abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119879761
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:16 schreef elCholo het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Pelle hem bewust gaat pakken tegen ADO thuis.
Ik denk dat Immers hem zondag tegen NAC al pakt, dan hoeft hij niet tegen 'zijn' ADO te spelen. En ik denk ook inderdaad dat Pelle hem pakt tegen ADO.
pi_119881238
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik denk dat Immers hem zondag tegen NAC al pakt, dan hoeft hij niet tegen 'zijn' ADO te spelen. En ik denk ook inderdaad dat Pelle hem pakt tegen ADO.
Lijkt me dat hij juist wilt spelen tegen zijn oude club, als dat niet zo is moet hij sowieso weer oprotten naar de ooievaars.
pi_119881260
quote:
15s.gif Op maandag 3 december 2012 15:15 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Lijkt me dat hij juist wilt spelen tegen zijn oude club, als dat niet zo is moet hij sowieso weer oprotten naar de ooievaars.
Het zou me niks verbazen als hij kaartje pakt hoor.
pi_119881324
Wie zou er dan op 10 en in de spits spelen? Schaken en Vilhena en dan Vormer/Singh naast Clasie?
pi_119881333
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen als hij kaartje pakt hoor.
Nee precies. Maar het lijkt mij juist mooi als ik een stap heb gemaakt naar een grote club en dan in de onderlinge wedstrijden ook kan aantonen dat ik daadwerkelijk beter ben geworden.
pi_119881388
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 15:17 schreef Typisch het volgende:
Wie zou er dan op 10 en in de spits spelen? Schaken en Vilhena en dan Vormer/Singh naast Clasie?
Schaken spits en Verhoek op rechts. Singh op 10 denk ik, Vilhena gewoon eigen plek. Koeman wil nooit teveel wisselen in dat soort situaties.
pi_119881402
Wel grappig dat niemand van jullie een weddenschap wilde afsluiten met de belachelijke line van 15 doelpunten in één seizoen voor Pelle. Nog steeds geen vertrouwen in jullie spitsje?

Kakkerlakjes zijn bang om een weddenschap te verliezen, mooi dit. Over een krappe twee weken worden jullie weer eens zoek gespeeld door de Hageneesjes *O* _O_ . Immers heeft al toegezegd er minimaal ééntje in eigen goal te trappen.
pi_119881405
Zorgen dat er eentje ADO mist en de ander Grunn. Dat zijn beide thuiswedstrijden, daar heb je ze minder hard nodig dan uit imo.
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef De_kromme het volgende:
Wel grappig dat niemand van jullie een weddenschap wilde afsluiten met de belachelijke line van 15 doelpunten in één seizoen voor Pelle. Nog steeds geen vertrouwen in jullie spitsje?

Kakkerlakjes zijn bang om een weddenschap te verliezen, mooi dit. Over een krappe twee weken worden jullie weer eens zoek gespeeld door de Hageneesjes *O* _O_ . Immers heeft al toegezegd er minimaal ééntje in eigen goal te trappen.
ADO ging Feyenoord toch nog even inhalen voor de winterstop? Lukt al aardig moet ik zeggen.

[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 15:21:04 ]
pi_119881429
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef Typisch het volgende:
Zorgen dat er eentje ADO mist en de ander Grunn. Dat zijn beide thuiswedstrijden, daar heb je ze minder hard nodig dan uit imo.
Dit. Wellicht toch Achahbar kansje geven.
pi_119881445
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 15:20 schreef De_kromme het volgende:

En dan gewoon die Haagse matjes kankerhard vernederen _O_
pi_119881465
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dit. Wellicht toch Achahbar kansje geven.
Lex ado missen en De Pel Grunn, dan kan hakkebar tegen Grunn spelen. Die schat ik nog lager in dan ADO.
pi_119881467
Een belangrijke speler willen missen tegen ADO :'). Met hoeveel wil je het schip in gaan jongen?

Wacht nou maar rustig af, Den Haag heeft alle moeilijke wedstrijden al zo wat gehad, dat wordt een inhaalslag na de winterstop; niet voor te stelen.
pi_119881494
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef De_kromme het volgende:
Een belangrijke speler willen missen tegen ADO :'). Met hoeveel wil je het schip in gaan jongen?

Wacht nou maar rustig af, Den Haag heeft alle moeilijke wedstrijden al zo wat gehad, dat wordt een inhaalslag na de winterstop; niet voor te stelen.
Feyenoord heeft ook alle lastige uitwedstrijden zowat al gehad man. :') Alleen Ajax uit nog van de top 5.
pi_119881495
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef De_kromme het volgende:

Is Junker al vastgelegd?
* Verwijderd *
pi_119881498
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Lex ado missen en De Pel Grunn, dan kan hakkebar tegen Grunn spelen. Die schat ik nog lager in dan ADO.
Ja ik zou ook zorgen dat Lex ADO mist als ik jullie was. Misschien maar een opstootje regisseren tussen Lex en Clasie? Dat ze beide geel krijgen van de scheids. Lijkt me een goeie,
pi_119881533
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 15:23 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ja ik zou ook zorgen dat Lex ADO mist als ik jullie was. Misschien maar een opstootje regisseren tussen Lex en Clasie? Dat ze beide geel krijgen van de scheids. Lijkt me een goeie,
Is het rustig op de redactie ofzo, dat je hier weereens bent?
pi_119881561
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 15:24 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Is het rustig op de redactie ofzo, dat je hier weereens bent?
Jup, momenteel weinig te doen. Dus ik dacht: ik kom maar eens buurten. Wat vind je er nou van dat BMI in de winterstop naar Milaan vertrekt voor een schijntje?
pi_119881577
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 15:24 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jup, momenteel weinig te doen. Dus ik dacht: ik kom maar eens buurten. Wat vind je er nou van dat BMI in de winterstop naar Milaan vertrekt voor een schijntje?
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:22 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Is Junker al vastgelegd?
???
* Verwijderd *
pi_119881582
quote:

[..]

Schijntje? _O- Hij ligt tot 2016 vast gast. Leuk dat je weer eens probeert te trollen maar doe het dan tenminste zo dat ik nog een beetje twijfel of je serieus bent. Nu zou zelfs hmf niet happen.
pi_119881587
quote:

[..]

Contract tot 2016, dus gewoon een miljoentje of 40/45. Dan breng ik hem op de fiets er heen.
pi_119881595
Junker vastgelegd? Geen flauw idee waar je het over hebt. Zit die nog bij Roda nu eigenlijk? Nee toch.
pi_119881604
Kongolo staat toch al klaar dus ik zou het prima vinden om bmi te verkopen in de zomer trouwens, al heb ik liever dat hij nog een seizoentje blijft.
pi_119881625
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Schijntje? _O- Hij ligt tot 2016 vast gast. Leuk dat je weer eens probeert te trollen maar doe het dan tenminste zo dat ik nog een beetje twijfel of je serieus bent. Nu zou zelfs hmf niet happen.
Oh, 2016, dat had ik niet verwacht. Nou, dan mag je blij zijn met een miljoentje of vijf. En reken maar dat hij daarvoor weggaat; jullie hebben zoals altijd weer eens geld nodig.

Wel grappig dat Clasie zegt dat jullie een beter team hebben dan vorig seizoen. Twee Hagenezen erbij, dan krijg je dat he *O* .
pi_119881641
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef De_kromme het volgende:
Junker vastgelegd? Geen flauw idee waar je het over hebt. Zit die nog bij Roda nu eigenlijk? Nee toch.
Faalhaas :')
* Verwijderd *
pi_119881646
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
Kongolo staat toch al klaar dus ik zou het prima vinden om bmi te verkopen in de zomer trouwens, al heb ik liever dat hij nog een seizoentje blijft.
Volgend jaar kampioensploeg man, als alles blijft en we een bazenspits hebben. Volgend jaar Sleegers en misschien nog wel een paar er bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')