Klopt waarschijnlijk ook met de aanvallen die ze doen in de trailer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is maar een theorie, maar:
[ afbeelding ]
Het zou wel echt tof zijn. Zeker Fire/Psychic. Met een Fire- en een Psychicaanval kun bij bijna alle Pokémon minstens x1 schade aanbrengen.
Je bent nooit te oud voor spellen, of het nou Pokémon, Call of Duty of Need for Speed is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef Ooku het volgende:
Pff ook al ben ik nu 22 jaar oud. Ga toch twijfelen om zo'n 3ds aan te schaffen
Broekiequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef Ooku het volgende:
Ik heb het met 24 jaar ook gedaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef Ooku het volgende:
Tja, als leeftijd al een factor is of je iets kunt spelen of niet. Fuck it, ik speel Pokemon, lekker boeiend wat anderen ervan vinden, als ik maar lol heb.quote:
Valt mee, dit is ook voor een andere handheld, dus niet iedereen gaat meteen al rennend een 3DS kopen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind oktober eigenlijk te vroeg voor gen 6. Dat is maar een jaar na BW2 en straks is BW2 niet zo leuk meer omdat het dan het verouderd is.
Pokemon en een wereldwijde release? Het zou me verbazen als dat gaat lukken(als je kijkt naar de releasedata van de eerdere games in de main series, dan zit er toch altijd rond een half jaar tussen de Japanse en de westerse release)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind oktober eigenlijk te vroeg voor gen 6. Dat is maar een jaar na BW2 en straks is BW2 niet zo leuk meer omdat het dan het verouderd is.
Ik heb al een 3DS en ik weet dat ik het spel zal kopen op de releasedatum.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt mee, dit is ook voor een andere handheld, dus niet iedereen gaat meteen al rennend een 3DS kopen.
Ik hoop stiekem dat hij hier inderdaad pas in 2014 uitkomt. Een paar maanden langer genieten van BW2.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pokemon en een wereldwijde release? Het zou me verbazen als dat gaat lukken(als je kijkt naar de releasedata van de eerdere games in de main series, dan zit er toch altijd rond een half jaar tussen de Japanse en de westerse release)![]()
Ik denk dat de Japanners in Oktober wat te spelen hebben, en we in Europa tenminste tot Maart/April 2014 gaan wachten.
We zullen wel zien, het zal iig niet de eerste keer zijn dat een JRPG vanwege de localisatie uiteindelijk nog een paar maanden vertraging op zal lopen,ookal word er een wereldwijde release aangekondigd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:55 schreef Pheno het volgende:
Het komt in de herfst. Oktober om precies te zijn.
Als Nintendo dat in zo'n bericht zegt dan is het heus wel echt zo. Met zo veel nadruk ook, en met een hele uitleg erbij. Dat het de eerste games 2 jaar oid duurde, daarna een jaar, toen 6 maanden, etc. Tot nu dus eindelijk gelijkertijd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
We zullen wel zien, het zal iig niet de eerste keer zijn dat een JRPG vanwege de localisatie uiteindelijk nog een paar maanden vertraging op zal lopen,ookal word er een wereldwijde release aangekondigd.
Jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem is die best leuk
Waar kan je die halen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:41 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
stiekem is die best leuk
http://www.kickstarter.co(...)n-shirt?ref=categoryquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Waar kan je die halen?
Idd wel een leuke, gewoon een mooi logo ook wel, niet zo geeky. Alleen de 'insiders' weten wat het echt is
ze hebben hun doel dus al gehaald.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:05 schreef gers het volgende:
[..]
http://www.kickstarter.co(...)n-shirt?ref=category
dat zijn de genaamde earlybirds pledges , voor de allereersten mensen die toezeggenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:13 schreef Eenskijken het volgende:
z
[..]
ze hebben hun doel dus al gehaald.
maar hoe kan een pledge 'sold out' zijn
oh op die manier..quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef gers het volgende:
[..]
dat zijn de genaamde earlybirds pledges , voor de allereersten mensen die toezeggen
snap ik , ik had hem dan ook voor 28 dollar met verzendkosten erbijquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
oh op die manier..
meh, 25 dollar + 15 verzendkosten voor een tshritje gaat me ff wat te ver
Ik wil wel ruilen, maar we hebben dezelfde versie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vorige week White 2 gekocht. Inmiddels de pokemon league gehaald en nu hard op weg legendarische te vangen. Volgens mij heb ik wel een leuk team bij elkaar.
Iemand in om te ruilen?
Godver, zat er zelf nog aan te denk Ruby of Emerald te kopenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:36 schreef GigaNova het volgende:
Had deze 2 weken geleden besteld, eergisteren binnengekregen!
[ afbeelding ]
Echt prachtig, ik vind de japanse dozen veel mooier dan de PAL versies.
De PAL/NTSC of de JPN versie?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:58 schreef Airenu het volgende:
[..]
Godver, zat er zelf nog aan te denk Ruby of Emerald te kopen
Ik heb alle sinnoh starters al, wat bied je nog meer?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:18 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Ik zoek een dawn stone, in ruil kan ik een van de 3 Sinnoh starters geven.
(Platinum)
Laat het me even weten als je wilt ruilen.
Op vrijdag 18 januari 2013 21:08 schreef roy9 het volgende:
Tijdens het evolueren op b drukkenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:14 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Weet ik man.
Maar ben nu nog bij solaceon town in de storyline, en mijn kirla is nu lvl 29, ik heb ook geen everstone om hem niet te laten evolueren in een gardevoir.
En als ik dus nu verder ga in de storyline zonder mijn kirlia verder te trainen totdat ik zelf een dawn stone heb gevonden, is die dus zwaar ondertraind.
Als je dus trouwens een everstone hebt zo ik dat ook wel willen.
Ik heb ook een shitloads aan shieldon fossils, heart sceals en shards.
Is het spel dan ook in het Japans?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:36 schreef GigaNova het volgende:
Had deze 2 weken geleden besteld, eergisteren binnengekregen!
[ afbeelding ]
Echt prachtig, ik vind de japanse dozen veel mooier dan de PAL versies.
Imgame:quote:Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Is het spel dan ook in het Japans?
Ik kom er niet uit: Beartic of Golurk?
Beartic kan ik eerder krijgen, maar Golurk is iets sterker. Golurk heeft defensief iets meer zwakheden, maar is ook resistent tegen meer dingen.
.... ?
Maar Golurk kan ook een Ice-aanval leren: Ice Punch en die krijgt een Base Power van 90 met Iron Fist.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:44 schreef roy9 het volgende:
[..]
Imgame:
Beartic, handig voor de lastige dragons in het spel
Competive:
Golurk, fijn type, hoge attack en goede moves.
Ja, het is compleet in het Japans, ook alle boekjes en zo.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Is het spel dan ook in het Japans?
Ik kom er niet uit: Beartic of Golurk?
Beartic kan ik eerder krijgen, maar Golurk is iets sterker. Golurk heeft defensief iets meer zwakheden, maar is ook resistent tegen meer dingen.
.... ?
snap je iets van dat spel?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:39 schreef GigaNova het volgende:
[..]
Ja, het is compleet in het Japans, ook alle boekjes en zo.
Wel vet, ik heb net een Japanse Treeco naar m'n Engelse Emerald getrade.
Neuy, maar ik verzammel deze.quote:
Heb beiden een keer meegenomen en Golurk is me het meest bevallen. Probeer ervoor te zorgen dat je er een met zowel Iron Fist als adamant nature hebt.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Golurk kan ook een Ice-aanval leren: Ice Punch en die krijgt een Base Power van 90 met Iron Fist.
Wel minder sterk dan Icicle Crash van Beartic.
Hmmm ....
Ik was al begonnen met het trainen van mijn Cubchoo.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:38 schreef AthCom het volgende:
[..]
Heb beiden een keer meegenomen en Golurk is me het meest bevallen. Probeer ervoor te zorgen dat je er een met zowel Iron Fist als adamant nature hebt.
Vooral Speed dan nog EV-trainen en je hebt een beest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |