Denk eerder dat hij naar PSV gaat, of je moet er snel bij zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is ook transfervrij volgens mij. Als mokotjo en leerdam weg zijn mogen ze van mij die gozer wel oppikken. Dan heb je Singh, Vormer en Toornstra als backup voor het middenveld.
Ik zie in Toornstra gewoon een basisspeler voor Feyenoord hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is ook transfervrij volgens mij. Als mokotjo en leerdam weg zijn mogen ze van mij die gozer wel oppikken. Dan heb je Singh, Vormer en Toornstra als backup voor het middenveld.
Die halen hem in de winterstop op denk ik.quote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij naar PSV gaat, of je moet er snel bij zijn.
Laatste jaar speelt hij anders belabberd. Die zit al met zijn hoofd bij een topclub in het buitenland volgens mij.quote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie in Toornstra gewoon een basisspeler voor Feyenoord hoor.
Als Clasie vertrokken is misschien ja. Of Vilhena op 10 en Toornstra naast Clasie, maar Immers gaat natuurlijk niet op de bank gezet worden. Denk dat ze hem niet halen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie in Toornstra gewoon een basisspeler voor Feyenoord hoor.
Waarom? Omdat Engelaar vertrekt? Zou op zich een goede zet zijn. Wellicht kunnen we er nog een miljoentje of twee voor vangen danquote:Op maandag 3 december 2012 15:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die halen hem in de winterstop op denk ik.
De gebruikelijke terugval. Is alleen maar gunstig zodat wij hem makkelijker kunnen oppikken. Toornstra voor Verhoek en Goossens.quote:Op maandag 3 december 2012 15:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Laatste jaar speelt hij anders belabberd. Die zit al met zijn hoofd bij een topclub in het buitenland volgens mij.
2 miljoen voor een halfjaar contract bij ado.quote:Op maandag 3 december 2012 15:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom? Omdat Engelaar vertrekt? Zou op zich een goede zet zijn. Wellicht kunnen we er nog een miljoentje of twee voor vangen dan.
Als jullie er vijf hebben gekregen voor een jaarcontract van Wijnaldem, waarom niet?quote:Op maandag 3 december 2012 15:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 miljoen voor een halfjaar contract bij ado.![]()
Ah, eindelijk iemand die het licht ziet. Goossens dumpen zou een goede zijn voor jullie. Gewoon drieëneenhalf miljoen betaalt voor vier jaar blessures laten behandelen bij een dure arts (nog eens 2,5 ton per jaar).quote:Op maandag 3 december 2012 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De gebruikelijke terugval. Is alleen maar gunstig zodat wij hem makkelijker kunnen oppikken. Toornstra voor Verhoek en Goossens.
Beste deal in jaren.quote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als jullie er vijf hebben gekregen voor een jaarcontract van Wijnaldem, waarom niet?De gemeente betaalt.
We hebben iig nu een nieuw goudhaantje in de vorm van Boeitius.quote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ah, eindelijk iemand die het licht ziet. Goossens dumpen zou een goede zijn voor jullie. Gewoon drieëneenhalf miljoen betaalt voor vier jaar blessures laten behandelen bij een dure arts (nog eens 2,5 ton per jaar).
Noem ze eens op? En je kan nu nog niks zeggen over een ventje van, wat is het, 17? Als je Toornstra haalt in de winterstop tel ik er drie. Vilhena, Immers en Toornstra.quote:Op maandag 3 december 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben iig nu een nieuw goudhaantje in de vorm van Boeitius.Gewoon 4 of 5 potentiele toptransfers nu rondlopen in ons team.
De Vrij, Clasie, Indi, Janmaat (als hij zo blijft spelen) ga je ook gewoon miljoenen voor pakken. Immers sowieso niet.quote:Op maandag 3 december 2012 15:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Noem ze eens op? En je kan nu nog niks zeggen over een ventje van, wat is het, 17? Als je Toornstra haalt in de winterstop tel ik er drie. Vilhena, Immers en Toornstra.
quote:Op maandag 3 december 2012 15:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Noem ze eens op? En je kan nu nog niks zeggen over een ventje van, wat is het, 17? Als je Toornstra haalt in de winterstop tel ik er drie. Vilhena, Immers en Toornstra.
Ik mag niet klagen. Je krijgt de groeten van HMF.quote:Op maandag 3 december 2012 15:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jo ouwe havenslaaf uit de onderste regionen van de samenleving. Alles wel?
Dan zijn al drie bans. Goede score vandaag zeg, en dat binnen een half uurtjequote:Op maandag 3 december 2012 15:53 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen. Je krijgt de groeten van HMF.
Loopt die nog rond bij julliequote:Op maandag 3 december 2012 15:54 schreef elCholo het volgende:
[..]
Je vergeet die andere hagenees: Fernandez!
De Vrij, Clasie, Vilhena, BMI, Boeitius.quote:Op maandag 3 december 2012 15:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |