quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:33 schreef AthCom het volgende:
Bij mij is het vandaag winter geworden, dus kon ik eindelijk (zonder vals te spelen dan) die kleine gebiedjes verkennen die opgehoopte sneeuw nodig hebben om bij te kunnen. Zo kwam ik in Icirrus City bij een huisje waar drie poppetjes in stonden die sterk hintten naar Ruby / Sapphire.
Dus een remake van die twee is de volgende stap? Best logisch natuurlijk ...
Wat vind je 'oude' pokemon?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:11 schreef knight18 het volgende:
In welk ds spel kan ik veel 'oude' pokemon vangen?
Met oude pokemon bedoel ik pokemon van de spellen die niet op de ds zijn verschenen. Zoals pikachu, magicarp etc.. Dus van firered/leafegreen, ruby etc..quote:
In HG/SS zitten veel eerste generatie pokemon.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:13 schreef knight18 het volgende:
[..]
Met oude pokemon bedoel ik pokemon van de spellen die niet op de ds zijn verschenen. Zoals pikachu, magicarp etc.. Dus van firered/leafegreen, ruby etc..
Dus van de gba(sp), Gb color.
Welke vd 2 versies raad je aan?quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
In HG/SS zitten veel eerste generatie pokemon.
Maar in de andere versies ook.
Kies de versie waarvan je de exclusieve pokemon het tofst vindt.quote:
Ik vind het scherm van de 3DS XL te groot. Ik denk dat ik wacht op een 3DS van "normale" grootte die een accu heeft die langer meegaat dan die van de 3DS (want de accu van de 3DS is echt waardeloos).quote:Op maandag 3 december 2012 19:13 schreef KingRoland het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)on/1004004013124352/
pikachu 3DS XL reminder voor jullie.
ik ben onzeker. ik weet niet of ik em ga kopen of niet. Ik ga binnenkort wel een 3DS XL kopen maar om nou rond te lopen met een pikachu 3DS XL...
Gij gelukkige!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind het scherm van de 3DS XL te groot. Ik denk dat ik wacht op een 3DS van "normale" grootte die een accu heeft die langer meegaat dan die van de 3DS (want de accu van de 3DS is echt waardeloos).
Ik was Pokémon Pearl aan het spelen.
Ik had gewoon m'n team van 3 (Ponyta, Prinplup en Luxray), een HM-slaaf en Pachirisu voor Pick Up. Ik haalde Zubat uit de pc en liet hem een Exp. Share vasthouden, zodat-ie zou evolueren in een Golbat.
Na een tijdje kijk ik hoeveel exp. points hij nog moet voordat hij naar het volgende level gaat en zie ik het Pokéruslogo staan. De andere vijf hebben het ook.
Dus ik realiseer me: Zubat heeft mijn Pokémon Pokérus gegeven.![]()
Zubat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is voor mij de tweede keer. De eerste keer was eerder dit jaar in Heart Gold.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:50 schreef AthCom het volgende:
[..]
Gij gelukkige!
Ik heb het maar één keer ooit gehad ... helemaal terug in Ruby of zo.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind het scherm van de 3DS XL te groot. Ik denk dat ik wacht op een 3DS van "normale" grootte die een accu heeft die langer meegaat dan die van de 3DS (want de accu van de 3DS is echt waardeloos).
Ik was Pokémon Pearl aan het spelen.
Ik had gewoon m'n team van 3 (Ponyta, Prinplup en Luxray), een HM-slaaf en Pachirisu voor Pick Up. Ik haalde Zubat uit de pc en liet hem een Exp. Share vasthouden, zodat-ie zou evolueren in een Golbat.
Na een tijdje kijk ik hoeveel exp. points hij nog moet voordat hij naar het volgende level gaat en zie ik het Pokéruslogo staan. De andere vijf hebben het ook.
Dus ik realiseer me: Zubat heeft mijn Pokémon Pokérus gegeven.![]()
Zubat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn die kaarsjes een beetje goed vergeleken met gastly/haunter/gengar? Ik wil ook een ghost unit, en die zijn als enige makkelijk te vindenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:59 schreef roy9 het volgende:
Yes, white 2 binnen!
Op serebii alvast de pokemon bekeken, dit wordt waarschijnlijk mijn team:
Samurott
Lucario
Electivire
Braviary
Chandelure
Weaville (Jammer dat abomasnow niet in unova voor komt!)
Wat vinden jullie er van?
http://www.pokemonwolken.nl/spellen/pokemonadvance/pokerus.htmlquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:57 schreef Reintji het volgende:
Pokeruslogo? Do explain.
Nu ik dit vind, toch maar eens verder met HeartGold!
Niks op aan te merken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:59 schreef roy9 het volgende:
Yes, white 2 binnen!
Op serebii alvast de pokemon bekeken, dit wordt waarschijnlijk mijn team:
Samurott
Lucario
Electivire
Braviary
Chandelure
Weaville (Jammer dat abomasnow niet in unova voor komt!)
Wat vinden jullie er van?
Chandelure is echt heel goed. Snel met een superhoge Sp.Atk stat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Zijn die kaarsjes een beetje goed vergeleken met gastly/haunter/gengar? Ik wil ook een ghost unit, en die zijn als enige makkelijk te vinden
Ik heb het op Heart Gold en Pearl. Daarmee kun je toch alleen ruilen naar 4th gen games?quote:Op woensdag 5 december 2012 08:52 schreef maxmit het volgende:
Als er nog iemand een Pokerus besmette pokemon over heeft dan hou ik mij aanbevolen overigens
Ďk weet dat je die zoekt, maar die heb ik niet..quote:Op woensdag 5 december 2012 12:02 schreef Jesse_ het volgende:
Ik heb pokerus op mn black game
Ben op zoek naar Groudon of andere event legendaries
Mijn hele spel van Ruby is daarmee besmet.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:52 schreef maxmit het volgende:
Als er nog iemand een Pokerus besmette pokemon over heeft dan hou ik mij aanbevolen overigens
Zeker!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:21 schreef Gary_Oak het volgende:
De TT, dat was toch een uitspraak van mij?![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef AthCom het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Ik weet nog dat ik Red speelde en ik daardoor erg geďrriteerd raakte, want ik had er toen nog niet eens 20 of zo.
Hoeveel beter is 'veel beter'? Heeft-ie een nature die tegenzit, of ..?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Palkia met één Net Ball gevangen.![]()
Pokémon bestaan echt: ik heb een Luxray in huis (m.a.w.: mijn kat geeft me schokken).
Over Luxray gesproken: ik twijfel welke aanval ik 'm zal leren naast Return, Thunderbolt en Crunch. Attract of Toxic, of toch een andere aanval?
Mijn Rapidash kent nu Flamethrower, maar z'n attack stat is veel beter dan z'n special attack stat. Hij kan Flare Blitz leren, was dus veel sterker is dan Flamethrower, alleen zit je dan wel weer met recoil damage en is die aanval physical (wat onhandig is als je het tegen Pokémon met Poison Point, Static, e.d. gebruikt). Twijfels twijfels.
Attack = 156quote:Op woensdag 12 december 2012 20:52 schreef AthCom het volgende:
[..]
Hoeveel beter is 'veel beter'? Heeft-ie een nature die tegenzit, of ..?
Wordt Flare Blitz dan zijn enige (fysieke) vuuraanval? Met zulke stats zou ik ook voor Attack gaan i.p.v. SpAttack.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Attack = 156
Special attack = 112
Ja. Hij heeft ook Darktype Hidden Power voor de Rock en Rock/Ground types. Dat geeft meer schade dan Flamethrower. En veel van die types hebben een slechte sp.atk stat, dus ik denk dat ik Hidden Power wel houd.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:00 schreef AthCom het volgende:
[..]
Wordt Flare Blitz dan zijn enige (fysieke) vuuraanval? Met zulke stats zou ik ook voor Attack gaan i.p.v. SpAttack.
Ahja, klinkt logisch.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft ook Darktype Hidden Power voor de Rock en Rock/Ground types. Dat geeft meer schade dan Flamethrower. En veel van die types hebben een slechte sp.atk stat, dus ik denk dat ik Hidden Power wel houd.
Ik zit alleen met de recoil damage van Flare Blitz (en met die rotbeesten die ability's zoals Poison Point hebben) ...
Het is puur geluk dat hij darktype Hidden Power heeft. Al was water of grass natuurlijk beter geweest.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:09 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ahja, klinkt logisch.
Enige fysieke vuuraanval die er nog is, is Flame Charge, maar daar is de Power 50 van. Ik denk dat je het er dan maar mee moet doen ...
Edit: Oh en Flame Wheel (power 60).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had al een shiny Dratini gekregen omdat ik alle 10 gebieden van White Treehollow gedaan had, maar die tel ik niet mee.Moira. is tof. :7
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:16 schreef AthCom het volgende:
En zojuist eindelijk m'n eerste shiny gevangen!![]()
Het is ...haha gratz, een Bronzor xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had al een shiny Dratini gekregen omdat ik alle 10 gebieden van White Treehollow gedaan had, maar die tel ik niet mee.
Ik ben er in deze White 2 game nog geen enkele tegen gekomen als ik eerlijk ben![]()
Gewoon uit nieuwsgierigheid?quote:Op zondag 16 december 2012 17:55 schreef roy9 het volgende:
Ik wil graag weten welke pokemon jullie gebruiken.
Spel maakt niet uit!
Post ook de movesets erbij!
Houndoom : Flamethrower, Thunder Fang, Dark Pulse, Nasty Plotquote:Op zondag 16 december 2012 17:55 schreef roy9 het volgende:
Ik wil graag weten welke pokemon jullie gebruiken.
Spel maakt niet uit!
Post ook de movesets erbij!
Nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid?
Pearl (nog niet definitief):
Luxray: Return, Crunch, Thunderbolt, Spark
Empoleon: Surf, Drill Peck, Flash Cannon, Ice Beam
Rapidash: Return, Flamethrower, Poison Jab, Darktype Hidden Power
Heart Gold:
Lapras: Body Slam, Ice Beam, Surf, Thunderbolt
Rhydon: Strength, Earthquake, Hammer Arm, Rock Slide
Ariados: Psychic, Poison Jab, Shadow Sneak, Dig
White:
Chandelure: Flamethrower, Energy Ball, Psychic, Shadow Ball
Throh: Body Slam, Rock Slide, Brick Break, Earthquake
Carracosta: Surf, Crunch, Ice Beam, Rock Slide
Black 2:
Flygon: Fly, Dragon Claw, Earthquake, Rock Slide
Gothitelle: Psychic, Signal Beam, Energy Ball, Thunderbolt
Zangoose: Strength, Fire Punch, Shadow Claw, Poison Jab
Wel veel dezelfde aanvallen, maar het zijn dan ook goede aanvallen (Rock Slide is bijvoorbeeld ook handig in Double Battles). En ik doe niet aan online battling, dus non-damaging attacks zijn niet nodig.
Ik zie daar twee grote 'pokéballen' jaquote:Op maandag 24 december 2012 19:59 schreef Eenskijken het volgende:
Dat kan nietdat is ZIJ namelijk:
[ afbeelding ]
Ik erger me aan die kop die ze trekt.quote:
Dit was de zesde die ik ben tegengekomen in 12 jaar tijd, maar ik speel de spellen dan ook ontzettend veel en ik grind veel.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:46 schreef Mascini het volgende:
Ben in tien jaar pokemon spelen nog nooit een shiny tegengekomen, afgezien van red gyarados
Beetje arrogante cuteness facequote:Op dinsdag 25 december 2012 19:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik erger me aan die kop die ze trekt.
Lekker ding man. Ik ben haar naam even kwijt, maar ze doet superveel cosplay. Heel bekend is ook haar lollypop chainsaw play..quote:Op maandag 24 december 2012 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
Lelijke draak? I beg to differ
[ afbeelding ]
Tell me about itquote:Op woensdag 26 december 2012 20:39 schreef maxmit het volgende:
[..]
Lekker ding man. Ik ben haar naam even kwijt, maar ze doet superveel cosplay. Heel bekend is ook haar lollypop chainsaw play..
Het aantal shiny's in ongeveer hetzelfde aantal jaar (zonder 100% shiny's mee te tellen zoals Red Gyarados en bijv. shiny Dratini (White 2)) ... even tellen hoor ...quote:Op woensdag 26 december 2012 09:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit was de zesde die ik ben tegengekomen in 12 jaar tijd, maar ik speel de spellen dan ook ontzettend veel en ik grind veel.
Congrats.quote:Op zondag 30 december 2012 22:57 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik heb binnenkort een nieuwe baan, en ik ga er flink op vooruit!Tijd om die Pikachu 3DS XL te kopen met álle DS-spellen van Pokémon!
Je vergeet black and white 1quote:Op zondag 30 december 2012 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Congrats.![]()
Mijn suggesties: Platinum, Heart Gold of Soul Silver en Black 2.
Conquest is ook best leukquote:Op zondag 30 december 2012 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Congrats.![]()
Mijn suggesties: Platinum, Heart Gold of Soul Silver en Black 2.
Ik vind Black (en White) 2 leuker.quote:
Dat heb ik nog nooit gespeeld ...quote:
Is er uberhaupt een logica te vinden in pokemon, afgezien van de vastgestelde regels? de acc van Rock Slide valt nog wel te begrijpen, Extrasensory is een skill die alleen maar door levellen en/of breeden te verkijgen valt en Thunderbolt moet sterker zijn dan Thundershock maar minder sterk dan Thunder, dan heb je nog Energy Ball, maar voordat je die TM te pakken krijgt(in Black/White) heb je de E4 al verslagen(en er zijn ook geen 'special' grass moves met evenveel damage die meer PP hebben).quote:Op maandag 31 december 2012 22:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Soms begrijp ik de logica van Pokémon niet: duidelijke vrouwtjes, zoals Gothitelle en Gardevoir, kunnen ook mannelijk zijn, terwijl neutrale beesten zoals Braviary en Mandibuzz 100% mannelijk of 100% vrouwelijk zijn.
Of het aantal PP per aanval. Rock Slide heeft 75 Base Power, 90 Accuracy en 10 PP, terwijl Thunderbolt 95 Base Power, 100 Accuracy en 15 PP heeft. Energy ball heeft 80 Base Power, 100 Accuracy en 10 PP, terwijl Extrasensory 80 Base Power, 100 Accuracy en 30 PP heeft.
Heel logisch.
Maar wat is er vreemd aan die voorbeelden?quote:Op maandag 31 december 2012 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vrouwtjes/mannetjes gebeuren is al vreemd sinds de nidorans, kangaskhan en cubone/marowak van gen 1
Cubone heeft toch de schedel van zn moeder om zn kop zitten?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Cubone en Marowak zijn niet uitgesproken mannelijk of vrouwelijk.
In alle games wordt er in de Pokédex aan Cubone gerefereerd met "it".quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Cubone heeft toch de schedel van zn moeder om zn kop zitten?
Cubone wel, maar de schedel is gewoon van zn moeder:quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
In alle games wordt er in de Pokédex aan Cubone gerefereerd met "it".
voor elke cubone die er geboren word moet er dus een moeder overlijden, dat werkt niet met een 50/50 ratio,daarbij, als je ze breed blijft de moeder gewoon in levenquote:Yellow: Wears the skull of its deceased mother. Its cries echo inside the skull and come out as a sad melody.
Silver: It always wears the skull of its dead mother, so no one has any idea what its hidden face looks like.
Crystal: It lost its mother after its birth. It wears its mother's skull, never revealing its true face.
R/S :CUBONE pines for the mother it will never see again. Seeing a likeness of its mother in the full moon, it cries. The stains on the skull the POKéMON wears are made by the tears it sheds.
FR: It wears the skull of its dead mother on its head. When it becomes lonesome, it is said to cry loudly.
D/P/P/B/W: When it thinks of its dead mother, it cries. Its crying makes the skull it wears rattle hollowly.
SS: It always wears the skull of its dead mother, so no one has any idea what its hidden face looks like.
Die is echt mooi.quote:
Ik vind een vrouwtje gewoon leuker en Minccino/Cinccino vind ik ook gewoon meer een vrouwtje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:15 schreef roy9 het volgende:
Wat maakt het uit dat het een mannetje of vrouwtje is?
Of is het voor breeding?
Dit begrijp ik niet. Een lege Grotto heeft na elke 256 stappen een kans van 5% om weer gevuld te worden, dus na 400.000 stappen zou je op circa 78 voorwerpen of Pokémon moeten uitkomen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Na 400.000 stappen te hebben gezet en de Hidden Grotto op routen 5 600 keer te hebben gecheckt, heb ik alleen maar 3 voorwerpen gevonden en geen enkele Pokémon.
Ja, dat zouquote:Hopelijk komt er binnen 2 jaar een remake van Ruby/Sapphire/Emerald uit.
Vrouwen die Pokémon spelenquote:Op woensdag 26 december 2012 09:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Zo. Ik denk dat ik misschien wel 12 uur bezig ben geweest met EV trainen.
[..]
Dit was de zesde die ik ben tegengekomen in 12 jaar tijd, maar ik speel de spellen dan ook ontzettend veel en ik grind veel.
Ligt eraan wat je wil, een non-XL of een XL. Voor de rest is Google your friend qua goedkoopste prijsquote:
idd, wtf. Zo wou ik altijd al dat pokemon eruit zagquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
idd, wtf. Zo wou ik altijd al dat pokemon eruit zaghoeveel kost zo'n 3ds?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil, een non-XL of een XL. Voor de rest is Google your friend qua goedkoopste prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |