Mogguhquote:
Hehehehe, strak planquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mogguh
Moet morgenmiddag/avond wel werken, maar vanavond even lekker chillen zodat ik toch nog een soort van vrijdagavond/weekend gevoel heb
Nicequote:Op vrijdag 30 november 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe, strak plan.
Ik moet morgen kerstkaarten kopen, naar de kappert en 's avonds naar Nitro Circus.
Beterquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog gratiesj ook. Mijn neef werkt bij de beveiliging en heeft kaarten kunnen regelen
.
Hoe duur waren de duurste kaarten danquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, want de goedkoopste kaarten waren al 50 of 60 euro
80 euro geloof ikquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoe duur waren de duurste kaarten dan
JALOERSquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe, strak plan.
Ik moet morgen kerstkaarten kopen, naar de kappert en 's avonds naar Nitro Circus.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
JALOERS
Ik zou daar ook heen gaan maar ging niet door.
Mja, ik weet dus niet welke kaarten hij heeftquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dan heb je het wel beter voor elkaar
Broer besloot voor mij/ons dat Ajax - PSV belangrijk was.quote:
Ik heb geen idee hoe de indeling is. Maar daar zit je sowieso niet chill. Kun je beter aan de lange zijde zittenquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Broer besloot voor mij/ons dat Ajax - PSV belangrijk was.![]()
Elke andere wedstrijd en we waren gegaan.... Maar achteraf baal ik minder want dan had hij kaartjes voor aan de korte zijde, aan de linker kant, achter de quarter pipes zeg maar dan had je geen fijn zicht...
Ja, daarom.. maar die kaarten waren volgens mij een stuk duurderquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de indeling is. Maar daar zit je sowieso niet chill. Kun je beter aan de lange zijde zitten.
Hmm ja geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, daarom.. maar die kaarten waren volgens mij een stuk duurderen dat ging (ver) buiten het budget want het was zeg maar een laat verjaardagscadeau geweest.
Vind je vast niet ergquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja klopt, zit weer alleen hiervanmiddag komen er pas weer collega's
RHCP staat hier aanquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee, kan nu lekker hard muziek draaien
Zegt me zo niksquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Bij mij dit:
http://open.spotify.com/track/5c7jkZ4daUcLIrKiyQGt8B
Bier en tietenquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:35 schreef Conflict het volgende:
Goedemiddag. Iemand nog een leuke topicpointer?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[validation]Hoi Conflict[/validation]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
[error]Hee Hork, ouwe gek! Alles goed? Lekker aan het ICT-en? [/error]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[success]Het is vrij rustig, alles gaat z'n gangetje en heb maar een paar dingetjes te doenheerlijk![/success]
Ze zijn opquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:55 schreef AppelCake het volgende:
Hoeveel van die dingen zijn er nog?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:55 schreef Conflict het volgende:
[..]
[warning]Lekker man! Ik ga maar eens een biertje pakken, ik ben toch een lapzwans [/warning]
Wat voor dingen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:55 schreef AppelCake het volgende:
Hoeveel van die dingen zijn er nog?
Die [/warning] enzo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[error]Relaxed! Jij kan nog even genieten van het mooie weer aldaar, zeker nog even doen dus![/error]
[..]
Wat voor dingen?
Volgens gebruikt bijna niemand ze.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat, ik gebruik ze eigenlijk nooit
Wel man, net nog!quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat, ik gebruik ze eigenlijk nooit
Jawel, kom ze nog wel eens tegenquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Volgens gebruikt bijna niemand ze.
quote:
Handig voor meets.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:06 schreef Conflict het volgende:
Ik zit eraan te denken om een "waar woon jij" topic te maken met zo'n mooi google earth map erbij. Als dan iemand zijn exacte locatie niet wil geven dan doen we gewoon de dichtstbijzijnde stat
Doen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:06 schreef Conflict het volgende:
Ik zit eraan te denken om een "waar woon jij" topic te maken met zo'n mooi google earth map erbij. Als dan iemand zijn exacte locatie niet wil geven dan doen we gewoon de dichtstbijzijnde stat
I'm inquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
Ja, ff kijken, als meer mensen het leuk vinden dan ga ik 'm maken
AA, AB, AC...AZ etc. Daarna verder met BA, BB, BC, etc. Zo heb je nog wel een hoop opties over. Net als in excel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:32 schreef Conflict het volgende:
O kut, dat "waar woon jij" topic is fucking veel werk en ik vraag me af wat er gaat gebeuren als we het hele alfabet hebben gehad.
Ja maar google doet dat voor me, ik geef alleen een plaatsnaam door. We wachten het af.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:33 schreef msacras het volgende:
[..]
AA, AB, AC...AZ etc. Daarna verder met BA, BB, BC, etc. Zo heb je nog wel een hoop opties over. Net als in excel.
Dan wordt het wat ingewikkelder. Google is wel zo slim om daar een oplossing voor te bedenken lijkt me.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar google doet dat voor me, ik geef alleen een plaatsnaam door. We wachten het af.
Laten we het hopen, anders is mijn enigszins geniale project misluktquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan wordt het wat ingewikkelder. Google is wel zo slim om daar een oplossing voor te bedenken lijkt me.
Ben al onderweg naar je huis.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:35 schreef LompeHork het volgende:
Dat kaartje is wel eng, maar gelukkig woont er niemand dichtbij
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:35 schreef LompeHork het volgende:
Dat kaartje is wel eng, maar gelukkig woont er niemand dichtbij
Ik weet waar je huis woont.quote:
dan ga ik op je huis zittenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je doen, ik zit op kantoor
[..]
Neehoor, heel discreet alleen de plaatsnaam gegeven
Ik weet waar je bed slaapt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je doen, ik zit op kantoor
[..]
Neehoor, heel discreet alleen de plaatsnaam gegeven
Neuh, gaat niet lukken, ik woon niet in een flat en ik werk in Amsterdam Zuidquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
dan ga ik op je huis zittenmisschien zie ik je dan in de verte op het kantoor zitten
Amsterdam zuid... nog dichterbijquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neuh, gaat niet lukken, ik woon niet in een flat en ik werk in Amsterdam Zuidbeetje te ver.
Duivendrecht? Als je de tram naar Spaklerweg neemt is het nog tien minuten lopenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Amsterdam zuid... nog dichterbijzou maar oppassen kom daar vaak bij het station
Moest altijd naar bijlmer, je weet Gquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Duivendrecht? Als je de tram naar Spaklerweg neemt is het nog tien minuten lopen
quote:
Oja, dat is waar ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moest altijd naar bijlmer, je weet G
Soms ging ik dan ook via duivendrecht omdat er weer eens iemand op het spoor loopt enzo
Hoezo muslukt dan!?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:44 schreef Conflict het volgende:
Maar project is dus mislukt. Of kaartje weghalen?
Die graffity bij duivendrecht overalquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Oja, dat is waar ookhet is hier wel één grote grijze boel zeg, qua dat is Sloterdijk toch wat groener
Omdat het kanquote:
Maak des noods een kaartje in paint ofzo..?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:44 schreef Conflict het volgende:
Maar project is dus mislukt. Of kaartje weghalen?
Het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die graffity bij duivendrecht overal
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maak des noods een kaartje in paint ofzo..?kan je inplaats van letters gewoon nummers neerzetten
Teveel werk hoor!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maak des noods een kaartje in paint ofzo..?kan je inplaats van letters gewoon nummers neerzetten
* Taexon durft niet te zeggen dat hij daar zelf te lui voor isquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
Teveel werk hoor!
Ga jij 'm bijhouden?
Gewoon laten staan tot die vol isquote:
Bill Gates heeft meer dan 53 miljard Dollar!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:03 schreef AppelCake het volgende:
Miley heeft meer dan 130 miljoen dollar!![]()
Hij is toch niet meer de rijkste man van de wereld.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bill Gates heeft meer dan 53 miljard Dollar!
En nu?
Volgens Forbes niet nee, maar dat is natuurlijk ook deels gerucht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij is toch niet meer de rijkste man van de wereld.
Ok, afgesproken!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon laten staan tot die vol isdan verzinnen we wel een oplossing
des noods hou ik wel een kaartje bij ofzo uiteindelijk
De rijkste is op dit moment Carlos Slim, volgens mij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens Forbes niet nee, maar dat is natuurlijk ook deels gerucht.
Dat klopt niet helemaal, Forbes telt zijn familiefortuin mee, wat technisch gezien maar dééls van hem isquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
De rijkste is op dit moment Carlos Slim, volgens mij.
Heeft hij dan wel de rijkste familie?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, Forbes telt zijn familiefortuin mee, wat technisch gezien maar dééls van hem is
Ik heb geen flauw idee, maar die kans zit er dik in jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heeft hij dan wel de rijkste familie?
Kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:15 schreef Conflict het volgende:
Ik heb zo waanzinnig gedroomd! Ik was zo mooi, 't was echt niet gewoon. Want iedereen riep hieperdepiep en daarna werd ik gekust en gekroond. Ik werd met kado's overstroomd en iedereen zei: Hou je van mij? Waanzinnig, maar heerlijk gedroomd.
Eens in het jaar, dan droom je zo raar, dat je het niet gauw vergeet. Zilver en zang, een zoen op je wang, iedereen wil met je mee, maar bij het ontwaken bedenk je beschroomd: niemand vertellen wat ik heb gedroomd!
Maar diep in de nacht, totaal onverwacht, duizelt je hoofd van geluk en iedereen lacht, alles wordt licht, als men een ster voor je plukt. Bij het ontwaken bedenk je beschroomd: Ik ga iemand vertellen wat ik heb gedroomd!
Zozo, hoe groot dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Groter dan jij, maar niet ouder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 14:47:15 ]
Owja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is deze toch? PUB, voor al je emo probleepjes?
Nou en of.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vanavond weer biertjes drinken?
Tegenwoordig weet je nooit met al die sletjes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je kut zo groot is, nee.
Hele parkeergarages verdwijnen er in vandaag de dagquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegenwoordig weet je nooit met al die sletjes.
Appelcake heft wel een grote kut nodig, anders past z'n 1,85 er niet in.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je kut zo groot is, nee.
Ik ben niet in de leeftijdsgroep van sletjes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegenwoordig weet je nooit met al die sletjes.
Hahaha, ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Appelcake heft wel een grote kut nodig, anders past z'n 1,85 er niet in.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Kusje op je voorhoofd.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet in de leeftijdsgroep van sletjes.
Geen probleemquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt.
Nee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:04 schreef msacras het volgende:
Nog mensen hier die ook HIMYM kijken?
Ah, ik heb alle seizoenen al naar beneden gehaald in geval van ziekte en slechte internetverbinding. Zoals nu.quote:
Nu al? proost g.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tijd om aan het bier te gaan.
Ik heb bezigheidstherapie op mijn werk, ik heb de hele week weekendquote:
Ja ik moest ook wel werken vorig weekend. Ging niet zo geweldig maar m'n werk is best leuk dus ik heb het overleefd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb bezigheidstherapie op mijn werk, ik heb de hele week weekend. Maar dat is verplicht, dus echt weekend is toch wel iets vrijer
.
Ik heb een fulltime baan van maandag t/m vrijdag. Weekend = echt weekend hierquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja ik moest ook wel werken vorig weekend. Ging niet zo geweldig maar m'n werk is best leuk dus ik heb het overleefd.
Bij mij is het omgekeerd.. door de weeks vrij en in het weekend als beveiliger overal en nergens bezigquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een fulltime baan van maandag t/m vrijdag. Weekend = echt weekend hier.
Wat voor werk doe je?
Mja, als je gelukt hebt verdien je in het weekend wel meer, zeker als het nog onregelmatig is ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij mij is het omgekeerd.. door de weeks vrij en in het weekend als beveiliger overal en nergens bezig
Ja ik ben wel opzoek naar iets anders gewoon vast hoor
Ik ga naar school doordeweeks en werk in het weekend (en ook soms doordeweeks)quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een fulltime baan van maandag t/m vrijdag. Weekend = echt weekend hier.
Wat voor werk doe je?
mhaw valt mee, nacht diensten verdienen wel weer heel leukquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, als je gelukt hebt verdien je in het weekend wel meer, zeker als het nog onregelmatig is ook. Maar ik weet niet of dat in jouw branche zo is
.
Hehe oke. Ah een coffeeshop (quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ga naar school doordeweeks en werk in het weekend (en ook soms doordeweeks)
Dus de weekendavonden zijn mijn weekend.
Ik werk in een koffiewinkel/café, waar werk jij?
Mijn stiefbroer is ook beveiliger geweestquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
mhaw valt mee, nacht diensten verdienen wel weer heel leuk
Dat zegt m'n vader ook altijd, "mijn dochter werkt in een coffeeshop"quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe oke. Ah een coffeeshop () is wel tof
Ik ontwerp machines.
Hahahahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zegt m'n vader ook altijd, "mijn dochter werkt in een coffeeshop"
Oké leuk, niks voor mij aangezien ik zo technisch als een appel ben.
Ik ben al dronken man!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dank, ik zit al aan mijn tweede
Anders vraag je of hij even helpt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:51 schreef AppelCake het volgende:
Ik zat net te fappen kwam een vriend van mijn broertje ineens mijn kamer binnen.
Hopelijk zag hij niets...
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders vraag je of hij even helpt.
Hossel een chick.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heeft hij niet, hij heeft wel een tweelingbroer maar daar kan ik niets mee...
Gelukkig maar dat ik nooit het woord coffeeshop gebruik als ik het over m'n werk heb.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahahaha. Tja, je vraagt er wel een beetje om als je dat zegt
.
Appels.
Haha, nee inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik nooit het woord coffeeshop gebruik als ik het over m'n werk heb.Behalve als ik het in het engels zeg dan, maar dan is het weer heel normaal.
AppelsFruit
Volgende week sinterklaas vieren met vrienden. Vriend had alvast wat in huis gehaaldquote:
Ik niet, na 1,5 week bijna niks gegeten te hebben mag ik niet zo zwaar of zuur eten, en dat terwijl ik gek ben op kiwi's en verse jus.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, nee inderdaad. "Ja, ik werk in een coffeeshop". WAT
?!
Ja, lekkerNet nog een banaan op
.
Nicequote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Volgende week sinterklaas vieren met vrienden. Vriend had alvast wat in huis gehaald
[ afbeelding ]
Met de boodschap erbij "but wait... there's more to come!"
Ik kan beter tegen sterke drank dan tegen bierquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
Sterke drank wordt altijd een drama bij mij
Verse jusquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik niet, na 1,5 week bijna niks gegeten te hebben mag ik niet zo zwaar of zuur eten, en dat terwijl ik gek ben op kiwi's en verse jus.Daarom maar aan het guavesap gegaan
Dat hoor je wel vaker, vriendin van mij kan met gemak een halve fles wodka leegkieperen en dan is ze slechts licht aangeschoten, maar als ze 2 wijntjes op heeft kan je d'r wegdragenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceGoed bezig
[..]
Ik kan beter tegen sterke drank dan tegen bier.
Ja maar ik drink dat als ranjaquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan beter tegen sterke drank dan tegen bier.
Ziek.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verse jusWaarom heb je 1,5 week lang niks gegeten?
dat soort mensenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef Conflict het volgende:
Ik wil altijd vechten na sterke drank
Hertog jan en sambuca is hier de favorietquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Volgende week sinterklaas vieren met vrienden. Vriend had alvast wat in huis gehaald
[ afbeelding ]
Met de boodschap erbij "but wait... there's more to come!"
gewoon een big tastyquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Ziek.Dus ik had ten eerste geen zin meer in eten en als m'n moeder dan toch iets naar binnen propte kwam het er gelijk weer uit.
Maar vandaag al een stukje ei en beschuit gegeten een een half glas jus. Slechts een beetje misselijk maar alles zit er nog in
Daarom bierquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat soort mensen![]()
![]()
no offence![]()
Hertog jan hier ook.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hertog jan en sambuca is hier de favoriet
Ahw dat is wel minderquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Ziek.Dus ik had ten eerste geen zin meer in eten en als m'n moeder dan toch iets naar binnen propte kwam het er gelijk weer uit.
Maar vandaag al een stukje ei en beschuit gegeten een een half glas jus. Slechts een beetje misselijk maar alles zit er nog in
Jij eet ook planten, en nee ik eet ook geen vis. vis = dier. Ik eet geen dier, laat ik het zo stellen, dan hebben we dat ook gelijk uit de wereldquote:
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Conflict het volgende:
Ik had pas een prei opgegeten, ik vond het zielig voor die prei
Eet je wel mensen of ben ik veilig?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij eet ook planten, en nee ik eet ook geen vis. vis = dier. Ik eet geen dier, laat ik het zo stellen, dan hebben we dat ook gelijk uit de wereld
vlees = 4 poten dat beweegt op landquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dus omdat een rund een rund is is het geen vlees?
ik eet geen plantenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Jij eet ook planten, en nee ik eet ook geen vis. vis = dier. Ik eet geen dier, laat ik het zo stellen, dan hebben we dat ook gelijk uit de wereld
http://forum.fok.nl/topic/1900039quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Eet je wel mensen of ben ik veilig?
Ik wilde gisteren vagina proberen, maar voor het eerste hapje was ik er al klaar mee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef msacras het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1900039
Nou nee
was het niet schoongemaakt?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren vagina proberen, maar voor het eerste hapje was ik er al klaar mee.
Hehe ja best apart is datquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker, vriendin van mij kan met gemak een halve fles wodka leegkieperen en dan is ze slechts licht aangeschoten, maar als ze 2 wijntjes op heeft kan je d'r wegdragen
wat een topicquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef msacras het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1900039
Nou nee
Jawel, maar ik had medelijdenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was het niet schoongemaakt?
Dierenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik eet geen plantenPlanten
waarom eet je geen dieren? Dieren
Maar als je nooit vlees eet hoef je ook bijna nooit te poepen, da's een voordeel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Dieren![]()
In eerste instantie natuurlijk "omdat het zielig is" (ik was 8), en eigenlijk is het natuurlijk ook wel zo en ik voelde me schuldig als ik vlees at want dan zag ik bijvoorbeeld een koe voor me. Sowieso is het ook een kwestie van "je gaat ook geen mensen doodschieten en in een winkel leggen, waarom dan wel dieren" want dieren hebben ook gewoon een zenuwstelsel, hersenen en bewustzijn. Tegenwoordig is het meer een gewoonte, als het niet zo dat ik weer vlees zou willen eten.
In principe is een vagina een gat dus kan je er geen fysieke hap van nemen. Tenzij het dan het weefsel er omheen is. Was dat niet ooit in Tila Tequila (dat monsterlijk slechte programma op mtv) waar de deelnemers een varkensvagina moesten eten?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren vagina proberen, maar voor het eerste hapje was ik er al klaar mee.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Dieren![]()
In eerste instantie natuurlijk "omdat het zielig is" (ik was 8), en eigenlijk is het natuurlijk ook wel zo en ik voelde me schuldig als ik vlees at want dan zag ik bijvoorbeeld een koe voor me. Sowieso is het ook een kwestie van "je gaat ook geen mensen doodschieten en in een winkel leggen, waarom dan wel dieren" want dieren hebben ook gewoon een zenuwstelsel, hersenen en bewustzijn. Tegenwoordig is het meer een gewoonte, als het niet zo dat ik weer vlees zou willen eten.
ik heb een keer 5 honden aan zo'n spit geroosterd zien wordenquote:
is niet zielig, hoort gewoon bij het levenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Dieren![]()
Echt hè.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat een topic
hoe oud ben je eigenlijk?
Die spuit ik gewoon rechtstreeks in mijn adersquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef jcdragon het volgende:
Planten en dieren etenHet gaat om de smaakversterkers en e-nummers
ik had je ouder geschatquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt hè.
Ik ben 16, bijna 17. En jij?
Ja dit, laatst ook twee kipfiletjes getroost in combinatie met twee elastiekjesquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef Conflict het volgende:
Ik troost mijn vlees altijd voordat ik het opeet [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dit, laatst ook twee kipfiletjes getroost in combinatie met twee elastiekjes
15 eind mei pas 16quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt hè.
Dus had ik het gewoon moeten doen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef msacras het volgende:
[..]
In principe is een vagina een gat dus kan je er geen fysieke hap van nemen. Tenzij het dan het weefsel er omheen is. Was dat niet ooit in Tila Tequila (dat monsterlijk slechte programma op mtv) waar de deelnemers een varkensvagina moesten eten?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
komt misschien door je grote zonnebril
Waaaat? Ik dacht 19quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt hè.
waarom vriend tussen ""?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:15 schreef msacras het volgende:
[..]
M'n "vriend" komt uit 1993, telt dat ook?
meesterrasquote:
Het is niet dat we officieel een datum hebben of het echt hebben afgesproken, maar praktisch gezien hebben we wel wat.quote:
Ik droomde gisteravond dat ik droomde en daarin was ik iets vergeten, en toen tegen iemand zei, ja ik ben toch aan het dromenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:16 schreef Conflict het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik ei moest roken, dat was in een kerncentrale in De Oekraïne
kut manquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Het is niet dat we officieel een datum hebben of het echt hebben afgesproken, maar praktisch gezien hebben we wel wat.
Mijn dromen worden ook steeds gekker.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik droomde gisteravond dat ik droomde en daarin was ik iets vergeten, en toen tegen iemand zei, ja ik ben toch aan het dromen
echt focking bizar
Maar ik kon die droom ook nog echt onthouden, zat ik die ochtend: Wtf just happenedquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:18 schreef Conflict het volgende:
[..]
Mijn dromen worden ook steeds gekker.
Misschien een droomtopic?
Ik had je ook wel ouder geschat tbhquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:18 schreef Nestalgie het volgende:
maar conflict hoe oud dacht je dat ik was dan
tbh? hoe oud danquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik had je ook wel ouder geschat tbh
Ik word soms wakker 's nachts terwijl ik droom, dan ga ik ff naar de plee en kan ik mijn droom hervatten, zo cool hé!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar ik kon die droom ook nog echt onthouden, zat ik die ochtend: Wtf just happened
Ik heb dat alleen als ik nachtmerries hebquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik word soms wakker 's nachts terwijl ik droom, dan ga ik ff naar de plee en kan ik mijn droom hervatten, zo cool hé!
Ik ga er hier bij iedereen gewoon van uit dat diegene jong is, heb er niet echt een leeftijd bij in gedachte.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:18 schreef Nestalgie het volgende:
maar conflict hoe oud dacht je dat ik was dan
Er was een tijd dat ik al mijn dromen elke dag excact kon onthouden. Ik schreef ze dan wel eens op, geweldig om terug te lezen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik word soms wakker 's nachts terwijl ik droom, dan ga ik ff naar de plee en kan ik mijn droom hervatten, zo cool hé!
Soms word ik wakker en is Biancavia gewoon in een ander bed gaan liggen. Blijkt dat nik nogal wild aan het slapen ben geweest, slaan, schreeuwen enzoquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen als ik nachtmerries heb![]()
Mijn ex had af en toe van die night terrorsHeb na een jaar nog steeds de littekens in mijn arm staan
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef msacras het volgende:
[..]
To be honest, en mwoah ik dacht een jaar of 17
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ga er hier bij iedereen gewoon van uit dat diegene jong is, heb er niet echt een leeftijd bij in gedachte.
Ik herinner al mijn dromen nog, vertel ze ook 's ochtends. Ja, opschrijven, goed plan!quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik al mijn dromen elke dag excact kon onthouden. Ik schreef ze dan wel eens op, geweldig om terug te lezen.
had zij dus ook, maar dan echt op een bizar niveau. Dan was ze ook echt zo bang, doodsangst gewoonquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
Soms word ik wakker en is Biancavia gewoon in een ander bed gaan liggen. Blijkt dat nik nogal wild aan het slapen ben geweest, slaan, schreeuwen enzo
Tegenwoordig neem ik mezelf op in m'n slaap, ik praat nogal veel in m'n slaap. Heb je zo'n app voor, sleep talk recorder. Ook briljant om terug te luisteren, zeker als je het kan koppelen aan je dromen. Ik droomde laatst dat ik bij een vriend was die gitaar aan het spelen was en toen hoorde je me zeggen "nee gebruik een ander akkoord" en "ga nog even door je speelt zo goed"quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:23 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik herinner al mijn dromen nog, vertel ze ook 's ochtends. Ja, opschrijven, goed plan!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
had zij dus ook, maar dan echt op een bizar niveau. Dan was ze ook echt zo bang, doodsangst gewoonEn dan mij wakker maken met schreeuwen, slaan, krabben, schoppen alles
En dan kon je haar ook niet kalmeren
kon soms gewoon een kwartier duren
![]()
En dan in de ochtend herrinerde zij er helemaal niets van en heb je zelf een gebroken nacht
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
had zij dus ook, maar dan echt op een bizar niveau. Dan was ze ook echt zo bang, doodsangst gewoonEn dan mij wakker maken met schreeuwen, slaan, krabben, schoppen alles
En dan kon je haar ook niet kalmeren
kon soms gewoon een kwartier duren
![]()
En dan in de ochtend herrinerde zij er helemaal niets van en heb je zelf een gebroken nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |