Ah, je begreep het cynisme niet? Daar had Van Beukering ook last van.quote:Op zondag 2 december 2012 15:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als dat door De Kuip klonk ging ik altijd een beetje dood van binnen.
Jawel hoor, alleen ik vond het gewoon zo kut dat die gozer bij Feyenoord speelde.quote:Op zondag 2 december 2012 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, je begreep het cynisme niet? Daar had Van Beukering ook last van.
Ik vond de sfeer erg matig. Er waren weer veel stiltes, die de dagjesdames soms beter opvulden dan de mannen. De gele zijde had vast wel een keer mee kunnen doen met een 'hand in hand' dat vanaf de groene zijde werd ingezet. Maarja ego'tjes...die moeten eens opzij worden gezet.quote:Op zondag 2 december 2012 14:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Prima sfeertje anders hoor, gister
Ik heb er toen echt hard om moeten lachen, één van de weinige lichtpuntjes van dat seizoen.quote:Op zondag 2 december 2012 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen ik vond het gewoon zo kut dat die gozer bij Feyenoord speelde.
Fuck die sfeer, joh. Het was tegen RKC en het was kankerweer. Ga nou niet verwachten dat ze 90 minuten uit volle borst mee staan blèren. Gebeurd niet.quote:Op zondag 2 december 2012 15:24 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ik vond de sfeer erg matig. Er waren weer veel stiltes, die de dagjesdames soms beter opvulden dan de mannen. De gele zijde had vast wel een keer mee kunnen doen met een 'hand in hand' dat vanaf de groene zijde werd ingezet. Maarja ego'tjes...die moeten eens opzij worden gezet.
ligt het aan mij of wordt de term 'de tweede bal' steeds meer gebruikt?quote:Op zondag 2 december 2012 01:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan kijk je met je ogen in je zak. Ontbrekende schakel op het middenveld.
Heeft constant de tweede bal en kan tenminste wel lekker kort combineren in tegenstelling tot het kindsoldaat.
Feyenoord had gewoon de pech dat Twente door Den Bosch was uitgeschakeld in de beker, die waren zo getergd.quote:Op zondag 2 december 2012 13:39 schreef Merkie het volgende:
Tegen Twente speelden we ook slecht. Bijna niks gecreëerd, en drie gratis doelpunten weggegeven.
En nog speelden ze bagger en hebben we dat zelfs weggegeven door het nog slechter te doen.quote:Op zondag 2 december 2012 19:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Feyenoord had gewoon de pech dat Twente door Den Bosch was uitgeschakeld in de beker, die waren zo getergd.
Vrouwen en camera'squote:Op zondag 2 december 2012 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
Deze heeft vriendin van mij gemaakt...
[ afbeelding ]
Die telefoon heeft toch een camera?quote:Op zondag 2 december 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was ook geen camera
Een telefoon
Wel veel zelfvertrouwen, grote bek. Zo had ik hem niet ingeschat.quote:Op zondag 2 december 2012 20:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij heeft wel echt een scheve bek zeg
Gewoon afvallende bal zeggen jongens. Klaar met die onzin.quote:Op zondag 2 december 2012 16:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ligt het aan mij of wordt de term 'de tweede bal' steeds meer gebruikt?
Grote bek idd, terwijl ie nog niets heeft laten zien ..quote:Op zondag 2 december 2012 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel veel zelfvertrouwen, grote bek. Zo had ik hem niet ingeschat.
Denk dat Feyenoord pas een bod kan doen als er iemand verkocht wordt.quote:Op maandag 3 december 2012 01:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Gewoon 4 overwinningen op rij met allemaal 2 goals of meer verschil. Vraag me af of er toch geen mogelijkheid is om Pelle te kopen aangezien hij al te oud is voor echte topclubs
quote:Feyenoord aast op zoon van Henke Larsson
Waar Ajax zich nadrukkelijk richt op het binnenhalen van jonge Deense talenten, kijkt Feyenoord vooral rond in Zweden en Noorwegen. De Rotterdamse club heeft vooral het oog laten vallen op de 14-jarige Noor Emil Hansson.
Het grote talent van Brann Bergen is al diverse keren op stage geweest op Varkenoord. De Noor kan volgens de regels echter pas definitief naar Feyenoord verhuizen als hij 16 jaar is geworden. Het samenwerkingsverband met het Zweedse Helsinborgs IF zorgt er ook voor dat er regelmatig Zweedse talenten naar de Kuip komen.
Daarnaast is de 15-jarige Jordan Larsson, zoon van voormalig wereldtopper Henke Larsson, regelmatig te gast bij de Feyenoord Academy. De jonge spits, die speelt voor het bescheiden Hogaborgs, is net als zijn vader een echte aanvaller.
De talentvolle jeugdinternational van Zweden, die komende zomer zestien jaar wordt, trainde eerder dit seizoen ook al mee met Feyenoord. Saillant detail is dat Jordan werd geboren in Rotterdam, slechts enkele weken voor hij met zijn ouders naar Glasgow verhuisde waar vader Henke voor Celtic ging spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |