het ook weer gelijk goedquote:Op zondag 2 december 2012 00:29 schreef Caland het volgende:
Het is ergens ook wel jammer dat het een sympathieke gast is. Vriendelijk, best bescheiden, neemt altijd volop de tijd voor supporters. Geen stereotype Italiaan in ieder geval.
Weinig materiaal om mee te steken naar tegenstanders. Zoals een Guidetti. Iedere ajacied die nu zegt dat pelle een idioot is heeft koorts ofzo.quote:Op zondag 2 december 2012 00:29 schreef Caland het volgende:
Het is ergens ook wel jammer dat het een sympathieke gast is. Vriendelijk, best bescheiden, neemt altijd volop de tijd voor supporters. Geen stereotype Italiaan in ieder geval.
Apart, ja. Dat zowel Ajax en Feyenoord de afgelopen pak 'em beet 10 jaar (?) geen fatsoenlijke spits hebben kunnen opleiden.quote:Op zondag 2 december 2012 00:32 schreef onlogisch het volgende:
Voorlopig tyft ie weer op aan het einde van het seizoen, net als Guidetti vorig jaar, sterft het van het talent op Varkenoord, maar een goeie spits kan men niet afleveren
en dan nog PSV durven uitlachen, ondertussen speelt hun spits geweldig bij Schalkequote:Op zondag 2 december 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Apart, ja. Dat zowel Ajax en Feyenoord de afgelopen pak 'em beet 10 jaar (?) geen fatsoenlijke spits hebben kunnen opleiden.
Welke spits?quote:Op zondag 2 december 2012 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan nog PSV durven uitlachen, ondertussen speelt hun spits geweldig bij Schalke
Wie was de laatste dan bij Feyenoord (naast castaignos)?quote:Op zondag 2 december 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Apart, ja. Dat zowel Ajax en Feyenoord de afgelopen pak 'em beet 10 jaar (?) geen fatsoenlijke spits hebben kunnen opleiden.
Mwah, subtopspitsje die het in belangrijke wedstrijden altijd laat afweten.quote:Op zondag 2 december 2012 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan nog PSV durven uitlachen, ondertussen speelt hun spits geweldig bij Schalke
Van Persie al was dat een linksbuiten.quote:Op zondag 2 december 2012 00:35 schreef jakees het volgende:
[..]
Wie was de laatste dan bij Feyenoord (naast castaignos)?
v. Persie kwam van excelsior toch?quote:Op zondag 2 december 2012 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, subtopspitsje die het in belangrijke wedstrijden altijd laat afweten.
[..]
Van Persie al was dat een linksbuiten.
Die kwam toch ook van Excelsior?quote:Op zondag 2 december 2012 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, subtopspitsje die het in belangrijke wedstrijden altijd laat afweten.
[..]
Van Persie al was dat een linksbuiten.
Ik niet.quote:Op zondag 2 december 2012 00:24 schreef muzas het volgende:
Ok tellen we die mee. Laatste topscoorder van Nederland door Feyenoord opgeleid. Wie zou dat zijn? Van der Gijp?quote:
Hij kost mij een krat bier aan zo'n dude hier op het forum. Geen idee meer weer het was, hij moet het linkje maar even op zoeken en dan paas ik hem die krat.quote:Op zondag 2 december 2012 00:24 schreef muzas het volgende:
Ja ik wist het niet. Kende 'm van AZ, waar hij door verbeek nieteens ingeschreven was voor de EL (toch?) en verder alleen van de verhalen bij Studio Sport en VI, en die mensen vonden het maar een matige spits. Maar ik moet je eerlijk bekennen dat hij me vaak genoeg positief opvalt.quote:
Peter Houtman denk ik.quote:Op zondag 2 december 2012 00:39 schreef jakees het volgende:
[..]
Ok tellen we die mee. Laatste topscoorder van Nederland door Feyenoord opgeleid. Wie zou dat zijn? Van der Gijp?
Haha zou wat wezen zeg. Maar zal niet gebeuren. Maar was vandaag echt weer fantastisch. Balaannammes waren super. Met zijn borst en hoofd balletjes klaarleggen. Steekpassen en 2x scoren. Veel beter gaat het niet worden.quote:Op zondag 2 december 2012 00:58 schreef Grifte het volgende:
Het is wachten tot Pellè zijn opwachting gaat maken in La Squadra Azzurra
Speelde net als Vilhena alsof die er al tijden in stond. Vilhena vond ik erg sterk ook weer vandaag. Fysiek ook sterk voor iemand van 17. NL elftal materiaal over een paar jaar kan niet anders.quote:Op zondag 2 december 2012 01:16 schreef TC03 het volgende:
Ik ben onder de indruk van Boëtius. Sinds hij op de flanken staat is Feyenoord echt beter gaan spelen omdat niet alles meer via één kant moet.
Ik vond Vilhena (weer) niet goed. Ben veel meer onder de indruk van Boëtius.quote:Op zondag 2 december 2012 01:21 schreef jakees het volgende:
[..]
Speelde net als Vilhena alsof die er al tijden in stond. Vilhena vond ik erg sterk ook weer vandaag. Fysiek ook sterk voor iemand van 17. NL elftal materiaal over een paar jaar kan niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |