Tynamo/Eelektrik/Eelektross. Kun je wel pas vangen na de 5e badge.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:29 schreef Eenskijken het volgende:
Verdomme, ik had pokemon white moeten nemen.
Ik zoek nog een goede eletric type en met dragon erbij zou het al helemaal perfect zijn.. blitzle heb ik gedumpt omdat kutpokemon.
heb nu oshawott, woobat, sandile en darumaka
Met de pre-DS-spellen zit je met die interne batterij die het elk moment kan begeven/het al heeft begeven.quote:Op zondag 27 januari 2013 09:16 schreef Bitterlemon het volgende:
Wat is dezen.
Ik had gehoopt op mensen die hun Gameboy weer uit de kast trokken en gezamenlijk Sapphire/Ruby/Emerald gingen spelen.
Maar nee, iedereen doet het op de DS, wat ik in ieder geval onspeelbaar vind.
Oh ja. Daarom emulators.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Met de pre-DS-spellen zit je met die interne batterij die het elk moment kan begeven/het al heeft begeven.
Ik speelde Sapphire en Fire Red vorig jaar nog wel, maar mijn Gameboy Advance SP is kaduuk.![]()
1st en 2nd gen games speel ik niet meer, omdat ze verouderd zijn (de remakes speel ik wel).
En ....
Een Shiny Basculin gevangen.![]()
![]()
Nu heb ik alleen geen Master Ball meer.
galvantula is niet zo slecht.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:29 schreef Eenskijken het volgende:
Verdomme, ik had pokemon white moeten nemen.
Ik zoek nog een goede eletric type en met dragon erbij zou het al helemaal perfect zijn.. blitzle heb ik gedumpt omdat kutpokemon.
heb nu oshawott, woobat, sandile en darumaka
ik vecht met rattata's de elite 4 als het moetquote:Op maandag 28 januari 2013 16:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
toch zeer effectief tegen 2 van de 4 e4 leaders.
Dan moet je niet zeuren.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik vecht met rattata's de elite 4 als het moet
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:21 schreef roy9 het volgende:
Wie heeft er een registeel?
Voor gen IV bied ik:
Masterballs
Rare candies
TM tutoring
Chimchar
Chikorita
(2voor1?)
Voor gen V bied ik:
Masterball
Turtwig
Chimchar
Piplup
Totodile
Charmander
Chikorita
(2voor1?)
(Ook wil ik wel breeden, op egg moves, natures, mischien IV's als nodig?)
Mag ik ook de "gotta FOK! em all!" slogan gebruiken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef roy9 het volgende:
Ik maak wel een topic voor FC's, ruilen en battles enzo.
Lijkt me wel, het is geen copyright.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef roy9 het volgende:
[..]
Mag ik ook de "gotta FOK! em all!" slogan gebruiken?
Vanwaar ik? Al voel ik me wel gevleid, hoor.quote:Of wil jij zo'n topic maken, AthCom?
Omdat jij dit topic ook gemaakt hebt, en ik kan dat logo niet erop zetten want dan moet ik eerst een of ander fotoaccount hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:32 schreef AthCom het volgende:
[..]
Lijkt me wel, het is geen copyright.
[..]
Vanwaar ik? Al voel ik me wel gevleid, hoor.
Zullen we verder gaan in het ruiltopic?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:33 schreef Jesse_ het volgende:
Ik heb Registeel toevallig wel dubbel.
Maar alle Pokés die je biedt heb ik al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |