Zeker!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:21 schreef Gary_Oak het volgende:
De TT, dat was toch een uitspraak van mij?![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:23 schreef AthCom het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Ik weet nog dat ik Red speelde en ik daardoor erg geďrriteerd raakte, want ik had er toen nog niet eens 20 of zo.
Hoeveel beter is 'veel beter'? Heeft-ie een nature die tegenzit, of ..?quote:Op woensdag 12 december 2012 18:31 schreef Madame_Paon het volgende:
Palkia met één Net Ball gevangen.![]()
Pokémon bestaan echt: ik heb een Luxray in huis (m.a.w.: mijn kat geeft me schokken).
Over Luxray gesproken: ik twijfel welke aanval ik 'm zal leren naast Return, Thunderbolt en Crunch. Attract of Toxic, of toch een andere aanval?
Mijn Rapidash kent nu Flamethrower, maar z'n attack stat is veel beter dan z'n special attack stat. Hij kan Flare Blitz leren, was dus veel sterker is dan Flamethrower, alleen zit je dan wel weer met recoil damage en is die aanval physical (wat onhandig is als je het tegen Pokémon met Poison Point, Static, e.d. gebruikt). Twijfels twijfels.
Attack = 156quote:Op woensdag 12 december 2012 20:52 schreef AthCom het volgende:
[..]
Hoeveel beter is 'veel beter'? Heeft-ie een nature die tegenzit, of ..?
Wordt Flare Blitz dan zijn enige (fysieke) vuuraanval? Met zulke stats zou ik ook voor Attack gaan i.p.v. SpAttack.quote:Op woensdag 12 december 2012 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Attack = 156
Special attack = 112
Ja. Hij heeft ook Darktype Hidden Power voor de Rock en Rock/Ground types. Dat geeft meer schade dan Flamethrower. En veel van die types hebben een slechte sp.atk stat, dus ik denk dat ik Hidden Power wel houd.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:00 schreef AthCom het volgende:
[..]
Wordt Flare Blitz dan zijn enige (fysieke) vuuraanval? Met zulke stats zou ik ook voor Attack gaan i.p.v. SpAttack.
Ahja, klinkt logisch.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft ook Darktype Hidden Power voor de Rock en Rock/Ground types. Dat geeft meer schade dan Flamethrower. En veel van die types hebben een slechte sp.atk stat, dus ik denk dat ik Hidden Power wel houd.
Ik zit alleen met de recoil damage van Flare Blitz (en met die rotbeesten die ability's zoals Poison Point hebben) ...
Het is puur geluk dat hij darktype Hidden Power heeft. Al was water of grass natuurlijk beter geweest.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:09 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ahja, klinkt logisch.
Enige fysieke vuuraanval die er nog is, is Flame Charge, maar daar is de Power 50 van. Ik denk dat je het er dan maar mee moet doen ...
Edit: Oh en Flame Wheel (power 60).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had al een shiny Dratini gekregen omdat ik alle 10 gebieden van White Treehollow gedaan had, maar die tel ik niet mee.Moira. is tof. :7
quote:Op donderdag 13 december 2012 19:16 schreef AthCom het volgende:
En zojuist eindelijk m'n eerste shiny gevangen!![]()
Het is ...haha gratz, een Bronzor xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had al een shiny Dratini gekregen omdat ik alle 10 gebieden van White Treehollow gedaan had, maar die tel ik niet mee.
Ik ben er in deze White 2 game nog geen enkele tegen gekomen als ik eerlijk ben![]()
Gewoon uit nieuwsgierigheid?quote:Op zondag 16 december 2012 17:55 schreef roy9 het volgende:
Ik wil graag weten welke pokemon jullie gebruiken.
Spel maakt niet uit!
Post ook de movesets erbij!
Houndoom : Flamethrower, Thunder Fang, Dark Pulse, Nasty Plotquote:Op zondag 16 december 2012 17:55 schreef roy9 het volgende:
Ik wil graag weten welke pokemon jullie gebruiken.
Spel maakt niet uit!
Post ook de movesets erbij!
Nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 16 december 2012 18:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid?
Pearl (nog niet definitief):
Luxray: Return, Crunch, Thunderbolt, Spark
Empoleon: Surf, Drill Peck, Flash Cannon, Ice Beam
Rapidash: Return, Flamethrower, Poison Jab, Darktype Hidden Power
Heart Gold:
Lapras: Body Slam, Ice Beam, Surf, Thunderbolt
Rhydon: Strength, Earthquake, Hammer Arm, Rock Slide
Ariados: Psychic, Poison Jab, Shadow Sneak, Dig
White:
Chandelure: Flamethrower, Energy Ball, Psychic, Shadow Ball
Throh: Body Slam, Rock Slide, Brick Break, Earthquake
Carracosta: Surf, Crunch, Ice Beam, Rock Slide
Black 2:
Flygon: Fly, Dragon Claw, Earthquake, Rock Slide
Gothitelle: Psychic, Signal Beam, Energy Ball, Thunderbolt
Zangoose: Strength, Fire Punch, Shadow Claw, Poison Jab
Wel veel dezelfde aanvallen, maar het zijn dan ook goede aanvallen (Rock Slide is bijvoorbeeld ook handig in Double Battles). En ik doe niet aan online battling, dus non-damaging attacks zijn niet nodig.
Ik zie daar twee grote 'pokéballen' jaquote:Op maandag 24 december 2012 19:59 schreef Eenskijken het volgende:
Dat kan nietdat is ZIJ namelijk:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |