Die graffity bij duivendrecht overalquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Oja, dat is waar ookhet is hier wel één grote grijze boel zeg, qua dat is Sloterdijk toch wat groener
Omdat het kanquote:
Maak des noods een kaartje in paint ofzo..?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:44 schreef Conflict het volgende:
Maar project is dus mislukt. Of kaartje weghalen?
Het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die graffity bij duivendrecht overal
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maak des noods een kaartje in paint ofzo..?kan je inplaats van letters gewoon nummers neerzetten
Teveel werk hoor!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maak des noods een kaartje in paint ofzo..?kan je inplaats van letters gewoon nummers neerzetten
* Taexon durft niet te zeggen dat hij daar zelf te lui voor isquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
Teveel werk hoor!
Ga jij 'm bijhouden?
Gewoon laten staan tot die vol isquote:
Bill Gates heeft meer dan 53 miljard Dollar!quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:03 schreef AppelCake het volgende:
Miley heeft meer dan 130 miljoen dollar!![]()
Hij is toch niet meer de rijkste man van de wereld.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bill Gates heeft meer dan 53 miljard Dollar!
En nu?
Volgens Forbes niet nee, maar dat is natuurlijk ook deels gerucht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hij is toch niet meer de rijkste man van de wereld.
Ok, afgesproken!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon laten staan tot die vol isdan verzinnen we wel een oplossing
des noods hou ik wel een kaartje bij ofzo uiteindelijk
De rijkste is op dit moment Carlos Slim, volgens mij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens Forbes niet nee, maar dat is natuurlijk ook deels gerucht.
Dat klopt niet helemaal, Forbes telt zijn familiefortuin mee, wat technisch gezien maar dééls van hem isquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
De rijkste is op dit moment Carlos Slim, volgens mij.
Heeft hij dan wel de rijkste familie?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, Forbes telt zijn familiefortuin mee, wat technisch gezien maar dééls van hem is
Ik heb geen flauw idee, maar die kans zit er dik in jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heeft hij dan wel de rijkste familie?
Kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:15 schreef Conflict het volgende:
Ik heb zo waanzinnig gedroomd! Ik was zo mooi, 't was echt niet gewoon. Want iedereen riep hieperdepiep en daarna werd ik gekust en gekroond. Ik werd met kado's overstroomd en iedereen zei: Hou je van mij? Waanzinnig, maar heerlijk gedroomd.
Eens in het jaar, dan droom je zo raar, dat je het niet gauw vergeet. Zilver en zang, een zoen op je wang, iedereen wil met je mee, maar bij het ontwaken bedenk je beschroomd: niemand vertellen wat ik heb gedroomd!
Maar diep in de nacht, totaal onverwacht, duizelt je hoofd van geluk en iedereen lacht, alles wordt licht, als men een ster voor je plukt. Bij het ontwaken bedenk je beschroomd: Ik ga iemand vertellen wat ik heb gedroomd!
Zozo, hoe groot dan?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Groter dan jij, maar niet ouder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2012 14:47:15 ]
Owja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is deze toch? PUB, voor al je emo probleepjes?
Nou en of.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vanavond weer biertjes drinken?
Tegenwoordig weet je nooit met al die sletjes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je kut zo groot is, nee.
Hele parkeergarages verdwijnen er in vandaag de dagquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegenwoordig weet je nooit met al die sletjes.
Appelcake heft wel een grote kut nodig, anders past z'n 1,85 er niet in.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je kut zo groot is, nee.
Ik ben niet in de leeftijdsgroep van sletjes.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegenwoordig weet je nooit met al die sletjes.
Hahaha, ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Appelcake heft wel een grote kut nodig, anders past z'n 1,85 er niet in.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Kusje op je voorhoofd.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet in de leeftijdsgroep van sletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |