abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 december 2012 @ 14:33:30 #1
366803 AthCom
Overigens ...
pi_119811752


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad.

In 2012 zijn Black 2 en White 2 uitgekomen. Het speelt zich wederom af in Unova, maar wel 2 jaar dan Black en White. Er is dan ook behoorlijk wat veranderd in de regio. Dit keer kun je vanaf het begin Pokémon van alle generaties vangen.

De Pokémon franchise is na zestien jaar nog altijd zeer populair en er staan ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!
Moira. is tof. :7
  zaterdag 1 december 2012 @ 14:34:04 #2
366803 AthCom
Overigens ...
pi_119811772
Laatste post:

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 14:33 schreef AthCom het volgende:
Bij mij is het vandaag winter geworden, dus kon ik eindelijk (zonder vals te spelen dan) die kleine gebiedjes verkennen die opgehoopte sneeuw nodig hebben om bij te kunnen. Zo kwam ik in Icirrus City bij een huisje waar drie poppetjes in stonden die sterk hintten naar Ruby / Sapphire.

Dus een remake van die twee is de volgende stap? Best logisch natuurlijk ...
Moira. is tof. :7
pi_119814358
In welk ds spel kan ik veel 'oude' pokemon vangen?
pi_119815505
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:11 schreef knight18 het volgende:
In welk ds spel kan ik veel 'oude' pokemon vangen?
Wat vind je 'oude' pokemon?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_119819549
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 december 2012 16:52 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Wat vind je 'oude' pokemon?
Met oude pokemon bedoel ik pokemon van de spellen die niet op de ds zijn verschenen. Zoals pikachu, magicarp etc.. Dus van firered/leafegreen, ruby etc..
Dus van de gba(sp), Gb color.
pi_119819617
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:13 schreef knight18 het volgende:

[..]

Met oude pokemon bedoel ik pokemon van de spellen die niet op de ds zijn verschenen. Zoals pikachu, magicarp etc.. Dus van firered/leafegreen, ruby etc..
Dus van de gba(sp), Gb color.
In HG/SS zitten veel eerste generatie pokemon.
Maar in de andere versies ook. :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_119819653
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:16 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

In HG/SS zitten veel eerste generatie pokemon.
Maar in de andere versies ook. :P
Welke vd 2 versies raad je aan?
pi_119820244
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 19:17 schreef knight18 het volgende:

[..]

Welke vd 2 versies raad je aan?
Kies de versie waarvan je de exclusieve pokemon het tofst vindt.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_119890402
http://www.bol.com/nl/p/n(...)on/1004004013124352/

pikachu 3DS XL reminder voor jullie.

ik ben onzeker. ik weet niet of ik em ga kopen of niet. Ik ga binnenkort wel een 3DS XL kopen maar om nou rond te lopen met een pikachu 3DS XL...
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:20:06 #10
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_119915816
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:13 schreef KingRoland het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)on/1004004013124352/

pikachu 3DS XL reminder voor jullie.

ik ben onzeker. ik weet niet of ik em ga kopen of niet. Ik ga binnenkort wel een 3DS XL kopen maar om nou rond te lopen met een pikachu 3DS XL...
Ik vind het scherm van de 3DS XL te groot. Ik denk dat ik wacht op een 3DS van "normale" grootte die een accu heeft die langer meegaat dan die van de 3DS (want de accu van de 3DS is echt waardeloos).

Ik was Pokémon Pearl aan het spelen.
Ik had gewoon m'n team van 3 (Ponyta, Prinplup en Luxray), een HM-slaaf en Pachirisu voor Pick Up. Ik haalde Zubat uit de pc en liet hem een Exp. Share vasthouden, zodat-ie zou evolueren in een Golbat.
Na een tijdje kijk ik hoeveel exp. points hij nog moet voordat hij naar het volgende level gaat en zie ik het Pokéruslogo staan. De andere vijf hebben het ook.
Dus ik realiseer me: Zubat heeft mijn Pokémon Pokérus gegeven. :o
Zubat. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:50:31 #11
366803 AthCom
Overigens ...
pi_119916800
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:20 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik vind het scherm van de 3DS XL te groot. Ik denk dat ik wacht op een 3DS van "normale" grootte die een accu heeft die langer meegaat dan die van de 3DS (want de accu van de 3DS is echt waardeloos).

Ik was Pokémon Pearl aan het spelen.
Ik had gewoon m'n team van 3 (Ponyta, Prinplup en Luxray), een HM-slaaf en Pachirisu voor Pick Up. Ik haalde Zubat uit de pc en liet hem een Exp. Share vasthouden, zodat-ie zou evolueren in een Golbat.
Na een tijdje kijk ik hoeveel exp. points hij nog moet voordat hij naar het volgende level gaat en zie ik het Pokéruslogo staan. De andere vijf hebben het ook.
Dus ik realiseer me: Zubat heeft mijn Pokémon Pokérus gegeven. :o
Zubat. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Gij gelukkige! :o

Ik heb het maar één keer ooit gehad ... helemaal terug in Ruby of zo.
Moira. is tof. :7
  dinsdag 4 december 2012 @ 13:56:21 #12
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_119916982
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:50 schreef AthCom het volgende:

[..]

Gij gelukkige! :o

Ik heb het maar één keer ooit gehad ... helemaal terug in Ruby of zo.
Dit is voor mij de tweede keer. De eerste keer was eerder dit jaar in Heart Gold.
Zo heb je het nooit en zo heb je het 2x in een jaar tijd. :o
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_119927689
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 13:20 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik vind het scherm van de 3DS XL te groot. Ik denk dat ik wacht op een 3DS van "normale" grootte die een accu heeft die langer meegaat dan die van de 3DS (want de accu van de 3DS is echt waardeloos).

Ik was Pokémon Pearl aan het spelen.
Ik had gewoon m'n team van 3 (Ponyta, Prinplup en Luxray), een HM-slaaf en Pachirisu voor Pick Up. Ik haalde Zubat uit de pc en liet hem een Exp. Share vasthouden, zodat-ie zou evolueren in een Golbat.
Na een tijdje kijk ik hoeveel exp. points hij nog moet voordat hij naar het volgende level gaat en zie ik het Pokéruslogo staan. De andere vijf hebben het ook.
Dus ik realiseer me: Zubat heeft mijn Pokémon Pokérus gegeven. :o
Zubat. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
_O_ wtf geluk :o die black white is niet zo slecht nog niet. B/W2 ga ik een keer nog is kopen.

wel nice :)

De game op zich is wel erg nice maar de meeste nieuwe pokemon is echt :')

Muziek en Omgevingen waar Pokemon games altijd episch zijn blijven wel in een stijgende lijn
pi_119930052
Pokeruslogo? Do explain.

Nu ik dit vind, toch maar eens verder met HeartGold!
pi_119933006
Yes, white 2 binnen!
Op serebii alvast de pokemon bekeken, dit wordt waarschijnlijk mijn team:

Samurott
Lucario
Electivire
Braviary
Chandelure
Weaville (Jammer dat abomasnow niet in unova voor komt!)

Wat vinden jullie er van?
pi_119934952
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:59 schreef roy9 het volgende:
Yes, white 2 binnen!
Op serebii alvast de pokemon bekeken, dit wordt waarschijnlijk mijn team:

Samurott
Lucario
Electivire
Braviary
Chandelure
Weaville (Jammer dat abomasnow niet in unova voor komt!)

Wat vinden jullie er van?
Zijn die kaarsjes een beetje goed vergeleken met gastly/haunter/gengar? Ik wil ook een ghost unit, en die zijn als enige makkelijk te vinden :P
pi_119935414
Ik heb op dit moment een team van:
Arcenine;
Lucario;
Zoarak;
Elekid;
Vibrava;
Serperior.

Wil zelf graag Feraligator/Charizard/Alakazam toevoegen.... Maar heb nog geen idee hoe ik deze in White 2 kan krijgen... Nog tips?
pi_119936132
Ik heb een Charmander via random trade gekregen, maar die heeft wel de duitse naam: glumanda oid. Die zou ik graag willen traden voor een abra of een gastly als dat kan :P
pi_119946080
Heb in Black2 m'n Unfezant (tijdelijk?) binnen m'n team ingeruild voor een Vibrava --> Flygon. Leek me wel een interessante toevoeging aangezien deze ground en dragon is. Waardoor je, naar mijn mening, een grappig moves lijst krijgt.
Fly en Dig bijvoorbeeld vind ik een leuke combinatie.

En ik heb een zwak voor draakpokemon.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_119946127
Als er nog iemand een Pokerus besmette pokemon over heeft dan hou ik mij aanbevolen overigens :@
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  woensdag 5 december 2012 @ 12:00:34 #21
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_119950946
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:57 schreef Reintji het volgende:
Pokeruslogo? Do explain.

Nu ik dit vind, toch maar eens verder met HeartGold!
http://www.pokemonwolken.nl/spellen/pokemonadvance/pokerus.html

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:59 schreef roy9 het volgende:
Yes, white 2 binnen!
Op serebii alvast de pokemon bekeken, dit wordt waarschijnlijk mijn team:

Samurott
Lucario
Electivire
Braviary
Chandelure
Weaville (Jammer dat abomasnow niet in unova voor komt!)

Wat vinden jullie er van?
Niks op aan te merken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:33 schreef kensei het volgende:

[..]

Zijn die kaarsjes een beetje goed vergeleken met gastly/haunter/gengar? Ik wil ook een ghost unit, en die zijn als enige makkelijk te vinden :P
Chandelure is echt heel goed. Snel met een superhoge Sp.Atk stat.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:52 schreef maxmit het volgende:
Als er nog iemand een Pokerus besmette pokemon over heeft dan hou ik mij aanbevolen overigens :@
Ik heb het op Heart Gold en Pearl. Daarmee kun je toch alleen ruilen naar 4th gen games? :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_119950997
Ik heb pokerus op mn black game :P
Ben op zoek naar Groudon of andere event legendaries :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_119966923
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 12:02 schreef Jesse_ het volgende:
Ik heb pokerus op mn black game :P
Ben op zoek naar Groudon of andere event legendaries :P
Ďk weet dat je die zoekt, maar die heb ik niet..
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  woensdag 5 december 2012 @ 19:21:38 #24
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_119966990
De TT, dat was toch een uitspraak van mij? :@ :')
  woensdag 5 december 2012 @ 19:23:31 #25
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_119967068
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:52 schreef maxmit het volgende:
Als er nog iemand een Pokerus besmette pokemon over heeft dan hou ik mij aanbevolen overigens :@
Mijn hele spel van Ruby is daarmee besmet. :D
  woensdag 5 december 2012 @ 22:23:26 #26
366803 AthCom
Overigens ...
pi_119976401
quote:
99s.gif Op woensdag 5 december 2012 19:21 schreef Gary_Oak het volgende:
De TT, dat was toch een uitspraak van mij? :@ :')
Zeker! :Y

Ik weet nog dat ik Red speelde en ik daardoor erg geďrriteerd raakte, want ik had er toen nog niet eens 20 of zo. :+
Moira. is tof. :7
  donderdag 6 december 2012 @ 00:47:09 #27
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_119982416
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef AthCom het volgende:

[..]

Zeker! :Y

Ik weet nog dat ik Red speelde en ik daardoor erg geďrriteerd raakte, want ik had er toen nog niet eens 20 of zo. :+


Maar ik zou het een eer vinden als de topics in deze reeks een TT krijgen dat met mij te maken heeft! _O_

:D
pi_119983135
Ik wil ook pokerus :(!
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 8 december 2012 @ 08:37:54 #29
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_120067312
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 01:23 schreef Eenskijken het volgende:
Ik wil ook pokerus :(!
Je zou de GTS kunnen proberen. Daar heb ik heel vaak een Pokemon met Pokerus gekregen.
  woensdag 12 december 2012 @ 18:31:51 #30
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120237793
Palkia met één Net Ball gevangen. _O-

Pokémon bestaan echt: ik heb een Luxray in huis (m.a.w.: mijn kat geeft me schokken :().
Over Luxray gesproken: ik twijfel welke aanval ik 'm zal leren naast Return, Thunderbolt en Crunch. Attract of Toxic, of toch een andere aanval?

Mijn Rapidash kent nu Flamethrower, maar z'n attack stat is veel beter dan z'n special attack stat. Hij kan Flare Blitz leren, was dus veel sterker is dan Flamethrower, alleen zit je dan wel weer met recoil damage en is die aanval physical (wat onhandig is als je het tegen Pokémon met Poison Point, Static, e.d. gebruikt). Twijfels twijfels.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_120238874
Luxray: kies toxic
Rapidash: beide
  woensdag 12 december 2012 @ 19:01:44 #32
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120238900
Beide is geen optie.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 12 december 2012 @ 20:52:28 #33
366803 AthCom
Overigens ...
pi_120243802
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 18:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Palkia met één Net Ball gevangen. _O-

Pokémon bestaan echt: ik heb een Luxray in huis (m.a.w.: mijn kat geeft me schokken :().
Over Luxray gesproken: ik twijfel welke aanval ik 'm zal leren naast Return, Thunderbolt en Crunch. Attract of Toxic, of toch een andere aanval?

Mijn Rapidash kent nu Flamethrower, maar z'n attack stat is veel beter dan z'n special attack stat. Hij kan Flare Blitz leren, was dus veel sterker is dan Flamethrower, alleen zit je dan wel weer met recoil damage en is die aanval physical (wat onhandig is als je het tegen Pokémon met Poison Point, Static, e.d. gebruikt). Twijfels twijfels.
Hoeveel beter is 'veel beter'? Heeft-ie een nature die tegenzit, of ..?
Moira. is tof. :7
  woensdag 12 december 2012 @ 20:57:38 #34
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120244087
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:52 schreef AthCom het volgende:

[..]

Hoeveel beter is 'veel beter'? Heeft-ie een nature die tegenzit, of ..?
Attack = 156
Special attack = 112
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 12 december 2012 @ 21:00:17 #35
366803 AthCom
Overigens ...
pi_120244223
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Attack = 156
Special attack = 112
Wordt Flare Blitz dan zijn enige (fysieke) vuuraanval? Met zulke stats zou ik ook voor Attack gaan i.p.v. SpAttack.
Moira. is tof. :7
  woensdag 12 december 2012 @ 21:05:17 #36
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120244472
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:00 schreef AthCom het volgende:

[..]

Wordt Flare Blitz dan zijn enige (fysieke) vuuraanval? Met zulke stats zou ik ook voor Attack gaan i.p.v. SpAttack.
Ja. Hij heeft ook Darktype Hidden Power voor de Rock en Rock/Ground types. Dat geeft meer schade dan Flamethrower. En veel van die types hebben een slechte sp.atk stat, dus ik denk dat ik Hidden Power wel houd.
Ik zit alleen met de recoil damage van Flare Blitz (en met die rotbeesten die ability's zoals Poison Point hebben) ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 12 december 2012 @ 21:09:25 #37
366803 AthCom
Overigens ...
pi_120244677
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:05 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ja. Hij heeft ook Darktype Hidden Power voor de Rock en Rock/Ground types. Dat geeft meer schade dan Flamethrower. En veel van die types hebben een slechte sp.atk stat, dus ik denk dat ik Hidden Power wel houd.
Ik zit alleen met de recoil damage van Flare Blitz (en met die rotbeesten die ability's zoals Poison Point hebben) ...
Ahja, klinkt logisch.

Enige fysieke vuuraanval die er nog is, is Flame Charge, maar daar is de Power 50 van. Ik denk dat je het er dan maar mee moet doen ... :P

Edit: Oh en Flame Wheel (power 60).
Moira. is tof. :7
  woensdag 12 december 2012 @ 21:15:13 #38
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120244953
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 21:09 schreef AthCom het volgende:

[..]

Ahja, klinkt logisch.

Enige fysieke vuuraanval die er nog is, is Flame Charge, maar daar is de Power 50 van. Ik denk dat je het er dan maar mee moet doen ... :P

Edit: Oh en Flame Wheel (power 60).
Het is puur geluk dat hij darktype Hidden Power heeft. Al was water of grass natuurlijk beter geweest.

Flamethrower is sterker dan Flame Wheel (ook als je de stats meerekent).
Ik denk dat ik voor Flare Blitz ga.
Dan maar veel Super Potions mee. :P
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 13 december 2012 @ 19:16:16 #39
366803 AthCom
Overigens ...
pi_120277802
En zojuist eindelijk m'n eerste shiny gevangen! *O*

Het is ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had al een shiny Dratini gekregen omdat ik alle 10 gebieden van White Treehollow gedaan had, maar die tel ik niet mee.
Moira. is tof. :7
pi_120282283
quote:
11s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:16 schreef AthCom het volgende:
En zojuist eindelijk m'n eerste shiny gevangen! *O*

Het is ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had al een shiny Dratini gekregen omdat ik alle 10 gebieden van White Treehollow gedaan had, maar die tel ik niet mee.
haha gratz, een Bronzor xD
Ik ben er in deze White 2 game nog geen enkele tegen gekomen als ik eerlijk ben _O-
pi_120381285
Ik wil graag weten welke pokemon jullie gebruiken.
Spel maakt niet uit!
Post ook de movesets erbij!
  zondag 16 december 2012 @ 18:05:18 #42
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120381898
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:55 schreef roy9 het volgende:
Ik wil graag weten welke pokemon jullie gebruiken.
Spel maakt niet uit!
Post ook de movesets erbij!
Gewoon uit nieuwsgierigheid?

Pearl (nog niet definitief):
Luxray: Return, Crunch, Thunderbolt, Spark
Empoleon: Surf, Drill Peck, Flash Cannon, Ice Beam
Rapidash: Return, Flamethrower, Poison Jab, Darktype Hidden Power

Heart Gold:
Lapras: Body Slam, Ice Beam, Surf, Thunderbolt
Rhydon: Strength, Earthquake, Hammer Arm, Rock Slide
Ariados: Psychic, Poison Jab, Shadow Sneak, Dig

White:
Chandelure: Flamethrower, Energy Ball, Psychic, Shadow Ball
Throh: Body Slam, Rock Slide, Brick Break, Earthquake
Carracosta: Surf, Crunch, Ice Beam, Rock Slide

Black 2:
Flygon: Fly, Dragon Claw, Earthquake, Rock Slide
Gothitelle: Psychic, Signal Beam, Energy Ball, Thunderbolt
Zangoose: Strength, Fire Punch, Shadow Claw, Poison Jab

Wel veel dezelfde aanvallen, maar het zijn dan ook goede aanvallen (Rock Slide is bijvoorbeeld ook handig in Double Battles). En ik doe niet aan online battling, dus non-damaging attacks zijn niet nodig.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 16 december 2012 @ 20:59:02 #43
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_120390159
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:55 schreef roy9 het volgende:
Ik wil graag weten welke pokemon jullie gebruiken.
Spel maakt niet uit!
Post ook de movesets erbij!
Houndoom : Flamethrower, Thunder Fang, Dark Pulse, Nasty Plot
Scizor: Iron Head, X-Scissor, Slash, Sword Dance
Mamoswine: Earthquake, Ice Fang, Rock Slide, Scary Face
Medicham: Force Palm, Psycho Cut, Thunderpunch, Bulk Up
Ludicolo: Waterfall, Seed Bomb, Brick Break, Zen Headbutt
Crobat: Cross Poison, Wing Attack, Bite , Confuse Ray

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 16-12-2012 21:04:35 ]
pi_120395143
hot dayum :9~

There are only 151 Pokémon.
pi_120404985
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Gewoon uit nieuwsgierigheid?

Pearl (nog niet definitief):
Luxray: Return, Crunch, Thunderbolt, Spark
Empoleon: Surf, Drill Peck, Flash Cannon, Ice Beam
Rapidash: Return, Flamethrower, Poison Jab, Darktype Hidden Power

Heart Gold:
Lapras: Body Slam, Ice Beam, Surf, Thunderbolt
Rhydon: Strength, Earthquake, Hammer Arm, Rock Slide
Ariados: Psychic, Poison Jab, Shadow Sneak, Dig

White:
Chandelure: Flamethrower, Energy Ball, Psychic, Shadow Ball
Throh: Body Slam, Rock Slide, Brick Break, Earthquake
Carracosta: Surf, Crunch, Ice Beam, Rock Slide

Black 2:
Flygon: Fly, Dragon Claw, Earthquake, Rock Slide
Gothitelle: Psychic, Signal Beam, Energy Ball, Thunderbolt
Zangoose: Strength, Fire Punch, Shadow Claw, Poison Jab

Wel veel dezelfde aanvallen, maar het zijn dan ook goede aanvallen (Rock Slide is bijvoorbeeld ook handig in Double Battles). En ik doe niet aan online battling, dus non-damaging attacks zijn niet nodig.
Nieuwsgierigheid.
Ook voor ideeën met mijn teams.
pi_120711879
Nvm.

[ Bericht 98% gewijzigd door BartMcCormick op 24-12-2012 18:42:08 ]
pi_120730826
wie wilt vechten tegen de MIJ? ( De enige echte pokemon master van Nederland )
pi_120731820
Dat kan niet :o dat is ZIJ namelijk:
There are only 151 Pokémon.
  maandag 24 december 2012 @ 20:01:34 #49
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_120731897
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 19:59 schreef Eenskijken het volgende:
Dat kan niet :o dat is ZIJ namelijk:
[ afbeelding ]
Ik zie daar twee grote 'pokéballen' ja
Laffe huichelaar
pi_120732103



PAK AAN! vieze lelijke draak
pi_120742547
Lelijke draak? I beg to differ

There are only 151 Pokémon.
pi_120750649
Samurrot - Ice beam, surf, megahorn, taunt/scald
Lucario - Dragon claw, aura sphere, swords dance, metal claw/toxic
Electivire - Thunderpunch, euthquake, ice punch, swagger/toxic
Braviary - Fly, crush claw, roost, Uturn
Chandelure - Confuse ray, fire blast, toxic, psychic
Weaville - Swagger, ice punch, night slash, shadow claw

(White 2)
pi_120761471
Wie raadt mij een leuke challenge aan voor pokemon yellow? Heb net een firered nuzlocke gedaan dus liever iets anders ... kan ook niet hacken of ruilen. Iemand een idee?
  dinsdag 25 december 2012 @ 19:28:20 #54
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120763001
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 22:13 schreef Eenskijken het volgende:
hot dayum :9~

[ afbeelding ]
Ik erger me aan die kop die ze trekt.

EV trainen zonder Macho Brace of PokéRus is verschrikkelijk, maar .... het heeft me wel een shiny Magby opgeleverd. _O_
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_120763394
Ben in tien jaar pokemon spelen nog nooit een shiny tegengekomen, afgezien van red gyarados :(
  woensdag 26 december 2012 @ 09:28:39 #56
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120777009
Zo. Ik denk dat ik misschien wel 12 uur bezig ben geweest met EV trainen. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 19:46 schreef Mascini het volgende:
Ben in tien jaar pokemon spelen nog nooit een shiny tegengekomen, afgezien van red gyarados :(
Dit was de zesde die ik ben tegengekomen in 12 jaar tijd, maar ik speel de spellen dan ook ontzettend veel en ik grind veel.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_120777687
Klopt het dat als ik black2 koop en de champion versla, dat ik dan die challenge key naar white2 kan sturen en dat die er gewoon altijd blijft?

Veel te omslachtig dit, waarom kon het niet gewoon vanaf het begin beschikbaar zijn :(
pi_120788994
Tja, in Red had je nog geen shiny PokeMon. Heb verder alleen HeartGold en daarin heb ik de shiny Gyarados (niet zo bijzonder toch) en een Shiny Suicine van een event. Kan die ook naar Black/White2 voor dat speciale event?
pi_120789708
Ik heb maar 2 shiny pokemon gevonden ;(. Een pachirisu en magikarp :').
pi_120789867
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 19:28 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik erger me aan die kop die ze trekt.

Beetje arrogante cuteness face :9~
There are only 151 Pokémon.
pi_120793140
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
Lelijke draak? I beg to differ

[ afbeelding ]
Lekker ding man. Ik ben haar naam even kwijt, maar ze doet superveel cosplay. Heel bekend is ook haar lollypop chainsaw play..
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_120793465
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:39 schreef maxmit het volgende:

[..]

Lekker ding man. Ik ben haar naam even kwijt, maar ze doet superveel cosplay. Heel bekend is ook haar lollypop chainsaw play..
Tell me about it :D
There are only 151 Pokémon.
pi_120793909
Pokemon battle tower wifi jezus wat veel krachtige teams zeg :o platinum versie ofc
  woensdag 26 december 2012 @ 22:43:10 #64
366803 AthCom
Overigens ...
pi_120797262
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 09:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit was de zesde die ik ben tegengekomen in 12 jaar tijd, maar ik speel de spellen dan ook ontzettend veel en ik grind veel.
Het aantal shiny's in ongeveer hetzelfde aantal jaar (zonder 100% shiny's mee te tellen zoals Red Gyarados en bijv. shiny Dratini (White 2)) ... even tellen hoor ...

Misschien vergeet ik er 1 of 2, maar:
Onix (Gold of Silver)
Golbat (Gold of Silver)
Magikarp (Ruby)
Psyduck (safari zone) (Ruby?)
Hitmonchan (Fire Red) Gvd wat was ik blij toen ik een shiny Hitmonchan van die Dojo-gast kreeg :'( :D
Budew (Diamond)
Roselia (Platinum?)
Boldore (White)
Bronzor (White 2)

Veel grinden zonder repels werkt inderdaad wonderen. :Y
Moira. is tof. :7
pi_120879039
Dus pokemon meester het is tijd om je GBA op te pakken en die shiny's te vangen
actie vanaf 0:40
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zondag 30 december 2012 @ 21:12:10 #66
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120976632
Voor Sigilyph: Wonder Skin of Magic Guard?
Edit: Ik heb gegoogled. Ik ga voor Magic Guard.

[ Bericht 38% gewijzigd door Madame_Paon op 30-12-2012 22:59:24 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 30 december 2012 @ 22:57:50 #67
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_120984849
Ik heb binnenkort een nieuwe baan, en ik ga er flink op vooruit! :D Tijd om die Pikachu 3DS XL te kopen met álle DS-spellen van Pokémon! _O_
  zondag 30 december 2012 @ 23:00:31 #68
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_120985065
quote:
99s.gif Op zondag 30 december 2012 22:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb binnenkort een nieuwe baan, en ik ga er flink op vooruit! :D Tijd om die Pikachu 3DS XL te kopen met álle DS-spellen van Pokémon! _O_
Congrats. w/
Mijn suggesties: Platinum, Heart Gold of Soul Silver en Black 2.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_121021560
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Congrats. w/
Mijn suggesties: Platinum, Heart Gold of Soul Silver en Black 2.
Je vergeet black and white 1 :P
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_121021902
ik heb maar vier shinys gehad oid , een marill :') , een shuckle :'), een geodude :') en een swinub(die ik tot mamoswine heb geevolueerd) _O_
pi_121022008
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Congrats. w/
Mijn suggesties: Platinum, Heart Gold of Soul Silver en Black 2.
Conquest is ook best leuk :@
  maandag 31 december 2012 @ 22:33:37 #72
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121024073
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 20:29 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Je vergeet black and white 1 :P
Ik vind Black (en White) 2 leuker.

quote:
11s.gif Op maandag 31 december 2012 20:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Conquest is ook best leuk :@
Dat heb ik nog nooit gespeeld ...

Soms begrijp ik de logica van Pokémon niet: duidelijke vrouwtjes, zoals Gothitelle en Gardevoir, kunnen ook mannelijk zijn, terwijl neutrale beesten zoals Braviary en Mandibuzz 100% mannelijk of 100% vrouwelijk zijn.
Of het aantal PP per aanval. Rock Slide heeft 75 Base Power, 90 Accuracy en 10 PP, terwijl Thunderbolt 95 Base Power, 100 Accuracy en 15 PP heeft. Energy ball heeft 80 Base Power, 100 Accuracy en 10 PP, terwijl Extrasensory 80 Base Power, 100 Accuracy en 30 PP heeft.
Heel logisch. 8)7
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_121024233
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:33 schreef Madame_Paon het volgende:

Soms begrijp ik de logica van Pokémon niet: duidelijke vrouwtjes, zoals Gothitelle en Gardevoir, kunnen ook mannelijk zijn, terwijl neutrale beesten zoals Braviary en Mandibuzz 100% mannelijk of 100% vrouwelijk zijn.
Of het aantal PP per aanval. Rock Slide heeft 75 Base Power, 90 Accuracy en 10 PP, terwijl Thunderbolt 95 Base Power, 100 Accuracy en 15 PP heeft. Energy ball heeft 80 Base Power, 100 Accuracy en 10 PP, terwijl Extrasensory 80 Base Power, 100 Accuracy en 30 PP heeft.
Heel logisch. 8)7
Is er uberhaupt een logica te vinden in pokemon, afgezien van de vastgestelde regels? de acc van Rock Slide valt nog wel te begrijpen, Extrasensory is een skill die alleen maar door levellen en/of breeden te verkijgen valt en Thunderbolt moet sterker zijn dan Thundershock maar minder sterk dan Thunder, dan heb je nog Energy Ball, maar voordat je die TM te pakken krijgt(in Black/White) heb je de E4 al verslagen(en er zijn ook geen 'special' grass moves met evenveel damage die meer PP hebben).

opzich heel logisch. :7

vrouwtjes/mannetjes gebeuren is al vreemd sinds de nidorans, kangaskhan en cubone/marowak van gen 1 :')

[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 31-12-2012 22:47:45 ]
  dinsdag 1 januari 2013 @ 01:10:52 #74
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121027310
quote:
6s.gif Op maandag 31 december 2012 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vrouwtjes/mannetjes gebeuren is al vreemd sinds de nidorans, kangaskhan en cubone/marowak van gen 1 :')
Maar wat is er vreemd aan die voorbeelden?
Kangaskhan is een moeder met een kind in de buidel, dus logischerwijs altijd een vrouwtje.
Cubone en Marowak zijn niet uitgesproken mannelijk of vrouwelijk.
Nidoran ♂ en ♀ zouden één Pokémon zijn als de Pokémon in gen 1 al geslachten hadden.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 1 januari 2013 @ 01:51:22 #75
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121028338
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 01:10 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Cubone en Marowak zijn niet uitgesproken mannelijk of vrouwelijk.

Cubone heeft toch de schedel van zn moeder om zn kop zitten?
  dinsdag 1 januari 2013 @ 02:13:56 #76
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121028983
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 01:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Cubone heeft toch de schedel van zn moeder om zn kop zitten?
In alle games wordt er in de Pokédex aan Cubone gerefereerd met "it".
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 1 januari 2013 @ 03:06:03 #77
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121030244
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 02:13 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

In alle games wordt er in de Pokédex aan Cubone gerefereerd met "it".
Cubone wel, maar de schedel is gewoon van zn moeder:

quote:
Yellow: Wears the skull of its deceased mother. Its cries echo inside the skull and come out as a sad melody.
Silver: It always wears the skull of its dead mother, so no one has any idea what its hidden face looks like.
Crystal: It lost its mother after its birth. It wears its mother's skull, never revealing its true face.
R/S :CUBONE pines for the mother it will never see again. Seeing a likeness of its mother in the full moon, it cries. The stains on the skull the POKéMON wears are made by the tears it sheds.
FR: It wears the skull of its dead mother on its head. When it becomes lonesome, it is said to cry loudly.
D/P/P/B/W: When it thinks of its dead mother, it cries. Its crying makes the skull it wears rattle hollowly.
SS: It always wears the skull of its dead mother, so no one has any idea what its hidden face looks like.
voor elke cubone die er geboren word moet er dus een moeder overlijden, dat werkt niet met een 50/50 ratio,daarbij, als je ze breed blijft de moeder gewoon in leven :')

[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 01-01-2013 03:15:38 ]
  dinsdag 1 januari 2013 @ 12:10:15 #78
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_121032847
Sowieso wel ziek eigenlijk, dat hele concept achter Cubone, gemankeerd of niet.
Gen 1 was best bruut af en toe.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 1 januari 2013 @ 12:15:00 #79
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_121032923
Jammer dat ze het veranderd hebben.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 1 januari 2013 @ 17:38:03 #80
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_121040446
Shiny Liepard gevangen. :)
  dinsdag 1 januari 2013 @ 23:55:46 #81
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121057120
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 17:38 schreef HilarityEnsues het volgende:
Shiny Liepard gevangen. :)
Die is echt mooi. :Y
Er zijn helaas ook veel lelijke shiny's en shiny's waarvan je niet eens kunt zien dat ze shiny zijn (Garchomp bijvoorbeeld).

Minccino met Skill Link gevangen, maar het is een mannetje en ik wil een vrouwtje en hij heeft ook nog eens een Quiet nature waar ik bij een Minccino dus geen reet aan heb.
Alleen kan het nog wel een week (of langer) duren tot er weer een Minccino in de Hidden Grotto op route 5 komt.
First world problems. ;(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 4 januari 2013 @ 06:38:50 #82
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121139942
Na 400.000 stappen te hebben gezet en de Hidden Grotto op routen 5 600 keer te hebben gecheckt, heb ik alleen maar 3 voorwerpen gevonden en geen enkele Pokémon.
Dan dus maar de Mannetjesminccino met een Quiet nature gebruiken. :'(

Hopelijk komt er binnen 2 jaar een remake van Ruby/Sapphire/Emerald uit.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:15:26 #83
388285 roy9
Oude Koek
pi_121141141
Wat maakt het uit dat het een mannetje of vrouwtje is?
Of is het voor breeding?
  vrijdag 4 januari 2013 @ 09:20:31 #84
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121141232
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 09:15 schreef roy9 het volgende:
Wat maakt het uit dat het een mannetje of vrouwtje is?
Of is het voor breeding?
Ik vind een vrouwtje gewoon leuker en Minccino/Cinccino vind ik ook gewoon meer een vrouwtje. :P
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 5 januari 2013 @ 12:00:25 #85
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_121186921
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 06:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Na 400.000 stappen te hebben gezet en de Hidden Grotto op routen 5 600 keer te hebben gecheckt, heb ik alleen maar 3 voorwerpen gevonden en geen enkele Pokémon.
Dit begrijp ik niet. Een lege Grotto heeft na elke 256 stappen een kans van 5% om weer gevuld te worden, dus na 400.000 stappen zou je op circa 78 voorwerpen of Pokémon moeten uitkomen.

Maar dan nog: de kans op een Minccino is dan 1%, de kans op een vrouwtje weer 75% daarvan en dan is er nog de nature... Geduld is een schone zaak, maar er zijn grenzen...

quote:
Hopelijk komt er binnen 2 jaar een remake van Ruby/Sapphire/Emerald uit.
Ja, dat zou *O* zijn.
pi_121228218
Pokemon black 2 gekocht :D nou wachten tot ik morgen (hopelijk) de challenge key krijg en dan beginnen met het spel.
pi_121229231
8 januari komt er groot Pokémon-nieuws uit. What could it be?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 7 januari 2013 @ 06:47:10 #88
388285 roy9
Oude Koek
pi_121259254
Ik hoop remakes van ruby/saphire; ben nog nooit in hoenn geweest.

Maar Nintendo zei dat Pokemon ging evolueren, dus er zal wel iets groters komen en die remakes komen uiteindelijk toch wel.
pi_121306389
Nieuwe Pokémon games aangekondigd :D X en Y!
There are only 151 Pokémon.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 8 januari 2013 @ 13:27:46 #91
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_121308251
Idd wat kosten die krengen nu?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_121308709
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 09:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Zo. Ik denk dat ik misschien wel 12 uur bezig ben geweest met EV trainen. :')

[..]

Dit was de zesde die ik ben tegengekomen in 12 jaar tijd, maar ik speel de spellen dan ook ontzettend veel en ik grind veel.
Vrouwen die Pokémon spelen O+ . Daten? :@
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:45:00 #93
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_121308968
Wow vette trailer zeg, de 3 starters vind ik er ook goed uitzien vooral de kikker :)
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_121309096
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Idd wat kosten die krengen nu?
Ligt eraan wat je wil, een non-XL of een XL. Voor de rest is Google your friend qua goedkoopste prijs :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:00:08 #95
366803 AthCom
Overigens ...
pi_121309546
Ziet er kek uit.
Moira. is tof. :7
pi_121310367
quote:
idd, wtf. Zo wou ik altijd al dat pokemon eruit zag :') hoeveel kost zo'n 3ds?
pi_121310497
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:21 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

idd, wtf. Zo wou ik altijd al dat pokemon eruit zag :') hoeveel kost zo'n 3ds?
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je wil, een non-XL of een XL. Voor de rest is Google your friend qua goedkoopste prijs :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_121310641
Ik vind de nieuwe starters stom.
pi_121310694
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:24 schreef Pheno het volgende:

[..]


[..]

ah sorry las er overheen :P ff kijken.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:35:55 #100
388285 roy9
Oude Koek
pi_121311009
Balen dat het alleen voor 3ds is!
pi_121311449
Haha die Y pokemon (Vogelding) is wel bruut! Dat hert doet me te veel denken aan virizion.
pi_121311562
Eindelijk _O_ kan niet wachten :@
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_121311736
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Congrats. w/
Mijn suggesties: Platinum, Heart Gold of Soul Silver en Black 2.
Waarom Platinum?
pi_121313204
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:35 schreef roy9 het volgende:
Balen dat het alleen voor 3ds is!
Juist niet, eindelijk wat nieuws mogelijk ipv same old, same old.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:46:22 #105
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_121313814
Nou ja, was wel te verwachten dat ze alleen voor de 3DS zouden uitkomen natuurlijk. Ik vond het al verrassend dat B2W2 nog steeds voor de DS ontwikkeld werden.

Voor de rest... tja, van de ene kant ben ik blij dat ze een keer écht wat nieuws met de serie lijken te doen, maar van de andere kant ben ik nooit zo'n fan geweest van de overgang van sprites naar 3D. Het ziet er allemaal zo zielloos uit? Maar misschien oordeel ik nu te snel.

Gelukkig duurt het nog wel een half jaar voordat de games uitkomen; dat geeft me de tijd om voor een 3DS te sparen. :7
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_121313903
Omg. That's it. Ook ik ga aan de 3DS _O_
pi_121314202
Ziet er zeker goed uit! Helemaal 3D enzo.. deze ga ik zeker halen!
AFC AJAX
***
AMSTERDAM
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:28:39 #108
388285 roy9
Oude Koek
pi_121315495
Nouja, de prijzen op marktplaats vallen wel mee;
120 euro is wel bijmekaar te sparen in 10 maanden!

Wat vinden jullie van de namen?
Ik afschuwelijk, maar de naam maakt niks uit, als het spel maar leuk is
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:31:05 #109
388285 roy9
Oude Koek
pi_121315594
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:54 schreef Reintji het volgende:

[..]

Waarom Platinum?
Dan kun je ook nog Sinnoh pokemon vangen
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:45:02 #110
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121316201
Nog 9 maanden wachten. :'(

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:54 schreef Reintji het volgende:

[..]

Waarom Platinum?
Vooral vanwege de Move Tutors.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:53:21 #111
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_121316676
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:28 schreef roy9 het volgende:
Wat vinden jullie van de namen?
Ik afschuwelijk, maar de naam maakt niks uit, als het spel maar leuk is
Welke bedoel je, van de games of van de pokémon?

Van de games vind ik prima. Iedereen gebruikt toch alleen maar afkortingen als HG/SS, BW en B2W2, dus dan zijn die X en Y wel zo makkelijk. Wat betreft de pokémon... tja, er zijn nog maar drie namen bekend natuurlijk. Met Chespin en Fennekin kan ik prima leven, maar "Froakie" daar word ik minder vrolijk van.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:35:28 #112
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_121323435
Moet een 3ds hebben,voor pokemon :P
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_121325399
Waarschijnlijk de release dus wereldwijd op hetzelfde moment _O_
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_121325554
Ik twijfel nu ook om een 3DS te kopen :D

die pikachu editie misschien wel?

There are only 151 Pokémon.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 8 januari 2013 @ 20:55:23 #115
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_121327540
Vandaag een 3DS xl gekocht met White 2.
Net mijn eerste gym verslagen en Riolu gevangen.
Iemand codes voor events?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 8 januari 2013 @ 21:00:06 #116
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_121327854
Heeft iemand een Genesect ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:15:01 #117
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121328660
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:48 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Omg. That's it. Ook ik ga aan de 3DS _O_
En als ik dan dat filmpje bekijk en ik zie de sprites en de '3D' wereld vind ik het,afgezien van marketing perspectieven, toch vreemd dat deze niet BC word, vind de graphics nou niet echt verschillen als je deze vergelijkt met titels als Dragon Quest IX of de Zelda games op de normale DS.
pi_121328702
All of my orgasms <3
Nu nog een moeilijke keuze tussen Chespin en Fennekin.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:19:57 #119
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121328945
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:15 schreef Airenu het volgende:
All of my orgasms <3
Nu nog een moeilijke keuze tussen Chespin en Fennekin.
Als het net zo gaat als bij *ALLE* vorige generaties, word het in mijn geval gewoon de fire starter, aangezien de rest van de fire pokemon danwel generic zijn, dan wel legendaries of pas na e4 te verkrijgen :')
pi_121329036
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als het net zo gaat als bij *ALLE* vorige generaties, word het in mijn geval gewoon de fire starter, aangezien de rest van de fire pokemon danwel generic zijn, dan wel legendaries of pas na e4 te verkrijgen :')
Als Chespin uiteindelijk iets als een gordeldier of een stekelvarken is, wordt het hem.
Het laatste waar ik op sta te wachten is alweer een Fire/Fighting starter.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:27:56 #121
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121329403
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:21 schreef Airenu het volgende:

[..]

Als Chespin uiteindelijk iets als een gordeldier of een stekelvarken is, wordt het hem.
Het laatste waar ik op sta te wachten is alweer een Fire/Fighting starter.
Ik gebruik mn starter meestal maar t/m de eerste keer e4, daarna vallen er in alle games(muv gen 1) betere pkmn qua types te vinden(en/of daarna met stones, items of trade te evolueren). :)
pi_121329833
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik gebruik mn starter meestal maar t/m de eerste keer e4, daarna vallen er in alle games(muv gen 1) betere pkmn qua types te vinden(en/of daarna met stones, items of trade te evolueren). :)
Starter is altijd bij me O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:39:16 #123
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121330047
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:35 schreef Airenu het volgende:

[..]

Starter is altijd bij me O+
Bij mij alleen mits noodzakelijk, ik vind de movesets van de meeste starters niet zo fantastisch,tenzij dat je toch de moeite neemt om te breeden om deze de toffe moves aan te leren(op het moment dat je de pkmn die je qua design danwel type toffer vind al beschikbaar beginnen te raken)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:04:56 #124
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121331527
Ik vind fire/Fighting teouwens ook niet zo erg, voornamelijk omdat je zonder dat fighting gedeelte, de moves en de STAB een pokemon overhoud die alleen nuttig is tegen specifieke gym leaders(bug/grass/steel,ice, mits geen water als 2de type), terwijl deze nu ook nog eens effectief word tegen rock, dark en ice/water) :)
pi_121331595
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:15 schreef Airenu het volgende:
All of my orgasms <3
Nu nog een moeilijke keuze tussen Chespin en Fennekin.
Fennekin natuurlijk, no contest
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:07:30 #126
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121331670
I
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:06 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Fennekin natuurlijk, no contest
Ik ga voor froakie en noem hem bulbasaur.
pi_121331776
waren bulbasaur, squirtle en charmander gen 1 of waren cyndaquil, chikortia en krokodile totodile 1st gen?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:10:48 #128
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121331858
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef Nestalgie het volgende:
waren bulbasaur, squirtle en charmander gen 1 of waren cyndaquil, chikortia en krokodile totodile 1st gen?
bulba chara en squirt waren 1st gen.
pi_121331925
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

bulba chara en squirt waren 1st gen.
die was wel echt baas.
Maar 2nd gen was ook wel vet :P ik nam altijd totodile, lvl 100 ferraligatr _O_ had enkel hem nodig voor elite 4
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:16:23 #130
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121332159
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:12 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

die was wel echt baas.
Maar 2nd gen was ook wel vet :P ik nam altijd totodile, lvl 100 ferraligatr _O_ had enkel hem nodig voor elite 4
een paar van mn favo pokemon zitten in de 2nd gen, maar de voornaamste reden dat ik 2nd gen beter vond dan de eerste is omdat het speelveld 2x zo groot was, vanwege de dag/nacht cyclus en de (voor die tijd en zeker op een handheld) vele optionele dingen die je kon doen of laten. :)
pi_121332399
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

een paar van mn favo pokemon zitten in de 2nd gen, maar de voornaamste reden dat ik 2nd gen beter vond dan de eerste is omdat het speelveld 2x zo groot was, vanwege de dag/nacht cyclus en de (voor die tijd en zeker op een handheld) vele optionele dingen die je kon doen of laten. :)
wel pokemon waren 1st gen en welke 2nd gen? Want de pokemons in johto en die ernaast (hoen ofzo ) leken best op elkaar :P Dacht vroeger dat dat 1 gen was
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:23:26 #132
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121332551
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:20 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

wel pokemon waren 1st gen en welke 2nd gen? Want de pokemons in johto en die ernaast (hoen ofzo ) leken best op elkaar :P Dacht vroeger dat dat 1 gen was
gen1 is green(jap only)/red/blue/yellow
gen2 is gold/silver/crystal
gen3 is ruby/saphire/platinum(en de remakes van (fire) red en (leaf) green voor de gba)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:23:57 #133
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_121332579
Wanneer begrijpt Nintendo nou dat we een MMORPG willen?! :(
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:27:27 #134
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121332771
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Wanneer begrijpt Nintendo nou dat we een MMORPG willen?! :(
IK hoef geen pokemon MMO hoor. Vind het niet noodzakelijk en afgezien van dat niet echt samenhangen met het concept van de game(als in het nodig vinden om 20000 ingame pokedollars neer te moeten leggen voor een surfplank voor je pikachu dan wel een willekeurige TM).

Nee ik zie een pokemon MMO en zeker op de wijze waarop de meeste MMO's die ik geprobeerd heb te spelen hun klanten te laten betalen voor onzin(wat hun goed recht is), niet zitten.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:31:00 #135
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_121332944
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

IK hoef geen pokemon MMO hoor. Vind het niet noodzakelijk en afgezien van dat niet echt samenhangen met het concept van de game(als in het nodig vinden om 20000 ingame pokedollars neer te moeten leggen voor een surfplank voor je pikachu dan wel een willekeurige TM).

Nee ik zie een pokemon MMO en zeker op de wijze waarop de meeste MMO's die ik geprobeerd heb te spelen hun klanten te laten betalen voor onzin(wat hun goed recht is), niet zitten.
Toegang tot alle regio's dan? -O-
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:41:14 #136
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121333466
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:31 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Toegang tot alle regio's dan? -O-
Als dat mogelijk is, graag. Wat ik alleen niet zie zitten zijn de eerdere dingen die ik genoemd heb(en dat is bij zo'n beetje ieder MMO het geval) en het feit dat pokemon opzich op een doelgroep gericht is waarvan je kunt verwachten dat ze niet tegen hun verlies kunnen en midden in een willekeurige battle disconnecten, zodat je uiteindelijk, netzo als nu alleen online met/tegen mensen uit je friendlist aan het battelen gaat, wat het hele concept van een MMO onnodig maakt. :)
pi_121334923
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Wanneer begrijpt Nintendo nou dat we een MMORPG willen?! :(
Omdat ze het begrip 'online' nog niet lijken te begrijpen. Zie WiiU
There are only 151 Pokémon.
pi_121353859
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:11 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Omdat ze het begrip 'online' nog niet lijken te begrijpen. Zie WiiU
....Jammer... Heel jammer... Als ze zich nou verdiepen in wat wij (heel de wereld) willen en nou pokemon "online" gaan produceren hebben ze de godganse wereld aan het gamen!
pi_121354672
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Wanneer begrijpt Nintendo nou dat we een MMORPG willen?! :(
Ik wil helemaal geen mmorpg.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 9 januari 2013 @ 15:29:01 #140
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_121354800
Ik heb White 2 kan ik nu in de dream world pokemon vangen?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_121356285
Ik wil een Pokemon game, waarbij je alle regio's kunt spelen.. het liefst op de DS of 3DS..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_121362143
Er schijnt een remake te zijn van gold/silver in full 3D...

http://www.moddb.com/game(...)/pokmon-3d-launcher/

is best wel nieuw, maar let wel: gelezen de comments zijn er nog veel bugs of werkt het sowieso niet, en de makers zeggen nog veel updates te brengen. maar misschien iets om de gaten te houden.
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 9 januari 2013 @ 18:42:25 #143
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121362267
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef SchoenenShoppen het volgende:

[..]

....Jammer... Heel jammer... Als ze zich nou verdiepen in wat wij (heel de wereld) willen en nou pokemon "online" gaan produceren hebben ze de godganse wereld aan het gamen!
En betaal je een eurotje of 60 per jaar excl dlc en uitbreidingen.

True ze mogen bij nintendo wel eens denken aan het toegankelijker maken van de multiplayer van (handheld) games, maar pokemon is nog altijd een single player game waarbij het verzamelen van verschillende pokemon centraal staat. Daarnaast is de huidige opzet van de spellen turnbased, en tenzij het een ATB danwel realtime benadering krijgt, kan het in de opzet van een MMO langzaam en langdradig aan gaan voelen.

Ik heb echt geen zin om straks bij te moeten betalen voor overpowered lengendarys ipv dat ze(zoals nu) gratis worden aangeboden tijdens promos en events en je zult zien dat dat soort dingen zullen gebeuren als Nintendo het concept van MMO's en minibetalingen doorkrijgt.

[ Bericht 4% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 09-01-2013 20:07:16 ]
  woensdag 9 januari 2013 @ 18:44:12 #144
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121362342
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:39 schreef Eenskijken het volgende:
Er schijnt een remake te zijn van gold/silver in full 3D...

http://www.moddb.com/game(...)/pokmon-3d-launcher/

is best wel nieuw, maar let wel: gelezen de comments zijn er nog veel bugs of werkt het sowieso niet, en de makers zeggen nog veel updates te brengen. maar misschien iets om de gaten te houden.
pi_121365347
There are only 151 Pokémon.
pi_121371739
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:27:08 #147
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121388932
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:26 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Ik wil helemaal geen mmorpg.
Ik ook niet.

Van die nieuwe starters vind ik Fennekin de mooiste. Froakie kan ermee door, alleen die naam :{ ...
De graphics vind ik wel een beetje tegenvallen, maar goed, daar gaat het bij Pokémon ook niet om.
Nog 9 maanden ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_121390071
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:27 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik ook niet.

Van die nieuwe starters vind ik Fennekin de mooiste. Froakie kan ermee door, alleen die naam :{ ...
De graphics vind ik wel een beetje tegenvallen, maar goed, daar gaat het bij Pokémon ook niet om.
Nog 9 maanden ...
Inderdaad, de twee namen van de legendaries die je in de trailer zag zijn ook al zo jammer:

Xerneas en Yveltal. Uit te spreken als ZURR-nee-us en ee-VELL-tawl.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_121395522
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 18:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

En betaal je een eurotje of 60 per jaar excl dlc en uitbreidingen.

True ze mogen bij nintendo wel eens denken aan het toegankelijker maken van de multiplayer van (handheld) games, maar pokemon is nog altijd een single player game waarbij het verzamelen van verschillende pokemon centraal staat. Daarnaast is de huidige opzet van de spellen turnbased, en tenzij het een ATB danwel realtime benadering krijgt, kan het in de opzet van een MMO langzaam en langdradig aan gaan voelen.

Ik heb echt geen zin om straks bij te moeten betalen voor overpowered lengendarys ipv dat ze(zoals nu) gratis worden aangeboden tijdens promos en events en je zult zien dat dat soort dingen zullen gebeuren als Nintendo het concept van MMO's en minibetalingen doorkrijgt.
Dat zal wel het keerpunt zijn zodra ze een stabiel, goed, betaalbaar en online spel hebben, dat het waarschijnlijk zeer langdradig word en/of dat er allemaal betalingen gedaan zullen moeten worden voor Legendarys en waarschijnlijk zelfs items (big bag, 30 rare candy's etc. etc.)
  donderdag 10 januari 2013 @ 17:10:05 #150
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121399388
Het is maar een theorie, maar:



Het zou wel echt tof zijn. Zeker Fire/Psychic. Met een Fire- en een Psychicaanval kun bij bijna alle Pokémon minstens x1 schade aanbrengen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:22:06 #151
366803 AthCom
Overigens ...
pi_121401763
Was er niet zo'n zelfde theorie ten tijde van generatie IV (t.w. D/P)?
Moira. is tof. :7
pi_121406084
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 17:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is maar een theorie, maar:

[ afbeelding ]

Het zou wel echt tof zijn. Zeker Fire/Psychic. Met een Fire- en een Psychicaanval kun bij bijna alle Pokémon minstens x1 schade aanbrengen.
Klopt waarschijnlijk ook met de aanvallen die ze doen in de trailer.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_121407277
Pff ook al ben ik nu 22 jaar oud. Ga toch twijfelen om zo'n 3ds aan te schaffen :P
  vrijdag 11 januari 2013 @ 07:20:56 #154
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121423505
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef Ooku het volgende:
Pff ook al ben ik nu 22 jaar oud. Ga toch twijfelen om zo'n 3ds aan te schaffen :P
Je bent nooit te oud voor spellen, of het nou Pokémon, Call of Duty of Need for Speed is.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_121423550
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef Ooku het volgende:
Pff ook al ben ik nu 22 jaar oud. Ga toch twijfelen om zo'n 3ds aan te schaffen :P
Broekie :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_121423645
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 07:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Broekie :+
_O-
Wel mee eens trouwens..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 11 januari 2013 @ 07:51:32 #157
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_121423698
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef Ooku het volgende:
Pff ook al ben ik nu 22 jaar oud. Ga toch twijfelen om zo'n 3ds aan te schaffen :P
Ik heb het met 24 jaar ook gedaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_121423715
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 07:44 schreef MrMoon het volgende:

[..]

_O-
Wel mee eens trouwens..
Tja, als leeftijd al een factor is of je iets kunt spelen of niet. Fuck it, ik speel Pokemon, lekker boeiend wat anderen ervan vinden, als ik maar lol heb.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_121427914
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 14:47:30 #160
388285 roy9
Oude Koek
pi_121434755
quote:
Klopt wel...
  dinsdag 15 januari 2013 @ 13:52:29 #161
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121590973
Na in het Rental Tournament (in BW2) 2 keer in de eerste ronde te hebben verloren doordat de tegenstander een Amoonguss had (wat een schijtbeest :r), heb ik nu een keer gewonnen.
Maar ik krijg maar 1 BP. :? Het is met rental Pokémon veel moeilijker dan met je eigen Pokémon, dus je zou er ook meer BP voor moeten krijgen.

Ik vind oktober eigenlijk te vroeg voor gen 6. Dat is maar een jaar na BW2 en straks is BW2 niet zo leuk meer omdat het dan het verouderd is. -O-
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_121591112
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind oktober eigenlijk te vroeg voor gen 6. Dat is maar een jaar na BW2 en straks is BW2 niet zo leuk meer omdat het dan het verouderd is.
Valt mee, dit is ook voor een andere handheld, dus niet iedereen gaat meteen al rennend een 3DS kopen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 15 januari 2013 @ 14:03:08 #163
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121591388
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind oktober eigenlijk te vroeg voor gen 6. Dat is maar een jaar na BW2 en straks is BW2 niet zo leuk meer omdat het dan het verouderd is. -O-
Pokemon en een wereldwijde release? Het zou me verbazen als dat gaat lukken(als je kijkt naar de releasedata van de eerdere games in de main series, dan zit er toch altijd rond een half jaar tussen de Japanse en de westerse release) :')
Ik denk dat de Japanners in Oktober wat te spelen hebben, en we in Europa tenminste tot Maart/April 2014 gaan wachten. :)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 15:54:25 #164
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121596098
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 13:56 schreef Pheno het volgende:

[..]

Valt mee, dit is ook voor een andere handheld, dus niet iedereen gaat meteen al rennend een 3DS kopen.
Ik heb al een 3DS en ik weet dat ik het spel zal kopen op de releasedatum.
Nintendo's got me by my non-existent balls. :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 14:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Pokemon en een wereldwijde release? Het zou me verbazen als dat gaat lukken(als je kijkt naar de releasedata van de eerdere games in de main series, dan zit er toch altijd rond een half jaar tussen de Japanse en de westerse release) :')
Ik denk dat de Japanners in Oktober wat te spelen hebben, en we in Europa tenminste tot Maart/April 2014 gaan wachten. :)
Ik hoop stiekem dat hij hier inderdaad pas in 2014 uitkomt. Een paar maanden langer genieten van BW2. *O*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_121596129
Het komt in de herfst. Oktober om precies te zijn.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:41:29 #166
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_121598446
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:55 schreef Pheno het volgende:
Het komt in de herfst. Oktober om precies te zijn.
We zullen wel zien, het zal iig niet de eerste keer zijn dat een JRPG vanwege de localisatie uiteindelijk nog een paar maanden vertraging op zal lopen,ookal word er een wereldwijde release aangekondigd. :P
pi_121619107
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

We zullen wel zien, het zal iig niet de eerste keer zijn dat een JRPG vanwege de localisatie uiteindelijk nog een paar maanden vertraging op zal lopen,ookal word er een wereldwijde release aangekondigd. :P
Als Nintendo dat in zo'n bericht zegt dan is het heus wel echt zo. Met zo veel nadruk ook, en met een hele uitleg erbij. Dat het de eerste games 2 jaar oid duurde, daarna een jaar, toen 6 maanden, etc. Tot nu dus eindelijk gelijkertijd.

Zou een behoorlijke flater zijn als het uiteindelijk niet tegelijk zou zijn voor Japan, Europa, Australië en de Amerikaas.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_121698232
Heeft er iemand een gen V Registeel te ruil?

Zullen we trouwens een "pokemon #ruilhoekje" maken?
Mischien ook leuk voor Friendcodes, Fok! Wifi tournamentjes en dat soort dingen?
pi_121698399

stiekem is die best leuk :@
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_121698827
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem is die best leuk :@
Ja
pi_121698996
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem is die best leuk :@
Waar kan je die halen?

Idd wel een leuke, gewoon een mooi logo ook wel, niet zo geeky. Alleen de 'insiders' weten wat het echt is
There are only 151 Pokémon.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 17 januari 2013 @ 21:59:11 #172
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_121699513
Ik heb vorige week White 2 gekocht. Inmiddels de pokemon league gehaald en nu hard op weg legendarische te vangen. Volgens mij heb ik wel een leuk team bij elkaar.
Iemand in om te ruilen?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_121699907
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:51 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Waar kan je die halen?

Idd wel een leuke, gewoon een mooi logo ook wel, niet zo geeky. Alleen de 'insiders' weten wat het echt is
http://www.kickstarter.co(...)n-shirt?ref=category
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_121700494
z
quote:
ze hebben hun doel dus al gehaald.

maar hoe kan een pledge 'sold out' zijn :?
There are only 151 Pokémon.
pi_121700575
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef Eenskijken het volgende:
z

[..]

ze hebben hun doel dus al gehaald.

maar hoe kan een pledge 'sold out' zijn :?
dat zijn de genaamde earlybirds pledges , voor de allereersten mensen die toezeggen
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_121700752
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef gers het volgende:

[..]

dat zijn de genaamde earlybirds pledges , voor de allereersten mensen die toezeggen
oh op die manier..

meh, 25 dollar + 15 verzendkosten voor een tshritje gaat me ff wat te ver
There are only 151 Pokémon.
pi_121700835
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

oh op die manier..

meh, 25 dollar + 15 verzendkosten voor een tshritje gaat me ff wat te ver
snap ik , ik had hem dan ook voor 28 dollar met verzendkosten erbij
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 18 januari 2013 @ 06:40:27 #178
388285 roy9
Oude Koek
pi_121709687
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vorige week White 2 gekocht. Inmiddels de pokemon league gehaald en nu hard op weg legendarische te vangen. Volgens mij heb ik wel een leuk team bij elkaar.
Iemand in om te ruilen?
Ik wil wel ruilen, maar we hebben dezelfde versie.
Ik zoek een registeel, maar omdat jij dezelfde versie hebt, denk ik niet dat je die hebt

[ Bericht 6% gewijzigd door roy9 op 18-01-2013 06:47:26 ]
pi_121736314
Ik zoek een dawn stone, in ruil kan ik een van de 3 Sinnoh starters geven.
(Platinum)

Laat het me even weten als je wilt ruilen. ;)
Hoi.
pi_121737334
Had deze 2 weken geleden besteld, eergisteren binnengekregen!

Echt prachtig, ik vind de japanse dozen veel mooier dan de PAL versies.
pi_121738485
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:36 schreef GigaNova het volgende:
Had deze 2 weken geleden besteld, eergisteren binnengekregen!
[ afbeelding ]
Echt prachtig, ik vind de japanse dozen veel mooier dan de PAL versies.
Godver, zat er zelf nog aan te denk Ruby of Emerald te kopen :')
pi_121738540
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:58 schreef Airenu het volgende:

[..]

Godver, zat er zelf nog aan te denk Ruby of Emerald te kopen :')
De PAL/NTSC of de JPN versie? :P
  vrijdag 18 januari 2013 @ 21:08:08 #183
388285 roy9
Oude Koek
pi_121738995
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:18 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Ik zoek een dawn stone, in ruil kan ik een van de 3 Sinnoh starters geven.
(Platinum)

Laat het me even weten als je wilt ruilen. ;)
Ik heb alle sinnoh starters al, wat bied je nog meer?
  vrijdag 18 januari 2013 @ 21:10:09 #184
388285 roy9
Oude Koek
pi_121739091
[quote]1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 21:08 schreef roy9 het volgende:

[..]

Met een dowsing machine op route 212 in de modder kun je ook ergens een dawnstone vinden, kijk maar op youtube!
pi_121739337
Weet ik man.
Maar ben nu nog bij solaceon town in de storyline, en mijn kirla is nu lvl 29, ik heb ook geen everstone om hem niet te laten evolueren in een gardevoir.
En als ik dus nu verder ga in de storyline zonder mijn kirlia verder te trainen totdat ik zelf een dawn stone heb gevonden, is die dus zwaar ondertraind.

Als je dus trouwens een everstone hebt zo ik dat ook wel willen.
Ik heb ook een shitloads aan shieldon fossils, heart sceals en shards.
Hoi.
pi_121742656
je kan toch ook gewoon op b drukken.
pi_121752138
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:59 schreef GigaNova het volgende:

[..]

De PAL/NTSC of de JPN versie? :P
Normaal Engels :P
  zaterdag 19 januari 2013 @ 02:16:37 #188
366803 AthCom
Overigens ...
pi_121752340
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 22:04 schreef boik het volgende:
je kan toch ook gewoon op b drukken.
Precies.
Moira. is tof. :7
  zaterdag 19 januari 2013 @ 07:19:26 #189
388285 roy9
Oude Koek
pi_121753814
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 21:14 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Weet ik man.
Maar ben nu nog bij solaceon town in de storyline, en mijn kirla is nu lvl 29, ik heb ook geen everstone om hem niet te laten evolueren in een gardevoir.
En als ik dus nu verder ga in de storyline zonder mijn kirlia verder te trainen totdat ik zelf een dawn stone heb gevonden, is die dus zwaar ondertraind.

Als je dus trouwens een everstone hebt zo ik dat ook wel willen.
Ik heb ook een shitloads aan shieldon fossils, heart sceals en shards.
Tijdens het evolueren op b drukken
pi_121763646
Ik dacht altijd dat het een fabeltje was, maar als het dus echt werkt dan ga ik het zeker proberen.
Bedankt. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door gebruikersnaam_17 op 19-01-2013 15:22:20 ]
Hoi.
pi_121763752
nee het is geen fabeltje alleen wel lastig als je dat tot bijv. lvl 50 wil gaan volhouden :P
  zondag 20 januari 2013 @ 11:22:42 #192
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121791047
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:36 schreef GigaNova het volgende:
Had deze 2 weken geleden besteld, eergisteren binnengekregen!
[ afbeelding ]
Echt prachtig, ik vind de japanse dozen veel mooier dan de PAL versies.
Is het spel dan ook in het Japans?

Ik kom er niet uit: Beartic of Golurk?
Beartic kan ik eerder krijgen, maar Golurk is iets sterker. Golurk heeft defensief iets meer zwakheden, maar is ook resistent tegen meer dingen.
.... ?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 20 januari 2013 @ 12:44:18 #193
388285 roy9
Oude Koek
pi_121793585
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Is het spel dan ook in het Japans?

Ik kom er niet uit: Beartic of Golurk?
Beartic kan ik eerder krijgen, maar Golurk is iets sterker. Golurk heeft defensief iets meer zwakheden, maar is ook resistent tegen meer dingen.
.... ?
Imgame:
Beartic, handig voor de lastige dragons in het spel

Competive:
Golurk, fijn type, hoge attack en goede moves.
  zondag 20 januari 2013 @ 13:14:54 #194
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121794781
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 12:44 schreef roy9 het volgende:

[..]

Imgame:
Beartic, handig voor de lastige dragons in het spel

Competive:
Golurk, fijn type, hoge attack en goede moves.
Maar Golurk kan ook een Ice-aanval leren: Ice Punch en die krijgt een Base Power van 90 met Iron Fist.
Wel minder sterk dan Icicle Crash van Beartic.
Hmmm ....
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_121806283
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Is het spel dan ook in het Japans?

Ik kom er niet uit: Beartic of Golurk?
Beartic kan ik eerder krijgen, maar Golurk is iets sterker. Golurk heeft defensief iets meer zwakheden, maar is ook resistent tegen meer dingen.
.... ?
Ja, het is compleet in het Japans, ook alle boekjes en zo.
Wel vet, ik heb net een Japanse Treeco naar m'n Engelse Emerald getrade. :)
pi_121806924
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:39 schreef GigaNova het volgende:

[..]

Ja, het is compleet in het Japans, ook alle boekjes en zo.
Wel vet, ik heb net een Japanse Treeco naar m'n Engelse Emerald getrade. :)
snap je iets van dat spel?
pi_121806992
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:53 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

snap je iets van dat spel?
Neuy, maar ik verzammel deze.
Ik hebt tot nu toe al:
2x Emerald
1x Leaf Green
1x Fire Red
1x Ruby (JP)
1x Gold (JP)
2x Silver
1x Silver (JP)
1x Blue
1x Yellow

Schiet lekker op vind ik :)
  zondag 20 januari 2013 @ 18:38:09 #198
366803 AthCom
Overigens ...
pi_121811527
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar Golurk kan ook een Ice-aanval leren: Ice Punch en die krijgt een Base Power van 90 met Iron Fist.
Wel minder sterk dan Icicle Crash van Beartic.
Hmmm ....
Heb beiden een keer meegenomen en Golurk is me het meest bevallen. Probeer ervoor te zorgen dat je er een met zowel Iron Fist als adamant nature hebt.

Vooral Speed dan nog EV-trainen en je hebt een beest. :Y
Moira. is tof. :7
  zondag 20 januari 2013 @ 22:59:22 #199
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121826166
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 18:38 schreef AthCom het volgende:

[..]

Heb beiden een keer meegenomen en Golurk is me het meest bevallen. Probeer ervoor te zorgen dat je er een met zowel Iron Fist als adamant nature hebt.

Vooral Speed dan nog EV-trainen en je hebt een beest. :Y
Ik was al begonnen met het trainen van mijn Cubchoo. ;(
Nouja, dan maar een iets minder goede Pokémon. Zonde om 2 uur training weg te gooien ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  maandag 21 januari 2013 @ 17:21:59 #200
388285 roy9
Oude Koek
pi_121852111
Wie heeft er een registeel?
Voor gen IV bied ik:

Masterballs
Rare candies
Turtwig
Piplup
Chimchar
Totodile
Charmander
Mudkip
Latias


Voor gen V bied ik:
Masterball
Turtwig
Chimchar
Piplup
Totodile
Charmander
Latias
Cobalion
Terrakion
Virizion
  maandag 21 januari 2013 @ 18:30:00 #201
388285 roy9
Oude Koek
pi_121854623
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 17:21 schreef roy9 het volgende:
Wie heeft er een registeel?
Voor gen IV bied ik:

Masterballs
Rare candies
Protein, carbos, zinc etc.
Turtwig
Piplup
Chimchar
Totodile
Charmander
Mudkip
Latias


Voor gen V bied ik:
Masterball
Turtwig
Chimchar
Piplup
Totodile
Charmander
Latias
Cobalion
Terrakion
Virizion
Oshawott
Snivy
Tepig


[ Bericht 2% gewijzigd door roy9 op 21-01-2013 21:32:26 ]
pi_121879277
Overnieuw begonnen met black :) wil deze keer een wat 'speciaal team' samenstellen. hoeven niet de sterkste te zijn. Ik dacht aan starter (oshawott) + woobat + blitzle en nog eentje.. (niet die klote aap in het begin). Vind 4 altijd een mooi aantal voor een balanced team zonder te hoeven grinden
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:45:49 #203
388285 roy9
Oude Koek
pi_121879820
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:25 schreef Eenskijken het volgende:
Overnieuw begonnen met black :) wil deze keer een wat 'speciaal team' samenstellen. hoeven niet de sterkste te zijn. Ik dacht aan starter (oshawott) + woobat + blitzle en nog eentje.. (niet die klote aap in het begin). Vind 4 altijd een mooi aantal voor een balanced team zonder te hoeven grinden
Ik red het altijd met 6 zonder te grinden, dmv storyline lukt het wel.
Ik raad trouwens archen, golurk of chandelure aan.
pi_121925236
Hmmm....

  woensdag 23 januari 2013 @ 11:33:56 #205
366803 AthCom
Overigens ...
pi_121929452
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:12 schreef Qunix het volgende:
Hmmm....

[ afbeelding ]
Kindertjes hebben safesearch aan ... hoop ik. :P
Moira. is tof. :7
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:47:53 #206
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121930021
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:45 schreef roy9 het volgende:

[..]

Ik red het altijd met 6 zonder te grinden, dmv storyline lukt het wel.
Ik raad trouwens archen, golurk of chandelure aan.
Archen zou een goede keuze zijn ... als hij niet een van de slechtste ability's in het spel zou hebben.

Ook zo jammer dat Deino/Zweilous/Hydreigon tot level 64 Hustle heeft en pas op level 50 voor het eerst evolueert. Hydreigon is heel goed, maar om die nou pas op level 64 te kunnen krijgen en tot die tijd met een verlaagde accuracy zitten, is het niet waard.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 23 januari 2013 @ 16:41:28 #207
388285 roy9
Oude Koek
pi_121943123
Achen/Archeops heeft die ability omdat hij al bijna legendarische stats heeft, maar als zijn HP gewoon gezond is, is hij sterk genoeg.

Over de Deino familie, Hustle is inderdaad iritant.
pi_121972151
Reminder:
Morgen (vrijdag 25 jan.) gaat het Europese Keldeo WiFi-event van start!
Het eindigt op de 12e van Februari.
Zorg dat je hem haalt!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 25 januari 2013 @ 03:57:11 #209
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122018070
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 07:34 schreef roy9 het volgende:
Reminder:
Morgen (vrijdag 25 jan.) gaat het Europese Keldeo WiFi-event van start!
Het eindigt op de 12e van Februari.
Zorg dat je hem haalt!
Nice
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_122024872
quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:12 schreef Qunix het volgende:
Hmmm....

[ afbeelding ]
whehe inderdaad, nu je het zegt :D _O-
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 18:26:06 #211
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_122039478
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 07:34 schreef roy9 het volgende:
Reminder:
Morgen (vrijdag 25 jan.) gaat het Europese Keldeo WiFi-event van start!
Het eindigt op de 12e van Februari.
Zorg dat je hem haalt!
Als je vervolgens naar Floccesy Town gaat, dan kun je naar een area genaamd Pledge Grove door het pad direct naast Alder's huis te volgen. In Pledge Grove kun je Keldeo de move Secret Sword leren (niet te verwarren met Sacred Sword) waardoor hij verandert in zijn Resolute Form. Het heeft volgens mij totaal geen effect op zijn stats of zijn typing, maar hij ziet er wel toffer uit. :7
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 21:15:50 #212
388285 roy9
Oude Koek
pi_122047065
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:26 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Als je vervolgens naar Floccesy Town gaat, dan kun je naar een area genaamd Pledge Grove door het pad direct naast Alder's huis te volgen. In Pledge Grove kun je Keldeo de move Secret Sword leren (niet te verwarren met Sacred Sword) waardoor hij verandert in zijn Resolute Form. Het heeft volgens mij totaal geen effect op zijn stats of zijn typing, maar hij ziet er wel toffer uit. :7
Vanmiddag gedaan en heeft inderdaad geen invloed op stats etc.
Maar hij ziet er wel toffer uit en heeft een coole move.

Maar meestal gebruik ik geen legendaries, komen allemaal in een box en daar blijven ze ook.
pi_122057227
Iemand hier bekend mee met Pokémon MMO?

www.pokemmo.eu
pi_122067729
Lol, ik ben nu 2x geowned door de 2e gymleader in black.. die vrouw heeft gewoon te zieke damage, met takedown en retaliate...

@hierboven, heb 'm nog niet geprobeerd eerlijk gezegd. maar heb de rom wel klaarstaan zeg maar :p ik wou eigenlijk wachten tot ze een 1.0 release hebben maar ik weet niet hoe lang dat nog duurt.. maar ziet er zeker tof uit!
There are only 151 Pokémon.
  zondag 27 januari 2013 @ 09:12:32 #215
388285 roy9
Oude Koek
pi_122102744
Ik ben gisteren maar eens begonnen met breeden. (White2)
Wilde een Dragon Pulse charmander met Mild nature.
Dus ik mijn female Charmander breeden met Male Dragon Pulse Axew en na 113 eggs nog steeds geen Mild Charmander.
Dus ik maar opgeven en voor de zekerheid het 114e ei bij me houden en ondertussen EV-trainen mijn Gallade, en wat komt er uit dat laatse ei; Mild Charmander! _O_
pi_122102784
Wat is dezen.

Ik had gehoopt op mensen die hun Gameboy weer uit de kast trokken en gezamenlijk Sapphire/Ruby/Emerald gingen spelen.

Maar nee, iedereen doet het op de DS, wat ik in ieder geval onspeelbaar vind. :{
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  zondag 27 januari 2013 @ 12:32:52 #217
388285 roy9
Oude Koek
pi_122107097
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 09:16 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat is dezen.

Ik had gehoopt op mensen die hun Gameboy weer uit de kast trokken en gezamenlijk Sapphire/Ruby/Emerald gingen spelen.

Maar nee, iedereen doet het op de DS, wat ik in ieder geval onspeelbaar vind. :{
Dezen?
Waar zie je dat staan dan?
pi_122109580
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 09:16 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat is dezen.

Ik had gehoopt op mensen die hun Gameboy weer uit de kast trokken en gezamenlijk Sapphire/Ruby/Emerald gingen spelen.

Maar nee, iedereen doet het op de DS, wat ik in ieder geval onspeelbaar vind. :{
ik speel nog wel af en toe op de gameboy advance SP. Maar mijn DS lite is wel makkelijk omdat het zo compatible is met veel titels.. Oh ik speel veel op emulatoren (bv android, windows etc :P )
There are only 151 Pokémon.
pi_122110431
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 09:16 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat is dezen.

Ik had gehoopt op mensen die hun Gameboy weer uit de kast trokken en gezamenlijk Sapphire/Ruby/Emerald gingen spelen.

Maar nee, iedereen doet het op de DS, wat ik in ieder geval onspeelbaar vind. :{
correctie ben bezig met Blue op mn GBA...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_122115547
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:32 schreef roy9 het volgende:

[..]

Dezen?
Waar zie je dat staan dan?
Whehe :')
pi_122121681
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 12:32 schreef roy9 het volgende:

[..]

Dezen?
Waar zie je dat staan dan?
"Wat is dezen" gebruikt men hier veel als vervanging voor "wat is dit?". ;)
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  zondag 27 januari 2013 @ 20:42:14 #222
388285 roy9
Oude Koek
pi_122131679
Oh...
pi_122134050
whehe



[ Bericht 11% gewijzigd door Eenskijken op 27-01-2013 21:25:56 ]
There are only 151 Pokémon.
  zondag 27 januari 2013 @ 22:59:04 #224
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_122142503
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 09:16 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat is dezen.

Ik had gehoopt op mensen die hun Gameboy weer uit de kast trokken en gezamenlijk Sapphire/Ruby/Emerald gingen spelen.

Maar nee, iedereen doet het op de DS, wat ik in ieder geval onspeelbaar vind. :{
Jij zag dit topic staan en dacht serieus van: hey, een pokémon topic, het kan niet anders of men speelt hier lekker gezellig met z'n allen Ruby/Sapphire/Emerald?

Oké, duidelijk.

Dit is gewoon het centrale pokémon topic. De DS games zijn het meest recent, dus niet zo gek dat die het meest gespeeld worden.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_122162382
Verdomme, ik had pokemon white moeten nemen.

Ik zoek nog een goede eletric type en met dragon erbij zou het al helemaal perfect zijn.. blitzle heb ik gedumpt omdat kutpokemon.

heb nu oshawott, woobat, sandile en darumaka
There are only 151 Pokémon.
  maandag 28 januari 2013 @ 16:29:48 #226
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_122167510
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:29 schreef Eenskijken het volgende:
Verdomme, ik had pokemon white moeten nemen.

Ik zoek nog een goede eletric type en met dragon erbij zou het al helemaal perfect zijn.. blitzle heb ik gedumpt omdat kutpokemon.

heb nu oshawott, woobat, sandile en darumaka
Tynamo/Eelektrik/Eelektross. Kun je wel pas vangen na de 5e badge.

quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 09:16 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat is dezen.

Ik had gehoopt op mensen die hun Gameboy weer uit de kast trokken en gezamenlijk Sapphire/Ruby/Emerald gingen spelen.

Maar nee, iedereen doet het op de DS, wat ik in ieder geval onspeelbaar vind. :{
Met de pre-DS-spellen zit je met die interne batterij die het elk moment kan begeven/het al heeft begeven.
Ik speelde Sapphire en Fire Red vorig jaar nog wel, maar mijn Gameboy Advance SP is kaduuk. ;(
1st en 2nd gen games speel ik niet meer, omdat ze verouderd zijn (de remakes speel ik wel).

En ....

Een Shiny Basculin gevangen. _O_ _O_
Nu heb ik alleen geen Master Ball meer.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_122167544
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:29 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Met de pre-DS-spellen zit je met die interne batterij die het elk moment kan begeven/het al heeft begeven.
Ik speelde Sapphire en Fire Red vorig jaar nog wel, maar mijn Gameboy Advance SP is kaduuk. ;(
1st en 2nd gen games speel ik niet meer, omdat ze verouderd zijn (de remakes speel ik wel).

En ....

Een Shiny Basculin gevangen. _O_ _O_
Nu heb ik alleen geen Master Ball meer.
Oh ja. Daarom emulators. :P
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_122168197
Meh, ik houd niet van vispokemon
There are only 151 Pokémon.
  maandag 28 januari 2013 @ 16:49:26 #229
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_122168351
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:29 schreef Eenskijken het volgende:
Verdomme, ik had pokemon white moeten nemen.

Ik zoek nog een goede eletric type en met dragon erbij zou het al helemaal perfect zijn.. blitzle heb ik gedumpt omdat kutpokemon.

heb nu oshawott, woobat, sandile en darumaka
galvantula is niet zo slecht.
pi_122168638
quote:
16s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

galvantula is niet zo slecht.
ook niet van spinnen ;(
There are only 151 Pokémon.
  maandag 28 januari 2013 @ 16:58:12 #231
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_122168743
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:56 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

ook niet van spinnen ;(
toch zeer effectief tegen 2 van de 4 e4 leaders.
pi_122168893
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

toch zeer effectief tegen 2 van de 4 e4 leaders.
ik vecht met rattata's de elite 4 als het moet 8-)
There are only 151 Pokémon.
  maandag 28 januari 2013 @ 17:02:03 #233
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_122168943
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:00 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

ik vecht met rattata's de elite 4 als het moet 8-)
Dan moet je niet zeuren. :P
pi_122172856
True :P

Pff wat heb ik trouwens een hekel aan die irritante figuren/sidekicks in de game.

kick je net tantoe hard hun pokemon en verneder je ze bij een gevecht, gaan ze nog lopen bitchen dat ik beter moet oppassen omdat ze zo veel sterker zijn enzo.
GAST, ik heb net je ass keihard gewhooped en je kon geeneens mijn pokemon dmgen, dus houd je bek gewoon weet je.
There are only 151 Pokémon.
pi_122203055
ik had bij black2 meteen toen ik een magby gevangen had, hem geruild voor elekid :)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 16:35:14 #236
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_122217231
Pokemon Red op me S3 gezet. Eerste tune van pallet town meteen nostalgische gevoelens :D

team:
Charizard
Gyarados
Pidgeot
Primeape
?
?

[ Bericht 19% gewijzigd door KingRoland op 29-01-2013 16:45:14 ]
pi_122287588
Ook weer diep into Pokémon. Aangezien in in HG/SS bijna mijn hele Pokédex compleet had en gevangen heb ik lang getwijfeld om B/W te gaan spelen. Toch White 2 aangeschaft en ik zit er weer helemaal in. Ik vang ze wel weer opnieuw en de legendaries transfer ik wel. En wat ik dan nog niet heb kan wel van de GTS komen.

Alleen dat van die shinies. Nog nooit. Speel Pokémon al zeker 10 jaar en als iemand veel gegrind heeft dan ben ik het wel. Pokérus dan al wel vier keer gehad. In White 2 ook alweer. Riolu gevangen in het begin, Pokérus :') Zou het wel een keer in willen ruilen voor een shiny die niet Gyarados heet.
pi_122288229
aangezien jullie allemaal wel een DS hebben ga ik hier schaamteloos adverteren voor mijn topic :@

V&A / [TK] Nintendo DS & Gameboy advance & PSP spellen
Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:26:24 #239
388285 roy9
Oude Koek
pi_122515487
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 17:21 schreef roy9 het volgende:
Wie heeft er een registeel?
Voor gen IV bied ik:

Masterballs
Rare candies
TM tutoring
Chimchar
Chikorita
(2voor1?)


Voor gen V bied ik:
Masterball
Turtwig
Chimchar
Piplup
Totodile
Charmander
Chikorita
(2voor1?)
(Ook wil ik wel breeden, op egg moves, natures, mischien IV's als nodig?)

  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:27:01 #240
388285 roy9
Oude Koek
pi_122515516
Sorry dat ik dit steeds post, had de lijst aangepast!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:27:52 #241
388285 roy9
Oude Koek
pi_122515553
Ik maak wel een topic voor FC's, ruilen en battles enzo.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:28:40 #242
388285 roy9
Oude Koek
pi_122515601
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef roy9 het volgende:
Ik maak wel een topic voor FC's, ruilen en battles enzo.
Mag ik ook de "gotta FOK! em all!" slogan gebruiken?
Of wil jij zo'n topic maken, AthCom?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:32:43 #243
366803 AthCom
Overigens ...
pi_122515765
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef roy9 het volgende:

[..]

Mag ik ook de "gotta FOK! em all!" slogan gebruiken?
Lijkt me wel, het is geen copyright. :P

quote:
Of wil jij zo'n topic maken, AthCom?
Vanwaar ik? Al voel ik me wel gevleid, hoor. :@
Moira. is tof. :7
pi_122518716

zo awesome blijft ie :D _O_
There are only 151 Pokémon.
pi_122520486
Ik heb Registeel toevallig wel dubbel.
Maar alle Pokés die je biedt heb ik al :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:02:15 #246
388285 roy9
Oude Koek
pi_122526201
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:32 schreef AthCom het volgende:

[..]

Lijkt me wel, het is geen copyright. :P

[..]

Vanwaar ik? Al voel ik me wel gevleid, hoor. :@
Omdat jij dit topic ook gemaakt hebt, en ik kan dat logo niet erop zetten want dan moet ik eerst een of ander fotoaccount hebben.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:02:50 #247
388285 roy9
Oude Koek
pi_122526240
Nouja laat maar ik maak hem wel.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:10:46 #248
388285 roy9
Oude Koek
pi_122526783
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:33 schreef Jesse_ het volgende:
Ik heb Registeel toevallig wel dubbel.
Maar alle Pokés die je biedt heb ik al :P
Zullen we verder gaan in het ruiltopic?
pi_122626678
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:58 schreef Eenskijken het volgende:

zo awesome blijft ie :D _O_

woopwoop, vette song om te luisteren zeg.
There are only 151 Pokémon.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 9 februari 2013 @ 19:11:02 #250
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122684093
Ik doop Pokemon black and white 2 tot Pokemon Easy.
Alle evolution items en stenen kom je gewoon tegen zonder enige moeite wat dachten ze bij Nintendo?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_122694569
Black en White 1 hadden dat toch ook al?

sowieso zijn alle games nooit moeilijk geweest.
There are only 151 Pokémon.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 9 februari 2013 @ 23:28:40 #252
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122695752
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef Eenskijken het volgende:
Black en White 1 hadden dat toch ook al?

sowieso zijn alle games nooit moeilijk geweest.
De games zijn nooit echt moeilijk geweest qua uitspelen.
Maar zo als dit dat ik na een tijdje gewoon constateer dat ik alle stones en evolutie items heb zonder dat ik er echt naar opzoek was dat vind wel een beetje extreem nog niet eerder meegemaakt in een pokemon game.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_122703279
Onlangs begonnen met Black. Had alleen Gen I & II gespeeld dus ken geen enkele pokemon.

Enige probleem dat ik heb, is het kiezen wie ik in mijn party wil. Er zijn maar weinig pokemon waarvan ik denk " die ga ik gebruiken tot en met de E4"
Het ontbreken van een toffe grass type vind ik ook maar niks.
  maandag 11 februari 2013 @ 16:20:05 #254
388285 roy9
Oude Koek
pi_122754597
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 08:59 schreef kristyle het volgende:
Onlangs begonnen met Black. Had alleen Gen I & II gespeeld dus ken geen enkele pokemon.

Enige probleem dat ik heb, is het kiezen wie ik in mijn party wil. Er zijn maar weinig pokemon waarvan ik denk " die ga ik gebruiken tot en met de E4"
Het ontbreken van een toffe grass type vind ik ook maar niks.
Ik wil je wel een Belsprout geven...
Trouwens als je je achterstand in wilt halen raad ik je ook aan om Platinum, HG/SS en Black2 te gaan spelen.
  maandag 11 februari 2013 @ 16:24:29 #255
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_122754792
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 08:59 schreef kristyle het volgende:
Onlangs begonnen met Black. Had alleen Gen I & II gespeeld dus ken geen enkele pokemon.

Enige probleem dat ik heb, is het kiezen wie ik in mijn party wil. Er zijn maar weinig pokemon waarvan ik denk " die ga ik gebruiken tot en met de E4"
Het ontbreken van een toffe grass type vind ik ook maar niks.
Dat aapje (Pansage) is wel goed en je kunt 'm vroeg in het spel krijgen. Je hebt alleen wel een Leaf Stone nodig om 'm te laten evolueren.
In Wellspring Cave kun je een Drilbur vangen. Als die evolueert (op level 31), heb je echt een hele goede Pokémon.

quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:20 schreef roy9 het volgende:

[..]

Ik wil je wel een Belsprout geven...
Trouwens als je je achterstand in wilt halen raad ik je ook aan om Platinum, HG/SS en Black2 te gaan spelen.
En Emerald. :Y
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_122756045
speel nu op mn telefoon pokemon emerald _O_
Marshtomp, taillow en een nuzleaf.
  maandag 11 februari 2013 @ 17:07:38 #257
388285 roy9
Oude Koek
pi_122756397
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:24 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat aapje (Pansage) is wel goed en je kunt 'm vroeg in het spel krijgen. Je hebt alleen wel een Leaf Stone nodig om 'm te laten evolueren.
In Wellspring Cave kun je een Drilbur vangen. Als die evolueert (op level 31), heb je echt een hele goede Pokémon.

[..]

En Emerald. :Y
Ja, daar dacht ik eerst ook aan, maar die kun je alleen op DSlite spelen (of op Gameboy Advance, volgens mij niet op de Color) en ik weet niet wat voor DS Kristyle heeft.
Maar als je een 3DS hebt kun je ook nog wachten op genVI met (mogelijk) de remakes van Ruby/Saphire!
pi_122778367
Eerste leak is binnen, een
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 07:57:14 #259
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_122778667
Ik vind 'm er een beetje weird uitzien, om eerlijk te zijn. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 februari 2013 @ 08:12:54 #260
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122778797
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rosé

[ Bericht 19% gewijzigd door Dr.Mikey op 12-02-2013 08:22:45 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 09:12:12 #261
302566 WesleyB
Master of the Possimpible
pi_122779541
Ik denk dat dit een Normal type is.
Bezoek ook mijn website over retrohandhelds en meer! RetroReady.nl
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 februari 2013 @ 09:13:28 #262
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122779564
Als het een balloon is moet dat wel.
Best jammer ik had liever gezien dat het normale type gewoon een grotere volgroeide eeveee is.

[ Bericht 58% gewijzigd door Dr.Mikey op 12-02-2013 09:25:12 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_122793673
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:20 schreef roy9 het volgende:

[..]

Ik wil je wel een Belsprout geven...
Trouwens als je je achterstand in wilt halen raad ik je ook aan om Platinum, HG/SS en Black2 te gaan spelen.
Een Belsprout zou ik wel zien zitten, maar ik speel jammer genoeg via emulator :@
Black 2 ga ik sowieso hierna spelen.

quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:24 schreef Madame_Paon het volgende:

Dat aapje (Pansage) is wel goed en je kunt 'm vroeg in het spel krijgen. Je hebt alleen wel een Leaf Stone nodig om 'm te laten evolueren.
In Wellspring Cave kun je een Drilbur vangen. Als die evolueert (op level 31), heb je echt een hele goede Pokémon.

Pansage had ik onmiddellijk de box in gedumpt en Drilbur heeft misschien wel kans om er nog eens af te geraken.

Alleen Tranquill moet er nog uit.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 16:52:29 #264
302566 WesleyB
Master of the Possimpible
pi_122794132
Misschien wel leuk om even de balans op te stellen.

Welke Pokémon-game speel je nu en wat is je team? En waarom heb je voor die Pokemans gekozen? :)
Bezoek ook mijn website over retrohandhelds en meer! RetroReady.nl
  dinsdag 12 februari 2013 @ 21:04:21 #265
388285 roy9
Oude Koek
pi_122804892
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:52 schreef WesleyB het volgende:
Misschien wel leuk om even de balans op te stellen.

Welke Pokémon-game speel je nu en wat is je team? En waarom heb je voor die Pokemans gekozen? :)
Momenteel Heartgold/Platinum/White/White 2 doorelkaar.

HG
Nu:Bayleef,Quagsire,Heracross,Magmar
Wordt:Meganium,Quagsire,Heracross,Magmortar,Honchkrow,Mamoswine
Meganium omdat ik al een Feraligatr heb van mijn 1e run en Meganium is 2e keus.
Quagsire,Heracross,Magmortar en Mamoswine zijn nodig voor mijn coverage en ze zijn leuk.
Honchkrow omdat ik nog een flyer nodig had+awesome typing+nog nooit eerder gebruikt.
(3badges, challenging Morty)

Pl
Nu:Monferno,Staravia
Wordt:Infernape,Staraptor,Floatzel,Pikachu,Carnivine,Froslass
Infernape maar 1 keer eerder gebruikt
Staraptor is gewoon awesome en flyer
Floatzel is mijn favoriete water Pokemon.
En Pikachu, Carnivine en Froslass zijn nodig voor de coverage.
(2badges,challenging Fantina)

White
Nu:
Serperior, Darmanitan, Archen, Palpitoad.
Wordt: Serperior, Darmanitan, Archen, Seismitoad, Golurk, Zekrom
Ja, ik weet het grote weakness tegen water maar het is in-game.
Serperior is de enigste Unova starter die ik nog niet heb.
Darmanitan is sterk en coverage
Archen is ook extreem sterk en coverage
Seismitoad heb ik geen reden voor
Golurk adamant en Iron fist=sweep everything!
Zekrom zocht nog een electric pokemon
(7badges, TeamPlasma bij de Dragonspiraltower wegjagen)

White 2
Samurott,Electivire, Lucario,Braviary, Chandelure, Weavile.
Niet echt een reden, gewoon Pokemon vergelijken en balanceren
(8badges. Een full competive team maken, Pokédex completen, ingame team tot lv.100 trainen en zoveel mogelijk traden)

Competive(random battle)
Dusknoir, Lucario en Weavile
Dusknoir spamt eerst zoveel mogelijk Double teams, dan de Pokemon Toxic' n en het afmaken met confuse ray.
Als dit is gedaan gebruik Rest en dan doe ik het weer bij de volgende.
In combinatie met Leftovers houd Dusknoir het lang genoeg vol om vaak al 2 pokemon uit te schakelen.(EVd in defense en sp.defense.)
Lucario is mijn sp.sweeper met dragon pulse, calm mind, aura sphere en dark pulse.(EVd in speed en sp.attack)(life orb)
Weavile is physical sweeper met ice punch, night slash, shadow claw, en swords dance. Samen met Razor claw heeft Weavile vaak Crits.

[ Bericht 2% gewijzigd door roy9 op 13-02-2013 06:48:37 ]
  dinsdag 12 februari 2013 @ 21:25:26 #266
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_122806066
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:52 schreef WesleyB het volgende:
Misschien wel leuk om even de balans op te stellen.

Welke Pokémon-game speel je nu en wat is je team? En waarom heb je voor die Pokemans gekozen? :)
Ik geef mn gebruikelijke white formatie aangezien ik mn meeste toffe builds daar toch naartoe gezonden heb.

Mamoswine: Scary Face, Ice Fang, Ancientpower, Earthquake
Gliscor: Earthquake, Aerial Ace, Night Slash, Rock Slide
Ferrothorn: Iron Head, Seed Bomb, Bulldoze, Hone Claws
Shiftry: Crunch, Brick Break, Ice Punch, Bulk Up
Gallade: Night Slash, Psycho Cut, Leaf Blade, Brick Break
Masquerain:Bubblebeam, Signal Beam, Psybeam, Ice Beam(voornamelijk voor de stijl),ik zal hem ws beamer gaan noemen :')
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 12 februari 2013 @ 21:28:48 #267
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122806212
Ik heb niet echt ewn bassis team wil er minstens een stul of 10 op honderd hebben in white 2.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 22:16:32 #268
302566 WesleyB
Master of the Possimpible
pi_122808799
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:04 schreef roy9 het volgende:

[..]

Momenteel Heartgold/Platinum/White/White 2 doorelkaar.

HG
Nu:Bayleef,Quagsire,Heracross,Magmar
Wordt:Meganium,Quagsire,Heracross,Magmortar,Honchkrow,Mamoswine
Meganium omdat ik al een Feraligatr heb van mijn 1e run en Meganium is 2e keus.
Quagsire,Heracross,Magmortar en Mamoswine zijn nodig voor mijn coverage en ze zijn leuk.
Honchkrow omdat ik nog een flyer nodig had+awesome typing+nog nooit eerder gebruikt.
(3badges, challenging Morty)

Pl
Nu:Monferno,Staravia
Wordt:Infernape,Staraptor,Floatzel,Pikachu,Carnivine,Froslass
Infernape maar 1 keer eerder gebruikt
Staraptor is gewoon awesome en flyer
Floatzel is mijn favoriete water Pokemon.
En Pikachu, Carnivine en Froslass zijn nodig voor de coverage.
(2badges,challenging Fantina)

White
Nu:
Serperior, Darmanitan, Archen, Palpitoad.
Wordt: Serperior, Darmanitan, Archen, Seismitoad, Golurk, Zekrom
Ja, ik weet het grote weakness tegen water maar het is in-game.
Serperior is de enigste Unova starter die ik nog niet heb.
Darmanitan is sterk en coverage
Archen is ook extreem sterk en coverage
Seismitoad heb ik geen reden voor
Golurk adamant en Iron fist=sweep everything!
Zekrom zocht nog een electric pokemon
(7badges, TeamPlasma bij de Dragonspiraltower wegjagen)

White 2
Samurott,Electivire, Lucario,Braviary, Chandelure, Weavile.
Niet echt een reden, gewoon Pokemon vergelijken en balanceren.

Competive(random battle)
Dusknoir, Lucario en Weavile
Dusknoir spamt eerst zoveel mogelijk Double teams, dan de Pokemon Toxic' n en het afmaken met confuse ray.
Als dit is gedaan gebruik Rest en dan doe ik het weer bij de volgende.
In combinatie met Leftovers houd Dusknoir het lang genoeg vol om vaak al 2 pokemon uit te schakelen.(EVd in defense en sp.defense.)
Lucario is mijn sp.sweeper met dragon pulse, calm mind, aura sphere en dark pulse.(EVd in speed en sp.attack)(life orb)
Weavile is physical sweeper met ice punch, night slash, shadow claw, en swords dance. Samen met Razor claw heeft Weavile vaak Crits.
Cool zeg! Ik ga hier morgen uitgebreider op reageren, zitten leuke combinaties tussen!
Bezoek ook mijn website over retrohandhelds en meer! RetroReady.nl
  dinsdag 12 februari 2013 @ 22:17:16 #269
302566 WesleyB
Master of the Possimpible
pi_122808837
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik geef mn gebruikelijke white formatie aangezien ik mn meeste toffe builds daar toch naartoe gezonden heb.

Mamoswine: Scary Face, Ice Fang, Ancientpower, Earthquake
Gliscor: Earthquake, Aerial Ace, Night Slash, Rock Slide
Ferrothorn: Iron Head, Seed Bomb, Bulldoze, Hone Claws
Shiftry: Crunch, Brick Break, Ice Punch, Bulk Up
Gallade: Night Slash, Psycho Cut, Leaf Blade, Brick Break
Masquerain:Bubblebeam, Signal Beam, Psybeam, Ice Beam(voornamelijk voor de stijl),ik zal hem ws beamer gaan noemen :')
Interessante keuze hier ook! Kom ik morgen op terug.
Bezoek ook mijn website over retrohandhelds en meer! RetroReady.nl
  dinsdag 12 februari 2013 @ 22:17:29 #270
302566 WesleyB
Master of the Possimpible
pi_122808853
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb niet echt ewn bassis team wil er minstens een stul of 10 op honderd hebben in white 2.
Maar wat is nu je team? :P
Bezoek ook mijn website over retrohandhelds en meer! RetroReady.nl
  woensdag 13 februari 2013 @ 03:56:40 #271
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_122817291
Mijn team in White Black 2:
Cinccino, Sigilyph, Beartic en Golurk.
Normaal gesproken heb ik altijd een team van 3, maar ik kon niet kiezen. :')

Eerst had ik ook nog een Arcanine, maar die viel echt tegen dus die ligt nu in de box stof te vangen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Madame_Paon op 13-02-2013 18:59:10 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 13 februari 2013 @ 06:27:03 #272
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_122817482
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 22:17 schreef WesleyB het volgende:

[..]

Interessante keuze hier ook! Kom ik morgen op terug.
Oh shiftry moet scrafty zijn :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:37:49 #273
302566 WesleyB
Master of the Possimpible
pi_122819331
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 03:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn team in White 2:
Cinccino, Sigilyph, Beartic en Golurk.
Normaal gesproken heb ik altijd een team van 3, maar ik kon niet kiezen. :')

Eerst had ik ook nog een Arcanine, maar die viel echt tegen dus die ligt nu in de box stof te vangen.
Wanneer heb je Growlithe laten evolueren dan? Ik heb de mijne, in White 2, op level 46 laten evolueren. Zijn aanvallen op dat moment zijn Dragon Rage, Flamethrower, Flare Blitz en Crunch.
Bezoek ook mijn website over retrohandhelds en meer! RetroReady.nl
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:41:26 #274
302566 WesleyB
Master of the Possimpible
pi_122819412
Dit is overigens mijn team in White 2. Eerste White speel ik al lang niet meer, vanwege teleurstellende endgame content en omdat ik geen zin heb om weer zo veel honderd beestjes te trainen.

130213_302566_2013-02-13_09.38.48.jpg
Bezoek ook mijn website over retrohandhelds en meer! RetroReady.nl
  woensdag 13 februari 2013 @ 09:55:36 #275
302566 WesleyB
Master of the Possimpible
pi_122819721
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:04 schreef roy9 het volgende:

[..]

Momenteel Heartgold/Platinum/White/White 2 doorelkaar.
Waarom speel je eigenlijk niet gewoon eerst één deel uit?
quote:
HG
Nu:Bayleef,Quagsire,Heracross,Magmar
Wordt:Meganium,Quagsire,Heracross,Magmortar,Honchkrow,Mamoswine
Meganium omdat ik al een Feraligatr heb van mijn 1e run en Meganium is 2e keus.
Quagsire,Heracross,Magmortar en Mamoswine zijn nodig voor mijn coverage en ze zijn leuk.
Honchkrow omdat ik nog een flyer nodig had+awesome typing+nog nooit eerder gebruikt.
(3badges, challenging Morty)
Dit is een behoorlijk gebalanceerd team. Als zou ik met een Fire Pokémon in theorie de helft van je team uit kunnen schakelen (Mamoswine wordt dan nog lastig, vanwege Earthquake). Quagsire is dan op zich een goed verweer, maar is volgens mij verder best een zwakke opponent. Stats zijn niet zo hoog geloof ik. (ik bekijk dit vanuit het competitieve element, dus niet ingame ;) )
quote:
Pl
Nu:Monferno,Staravia
Wordt:Infernape,Staraptor,Floatzel,Pikachu,Carnivine,Froslass
Infernape maar 1 keer eerder gebruikt
Staraptor is gewoon awesome en flyer
Floatzel is mijn favoriete water Pokemon.
En Pikachu, Carnivine en Froslass zijn nodig voor de coverage.
(2badges,challenging Fantina)
Opvallend dat je hier één niet geëvolueerde Pokémon gebruikt en eentje die niet kan evolueren. Hoewel Carnivine best sterk is, heeft-ie mijns inziens niet zulke sterke aanvallen. Froslass heb ik ook een tijdje gebruikt, voor Destiny Bond en omdat ie er vet uitziet. Ook kun je dankzij Hail je behendigheid verhogen en daardoor minder snel geraakt worden. Dat heeft ze ook wel nodig, met die verder beroerde stats :P Daarom is Destiny Bond wel gruwelijk, zo kun je heel snel de sweepers uitschakelen. Nadeel van Staraptor is z'n defense, maar zijn attack maakt dat ruimschoots goed :)
quote:
White
Nu:
Serperior, Darmanitan, Archen, Palpitoad.
Wordt: Serperior, Darmanitan, Archen, Seismitoad, Golurk, Zekrom
Ja, ik weet het grote weakness tegen water maar het is in-game.
Serperior is de enigste Unova starter die ik nog niet heb.
Darmanitan is sterk en coverage
Archen is ook extreem sterk en coverage
Seismitoad heb ik geen reden voor
Golurk adamant en Iron fist=sweep everything!
Zekrom zocht nog een electric pokemon
(7badges, TeamPlasma bij de Dragonspiraltower wegjagen)
Nja, op zich, door Zekrom, kun je alle watertypes zo uitschakelen. Waarom gebruik je trouwens een legendary? Seismitoad ziet er awesome uit, heeft goede aanvallen en is ook redelijk sterk, dus dat is een goede keuze me dunkt :) Golurk is echt super awesome en kan niet wachten om die aan m'n team van White 2 toe te voegen. Maar weet niet welke Pokémon ik daarvoor weg moet doen. Eerst wilde ik Lucario omruilen, maar nu-ie Aurora Sphere kent, is-ie ontzettend badass met z'n Fight/Steel types.
quote:
White 2
Samurott,Electivire, Lucario,Braviary, Chandelure, Weavile.
Niet echt een reden, gewoon Pokemon vergelijken en balanceren
(8badges. Een full competive team maken, Pokédex completen, ingame team tot lv.100 trainen en zoveel mogelijk traden)
Dit is een goed gebalanceerd team. Electivire voor de harde knallen, Lucario om het af te maken, Braviary voor de snelle knallen, Weavile voor de gemene hits en Chandelure voor de special attack. Samurott is ook redelijk sterk. Hier is ook niet echt één type die je zo neerhaalt (wellicht Fight voor Lucario en Weavile, maar Braviary pakt hem wel).
quote:
Competive(random battle)
Dusknoir, Lucario en Weavile
Dusknoir spamt eerst zoveel mogelijk Double teams, dan de Pokemon Toxic' n en het afmaken met confuse ray.
Als dit is gedaan gebruik Rest en dan doe ik het weer bij de volgende.
In combinatie met Leftovers houd Dusknoir het lang genoeg vol om vaak al 2 pokemon uit te schakelen.(EVd in defense en sp.defense.)
Lucario is mijn sp.sweeper met dragon pulse, calm mind, aura sphere en dark pulse.(EVd in speed en sp.attack)(life orb)
Weavile is physical sweeper met ice punch, night slash, shadow claw, en swords dance. Samen met Razor claw heeft Weavile vaak Crits.
Dit is echt awesome. Op welk level heb je Lucario laten evolueren? Want mijne kent nu Nasty Plot en die is beter dan Calm Mind.
Bezoek ook mijn website over retrohandhelds en meer! RetroReady.nl
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:05:38 #276
302566 WesleyB
Master of the Possimpible
pi_122819940
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik geef mn gebruikelijke white formatie aangezien ik mn meeste toffe builds daar toch naartoe gezonden heb.

Mamoswine: Scary Face, Ice Fang, Ancientpower, Earthquake
Gliscor: Earthquake, Aerial Ace, Night Slash, Rock Slide
Ferrothorn: Iron Head, Seed Bomb, Bulldoze, Hone Claws
Shiftry: Crunch, Brick Break, Ice Punch, Bulk Up
Gallade: Night Slash, Psycho Cut, Leaf Blade, Brick Break
Masquerain:Bubblebeam, Signal Beam, Psybeam, Ice Beam(voornamelijk voor de stijl),ik zal hem ws beamer gaan noemen :')
Op Ferrothorn na, is het een goed team man! MIjns inziens kun je Ferrothorn beter gebruik als een ultieme defense Pokémon. Mijn Ferrothorn in White (1) heeft de volgende aanvallen:

130213_302566_2013-02-13_09.59.53.jpg

Curse is om zijn Speed te verlagen en z'n Attack en vooral Defense te verhogen.
Ingrain is om constant HP te verkrijgen.
Selfdestruct is voor het ultieme reddingsmiddel.
En Gyro Ball gebruik ik wanneer ik een paar keer Curse heb gedaan. Hoe trager de gebruiker, hoe harder de aanval. En aangezien ik dan op dat moment ook z'n Attack verhoogd heb, slaat dit in als een bom.

Dit zijn z'n stats:

130213_302566_2013-02-13_10.00.09.jpg

Zoals je ziet draagt-ie een Macho Brace. Daardoor krijgt-ie dubbele effort points, en gaat z'n Speed omlaag. In combinatie met Curse en Gyro Ball is dat killing. Zowel ingame als competitief! Trainen gaat echter lastig, net zoals met bijvoorbeeld Woobuffet :P
Bezoek ook mijn website over retrohandhelds en meer! RetroReady.nl
pi_122825901
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:55 schreef WesleyB het volgende:

[..]

Waarom speel je eigenlijk niet gewoon eerst één deel uit?

Ik heb ze al meerdere keren uitgespeeld en white ben ik opnieuw begonnen om dat mijn neefjes nu net begonnen zijn met pokemon white dus leek het mij leuk om opnieuw te beginnen en tussendoor eens te battlen.
HG en Pl ben ik in bezig omdat ik ze al wel uitgespeeld heb, maar de uiteindelijke teams zinden mij niet dus ben ik opnieuw begonnen.

[..]

Dit is een behoorlijk gebalanceerd team. Als zou ik met een Fire Pokémon in theorie de helft van je team uit kunnen schakelen (Mamoswine wordt dan nog lastig, vanwege Earthquake). Quagsire is dan op zich een goed verweer, maar is volgens mij verder best een zwakke opponent. Stats zijn niet zo hoog geloof ik. (ik bekijk dit vanuit het competitieve element, dus niet ingame ;) )

Stats let ik niet op voor ingame, dus dat maakt mij niks uit.
Nouja het is nou ook weer niet dat ik een Physical based pokemon special attacks leer, maar voor competive vind ik het belangrijker.

[..]

Opvallend dat je hier één niet geëvolueerde Pokémon gebruikt en eentje die niet kan evolueren. Hoewel Carnivine best sterk is, heeft-ie mijns inziens niet zulke sterke aanvallen. Froslass heb ik ook een tijdje gebruikt, voor Destiny Bond en omdat ie er vet uitziet. Ook kun je dankzij Hail je behendigheid verhogen en daardoor minder snel geraakt worden. Dat heeft ze ook wel nodig, met die verder beroerde stats :P Daarom is Destiny Bond wel gruwelijk, zo kun je heel snel de sweepers uitschakelen. Nadeel van Staraptor is z'n defense, maar zijn attack maakt dat ruimschoots goed :)

Of ik Pikachu wil evolueren weet ik ook nog niet zeker en carnivine leek mij wel eens leuk om te gebruiken.

[..]

Nja, op zich, door Zekrom, kun je alle watertypes zo uitschakelen. Waarom gebruik je trouwens een legendary? Seismitoad ziet er awesome uit, heeft goede aanvallen en is ook redelijk sterk, dus dat is een goede keuze me dunkt :) Golurk is echt super awesome en kan niet wachten om die aan m'n team van White 2 toe te voegen. Maar weet niet welke Pokémon ik daarvoor weg moet doen. Eerst wilde ik Lucario omruilen, maar nu-ie Aurora Sphere kent, is-ie ontzettend badass met z'n Fight/Steel types.

Ik gebruik Zekrom omdat ik Zebstrika al eens heb gebruikt en Emolga mij niet bevalt.
De tynomo en joltik line vind ik gewoon lelijk, en ingame vind ik dat wel belangrijk.
;)


[..]

Dit is een goed gebalanceerd team. Electivire voor de harde knallen, Lucario om het af te maken, Braviary voor de snelle knallen, Weavile voor de gemene hits en Chandelure voor de special attack. Samurott is ook redelijk sterk. Hier is ook niet echt één type die je zo neerhaalt (wellicht Fight voor Lucario en Weavile, maar Braviary pakt hem wel).

Dit vind ik zelf ook mijn beste team!

[..]

Dit is echt awesome. Op welk level heb je Lucario laten evolueren? Want mijne kent nu Nasty Plot en die is beter dan Calm Mind.
Ik gebruik de Lucario uit mijn ingame white2 team alleen dan EVd en met goed nature en is geevolueerd rond lv.20.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 13 februari 2013 @ 13:29:09 #278
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122826691
Ik doe gewoon een greep uit mijn box.

Team 1 :



Team 2 :


Haxorus, Charizard, en Blastoise heb ik vrijwel altijd bij me.
Luxario was een van mijn eerst gevangen pokemon. Raichu heb ik naar mijn menning een beetje verpest qua moves verder zijn bijna al mijn pokemon breedings van af level 1.

Iemand nog tips voor een Raichu moveset?
Ik heb hem al van pichu en laat laten evolueren.



[ Bericht 22% gewijzigd door Dr.Mikey op 13-02-2013 13:55:19 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 13 februari 2013 @ 15:48:22 #279
302566 WesleyB
Master of the Possimpible
pi_122832313
Thunderbolt > Thunder.

En waarom Quick Attack? Doen dan Volt Tackle.
Bezoek ook mijn website over retrohandhelds en meer! RetroReady.nl
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 13 februari 2013 @ 17:04:43 #280
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122835658
Thanks wat vind je er verder van? Ik schiet niks meer op na het uitspelen van de pokemon league ben alleen maar zoveel mogelijke toffe pokemon aan het proberen te krijgen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 13 februari 2013 @ 17:21:47 #281
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_122836279
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 10:05 schreef WesleyB het volgende:

[..]

Op Ferrothorn na, is het een goed team man! MIjns inziens kun je Ferrothorn beter gebruik als een ultieme defense Pokémon. Mijn Ferrothorn in White (1) heeft de volgende aanvallen:

[ afbeelding ]

Curse is om zijn Speed te verlagen en z'n Attack en vooral Defense te verhogen.
Ingrain is om constant HP te verkrijgen.
Selfdestruct is voor het ultieme reddingsmiddel.
En Gyro Ball gebruik ik wanneer ik een paar keer Curse heb gedaan. Hoe trager de gebruiker, hoe harder de aanval. En aangezien ik dan op dat moment ook z'n Attack verhoogd heb, slaat dit in als een bom.

Dit zijn z'n stats:

[ afbeelding ]

Zoals je ziet draagt-ie een Macho Brace. Daardoor krijgt-ie dubbele effort points, en gaat z'n Speed omlaag. In combinatie met Curse en Gyro Ball is dat killing. Zowel ingame als competitief! Trainen gaat echter lastig, net zoals met bijvoorbeeld Woobuffet :P
De nature van mn Ferrothorn is Adamant(l89 nu overigens) en met miracle seed equipped en Hone Claws als Attack booster doet ie aardig wat damage zeker met zn 2 STABs, je moet hem alleen niet tegen een fire type gebruiken, maar dat geld ook als je hem als devensive sweeper gebruikt. :)
  woensdag 13 februari 2013 @ 17:34:25 #282
302566 WesleyB
Master of the Possimpible
pi_122836759
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 17:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

De nature van mn Ferrothorn is Adamant(l89 nu overigens) en met miracle seed equipped en Hone Claws als Attack booster doet ie aardig wat damage zeker met zn 2 STABs, je moet hem alleen niet tegen een fire type gebruiken, maar dat geld ook als je hem als devensive sweeper gebruikt. :)
Zo kan het ook idd! Hone Claws is awesome. Fire types zijn sowieso nasty bij hem :P Maar vind dat niet zo erg. Grass types hebben over heb algemeen vaak al de overhand.
Bezoek ook mijn website over retrohandhelds en meer! RetroReady.nl
  woensdag 13 februari 2013 @ 17:39:00 #283
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_122836946
ik heb trouwens ook een SS team:

Mismagius(Modest/Levitate): Confuse Ray, Dark Pulse, Psybeam, Shadow Ball
Ludicolo(Modest/Swift Swim): Bubblebeam, Energy Ball, Rain Dance, Zen Headbutt
Scizor(Adamant/Swarm):Swords Dance, Aerial Ace, X-Scissor, Iron Head
Medicham(Adamant/Pure Power): Hi Jump Kick, Psycho Cut, Ice Punch, ThunderPunch
Rhyperior(Jolly/Solid Rock): Poison Jab, Earthquake, Hammer Arm, Megahorn
Magmortar(Docile/Flame Body): Confuse Ray, Flamethrower, Hyper Beam, Faint Attack
  woensdag 13 februari 2013 @ 18:08:42 #284
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_122837979
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:48 schreef WesleyB het volgende:
Thunderbolt > Thunder.

En waarom Quick Attack? Doen dan Volt Tackle.
Met Thunderbolt ben ik het met je eens, die tweede is vw de nature tricky maar a: volt tackle kun je alleen via breeding leren, en als je dan toch voor een physical attack gaat(modest nature zorgt er voor dat je att toch 'hindering' is) zijn Iron Tail of Brick Break wel beter dan Quick Attack. Omdat ie modest is, zou je ook voor Focus Blast(of Grass Knot) kunnen gaan, alhoewel de acc niet zo goed is, maak je dan tenminste nog een beetje kans als het je laatste pokemon tegen een rock (met FB ook tegen steel/met GK ook tegen ground) type is.

[ Bericht 6% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 13-02-2013 18:16:49 ]
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 13 februari 2013 @ 18:18:40 #285
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122838262
Waarom eigenlijk thunderbolt voor Thunder ? Qua power ga ik er dan toch op achteruit?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 13 februari 2013 @ 18:20:27 #286
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_122838315
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom eigenlijk thunderbolt voor Thunder ? Qua power ga ik er dan toch op achteruit?
Tenzij rain dance heb je maar 70% accuracy, dat betekent dat je een kans van 3 op de 10 hebt dat de attack zn doel niet bereikt.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 13 februari 2013 @ 18:34:11 #287
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122838757
Ah op die manier iemand trouwens al eens mix tournament gewonnen? Ik ben altijd geowned door mijn eigen Pokemon.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 13 februari 2013 @ 19:05:01 #288
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_122839933
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:37 schreef WesleyB het volgende:

[..]

Wanneer heb je Growlithe laten evolueren dan? Ik heb de mijne, in White 2, op level 46 laten evolueren. Zijn aanvallen op dat moment zijn Dragon Rage, Flamethrower, Flare Blitz en Crunch.
Op level 43 (nadat-ie Outrage had geleerd).

Ik heb 14 Driftveil tournaments, 7 Rental tournaments en 1 Mix tournament gewonnen.
Cinccino met Skill Link. _O_
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 13 februari 2013 @ 20:22:32 #289
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122843807
Ik zit te twijfelen om de remake van gold of silver te kopen weet iemand of die vele hm moves nog steeds verplicht zijn of hebben ze dat eruit gehaalt?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 13 februari 2013 @ 20:52:40 #290
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_122845563
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit te twijfelen om de remake van gold of silver te kopen weet iemand of die vele hm moves nog steeds verplicht zijn of hebben ze dat eruit gehaalt?
die HMs zijn nog steeds verplicht om de game door te lopen, maar daar heb je toch verschillende HM slaafjes voor(furret is een goede daarvoor en alhoewel je je sentret daar ws een beetje voor moet levellen kan deze alle HMs behalve Fly,Waterfall en de (in Jotho) totaal optionele Rock Climb leren), je hoeft ze niet te levellen, je hebt ze maar incidenteel nodig en je kunt ze zo weer in de PC box zetten als die verplichte strength, rocksmash of cut je naar het volgende dorp gebracht heeft, voor de levels van je andere pokemon maakt het niet gek veel uit, aangezien je op een gegeven monet de exp share krijgt, en de trainers in de kanto region underleveled zijn voor de pokemon waarmee je de E4 de eerste keer verslagen hebt.

Op het moment dat je in het dorpje van de laatste gym (in jotho) bereikt hebt heb je trouwens ook toegang tot de move deleter en kun je de HMs weghalen.

[ Bericht 5% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 13-02-2013 21:13:28 ]
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 13 februari 2013 @ 21:17:02 #291
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122847036
Hmmn ok ik weet nog dat ik toen zo baalde bij de oude gold and silver omdat het echt extreem veel hm moves zijn die je daar moet aanleren en tijdens mij reis naar de pokemonleague wil ik gewoon kunnen genieten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:33:01 #292
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_122847982
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmmn ok ik weet nog dat ik toen zo baalde bij de oude gold and silver omdat het echt extreem veel hm moves zijn die je daar moet aanleren en tijdens mij reis naar de pokemonleague wil ik gewoon kunnen genieten.
Het hangt er idd af van hoe je het wilt spelen, maar de de meeste HMs gebruik je maar in een area(whirlpool en waterfall gebruik je maar een keer als je de storyline volgt) en als je de optionele gedeeltes(lugia, danwel extra items) overslaat is Surf eigenlijk de Enige HM die je altijd beschikbaar wilt hebben(en waterfall is alhoewel je hem in het jotho gedeelte maar 1 x hoeft te gebruiken, ook geen slecht water move) andere HMs kun je gewoon gebruiken op het moment dat je van A naar B moet,van A naar B ga je tenslotte toch maar alleen over een terrein waar danwel Cut, danwel Strength/rock smash(rock smash is trouwens upgedate zodat je er items en fossils mee kunt vinden) gebruikt moet worden, de rest kun je later ook nog doen dmv fly, Flash is ook geen HM en heb je pas in Kanto nodig, tenzij je de optionele dingen wilt doen voordat je de E4 voor de eerste keer verslagen hebt..

[ Bericht 3% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 13-02-2013 21:40:11 ]
pi_122854058


sawk als tm slaaf, uiteraard.

ben er niet zo tevreden over (helemaal niet eigenlijk) vooral woobat valt erg tegen. natuurlijk wist ik dat ie niet de sterkste was maar zelfs psychic heeft moeite om 1h ko's te doen..

en vooral: ik ben fucked tegen waterpokemon; helaas nog geen leuke elektrische tegengekomen
There are only 151 Pokémon.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 februari 2013 @ 09:04:31 #294
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122860489
quote:
7s.gif Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Tenzij rain dance heb je maar 70% accuracy, dat betekent dat je een kans van 3 op de 10 hebt dat de attack zn doel niet bereikt.
Scheelt dat Blastoise raindance heeft dan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_122874957
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
[ afbeelding ]

sawk als tm slaaf, uiteraard.

ben er niet zo tevreden over (helemaal niet eigenlijk) vooral woobat valt erg tegen. natuurlijk wist ik dat ie niet de sterkste was maar zelfs psychic heeft moeite om 1h ko's te doen..

en vooral: ik ben fucked tegen waterpokemon; helaas nog geen leuke elektrische tegengekomen
als je het zelde type wilt hebben zou je swoobat kunnen inruilen voor sigilyph(met magic guard ability en het liefst een Modest, Timid of Bold nature), verder tynamo evolueren in eelectross(je mag het design mssn niet trekken maar hij heeft levitate, waardoor groud moves hem iig niet OHKOen). dan nog een pawniard of durant(ookal houd je niet van bugs) erbij en je komt al een heel end.

[ Bericht 3% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 14-02-2013 16:24:05 ]
pi_122875646
quote:
16s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

als je het zelde type wilt hebben zou je swoobat kunnen inruilen voor sigilyph(met magic guard ability en het liefst een Modest, Timid of Bold nature), verder tynamo evolueren in eelectross(je mag het design mssn niet trekken maar hij heeft levitate, waardoor groud moves hem iig niet OHKOen). dan nog een pawniard of durant(ookal houd je niet van bugs) erbij en je komt al een heel end.
Dan zou het idd wel een mooi team worden ja :)

alleen:

;(
There are only 151 Pokémon.
pi_122875826
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 16:28 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Dan zou het idd wel een mooi team worden ja :)

alleen:
[ afbeelding ]
;(
Als de designs je niet bevallen, kun je er toch gewoon voor een keer voor kiezen om gewoon voor de pokemon met de minst slechte designs gaan die je toffe pkmn qua type/movepool het best aanvullen?

en haten op mudkip en piplup :')

[ Bericht 3% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 14-02-2013 16:39:27 ]
pi_122877450
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 09:41 schreef WesleyB het volgende:
Dit is overigens mijn team in White 2. Eerste White speel ik al lang niet meer, vanwege teleurstellende endgame content en omdat ik geen zin heb om weer zo veel honderd beestjes te trainen.

[ afbeelding ]
Ik weet niet wat je movesets zijn, maar op het zelfde level ben je tegen een (snelle danwel defensive) ground pokemon met earthquake(ik noem een gliscor danwel mamoswine ,torterra of quagsire) al 4 van de 6 pokemon kwijt.

[ Bericht 23% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 14-02-2013 17:15:21 ]
pi_122877482
edit
  donderdag 14 februari 2013 @ 18:27:14 #300
302566 WesleyB
Master of the Possimpible
pi_122880411
quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je movesets zijn, maar op het zelfde level ben je tegen een (snelle danwel defensive) ground pokemon met earthquake(ik noem een gliscor danwel mamoswine ,torterra of quagsire) al 4 van de 6 pokemon kwijt.
Potdomme, nu je het zegt. Ik heb ook maar één type die daar iets aan kan doen. Wilde dit keer per se geen watertype en ik koos deze pokemans omdat ik ze a) nooit eerder gebruikte en b) en tof uit vind zien.

Sowieso wil ik nog Golurk eraan toevoegen (misschien ruilen voor Lucario) en Drapion voor Hydreigon.
Bezoek ook mijn website over retrohandhelds en meer! RetroReady.nl
pi_122882497
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 18:27 schreef WesleyB het volgende:

[..]

Potdomme, nu je het zegt. Ik heb ook maar één type die daar iets aan kan doen. Wilde dit keer per se geen watertype en ik koos deze pokemans omdat ik ze a) nooit eerder gebruikte en b) en tof uit vind zien.

Sowieso wil ik nog Golurk eraan toevoegen (misschien ruilen voor Lucario) en Drapion voor Hydreigon.
Ik heb bw 2 nog niet gespeeld, maar met een goed getrainede tyraintar kun je volgensmij je hele team wegvagen, dus je kunt idd beter je team wat aanpassen(als je het tenminste ook voor MP battles wilt gebruiken)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')