quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het je moeders schaamhaar was
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:31 schreef Conflict het volgende:
JNG / Jong! slowchat #29 Bijna weekend!
![]()
Wedden dat zij groter is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat dat kleine meisje met rust.
Leuke fotoquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:20 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En even m'n metgezel er afgeknipt, dat is het rare plukje linksboven :p
Je lijkt op je UI.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ook ik moet er dan maar aan geloven:
[ afbeelding ]
Ik haat niet, alleen waarom heb je konijnenoren op?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef tjopop het volgende:
[..]
wat is er met je
niet gaan haten ik heb toch scheit
Haha, niceee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom heb ik deze UI. Kijk voor de grap eens in mijn fobo, daar staat een vergelijking.
was helemaal d'r aan, loesoe/skaffa, allesquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik haat niet, alleen waarom heb je konijnenoren op?
Doe een before/after o:!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Leuke foto's allemaal.![]()
Altijd leuk om te zien wie nou eigenlijk achter die username zit, ik had wel andere verwachtingen maar dat is altijd zo.
Ik zal binnenkort wellicht mijn foto plaatsen, eerst maar eens even naar de kapper, wat een zooitje daarboven.
Leuk idee, ik heb alleen een telefoon met een camera van niks en mijn normale camera is ergens maar geen idee waar.quote:
Niets, want ik groei nog steeds.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:26 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Hihi, ik ben langer dan jou, hihi.
Wat win ik nu?
Wie zegt dat ik niet meer groei?quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niets, want ik groei nog steeds.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:31 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Failure is success if we learn from it.
Ik.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:19 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet meer groei?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |